Mijn beste editie van Freaqshow tot dusverre!
Ik heb enorm vette sets gehoord, vooral die van B-front was

kwijlwaardig.
Tijdens B-front zijn set heb ik overigens ook een nieuw B-front nummer gehoord (dacht ik), misschien Xqlusive anthem? Helaas geen zin gehad om te gaan filmen toen.
Waren er dan geen nadelen die avond?
Jawel, twee waar ik me oprecht aan heb gestoord. Te weten:
- Q-dance holmaatje Frontliner die werkelijk waar de zaal helemaal dood heeft gedraaid. Wat doet die lange veganistische darm in vredesnaam op dit tijdstip op zo'n groot podium? Van mij mogen ze hem best een paar jaar skippen met boeken. Laat hem maar weer eens wat meer tijd in producties steken zodat hij weer wat platen á la Symbols, Halos, Discorecord etc. kan gaan maken, dan wil ik hem best weer zien.
Het geluid was niet helemaal top, hoewel ik hier veel mensen hoor jubelen over het geluid heb ik me verwonderd over de - voor ziggodome- slechte geluidskwaliteit. Vooral midden achterin de zaal was er zo'n harde bass overkill dat ik tijdens de top 10 zeker een halve minuut moest luisteren voor ik herkende welk nummer er ingezet werd. Best zonde.
Verder ben ik heeel benieuwd naar, of, en welk thema er gekozen gaat worden voor de aankomende vier jaar. Dit jaar was wat onduidelijk, wel freaqshow heten maar als verkleedcode gemaskerd... Beetje raar.