Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Reverze anthem niet voorbij gekomen?
Of de OST voor XQ B-Front?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2016 01:20 
 
Hardtraxxer

Zoals door andere al gezegd was alles super geregeld en de hele aankleding was geweldig, muzikaal vond ik het ook prima alleen frontliner draaide de boel (in iedergeval voor ons) behoorlijk dood..

Enige minpunt was dat de kluisjes weer super snel opwaren, maar je kon je spullen gratis bij de garderobe afgeven en daar kon je gedurende het feest gewoon bij dus dat was eigenlijk een dikke prima.

Geluid was goed en hard, veel beter dan op XQlusive holland. Al met al echt een weer een super nye, die sfeer is gewoon top :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2016 12:12 
 
Hardtraxxer

Frontliner zijn set was wel kak ja! Gelukkig draaide hij wel voor mij Warphole 2014 edit :$ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2016 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
Frontliner zijn set was wel kak ja! Gelukkig draaide hij wel voor mij Warphole 2014 edit :$ :loving:


gelukkig de 2014 edit? Liever het origineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2016 12:38 
 
Hardtraxxer

provehito schreef:
Grudgie schreef:
Frontliner zijn set was wel kak ja! Gelukkig draaide hij wel voor mij Warphole 2014 edit :$ :loving:


gelukkig de 2014 edit? Liever het origineel



Vind alle Warphole's wel vet :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2016 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez die z'n set opent met Straightforward, jezus wat ziek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2016 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw, wat een heerlijk feest was dit zeg! De stage, muziek, de sfeer.. top :thumbsup:

De enige minpuntjes op de avond waren Frontliner(wat was hij aan het doen zeg? hee hoo schreeuwen door de mic, een keer of 3 de muziek stil leggen.. Hij draaide de zaal echt dood.) en Radical Redemption. Ik had het idee dat k een half uur naar hetzelfde nummer aan het luisteren was :whistle:

Gelukkig waren er genoeg setjes om wel van te genieten. NCBM, Wildstylez, Audiotricz, Dark Pact en vooral B-Front draaiden allen heerlijke setjes met over het algemeen een goede mix van oud en nieuwer werk :thumbsup:

Na Xqlusive Holland was ik ook tijdens Freaqshow een beetje bang voor de drukte maar hier heeft Qdance echt een top oplossing voor gevonden met die decks. Heb de hele avond genoeg ruimte gehad en zelfs tijdens het 12 uur moment was het goed te doen.

Al met al was dit dus weer een heerlijk feestje en ik denk wel het beste feest wat ik heb meegemaakt in de Ziggodome. Dikke plus voor Qdance :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2016 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Beste editie tot nu toe.

Hier uitgebreid verslag https://partyflock.nl/report/13138:Freaqshow :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2016 14:59 
 
Hardtraxx Addict

SAIN7 schreef:
Reverze anthem niet voorbij gekomen?
Of de OST voor XQ B-Front?

Dat er een ost voor xq b-front komt is helemala niet zeker. Doen ze niet allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2016 17:31 
 

Vond het ook echt vet :thumbsup: Voor Luna, NCBM en Dark Pact :D Radical wat van hetzelfde maar goedgemaakt met als encore Somewhere Down The Lane _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2016 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Radical wat van hetzelfde maar goedgemaakt met als encore Somewhere Down The Lane _O_


was toch nog wel een lichtpuntje in die set ja :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2016 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed vermaakt :) Geck-O, NCBM, Wildstylez, Dark Pact, B-Front, zelfs Radical vond ik tof (Ken bijna niks van de beste man, maar had het veel erger verwacht #vooroordelen)

Alleen Frontliner :lol: Wat een aanfluiting. Volledige tempo was weg, zeker zo laat nog, keihard hee hoo door de mic roepen, alle drive was gone with the pitchkicks. En de tracks die hij dit jaar heeft gemaakt vond ik ook niet echt boeiend.

Ongeveer de hele avond op het VIPdeck gestaan, super uitzicht, super geluid en super veel ruimte. Goed het nieuwe jaar in gegaan :)

Ohja, 12 uur momentje met Solar :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2016 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben echt blij dat we de poging hebben gewaagd naar de 2e zaal te gaan, en zo frontliner te hebben gemist :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

Was echt heerlijk feest. Indd alleen Frontliner was niet zo best, paar nummertjes nog op vermaakt. Maar vooral heel de avond best veel klassiekers gehoord. Mag voortaan elk feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 21:39 
 
Hardtraxx Newbie

Zijn de livesets nog ergens terug te vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 22:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koevvv schreef:
Zijn de livesets nog ergens terug te vinden?


Q zal ze vast in de loop van januari/februari online gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn beste editie van Freaqshow tot dusverre!
Ik heb enorm vette sets gehoord, vooral die van B-front was :drool: kwijlwaardig.
Tijdens B-front zijn set heb ik overigens ook een nieuw B-front nummer gehoord (dacht ik), misschien Xqlusive anthem? Helaas geen zin gehad om te gaan filmen toen. :thumbdown:

Waren er dan geen nadelen die avond?
Jawel, twee waar ik me oprecht aan heb gestoord. Te weten:
- Q-dance holmaatje Frontliner die werkelijk waar de zaal helemaal dood heeft gedraaid. Wat doet die lange veganistische darm in vredesnaam op dit tijdstip op zo'n groot podium? Van mij mogen ze hem best een paar jaar skippen met boeken. Laat hem maar weer eens wat meer tijd in producties steken zodat hij weer wat platen á la Symbols, Halos, Discorecord etc. kan gaan maken, dan wil ik hem best weer zien.

Het geluid was niet helemaal top, hoewel ik hier veel mensen hoor jubelen over het geluid heb ik me verwonderd over de - voor ziggodome- slechte geluidskwaliteit. Vooral midden achterin de zaal was er zo'n harde bass overkill dat ik tijdens de top 10 zeker een halve minuut moest luisteren voor ik herkende welk nummer er ingezet werd. Best zonde.

Verder ben ik heeel benieuwd naar, of, en welk thema er gekozen gaat worden voor de aankomende vier jaar. Dit jaar was wat onduidelijk, wel freaqshow heten maar als verkleedcode gemaskerd... Beetje raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
lange veganistische darm


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 16:56 
 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He's right, though...

En qua geluid: mijn vriendin en ik hebben bijna de hele avond op het vipdeck gestaan, waar boxen recht voor hangen. Niet echt een idee hoe het geluid in de zaal was. Hoewel het tijdens de top10 prima te doen was op onze plek (rechtsmidden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Crippled schreef:
Mijn beste editie van Freaqshow tot dusverre!
Ik heb enorm vette sets gehoord, vooral die van B-front was :drool: kwijlwaardig.
Tijdens B-front zijn set heb ik overigens ook een nieuw B-front nummer gehoord (dacht ik), misschien Xqlusive anthem? Helaas geen zin gehad om te gaan filmen toen. :thumbdown:

Waren er dan geen nadelen die avond?
Jawel, twee waar ik me oprecht aan heb gestoord. Te weten:
- Q-dance holmaatje Frontliner die werkelijk waar de zaal helemaal dood heeft gedraaid. Wat doet die lange veganistische darm in vredesnaam op dit tijdstip op zo'n groot podium? Van mij mogen ze hem best een paar jaar skippen met boeken. Laat hem maar weer eens wat meer tijd in producties steken zodat hij weer wat platen á la Symbols, Halos, Discorecord etc. kan gaan maken, dan wil ik hem best weer zien.

Het geluid was niet helemaal top, hoewel ik hier veel mensen hoor jubelen over het geluid heb ik me verwonderd over de - voor ziggodome- slechte geluidskwaliteit. Vooral midden achterin de zaal was er zo'n harde bass overkill dat ik tijdens de top 10 zeker een halve minuut moest luisteren voor ik herkende welk nummer er ingezet werd. Best zonde.

Verder ben ik heeel benieuwd naar, of, en welk thema er gekozen gaat worden voor de aankomende vier jaar. Dit jaar was wat onduidelijk, wel freaqshow heten maar als verkleedcode gemaskerd... Beetje raar.

Wij stonden ook in het midden achteraan. Hier was indd echt een overkill aan bass. Zeker tijdens Radical die al een overkill aan bass in zn kicks heeft. Dus was het dubbelop.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten