Frazyr schreef:
Thanks guys, ga het idd gewoon doen

...
Qlimax was een andere optie maar na 4 edities zie ik het zelf niet eens meer zitten

Het ligt er ook wel een beetje aan hoe je vriendin is. Die van mij ging voor het eerst mee naar Supremacy vorig jaar (redelijk "hard" aangezien ze alleen Sound Rush - Froz3n kende toen). Ze vond het super tof alleen de hardcore wat minder. Gaat sinds dien ook vaak mee. Maja ze is niet zo' n type dat gaat lopen zeiken als ze t even niks vindt

.
Mn ex daarin tegen nam ik mee naar Rebirth 4 jaar terug. Een van mijn minder goeie ideeën. Stuk chagerijn
Dus als het gewoon een chill vrouwtje is dan is het zeker een aanrader
