Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 okt 2015 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks guys, ga het idd gewoon doen :beer:...

Qlimax was een andere optie maar na 4 edities zie ik het zelf niet eens meer zitten >.<
Bericht Geplaatst op 14 okt 2015 20:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kap wat in der drinken en ze beleefd de avond van der leven
Bericht Geplaatst op 14 okt 2015 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Thanks guys, ga het idd gewoon doen :beer:...

Qlimax was een andere optie maar na 4 edities zie ik het zelf niet eens meer zitten >.<


Wat vind ze van de muziek? Laat dr een beetje de bekendere mainstream en raw plaatjes horen. En laat ook wat filmpjes zien. Als ze het ziet zitten gewoon meenemen, dan gaat ze het vast leuk hebben.

De scene is door de commerciele kant die ze op is gegaan een stuk toegankelijker geworden voor mensen die er niet veel van houden. Alleen als ze het echt drie keer niks vind dan zou ik haar niet meenemen.
Bericht Geplaatst op 14 okt 2015 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Frazyr schreef:
Thanks guys, ga het idd gewoon doen :beer:...

Qlimax was een andere optie maar na 4 edities zie ik het zelf niet eens meer zitten >.<


Wat vind ze van de muziek? Laat dr een beetje de bekendere mainstream en raw plaatjes horen. En laat ook wat filmpjes zien. Als ze het ziet zitten gewoon meenemen, dan gaat ze het vast leuk hebben.

De scene is door de commerciele kant die ze op is gegaan een stuk toegankelijker geworden voor mensen die er niet veel van houden. Alleen als ze het echt drie keer niks vind dan zou ik haar niet meenemen.


Freaqshow 2014 aftermovie met de top 10 van 2014. :)
Bericht Geplaatst op 15 okt 2015 00:24 
 

DL22 schreef:
Kap wat in der drinken en ze beleefd de avond van der leven

Hahahaha :lol:
Bericht Geplaatst op 15 okt 2015 09:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Thanks guys, ga het idd gewoon doen :beer:...

Qlimax was een andere optie maar na 4 edities zie ik het zelf niet eens meer zitten >.<


Heb het met mijn vriendin op Hard Bass gedaan, sindsdien gaat ze mee naar elk feest ^^
Bericht Geplaatst op 15 okt 2015 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Thanks guys, ga het idd gewoon doen :beer:...

Qlimax was een andere optie maar na 4 edities zie ik het zelf niet eens meer zitten >.<


Het ligt er ook wel een beetje aan hoe je vriendin is. Die van mij ging voor het eerst mee naar Supremacy vorig jaar (redelijk "hard" aangezien ze alleen Sound Rush - Froz3n kende toen). Ze vond het super tof alleen de hardcore wat minder. Gaat sinds dien ook vaak mee. Maja ze is niet zo' n type dat gaat lopen zeiken als ze t even niks vindt :).

Mn ex daarin tegen nam ik mee naar Rebirth 4 jaar terug. Een van mijn minder goeie ideeën. Stuk chagerijn

Dus als het gewoon een chill vrouwtje is dan is het zeker een aanrader :thumbup:
Bericht Geplaatst op 15 okt 2015 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha lekker WaVe, ben je er toch mooi op vooruit gegaan.
Bericht Geplaatst op 15 okt 2015 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WaVe schreef:
Frazyr schreef:
Thanks guys, ga het idd gewoon doen :beer:...

Qlimax was een andere optie maar na 4 edities zie ik het zelf niet eens meer zitten >.<


Het ligt er ook wel een beetje aan hoe je vriendin is. Die van mij ging voor het eerst mee naar Supremacy vorig jaar (redelijk "hard" aangezien ze alleen Sound Rush - Froz3n kende toen). Ze vond het super tof alleen de hardcore wat minder. Gaat sinds dien ook vaak mee. Maja ze is niet zo' n type dat gaat lopen zeiken als ze t even niks vindt :).

Mn ex daarin tegen nam ik mee naar Rebirth 4 jaar terug. Een van mijn minder goeie ideeën. Stuk chagerijn

Dus als het gewoon een chill vrouwtje is dan is het zeker een aanrader :thumbup:


hahaha, nee oke.. komt wel goed denk ik :) thanks
Bericht Geplaatst op 16 okt 2015 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Durf te wedden dat deetox hier zal staan
Bericht Geplaatst op 16 okt 2015 09:16 
 

yowan schreef:
Durf te wedden dat deetox hier zal staan


:lol:
Bericht Geplaatst op 16 okt 2015 10:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Is dit een geschikt feest om mijn vriendin te introduceren aan haar eerste grote feest + eerste hardstyle feest? xd


Ik heb mijn vriendin toen we pas 2,5 maand hadden meegenomen naar Qlimax.. En eigenlijk bepaalt zij nu bijna welke feesten we allemaal gaan op een paar na :P
Bericht Geplaatst op 16 okt 2015 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Frazyr schreef:
Is dit een geschikt feest om mijn vriendin te introduceren aan haar eerste grote feest + eerste hardstyle feest? xd


Ik heb mijn vriendin toen we pas 2,5 maand hadden meegenomen naar Qlimax.. En eigenlijk bepaalt zij nu bijna welke feesten we allemaal gaan op een paar na :P

Ja maar jouw vriendin is ook wel echt super bossy.
Bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind haar wel aardig.
Bericht Geplaatst op 16 okt 2015 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stanlesz schreef:
Frazyr schreef:
Thanks guys, ga het idd gewoon doen :beer:...

Qlimax was een andere optie maar na 4 edities zie ik het zelf niet eens meer zitten >.<


Heb het met mijn vriendin op Hard Bass gedaan, sindsdien gaat ze mee naar elk feest ^^


Toch wel veilig he? :P

OT: wil ff afwachten tot de line up er is, maar zal me ergens in een weekend met m'n zatte harses wel weer een kaartje bestellen..
Bericht Geplaatst op 16 okt 2015 16:24 
 

:lol:
Bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dingen die je doet als je vdk bent: Tickets kopen

Wordt je wakker, heb je ineens kaarten voor De toppers, K3 zoekt K3 live shows en André Rieu :lol:
Bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Dingen die je doet als je vdk bent: Tickets kopen

Wordt je wakker, heb je ineens kaarten voor De toppers, K3 zoekt K3 live shows en André Rieu :lol:


Vergeet Roelvink niet :lol:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2015 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond het vorig jaar heel leuk, alleen van het 'Freak' gedeelte merkte ik wat minder? Qua organisatie zelf dan, artiesten geschminkt, dat skelet-achtig-ding op het podium. Had misschien meer dansende zombies op het podium en na 00.00 uur iets speciaals met het thema verwacht ofzo.
Maar goed, verder als de line-up goed is dit jaar misschien toch wel weer gaan, alleen dan niet meer met het OV terug maar gewoon in Amsterdam slapen : :lol:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2015 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
stanlesz schreef:
Frazyr schreef:
Thanks guys, ga het idd gewoon doen :beer:...

Qlimax was een andere optie maar na 4 edities zie ik het zelf niet eens meer zitten >.<


Heb het met mijn vriendin op Hard Bass gedaan, sindsdien gaat ze mee naar elk feest ^^


Toch wel veilig he? :P

OT: wil ff afwachten tot de line up er is, maar zal me ergens in een weekend met m'n zatte harses wel weer een kaartje bestellen..


:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2015 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner zojuist paar evenementen aanmaakte waaronder Freaqshow

geluksvogels :love:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2015 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Zal niet de eerste keer zijn dat frontliner een event te vroeg aan maakt, lol

bij voorbaat al blij dat ik niet ga :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2015 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik pakte er ook al een screenshotje van voor het geval dat :lol:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2015 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Afbeelding

Zal niet de eerste keer zijn dat frontliner een event te vroeg aan maakt, lol

bij voorbaat al blij dat ik niet ga :thumbsup:

Omdat Frontliner komt draaien? Mijn hemel, wat een zwaar leven heb je dan zeg.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten