Kan je aangeven dat je voor een bepaalde tijd niet geboekt wilt worden? Ben niet zo thuis in dat wereldje.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Je kan gewoon een boeking weigeren als je liever thuis zit, lijkt mij.
Als je aangeeft voor 2 uur (ik noem maar wat) niet beschikbaar bent... Lijkt me wel dat je niet alles hoeft te accepteren
Last edited by Norther66 on , edited 1 time in total.
Geef mij deze line up maar:
- Geck-O
- Sound Rush
- Cyber
- Da Tweekaz
- A-team Live (Atmozfears vs Audiotricz)
- Noisecontrollers vs Bass Modulators
- Audiofreq
- Adaro
- Deetox vs Delete

- Geck-O
- Sound Rush
- Cyber
- Da Tweekaz
- Audiofreq
- Adaro
- Deetox vs Delete
G
is er ook een kans dat warface en Radical. komen of is dat al geheel uitgesloten. 
K
Alles kan!wrote:is er ook een kans dat warface en Radical. komen of is dat al geheel uitgesloten.
Hoop dat die twee wegblijven.wrote:is er ook een kans dat warface en Radical. komen of is dat al geheel uitgesloten.
G
wrote:Hoop dat die twee wegblijven.wrote:is er ook een kans dat warface en Radical. komen of is dat al geheel uitgesloten.
mag ik vragen waarom??? aangezien hun beide dan net een cd gereleaset hebben is de kans toch groot dat zijn er wel staan//
Ik beweer nergens dat het niet zo is of dat ze geen kans hebben, hoor. De meeste van hun platen zijn gewoon niet mijn smaak, en voor die paar platen die ik wel oké vind hoeft het van mij niet. Is gewoon een kwestie van smaak.
Duurt wel erg lang met die line up zeg. Zal de volledige line up misschien nog niet rond zijn?
Qdance is met alles laat tegenwoordig, zie ook qlimax anthem enzo 
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ze vlak voor Qlimax de gehele BV laten klappen waardoor iedereen geld kwijt is en de directeuren met het geld er vandoor gaan. JustSayin'.wrote:Qdance is met alles laat tegenwoordig, zie ook qlimax anthem enzo
als je expres slap gaat lullen is het niet leuk meerwrote:Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ze vlak voor Qlimax de gehele BV laten klappen waardoor iedereen geld kwijt is en de directeuren met het geld er vandoor gaan. JustSayin'.wrote:Qdance is met alles laat tegenwoordig, zie ook qlimax anthem enzo
Doe eens ff normaal man.wrote:Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ze vlak voor Qlimax de gehele BV laten klappen waardoor iedereen geld kwijt is en de directeuren met het geld er vandoor gaan. JustSayin'.wrote:Qdance is met alles laat tegenwoordig, zie ook qlimax anthem enzo
Vraag me ook af wanneer we weer kunnen stemmen op die top 100 platen..
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 8 minutes ago
Nadat Just A Memory & Absolute Terror zijn gereleasedwrote:Vraag me ook af wanneer we weer kunnen stemmen op die top 100 platen..
..and join in the countdown. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. 5.. 4.. 3.. 2.. 1.. Happy freaqing new y.. *Absolute Terror*wrote:Nadat Just A Memory & Absolute Terror zijn gereleasedwrote:Vraag me ook af wanneer we weer kunnen stemmen op die top 100 platen..
Heb je dit nu zelf verzonnen? A-Team Live?wrote:Geef mij deze line up maar:
- Geck-O
- Sound Rush
- Cyber
- Da Tweekaz
- Audiofreq
- Adaro
- Deetox vs Delete
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Zo noemen ze zichzelf.
wrote:..and join in the countdown. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. 5.. 4.. 3.. 2.. 1.. Happy freaqing new y.. *Absolute Terror*wrote:Nadat Just A Memory & Absolute Terror zijn gereleasedwrote:Vraag me ook af wanneer we weer kunnen stemmen op die top 100 platen..
T
Ze moeten echt met een betere line-up komen wil Freaqshow een beetje aantrekkelijk worden. 2013 met brennan heart was een hele mooie line-up maar afgelopen jaren was de line-up zeer zeer matig. Als ik 70 euro moet neerleggen verwacht ik dat er wel meer dan twee 'grote' artiesten staan...
Oke CrazyDutch (welkom btw) wie van deze dik gedrukte namen van vorig jaar zijn geen 'grote' artiest in jou ogen?wrote:Ze moeten echt met een betere line-up komen wil Freaqshow een beetje aantrekkelijk worden. 2013 met brennan heart was een hele mooie line-up maar afgelopen jaren was de line-up zeer zeer matig. Als ik 70 euro moet neerleggen verwacht ik dat er wel meer dan twee 'grote' artiesten staan...
Donnie Darko
Dr. Rude
Max Enforcer
Frontliner
Da Tweekaz
D-Block & S-te-Fan
Psyko Punkz
Festuca
Frequencerz
Adaro
AniMe
G
wrote:Oke CrazyDutch (welkom btw) wie van deze dik gedrukte namen van vorig jaar zijn geen 'grote' artiest in jou ogen?wrote:Ze moeten echt met een betere line-up komen wil Freaqshow een beetje aantrekkelijk worden. 2013 met brennan heart was een hele mooie line-up maar afgelopen jaren was de line-up zeer zeer matig. Als ik 70 euro moet neerleggen verwacht ik dat er wel meer dan twee 'grote' artiesten staan...
Donnie Darko
Dr. Rude
Max Enforcer
Frontliner
Da Tweekaz
D-Block & S-te-Fan
Psyko Punkz
Festuca
Frequencerz
Adaro
AniMe
T
Nvm kon me herinneren dat ik toen geen kaartje had gekocht omdat ik die line-up niet goed vondXD. Blijkbaar had ik geen smaak toenwrote:wrote:Oke CrazyDutch (welkom btw) wie van deze dik gedrukte namen van vorig jaar zijn geen 'grote' artiest in jou ogen?wrote:Ze moeten echt met een betere line-up komen wil Freaqshow een beetje aantrekkelijk worden. 2013 met brennan heart was een hele mooie line-up maar afgelopen jaren was de line-up zeer zeer matig. Als ik 70 euro moet neerleggen verwacht ik dat er wel meer dan twee 'grote' artiesten staan...
Donnie Darko
Dr. Rude
Max Enforcer
Frontliner
Da Tweekaz
D-Block & S-te-Fan
Psyko Punkz
Festuca
Frequencerz
Adaro
AniMe![]()
Who was there