Past

Freaqshow

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Kan je aangeven dat je voor een bepaalde tijd niet geboekt wilt worden? Ben niet zo thuis in dat wereldje.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Je kan gewoon een boeking weigeren als je liever thuis zit, lijkt mij.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Als je aangeeft voor 2 uur (ik noem maar wat) niet beschikbaar bent... Lijkt me wel dat je niet alles hoeft te accepteren
Last edited by Norther66 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Geef mij deze line up maar:

- Geck-O
- Sound Rush
- Cyber
- Da Tweekaz
- A-team Live (Atmozfears vs Audiotricz)
- Noisecontrollers vs Bass Modulators
- Audiofreq
- Adaro
- Deetox vs Delete

:P
G
is er ook een kans dat warface en Radical. komen of is dat al geheel uitgesloten. :huh:
K
djOculatorz wrote:is er ook een kans dat warface en Radical. komen of is dat al geheel uitgesloten. :huh:
Alles kan!
Hardtraxx Veteran
djOculatorz wrote:is er ook een kans dat warface en Radical. komen of is dat al geheel uitgesloten. :huh:
Hoop dat die twee wegblijven.
G
Joey wrote:
Hoop dat die twee wegblijven.

mag ik vragen waarom??? aangezien hun beide dan net een cd gereleaset hebben is de kans toch groot dat zijn er wel staan// -.-
Hardtraxx Veteran
Ik beweer nergens dat het niet zo is of dat ze geen kans hebben, hoor. De meeste van hun platen zijn gewoon niet mijn smaak, en voor die paar platen die ik wel oké vind hoeft het van mij niet. Is gewoon een kwestie van smaak.
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
Duurt wel erg lang met die line up zeg. Zal de volledige line up misschien nog niet rond zijn?
Hardtraxx Veteran
Qdance is met alles laat tegenwoordig, zie ook qlimax anthem enzo :/
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Norther66 wrote:Qdance is met alles laat tegenwoordig, zie ook qlimax anthem enzo :/
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ze vlak voor Qlimax de gehele BV laten klappen waardoor iedereen geld kwijt is en de directeuren met het geld er vandoor gaan. JustSayin'.
Hardtraxx Veteran
4810 posts member since 2014
last seen 11 hours ago
SAIN7 wrote:
Norther66 wrote:Qdance is met alles laat tegenwoordig, zie ook qlimax anthem enzo :/
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ze vlak voor Qlimax de gehele BV laten klappen waardoor iedereen geld kwijt is en de directeuren met het geld er vandoor gaan. JustSayin'.
als je expres slap gaat lullen is het niet leuk meer
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 16 days ago
SAIN7 wrote:
Doe eens ff normaal man.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 28 days ago
Vraag me ook af wanneer we weer kunnen stemmen op die top 100 platen..
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 8 minutes ago
tommeh wrote:Vraag me ook af wanneer we weer kunnen stemmen op die top 100 platen..
Nadat Just A Memory & Absolute Terror zijn gereleased
Hardtraxx Veteran
Pipa wrote:
tommeh wrote:Vraag me ook af wanneer we weer kunnen stemmen op die top 100 platen..
..and join in the countdown. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. 5.. 4.. 3.. 2.. 1.. Happy freaqing new y.. *Absolute Terror*
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Bowlingbal wrote:Geef mij deze line up maar:

- Geck-O
- Sound Rush
- Cyber
- Da Tweekaz
- A-team Live (Atmozfears vs Audiotricz)
- Noisecontrollers vs Bass Modulators
- Audiofreq
- Adaro
- Deetox vs Delete

:P
Heb je dit nu zelf verzonnen? A-Team Live? :lol:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Zo noemen ze zichzelf.
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 18 hours ago
Norther66 wrote:
Pipa wrote:
..and join in the countdown. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. 5.. 4.. 3.. 2.. 1.. Happy freaqing new y.. *Absolute Terror*
:yes: :yes: :yes:
T
Ze moeten echt met een betere line-up komen wil Freaqshow een beetje aantrekkelijk worden. 2013 met brennan heart was een hele mooie line-up maar afgelopen jaren was de line-up zeer zeer matig. Als ik 70 euro moet neerleggen verwacht ik dat er wel meer dan twee 'grote' artiesten staan...
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 26 days ago
TheCrazyDutch wrote:Ze moeten echt met een betere line-up komen wil Freaqshow een beetje aantrekkelijk worden. 2013 met brennan heart was een hele mooie line-up maar afgelopen jaren was de line-up zeer zeer matig. Als ik 70 euro moet neerleggen verwacht ik dat er wel meer dan twee 'grote' artiesten staan...
Oke CrazyDutch (welkom btw) wie van deze dik gedrukte namen van vorig jaar zijn geen 'grote' artiest in jou ogen?

Donnie Darko
Dr. Rude
Max Enforcer
Frontliner
Da Tweekaz
D-Block & S-te-Fan
Psyko Punkz
Festuca
Frequencerz
Adaro
AniMe
G
ErikZ wrote:
TheCrazyDutch wrote:Ze moeten echt met een betere line-up komen wil Freaqshow een beetje aantrekkelijk worden. 2013 met brennan heart was een hele mooie line-up maar afgelopen jaren was de line-up zeer zeer matig. Als ik 70 euro moet neerleggen verwacht ik dat er wel meer dan twee 'grote' artiesten staan...
Oke CrazyDutch (welkom btw) wie van deze dik gedrukte namen van vorig jaar zijn geen 'grote' artiest in jou ogen?

Donnie Darko
Dr. Rude
Max Enforcer
Frontliner
Da Tweekaz
D-Block & S-te-Fan
Psyko Punkz
Festuca
Frequencerz
Adaro
AniMe
:lol: :lol:
T
djOculatorz wrote:
ErikZ wrote:

Donnie Darko
Dr. Rude
Max Enforcer
Frontliner
Da Tweekaz
D-Block & S-te-Fan
Psyko Punkz
Festuca
Frequencerz
Adaro
AniMe
:lol: :lol:
Nvm kon me herinneren dat ik toen geen kaartje had gekocht omdat ik die line-up niet goed vondXD. Blijkbaar had ik geen smaak toen
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
Nouja, met je smaak hoeft niks mis te zijn, maar het zijn natuurlijk gewoon grote namen. Maar een groot deel van de line-up van vorig jaar zou ik ook verre van enthousiast van worden.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 39 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago