TheCrazyDutch schreef:
Ze moeten echt met een betere line-up komen wil Freaqshow een beetje aantrekkelijk worden. 2013 met brennan heart was een hele mooie line-up maar afgelopen jaren was de line-up zeer zeer matig. Als ik 70 euro moet neerleggen verwacht ik dat er wel meer dan twee 'grote' artiesten staan...
Oke CrazyDutch (welkom btw) wie van deze dik gedrukte namen van vorig jaar zijn geen 'grote' artiest in jou ogen?
Donnie Darko
Dr. Rude
Max EnforcerFrontlinerDa Tweekaz D-Block & S-te-FanPsyko PunkzFestuca
FrequencerzAdaroAniMe