Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 nov 2015 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan je aangeven dat je voor een bepaalde tijd niet geboekt wilt worden? Ben niet zo thuis in dat wereldje.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2015 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan gewoon een boeking weigeren als je liever thuis zit, lijkt mij.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2015 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je aangeeft voor 2 uur (ik noem maar wat) niet beschikbaar bent... Lijkt me wel dat je niet alles hoeft te accepteren
Bericht Geplaatst op 05 nov 2015 23:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geef mij deze line up maar:

- Geck-O
- Sound Rush
- Cyber
- Da Tweekaz
- A-team Live (Atmozfears vs Audiotricz)
- Noisecontrollers vs Bass Modulators
- Audiofreq
- Adaro
- Deetox vs Delete

:P
Bericht Geplaatst op 06 nov 2015 16:20 
 

djOculatorz schreef:
is er ook een kans dat warface en Radical. komen of is dat al geheel uitgesloten. :huh:


Alles kan!
Bericht Geplaatst op 06 nov 2015 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djOculatorz schreef:
is er ook een kans dat warface en Radical. komen of is dat al geheel uitgesloten. :huh:

Hoop dat die twee wegblijven.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2015 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik beweer nergens dat het niet zo is of dat ze geen kans hebben, hoor. De meeste van hun platen zijn gewoon niet mijn smaak, en voor die paar platen die ik wel oké vind hoeft het van mij niet. Is gewoon een kwestie van smaak.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2015 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duurt wel erg lang met die line up zeg. Zal de volledige line up misschien nog niet rond zijn?
Bericht Geplaatst op 06 nov 2015 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qdance is met alles laat tegenwoordig, zie ook qlimax anthem enzo :/
Bericht Geplaatst op 06 nov 2015 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Qdance is met alles laat tegenwoordig, zie ook qlimax anthem enzo :/


Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ze vlak voor Qlimax de gehele BV laten klappen waardoor iedereen geld kwijt is en de directeuren met het geld er vandoor gaan. JustSayin'.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2015 18:17 
 

SAIN7 schreef:
Norther66 schreef:
Qdance is met alles laat tegenwoordig, zie ook qlimax anthem enzo :/


Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ze vlak voor Qlimax de gehele BV laten klappen waardoor iedereen geld kwijt is en de directeuren met het geld er vandoor gaan. JustSayin'.


als je expres slap gaat lullen is het niet leuk meer
Bericht Geplaatst op 07 nov 2015 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Norther66 schreef:
Qdance is met alles laat tegenwoordig, zie ook qlimax anthem enzo :/


Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ze vlak voor Qlimax de gehele BV laten klappen waardoor iedereen geld kwijt is en de directeuren met het geld er vandoor gaan. JustSayin'.


Doe eens ff normaal man.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2015 09:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vraag me ook af wanneer we weer kunnen stemmen op die top 100 platen..
Bericht Geplaatst op 07 nov 2015 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
Vraag me ook af wanneer we weer kunnen stemmen op die top 100 platen..

Nadat Just A Memory & Absolute Terror zijn gereleased
Bericht Geplaatst op 07 nov 2015 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
tommeh schreef:
Vraag me ook af wanneer we weer kunnen stemmen op die top 100 platen..

Nadat Just A Memory & Absolute Terror zijn gereleased


..and join in the countdown. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. 5.. 4.. 3.. 2.. 1.. Happy freaqing new y.. *Absolute Terror*
Bericht Geplaatst op 07 nov 2015 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
Geef mij deze line up maar:

- Geck-O
- Sound Rush
- Cyber
- Da Tweekaz
- A-team Live (Atmozfears vs Audiotricz)
- Noisecontrollers vs Bass Modulators
- Audiofreq
- Adaro
- Deetox vs Delete

:P


Heb je dit nu zelf verzonnen? A-Team Live? :lol:
Bericht Geplaatst op 08 nov 2015 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Zo noemen ze zichzelf.
Bericht Geplaatst op 08 nov 2015 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Pipa schreef:
tommeh schreef:
Vraag me ook af wanneer we weer kunnen stemmen op die top 100 platen..

Nadat Just A Memory & Absolute Terror zijn gereleased


..and join in the countdown. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. 5.. 4.. 3.. 2.. 1.. Happy freaqing new y.. *Absolute Terror*

:yes: :yes: :yes:
Bericht Geplaatst op 09 nov 2015 12:13 
 

Ze moeten echt met een betere line-up komen wil Freaqshow een beetje aantrekkelijk worden. 2013 met brennan heart was een hele mooie line-up maar afgelopen jaren was de line-up zeer zeer matig. Als ik 70 euro moet neerleggen verwacht ik dat er wel meer dan twee 'grote' artiesten staan...
Bericht Geplaatst op 09 nov 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheCrazyDutch schreef:
Ze moeten echt met een betere line-up komen wil Freaqshow een beetje aantrekkelijk worden. 2013 met brennan heart was een hele mooie line-up maar afgelopen jaren was de line-up zeer zeer matig. Als ik 70 euro moet neerleggen verwacht ik dat er wel meer dan twee 'grote' artiesten staan...


Oke CrazyDutch (welkom btw) wie van deze dik gedrukte namen van vorig jaar zijn geen 'grote' artiest in jou ogen?

Donnie Darko
Dr. Rude
Max Enforcer
Frontliner
Da Tweekaz
D-Block & S-te-Fan
Psyko Punkz
Festuca
Frequencerz
Adaro
AniMe
Bericht Geplaatst op 10 nov 2015 11:14 
 

djOculatorz schreef:
ErikZ schreef:
TheCrazyDutch schreef:
Ze moeten echt met een betere line-up komen wil Freaqshow een beetje aantrekkelijk worden. 2013 met brennan heart was een hele mooie line-up maar afgelopen jaren was de line-up zeer zeer matig. Als ik 70 euro moet neerleggen verwacht ik dat er wel meer dan twee 'grote' artiesten staan...


Oke CrazyDutch (welkom btw) wie van deze dik gedrukte namen van vorig jaar zijn geen 'grote' artiest in jou ogen?

Donnie Darko
Dr. Rude
Max Enforcer
Frontliner
Da Tweekaz
D-Block & S-te-Fan
Psyko Punkz
Festuca
Frequencerz
Adaro
AniMe


:lol: :lol:


Nvm kon me herinneren dat ik toen geen kaartje had gekocht omdat ik die line-up niet goed vondXD. Blijkbaar had ik geen smaak toen
Bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja, met je smaak hoeft niks mis te zijn, maar het zijn natuurlijk gewoon grote namen. Maar een groot deel van de line-up van vorig jaar zou ik ook verre van enthousiast van worden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten