Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2024 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Dont Let Daddy Know
Datum: 02-03-2024
Tijd: 22:00 - 06:00
Locatie: Ziggo Dome
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://shop.paylogic.com/fedffd6233e84bc7b36351ddb8e15db5/
Prijs: €69,00

Line-up:
22.00 – 22.30 Toby Romeo
22.30 – 23.30 Dimitri Vangelis & Wyman
23.30 – 00.30 Lucas & Steve
00.30 – 01.30 Nicky Romero
01.30 – 03.00 Hardwell
03.00 – 04.00 Blasterjaxx
04.00 – 05.00 Sound Rush
05.00 – 06.00 Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2024 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hierbij aanwezig! En aangezien het hardstyle aandeel hier steeds groter wordt (Van 1 afsluitende act voorgaande jaren naar 2) toch maar even een topic aangemaakt.

Ben vooral enorm benieuwd naar Radical, heb hem al een tijdje niet gezien en hoor graag het nieuwe album spul een keer live. Vorig jaar heeft SZP hier echt een enorm rare set gedraaid met allemaal eufoische classics tussen hun eigen werk in om de zaal een beetje mee te krijgen. Had toen het idee dat DLDK totaal niet het publiek is voor een raw afsluiter, dus vond het ook al apart dat Radical hier geboekt werd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2024 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg leuk feest gehad! Denk dat deze productie en stage mijn favoriete is die ik tot nu toe in de Ziggo gezien heb. Drukte was goed te doen en vond ook het geluid weer uitstekend, vooral tijdens Hardwell die overigens ook de beste set van de dag draaide. Vind zijn nieuwe stijl om thuis te luisteren niet zo geweldig, maar wat komt dat live lekker door zeg! Aangezien hij anderhalf uur draaide sloot hij af met een kwartiertje van al zijn Hardstyle collabs.

Sound Rush was echt de perfecte afsluiter geweest voor een feest als deze. Je merkte dat ze goed nagedacht hadden over hun platenkeuze: Veel bootlegs, remixen en hitjes om het EDM publiek in de zaal te houden afgewisseld met wat nieuwer eigen werk, hitjes van andere artiesten en hier en daar zelf een stiekeme classic. Het geluid was alleen minder goed afgestemd op hardstyle waardoor ik merkte dat ik er wat minder lekker in zat. Radical had wat minder rekening gehouden met het publiek wat op zo’n feest afkomt en draaide een normaal radical setje. Het geluid was nog minder goed afgestemd op RAW waardoor de kicks totaal niet doorkwamen en ik (en vele anderen) er niet echt iets mee konden. Na een half uurtje maar richting het hotel gegaan om de drukte een beetje voor te zijn, maar toen we van voor naar achter in de zaal liepen we merkten we dat deze al halfleeg was.

2 hardstyle artiesten en een RAW afsluiting is wat mij betreft niet wat dit feest nodig heeft, betwijfel dus ook of ze dit volgend jaar weer gaan doen. Waarschijnlijk wel weer aanwezig, mits de andere namen op de lineup een beetje interessant zijn - maar dat zit bij DLDK meestal wel goed!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten