Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front, Bass Modulators & Audiotricz zeker tot nu toe!
Daar ben ik heeeel blij mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 00:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Attakk ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 00:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vette trailer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
0:17

Afbeelding

Weet niet of het een DJ is, maar dit is het enige shot wat je ziet van hem.


Luna?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 10:03 
 

ErikZ schreef:
Luna?


Ran-D zou ook kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prophet.. Je ziet ook een Hard Attakk masker namelijk (met volgens mij Zentiments).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 12:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Boeiend.

Het kan de helft van de scene wezen want een groot deel is kaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De blonde dame? MANDY? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 10:38 
 
Hardtraxxer

Duke schreef:
Hard Attakk ook.

Laten we even hopen van niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deef schreef:
Duke schreef:
Hard Attakk ook.

Laten we even hopen van niet..


Ach heb je ff de tijd bekenden te zoeken en gelukkig nieuwjaar te wensen enzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 15:29 
 
Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Deef schreef:
Duke schreef:
Hard Attakk ook.

Laten we even hopen van niet..


Ach heb je ff de tijd bekenden te zoeken en gelukkig nieuwjaar te wensen enzo :P

Ja dat is ook wel weer zo.

Hoeven trouwens geen bekenden te zijn hoor, zo'n heerlijke sfeer vorig jaar je wilde iedereen nieuwjaar wensen haha, alleen een vrij hoog vdk gehalte, maar persoonlijk heb ik daarngeen last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.q-dance.com/netherlands/en/t ... show-2015/

Available tickets
Entrance ticket: EUR 62,50,- (ex. fee)
VIP ticket: EUR 80,- (ex. fee)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel heel erg duur hoor, vrienden willen liever niet gaan en oud en nieuw alleen vieren is ook zo wat xd word hem dus helaas niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad vrij duur. Maar 'tis het waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het zeker waard, als je met een mooi grote groep vrienden daar kan staan aftellen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb helemaal niks met Hardstyle op Oud en Nieuw, dus nope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VIP uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 01:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mogen nog wel wat vette namen bij, anders nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

damn dit wil ik niet missen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is dit een geschikt feest om mijn vriendin te introduceren aan haar eerste grote feest + eerste hardstyle feest? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Is dit een geschikt feest om mijn vriendin te introduceren aan haar eerste grote feest + eerste hardstyle feest? xd


Zeker wel :) Juist vanwege oud en nieuw ook hangt er toch een speciale sfeer die net iets beter is dan normaal (in mijn ogen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou ik niet doen. Als ze het niet leuk vind heeft ze haar oud&nieuw opgegeven voor een kutavond.
En ik vind dat je met Freaqshow buiten het 12-uur moment juist totaal geen oud&nieuw gevoel hebt heel de avond.

Kun je haar beter gewoon oud&nieuw laten vieren op haar manier en daarna meenemen naar een ander leuk feest. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 14:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Zou ik niet doen. Als ze het niet leuk vind heeft ze haar oud&nieuw opgegeven voor een kutavond.
En ik vind dat je met Freaqshow buiten het 12-uur moment juist totaal geen oud&nieuw gevoel hebt heel de avond.

Kun je haar beter gewoon oud&nieuw laten vieren op haar manier en daarna meenemen naar een ander leuk feest. :)


Bassleader, Qlimax, X-Qlusive (iemand), HardBass en Reverze. Zijn anders best wel geschikt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten