Grim schreef:
Weet iemand waar je het beste kan parkeren voor de Ziggo Dome? Vorige keer moesten we denk ik €24 betalen voor de hele nacht.
Mocht iemand andere, betere, minder dure parkeerplaatsen weten. Laat maar iets weten.
Toen ik nog een seizoenskaart had van Ajax (voetbal nu zelf op zondag) parkeerden wij altijd bij Amsterdamse Poort. Was vrij makkelijk heen te rijden ook. 10 minuutjes lopen naar de Arena maar dat vonden we nooit erg, en het parkeren was daar best goedkoop (toen iig nog wel).
Dat was dan een stukje de Bijlmer in, ik zou de plek niet precies kunnen benoemen maar ik zal even zoeken.