Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 18:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 18:37 
 
Hardtraxxer

tommeh schreef:
Gezien de TT, hebben NCBM de anthem gemaakt dan?


nee audiotricz
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanwege het ov al vroeg aanwezig, helaas pas na 12 uur wordt het interessant qua muziek :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Als Luna lekker setje neerzet van hardstyle vanaf 2006-2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaal 2 zal wel zoiets worden

23:00 - 00:00 Geck-O
00:00 - 01:00 Energyzed
01:00 - 02:30 Bass Chaserz
02:30 - 04:00 Subzero Project
04:00 - 05:00 Advanced Dealer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Zaal 2 zal wel zoiets worden

23:00 - 00:00 Geck-O
00:00 - 01:00 Energyzed
01:00 - 02:30 Bass Chaserz
02:30 - 04:00 Subzero Project
04:00 - 05:00 Advanced Dealer



Zoals het op de TT staat is het op de volgorde op de site.

23:00-00:00 Sub Zero Project
00:00-01:00 Bass Chaserz
01:00-02:30 Advanced Dealer
02:30-04:00 Energyzed
04:00-05:00 Geck-O
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar dat lijkt me niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Appl3juic3 schreef:
tommeh schreef:
Zaal 2 zal wel zoiets worden

23:00 - 00:00 Geck-O
00:00 - 01:00 Energyzed
01:00 - 02:30 Bass Chaserz
02:30 - 04:00 Subzero Project
04:00 - 05:00 Advanced Dealer



Zoals het op de TT staat is het op de volgorde op de site.

23:00-00:00 Sub Zero Project
00:00-01:00 Bass Chaserz
01:00-02:30 Advanced Dealer
02:30-04:00 Energyzed
04:00-05:00 Geck-O

Hardcore voor energyzed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 19:26 
 
Hardtraxxer

/nvm stond er al :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat ik m'n kaart verkocht heb :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heuujjj lekker veel blije shit tot lekker laat. Zeker even bij Geck-O kijken, dan zorgen dat we om 2345 in de grote zaal zijn en dan lekker blijven zweven. Vind het wel prima zo, alleen FL staat erg laat naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou gewoon van 01:00 tot 04:00 naar Bass Chaserz en SZP gaan en vervolgens naar zaal 1. Volgens mij heb je dan toch nog een prima raw nachtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 19:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, want iedereen wil ook een rauw avondje :yes: Dan zou ik toch echt naar Qapital gaan als ik jou was
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 19:42 
 
Hardtraxxer

Is er een O&N editie van Qapital dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand waar je het beste kan parkeren voor de Ziggo Dome? Vorige keer moesten we denk ik €24 betalen voor de hele nacht.

Mocht iemand andere, betere, minder dure parkeerplaatsen weten. Laat maar iets weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Weet iemand waar je het beste kan parkeren voor de Ziggo Dome? Vorige keer moesten we denk ik €24 betalen voor de hele nacht.

Mocht iemand andere, betere, minder dure parkeerplaatsen weten. Laat maar iets weten.

Toen ik nog een seizoenskaart had van Ajax (voetbal nu zelf op zondag) parkeerden wij altijd bij Amsterdamse Poort. Was vrij makkelijk heen te rijden ook. 10 minuutjes lopen naar de Arena maar dat vonden we nooit erg, en het parkeren was daar best goedkoop (toen iig nog wel).
Dat was dan een stukje de Bijlmer in, ik zou de plek niet precies kunnen benoemen maar ik zal even zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 20:28 
 
Hardtraxxer

Je kan toch bij de Arena zelf parkeren? Of niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Ja, want iedereen wil ook een rauw avondje :yes: Dan zou ik toch echt naar Qapital gaan als ik jou was


Hij zegt toch ook niet dat iedereen in een polonaise naar de andere zaal moet gaan? Hij merkt alleen op dat er mogelijkheden zijn voor de mensen die het een "te blije" avond vinden?

Als ze voor Frontliner een iets hardere naam hadden gedaan had ik de verdeling ook veel logischer gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Weet iemand waar je het beste kan parkeren voor de Ziggo Dome? Vorige keer moesten we denk ik €24 betalen voor de hele nacht.

Mocht iemand andere, betere, minder dure parkeerplaatsen weten. Laat maar iets weten.


Volgens mij is bij P1 of P2 bij sommige apparaten ook 'evenementenkorting' waardoor je maar 12 euro betaald.. Moet je wel goed opletten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij parkeren altijd in een woonwijk naast de ziggo, Hoogoord. is een kort stukje lopen maar wel gratis
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Weet iemand waar je het beste kan parkeren voor de Ziggo Dome? Vorige keer moesten we denk ik €24 betalen voor de hele nacht.

Mocht iemand andere, betere, minder dure parkeerplaatsen weten. Laat maar iets weten.


waar heb jegestaan dan? volgens mij heb je als je moet parkeren daar tijdens een evenement gewoon een optie bij betaalautomaat dat je naar een evenement bent en maar 10 euro betaald voor parkeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee meer waar we toen exact geparkeerd hebben. :/
Maar als ik goed gekeken heb op Google maps moet je de Burgemeester Stramanweg blijven doorrijden om tot die parking te komen?

En bij het betalen aanduiden dat je naar een evenement bent geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zet 'm altijd gewoon neer bij Pathé arena/HMH.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten