nvm
Last edited by tommeh on , edited 1 time in total.
nee audiotriczwrote:Gezien de TT, hebben NCBM de anthem gemaakt dan?
wrote:Zaal 2 zal wel zoiets worden
23:00 - 00:00 Geck-O
00:00 - 01:00 Energyzed
01:00 - 02:30 Bass Chaserz
02:30 - 04:00 Subzero Project
04:00 - 05:00 Advanced Dealer
Hardcore voor energyzed?wrote:wrote:Zaal 2 zal wel zoiets worden
23:00 - 00:00 Geck-O
00:00 - 01:00 Energyzed
01:00 - 02:30 Bass Chaserz
02:30 - 04:00 Subzero Project
04:00 - 05:00 Advanced Dealer
Zoals het op de TT staat is het op de volgorde op de site.
23:00-00:00 Sub Zero Project
00:00-01:00 Bass Chaserz
01:00-02:30 Advanced Dealer
02:30-04:00 Energyzed
04:00-05:00 Geck-O
Toen ik nog een seizoenskaart had van Ajax (voetbal nu zelf op zondag) parkeerden wij altijd bij Amsterdamse Poort. Was vrij makkelijk heen te rijden ook. 10 minuutjes lopen naar de Arena maar dat vonden we nooit erg, en het parkeren was daar best goedkoop (toen iig nog wel).wrote:Weet iemand waar je het beste kan parkeren voor de Ziggo Dome? Vorige keer moesten we denk ik €24 betalen voor de hele nacht.
Mocht iemand andere, betere, minder dure parkeerplaatsen weten. Laat maar iets weten.
Hij zegt toch ook niet dat iedereen in een polonaise naar de andere zaal moet gaan? Hij merkt alleen op dat er mogelijkheden zijn voor de mensen die het een "te blije" avond vinden?wrote:Ja, want iedereen wil ook een rauw avondjeDan zou ik toch echt naar Qapital gaan als ik jou was
Onder de Arena. 5/10 minuten lopen, kost dacht ik 12 of 15 euro.wrote:Weet iemand waar je het beste kan parkeren voor de Ziggo Dome? Vorige keer moesten we denk ik €24 betalen voor de hele nacht.
Mocht iemand andere, betere, minder dure parkeerplaatsen weten. Laat maar iets weten.
Volgens mij is bij P1 of P2 bij sommige apparaten ook 'evenementenkorting' waardoor je maar 12 euro betaald.. Moet je wel goed opletten.wrote:Weet iemand waar je het beste kan parkeren voor de Ziggo Dome? Vorige keer moesten we denk ik €24 betalen voor de hele nacht.
waar heb jegestaan dan? volgens mij heb je als je moet parkeren daar tijdens een evenement gewoon een optie bij betaalautomaat dat je naar een evenement bent en maar 10 euro betaald voor parkerenwrote:Weet iemand waar je het beste kan parkeren voor de Ziggo Dome? Vorige keer moesten we denk ik €24 betalen voor de hele nacht.