Organisatorisch was dit een van de beste feesten dat ik in de ziggo dome heb meegemaakt.
Die decks op de tribunes zijn zo'n grote verbetering

Tijdens het 12 uur moment stonden we op het deck, dus geen idee hoe druk het was op de vloer, maar verder de hele avond overal meer dan genoeg ruimte gehad.
Er stond een lange rij voor de lift naar de 2e zaal, maar die stroomde toch vlot door. 10 hooguit 15 minuten hebben we in de rij moeten staan, voordat we naar boven konden. En ook in de 2e zaal was er meer dan genoeg ruimte.
Verder ook qua muziek weinig te klagen gehad, alleen de freestyle set vond ik over het algemeen iets minder. Tel daarbij op de sfeer en de vele bekenden, en het was weer een topavond
