Past

Freaqshow

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik wel, klote happy stylez.

Nee grote kans dat ik niet naar zaal 2 ga.
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
Exterkate wrote:
Twanneke wrote:Ik zou gewoon van 01:00 tot 04:00 naar Bass Chaserz en SZP gaan en vervolgens naar zaal 1. Volgens mij heb je dan toch nog een prima raw nachtje.
:lol: :lol:

Daarvoor zou ik dus ècht niet naar Freaqshow gaan.
Nee ik ook niet, maar mensen zitten hier te zeuren dat alleen laatste paar uur raw is. Dat gedeelte ben ik niet mee eens :P
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Twanneke wrote:mensen zitten hier te zeuren dat alleen laatste paar uur raw is.
Wie dan allemaal? Ik zie namelijk geen 1 reactie die zegt dat het te weinig raw is of dat ze euforische/blije muziek kut vinden, buiten deze reactie dan:
Duke wrote: Van half 2 tot half 5 wordt vrij zwaar :P.
Waarbij hij volgens mij trouwens meer doelt op de specifieke artiesten die dan draaien dan op het feit dat het euforische muziek is.
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
pecola-tje wrote: Wie dan allemaal? Ik zie namelijk geen 1 reactie die zegt dat het te weinig raw is of dat ze euforische/blije muziek kut vinden, buiten deze reactie dan:
Hmm bij nader inzien zie ik er ook niet zo veel idd. Die zullen wel snel hun reactie verwijderd hebben ;)
Nee maar ik hoor dat ook veel vanuit mijn omgeving, denk dat het daaraan ligt. Excuses :$
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
pecola-tje wrote:
Twanneke wrote:mensen zitten hier te zeuren dat alleen laatste paar uur raw is.
Wie dan allemaal? Ik zie namelijk geen 1 reactie die zegt dat het te weinig raw is of dat ze euforische/blije muziek kut vinden, buiten deze reactie dan:
Waarbij hij volgens mij trouwens meer doelt op de specifieke artiesten die dan draaien dan op het feit dat het euforische muziek is.
Precies. Bass Modulators en NC vind ik prima, maar met Wildstylez (tenzij hij classics draait), Audiotricz en zeker Frontliner heb ik gewoon niks.

Had dan liever een Atmozfears, Sound Rush of zelfs Brennan Heart gezien.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Ik had het niet erg gevonden als de raw een uurtje eerder was begonnen, maar ik vind het geen klagen waard dit..
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Frontliner zo laat. Dan is je 2016 ook gelijk weer verneukt. Sterkte.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
chas1n wrote:Frontliner zo laat. Dan is je 2016 ook gelijk weer verneukt. Sterkte.

G
Duke wrote: Precies. Bass Modulators en NC vind ik prima, maar met Wildstylez (tenzij hij classics draait), Audiotricz en zeker Frontliner heb ik gewoon niks.

Had dan liever een Atmozfears, Sound Rush of zelfs Brennan Heart gezien.
Ik deel jouw mening.
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Twijfel of naar Geck-O ga. Vrienden van me vinden zaal 2 zo sfeerloos
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Ik ben al regelmatig naar een andere area geweest op een feest in mijn eentje. Als de muziek goed is maakt het me echt niets uit. :p
D
Hardtraxxer
130 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Zou eerst niet kunnen gaan maar gister tickets als cadeau gehad en toch aanwezig, jezus ontiegelijk veel zin hierin.

Wss de hele avond bij de main, dan maar ff doorbijten bij frontliner..
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
Exterkate wrote:
Twanneke wrote:Ik zou gewoon van 01:00 tot 04:00 naar Bass Chaserz en SZP gaan en vervolgens naar zaal 1. Volgens mij heb je dan toch nog een prima raw nachtje.

Daarvoor zou ik dus ècht niet naar Freaqshow gaan.
Is tegenwoordig bijna een schande als je die muziek wél kunt waarderen lijkt het...
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Nou, ik had helaas wel gelijk haha. NCBM echt top, waarbij het des te meer opviel dat de 3 acts die erna kwamen toch wel een stuk minder zijn op euforisch gebied. Ach ja, wel goed vermaakt verder ! :)
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 13 days ago
Jezus wat ziet die aankleding er vet uit op foto's
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Top 10:

1: Noisecontrollers & Bass Modulators - Solar
2: Adaro ft. Danny Scandal - For the Street (Regain Remix)
3: Atmozfears ft. David Spekter - Release
4: Ran-D ft. Skits Vicious - No Guts, No Glory!
5: Frequencerz & Tartaros ft. MC Jeff - Wolfpack
6: Radical Redemption - Brutal 5.0
7: Wildstylez & Brennan Heart - Lies Or Truth
8: Frequencerz & Titan - Getting Off
9: Gunz for Hire - May God Be With You All
10: Bass Modulators - Oxygen
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
Die Frontliner :lol: Zijn set bestond voornamelijk uit breaks en onderbrak regelmatig zijn set om wat door de mic heen te schreeuwen. Luna en B-Front hebben beide een heerlijke set neergezet. Vond die freestyle wel een beetje misplaatst na Luna die naar mijn doen toch redelijk hard draaide. De aankleding van stage was echt wel heel vet gedaan :drool:

Ohja en nog een ding. Rond een uurtje of 3 zag ik links voor bij de bar een meisje en een jonge die aan het droogneuken waren wtf :lol:

++ B-Front
++ Luna
+ Dark Pact
+ Ruimte

- Gladheid van de vloer
- Frontliner , Wildstylez, Dr phunk & The Viper
- Irritante buitenlanders
- Munt prijs
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Grim wrote:Ik ben al regelmatig naar een andere area geweest op een feest in mijn eentje. Als de muziek goed is maakt het me echt niets uit. :p
Hardtraxxer
153 posts member since 2014
last seen Jul 2024
Q-Dance kan het nog, wat een stage :worship: Aankleding was echt geweldig.. Top 10 was gewoon genieten, wat een sfeer hing er op dat moment! Luna en NCBM erg dikke setjes en daarna viel het een beetje stil met audiotricz en frontliner, Wildstylez was wel redelijk maar in vergelijking met de tijdmachine paar dagen geleden was dit set wel minder. B-Front was genieten en Radical heeft heerlijk afgesloten, lang geleden dat ik bij Radical ben geweest.

Geluid was overal top zelfs op de decks, alleen begin van de avond klein beetje bass overkill. Overal trouwens genoeg ruimte en weinig last gehad van buitenlanders, zelfs nog gezellig met een groep zweden en een groep ieren lopen praten.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Ik zag op de fotos dat er decks waren ipv de gewone tribune ?
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
Hoe was de drukte?
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Lennard95 wrote:Ik zag op de fotos dat er decks waren ipv de gewone tribune ?
Viel mij ook al op, hoe was dit geregeld? en viel de drukte op de vloer nu eindelijk eens mee?
Hardtraxxer
153 posts member since 2014
last seen Jul 2024
Miwer wrote:
Lennard95 wrote:Ik zag op de fotos dat er decks waren ipv de gewone tribune ?
Viel mij ook al op, hoe was dit geregeld? en viel de drukte op de vloer nu eindelijk eens mee?
ze hadden inderdaad decks over een deel van de tribune gebouwd, daardoor was het echt top qua drukte. Konden overal normaal staan, alleen tijdens de top10 erg druk op de vloer.
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Het concept was super vet!! Volgend jaar weer oud en nieuw vieren op een feest fo sho!
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Organisatorisch was dit een van de beste feesten dat ik in de ziggo dome heb meegemaakt.

Die decks op de tribunes zijn zo'n grote verbetering :thumbsup: Tijdens het 12 uur moment stonden we op het deck, dus geen idee hoe druk het was op de vloer, maar verder de hele avond overal meer dan genoeg ruimte gehad.

Er stond een lange rij voor de lift naar de 2e zaal, maar die stroomde toch vlot door. 10 hooguit 15 minuten hebben we in de rij moeten staan, voordat we naar boven konden. En ook in de 2e zaal was er meer dan genoeg ruimte.

Verder ook qua muziek weinig te klagen gehad, alleen de freestyle set vond ik over het algemeen iets minder. Tel daarbij op de sfeer en de vele bekenden, en het was weer een topavond :thumbsup:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago