Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wel, klote happy stylez.

Nee grote kans dat ik niet naar zaal 2 ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Twanneke schreef:
Ik zou gewoon van 01:00 tot 04:00 naar Bass Chaserz en SZP gaan en vervolgens naar zaal 1. Volgens mij heb je dan toch nog een prima raw nachtje.


:lol: :lol:

Daarvoor zou ik dus ècht niet naar Freaqshow gaan.

Nee ik ook niet, maar mensen zitten hier te zeuren dat alleen laatste paar uur raw is. Dat gedeelte ben ik niet mee eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
mensen zitten hier te zeuren dat alleen laatste paar uur raw is.

Wie dan allemaal? Ik zie namelijk geen 1 reactie die zegt dat het te weinig raw is of dat ze euforische/blije muziek kut vinden, buiten deze reactie dan:
Duke schreef:
Van half 2 tot half 5 wordt vrij zwaar :P.

Waarbij hij volgens mij trouwens meer doelt op de specifieke artiesten die dan draaien dan op het feit dat het euforische muziek is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Wie dan allemaal? Ik zie namelijk geen 1 reactie die zegt dat het te weinig raw is of dat ze euforische/blije muziek kut vinden, buiten deze reactie dan:


Hmm bij nader inzien zie ik er ook niet zo veel idd. Die zullen wel snel hun reactie verwijderd hebben ;)
Nee maar ik hoor dat ook veel vanuit mijn omgeving, denk dat het daaraan ligt. Excuses :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Twanneke schreef:
mensen zitten hier te zeuren dat alleen laatste paar uur raw is.

Wie dan allemaal? Ik zie namelijk geen 1 reactie die zegt dat het te weinig raw is of dat ze euforische/blije muziek kut vinden, buiten deze reactie dan:
Duke schreef:
Van half 2 tot half 5 wordt vrij zwaar :P.

Waarbij hij volgens mij trouwens meer doelt op de specifieke artiesten die dan draaien dan op het feit dat het euforische muziek is.

Precies. Bass Modulators en NC vind ik prima, maar met Wildstylez (tenzij hij classics draait), Audiotricz en zeker Frontliner heb ik gewoon niks.

Had dan liever een Atmozfears, Sound Rush of zelfs Brennan Heart gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had het niet erg gevonden als de raw een uurtje eerder was begonnen, maar ik vind het geen klagen waard dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner zo laat. Dan is je 2016 ook gelijk weer verneukt. Sterkte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Frontliner zo laat. Dan is je 2016 ook gelijk weer verneukt. Sterkte.



:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Twijfel of naar Geck-O ga. Vrienden van me vinden zaal 2 zo sfeerloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben al regelmatig naar een andere area geweest op een feest in mijn eentje. Als de muziek goed is maakt het me echt niets uit. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 19:18 
 
Hardtraxxer

Zou eerst niet kunnen gaan maar gister tickets als cadeau gehad en toch aanwezig, jezus ontiegelijk veel zin hierin.

Wss de hele avond bij de main, dan maar ff doorbijten bij frontliner..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Twanneke schreef:
Ik zou gewoon van 01:00 tot 04:00 naar Bass Chaserz en SZP gaan en vervolgens naar zaal 1. Volgens mij heb je dan toch nog een prima raw nachtje.


:lol: :lol:

Daarvoor zou ik dus ècht niet naar Freaqshow gaan.


Is tegenwoordig bijna een schande als je die muziek wél kunt waarderen lijkt het...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Van half 2 tot half 5 wordt vrij zwaar :P.

Nou, ik had helaas wel gelijk haha. NCBM echt top, waarbij het des te meer opviel dat de 3 acts die erna kwamen toch wel een stuk minder zijn op euforisch gebied. Ach ja, wel goed vermaakt verder ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat ziet die aankleding er vet uit op foto's
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top 10:

1: Noisecontrollers & Bass Modulators - Solar
2: Adaro ft. Danny Scandal - For the Street (Regain Remix)
3: Atmozfears ft. David Spekter - Release
4: Ran-D ft. Skits Vicious - No Guts, No Glory!
5: Frequencerz & Tartaros ft. MC Jeff - Wolfpack
6: Radical Redemption - Brutal 5.0
7: Wildstylez & Brennan Heart - Lies Or Truth
8: Frequencerz & Titan - Getting Off
9: Gunz for Hire - May God Be With You All
10: Bass Modulators - Oxygen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die Frontliner :lol: Zijn set bestond voornamelijk uit breaks en onderbrak regelmatig zijn set om wat door de mic heen te schreeuwen. Luna en B-Front hebben beide een heerlijke set neergezet. Vond die freestyle wel een beetje misplaatst na Luna die naar mijn doen toch redelijk hard draaide. De aankleding van stage was echt wel heel vet gedaan :drool:

Ohja en nog een ding. Rond een uurtje of 3 zag ik links voor bij de bar een meisje en een jonge die aan het droogneuken waren wtf :lol:


++ B-Front
++ Luna
+ Dark Pact
+ Ruimte

- Gladheid van de vloer
- Frontliner , Wildstylez, Dr phunk & The Viper
- Irritante buitenlanders
- Munt prijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ik ben al regelmatig naar een andere area geweest op een feest in mijn eentje. Als de muziek goed is maakt het me echt niets uit. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-Dance kan het nog, wat een stage :worship: Aankleding was echt geweldig.. Top 10 was gewoon genieten, wat een sfeer hing er op dat moment! Luna en NCBM erg dikke setjes en daarna viel het een beetje stil met audiotricz en frontliner, Wildstylez was wel redelijk maar in vergelijking met de tijdmachine paar dagen geleden was dit set wel minder. B-Front was genieten en Radical heeft heerlijk afgesloten, lang geleden dat ik bij Radical ben geweest.

Geluid was overal top zelfs op de decks, alleen begin van de avond klein beetje bass overkill. Overal trouwens genoeg ruimte en weinig last gehad van buitenlanders, zelfs nog gezellig met een groep zweden en een groep ieren lopen praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zag op de fotos dat er decks waren ipv de gewone tribune ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was de drukte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 17:48 
 
Hardtraxx Addict

Lennard95 schreef:
Ik zag op de fotos dat er decks waren ipv de gewone tribune ?

Viel mij ook al op, hoe was dit geregeld? en viel de drukte op de vloer nu eindelijk eens mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Lennard95 schreef:
Ik zag op de fotos dat er decks waren ipv de gewone tribune ?

Viel mij ook al op, hoe was dit geregeld? en viel de drukte op de vloer nu eindelijk eens mee?


ze hadden inderdaad decks over een deel van de tribune gebouwd, daardoor was het echt top qua drukte. Konden overal normaal staan, alleen tijdens de top10 erg druk op de vloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 19:00 
 
Hardtraxx Addict

Het concept was super vet!! Volgend jaar weer oud en nieuw vieren op een feest fo sho!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2016 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Organisatorisch was dit een van de beste feesten dat ik in de ziggo dome heb meegemaakt.

Die decks op de tribunes zijn zo'n grote verbetering :thumbsup: Tijdens het 12 uur moment stonden we op het deck, dus geen idee hoe druk het was op de vloer, maar verder de hele avond overal meer dan genoeg ruimte gehad.

Er stond een lange rij voor de lift naar de 2e zaal, maar die stroomde toch vlot door. 10 hooguit 15 minuten hebben we in de rij moeten staan, voordat we naar boven konden. En ook in de 2e zaal was er meer dan genoeg ruimte.

Verder ook qua muziek weinig te klagen gehad, alleen de freestyle set vond ik over het algemeen iets minder. Tel daarbij op de sfeer en de vele bekenden, en het was weer een topavond :thumbsup:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten