Ik wel, klote happy stylez.
Nee grote kans dat ik niet naar zaal 2 ga.
Nee grote kans dat ik niet naar zaal 2 ga.
Nee ik ook niet, maar mensen zitten hier te zeuren dat alleen laatste paar uur raw is. Dat gedeelte ben ik niet mee eenswrote:wrote:Ik zou gewoon van 01:00 tot 04:00 naar Bass Chaserz en SZP gaan en vervolgens naar zaal 1. Volgens mij heb je dan toch nog een prima raw nachtje.![]()
![]()
Daarvoor zou ik dus ècht niet naar Freaqshow gaan.
Wie dan allemaal? Ik zie namelijk geen 1 reactie die zegt dat het te weinig raw is of dat ze euforische/blije muziek kut vinden, buiten deze reactie dan:wrote:mensen zitten hier te zeuren dat alleen laatste paar uur raw is.
Waarbij hij volgens mij trouwens meer doelt op de specifieke artiesten die dan draaien dan op het feit dat het euforische muziek is.wrote: Van half 2 tot half 5 wordt vrij zwaar.
Hmm bij nader inzien zie ik er ook niet zo veel idd. Die zullen wel snel hun reactie verwijderd hebbenwrote: Wie dan allemaal? Ik zie namelijk geen 1 reactie die zegt dat het te weinig raw is of dat ze euforische/blije muziek kut vinden, buiten deze reactie dan:
Precies. Bass Modulators en NC vind ik prima, maar met Wildstylez (tenzij hij classics draait), Audiotricz en zeker Frontliner heb ik gewoon niks.wrote:Wie dan allemaal? Ik zie namelijk geen 1 reactie die zegt dat het te weinig raw is of dat ze euforische/blije muziek kut vinden, buiten deze reactie dan:wrote:mensen zitten hier te zeuren dat alleen laatste paar uur raw is.Waarbij hij volgens mij trouwens meer doelt op de specifieke artiesten die dan draaien dan op het feit dat het euforische muziek is.wrote: Van half 2 tot half 5 wordt vrij zwaar.
wrote:Frontliner zo laat. Dan is je 2016 ook gelijk weer verneukt. Sterkte.
wrote: Van half 2 tot half 5 wordt vrij zwaar.
Ik deel jouw mening.wrote: Precies. Bass Modulators en NC vind ik prima, maar met Wildstylez (tenzij hij classics draait), Audiotricz en zeker Frontliner heb ik gewoon niks.
Had dan liever een Atmozfears, Sound Rush of zelfs Brennan Heart gezien.
Is tegenwoordig bijna een schande als je die muziek wél kunt waarderen lijkt het...wrote:wrote:Ik zou gewoon van 01:00 tot 04:00 naar Bass Chaserz en SZP gaan en vervolgens naar zaal 1. Volgens mij heb je dan toch nog een prima raw nachtje.![]()
![]()
Daarvoor zou ik dus ècht niet naar Freaqshow gaan.
Nou, ik had helaas wel gelijk haha. NCBM echt top, waarbij het des te meer opviel dat de 3 acts die erna kwamen toch wel een stuk minder zijn op euforisch gebied. Ach ja, wel goed vermaakt verder !wrote: Van half 2 tot half 5 wordt vrij zwaar.
wrote:Ik ben al regelmatig naar een andere area geweest op een feest in mijn eentje. Als de muziek goed is maakt het me echt niets uit. :p
Viel mij ook al op, hoe was dit geregeld? en viel de drukte op de vloer nu eindelijk eens mee?wrote:Ik zag op de fotos dat er decks waren ipv de gewone tribune ?
ze hadden inderdaad decks over een deel van de tribune gebouwd, daardoor was het echt top qua drukte. Konden overal normaal staan, alleen tijdens de top10 erg druk op de vloer.wrote:Viel mij ook al op, hoe was dit geregeld? en viel de drukte op de vloer nu eindelijk eens mee?wrote:Ik zag op de fotos dat er decks waren ipv de gewone tribune ?