Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Zijn ze weer lekker laat mee dus

Niks mis mee. Is hij nog niet kapot gedraaid voordat het fees er überhaupt is. Mooiste lijkt me nog dat hij op de avond zelf pas te horen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is er :) gok Frontliner of Audiotricz
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noisecontrollers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiotricz het meest waarschijnlijk ja. Zij komen met hun maskers op het meest naar voren in de trailer (steeds wat langer dan de rest en aan het einde etc).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

VIII in de titel van het anthem, Audiotricz nr VIII op de site.
Er moet niet verder gezocht worden toch ?

Die youtube comments tho xd
Citaat:
Sounds like either Hard Driver or B-Front


Geen slecht anthem, maar verder niets speciaal imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier maar ff de link dan:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 13:09 
 
Hardtraxx Newbie

Leuk plaatje!
Begint nu toch wel aardig te kriebelen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 13:18 
 
Hardtraxxer

Jaa goed anthem!
Kerstvakantie begonnen en het aftellen ook hier :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dankzij gastenlijstplek toch nog onverwachts heen, lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Door al dat maskergedoe van Q had ik nog niet echt naar de lineup gekeken, maar dit is toch wel een hele vette :D

Zowel euforisch als raw zitten er leuke namen tussen, begin wel veel zin te krijgen :thumbsup:

erg leuke anthem ook trouwens :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal dus geen timetable bekend worden gemaakt o.O
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Zal dus geen timetable bekend worden gemaakt o.O


Duke refereert naar de All You Need To Know :)

En nee die zal er niet zijn, kan dat zelf wel waarderen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Duke schreef:
Zal dus geen timetable bekend worden gemaakt o.O


Duke refereert naar de All You Need To Know :)

En nee die zal er niet zijn, kan dat zelf wel waarderen :thumbup:

Vind het zo wel leuker inderdaad, maar wil bijvoorbeeld wel graag weten wie er om 11uur al draait zodat ik weet hoelaat ik er moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje lastig eetpauze inplannen zo :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop dat er wel nog een timetable komt. Wil Gecko graag zien in de tweede zaal maar ga daar niet de hele avond staan natuurlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 2e zaal nu alleen per lift te bereiken, niet met de 'sluiproute'.
Met die rij voor de lift altijd, zal wel weer onmogelijk worden daar te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Hoop dat er wel nog een timetable komt. Wil Gecko graag zien in de tweede zaal maar ga daar niet de hele avond staan natuurlijk :lol:


Als je Geck-O een PB hier stuurt of op FB wilt die dat vast wel verklappen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Audiotricz dus 100% de makers van het anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben ze weer mooi Noisecontrollers zijn sound gejat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Hebben ze weer mooi Noisecontrollers zijn sound gejat


Wat is er precies gejat aan dan? Een melodie? de kick?

Het klinkt Noisecontrollers, maar om het nou jatten te noemen... Ze zijn door hem geinspireerd ofzo? Dat gebeurt toch al sinds jaar en dag in de muziek wereld...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

20.30 - 21.45: Cyber
21.45 - 22.45: Luna
22.45 - 23.45: The Viper & Dr Phunk
00.00 - 01.30: Noisecontrollers & Bass Modulators
01.30 - 02.30: Wildstylez
02.30 - 03.30: Audiotricz
03.30 - 04.30: Frontliner
04.30 - 05.15: Dark Pact
05.15 - 06:00 B-Front
06.00 - 07.00 Radical Redemption

Van half 2 tot half 5 wordt vrij zwaar :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha jezus tot half 5 blije muziek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 18:36 
 
Hardtraxxer

21.45 - 22.45: Luna
22.45 - 23.45: The Viper & Dr Phunk

beetje misplaatst, vooral luna :/
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten