Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben dat anthem ook totaal vergeten, maar is wel een van de weinige nummers van da Tweekaz die ik behoorlijk goed vind! Ben wel benieuwd of ze dit jaar weer het anthem door een onverwachte naam uit de line-up laten maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh lol wist het ook niet. Decibel anthem van dit jaar ook pas voor het eerst gehoord in de Aftermovie, heel weekend geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch een soort van opluchting dat ik niet de enige ben die het helemaal gemist heeft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 08:53 
 
Hardtraxxer

Twijfel

Iemand die me kan overtuigen om hier naar toe te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Twijfel

Iemand die me kan overtuigen om hier naar toe te gaan?


Eerlijk is eerlijk in essentie is het een Hardstyle feest als elk ander, wat dit alleen zo bijzonder maakt imo is de sfeer.

Sfeer is vaak ver te zoeken op feesten maar met Freaqshow is iedereen er al erg vroeg (in verband met OV dat maar tot 20:00 rijdt) en het is meteen feest :).

Het is een hele luchtige vrolijke sfeer die er hangt, iets dat ik nog niet gevonden heb in een kroeg met Oud en Nieuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 20:43 
 

hoezo dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(br)onbekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daar gaan we weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
(br)onbekend


4 jaar Qrimetime.
4 jaar Qountdown.
4 jaar Freaqshow (2015/2016 erbij geteld)

Dus erna zijn de geruchten weer een nieuw concept :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de 4e Qountdown is het oud&nieuw feest van de HMH naar de Ziggo Dome verhuisd, en met die verhuizing is een nieuw concept bedacht (Freaqshow dus).

Het kan puur toeval zijn (vanwege de opening van Ziggo) dat Qountdown maar 4 edities heeft gehad, en hoeft ook niet te betekenen dat dit dus de laatste Freaqshow wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volgend jaar blazen ze de ziggodome op dus kans
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
volgend jaar blazen ze de ziggodome op dus kans


Misschien Sportpaleis in samenwerking met BassEvents :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 08:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

djOculatorz schreef:
Maar wie geven jullie de meeste kans op de anthem maker??
Want ik weet van cyber dat hij net het Pumpking Anthem heeft gemaakt. Dus lijkt mij niet dat hij hem maakt. En aangezien vorig jaar da tweekaz hem heeft gemaakt. Ga ik qua stijl niet metteen aan b-front denken. Het meest waarschijnlijke lijkt mij Wildstylez. Maar ik kan het altijd mis hebbben. Aangezien ze ook een minder grote artiest het kunnen laten maken


Ik verwacht Audiotricz ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 20:44 
 
Hardtraxxer

Nog 3 weekjes en nog geen anthem? :o



Ze mogen deze ook nog wel een keertje gebruiken als er niks komt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 21:32 
 

bij Qlimax duurde het ook lang voordat het anthem er was
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die misschien een kaartje over heeft of die iemand kent met een extra kaartje tot zijn/haar beschikking? : ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 08:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

djOculatorz schreef:
Ik zag op facebook wel dat frontliner bezig was met een anthem. Maar hoop het zelf niet dat hii hem maakt. Met alle respect maar als het aan mij ligt, een onbekendere mag hem maken.


Freaqshow is geen 'Dutch Festival'. Denk meer aan Rebirth of Intents bij hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q heeft aangeven via Twitter (antwoord op een vraag) dat het anthem binnenkort komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een zeer duidelijk antwoord van Q zoals altijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn ze weer lekker laat mee dus
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten