Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 15:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SmauGii schreef:
Nummers, maskers... SlipKnot much?
http://www.freaqshow.com/line-up/

Of Hollywood Undead, of gewoon maskers omdat het thema daar om draait en dus niks te maken heeft met metal en rockbands? : P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SmauGii schreef:
Nummers, maskers... SlipKnot much?
http://www.freaqshow.com/line-up/


:lol: wat een onzin..

De Dresscode voor mannen is: GIVE A MAN A MASK AND HE'LL BECOME HIS TRUE SELF
Voor de dames: GOOD GIRLS GO TO HEAVEN BAD GIRLS GO EVERYWHERE
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 10:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind dat masquerade gebeuren nog altijd beter dan een halloween thema met NYE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 12:51 
 
Hardtraxxer

Mijn top 10:

1. Josh & Wesz - Retrospect
2. Prefix & Density - Contrast
3. Regain - Broken
4. Atmozfears ft. David Spekter - Release
5. Frequencerz & Titan - Getting Off
6. Noisecontrollers & Bass Modulators - Solar
7. Radical Redemption & Bloodcage - Killswitch
8. B-Front & Degos & Re-Done - Endless Path
9. B-Front - We Are One
10. Adaro ft. Danny Scandal - For The Street (Regain Remix)

Aardig divers imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Vind dat masquerade gebeuren nog altijd beter dan een halloween thema met NYE.


Inderdaad. Een Masquerade heeft nog wel een chique/NYE feeling, net als bij Qountdown waar men netjes gekleed kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 12:57 
 

Richardd schreef:
Vind dat masquerade gebeuren nog altijd beter dan een halloween thema met NYE.


Mee eens! Naar Qountdown en Freaqshow geweest maar ik vond Qountdown echt veel meer sfeer hebben! Dat freak thema heb ik nooit gesnapt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze dresscode wel tof :) beetje half sjiek, met een maskertje ofzo. Beter inderdaad dan een horrorthema met NYE :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk alleen wel dat de helft van de verklede mensen zich niet bewust is van de thema verandering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat als je de moeite neemt om een vette outfit te scoren voor de verkleedpartij, dat er op z'n minst wel naar het thema gekeken wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb al verschillende berichten gelezen op social media waar mensen op zoek zijn naar een outfit voor Freaqshow dat eruit ziet alsof ze niet weten dat het een ander thema is. Veel mensen die de aftermovie van vorig jaar bekijken, de trailer van dit jaar niet gezien hebben of simpelweg zich er niet in verdiepen maar gewoon mee gaan met de meute
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang ze maar iets speciaals doen vind ik het al mooi :D al hebben ze het verkeerde thema, jammer maar beter dan helemaal niets
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn top 10 in willekeurige volgorde:

Wildstylez-Roots
Requiem- Collateral Damage
Prefix & Density- Just a Memory
Phuture Noize- Existence through sound
Phuture Noize- Phuture Propaganda part 2
Dj Thera & Artifact- Revenge
Hard Driver- Pow!
Josh & Wesz - Retrospect
Noisecontrollers & Bassmodulators- Solar
Ran-D- No Guts No Glory
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zit te twijfelen tussen deze en Tijdmachine, wie helpt mij kiezen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Tijdmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Zit te twijfelen tussen deze en Tijdmachine, wie helpt mij kiezen :/


Why not both?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Lennard95 schreef:
Zit te twijfelen tussen deze en Tijdmachine, wie helpt mij kiezen :/


Why not both?


2 is een beetje veel voor mijn portemonnee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdmachine, en dan met oud en nieuw iets gaan doen incl. je vrienden die niet van HS houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 23:07 
 
Hardtraxxer

Ik ken het probleem, toch voor freaqshow gekozen. Al was de tijdmachine vorig jaar supervet. Maar toen heb ik freaqshow laten schieten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

djOculatorz schreef:
Maybe gekke vraag maar het lijkt mij dat er een anthem komt voor Freaqshow.... is daar al weet van wie en wat enzo????

#durftevragen


Vorig jaar kwam die op 28 november dus ik neem aan dat die snel zal komen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was er vorig jaar een anthem voor Freaqshow?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djOculatorz schreef:
Joey schreef:
Was er vorig jaar een anthem voor Freaqshow?

vorig jaar was het


Dit is nieuwe informatie voor me :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom er dus ook nu pas achter. Wtf. :')
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten