Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nouja, met je smaak hoeft niks mis te zijn, maar het zijn natuurlijk gewoon grote namen. Maar een groot deel van de line-up van vorig jaar zou ik ook verre van enthousiast van worden.

Dat had ik op voorhand ook maar achteraf gezien draaide alleen Frontliner weer z'n standaard setje. Maar goed, dat was te verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:23 
 

Ik kan me iig nu meer vinden in die line-up dan vorig jaar. Maar er moeten dit jaar nog zeker wat goede artiesten bij komen, want voor zover wet nu weten is het nog een beetje matig vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar weten we nog niks qua line-up toch?
Behalve Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Waar Technoboy staat moet 1/2 Bass Modulators staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh jezus ik zal wel even onder m'n steen vandaan komen. :lol:
Nou ja B-Front en BM vind ik al erg leuk. Benieuwd naar de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

En het is duidelijk geen Audiotricz...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ow nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is die kleine in die stoel met die koppies niet gewoon warface? Gaat bijzonder raar klinken maar ik heb iets tegen die roshe run schoenen die "hij" daar aan heeft, waarbij me dus ooit opgevallen is dat hij die heeft :lol: :lol: Daarnaast klein, gezichten????

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 13:16 
 

Blear schreef:
Is die kleine in die stoel met die koppies niet gewoon warface? Gaat bijzonder raar klinken maar ik heb iets tegen die roshe run schoenen die "hij" daar aan heeft, waarbij me dus ooit opgevallen is dat hij die heeft :lol: :lol: Daarnaast klein, gezichten????

:cool:


Zou wel ziek zijn, maar als je de trailer verder kijkt zie je dat die gozer behoorlijk 'gezet' is xd Dus warface is het niet. Ik horde iemand ook Titan zeggen maar dat gaat ook niet aan de huidskleur te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jason payne gok ik eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Machine die onder de zonnebank is geweest gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 18:11 
 
Hardtraxx Newbie

Na jarenlang lokale kroeg nu toch een keer Freaqshow!
Line-up kan toch niet meer zo heel lang duren? Wellicht in Qlimax boekje? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Frietshow is uitverkocht!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kakkie weer te laat... :cry:
Iemand die nog kaarten te koop heeft? Wij zoeken er nog 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten waren ook nog helemaal niet lang in de voorverkoop dus dat scheelt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 19:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, en de line-up weten jullie ook allang dus kom op zeg :lol:

OT: 2 kaarten te koop 100 euro per stuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Kaarten waren ook nog helemaal niet lang in de voorverkoop dus dat scheelt :lol:

Je hebt helemaal gelijk, maar waren nog bezig met de groep bij elkaar halen en ik dacht dat het toch nog lang niet uitverkocht zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 01:00 
 
Hardtraxxer

Ja, kak! Ik wilde ook nog kaarten kopen. Dacht is nog lang niet uitverkocht. Nja.. wachten op laatst dan... altijd wel mensen die afhaken of niet meer kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als de line-up bekend wordt gaan er meteen weer veel kaarten in de verkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 10:48 
 

Zal Q zolang met de line-up hebben gewacht omdat hij gewoon kut is? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja veel te veel mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Ja veel te veel mainstream.

Mainstream euforisch of mainstream raw?!11
#hokjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik hoop gewoon op veel Happy Stylez, Rawphoric en afsluiten met Industrial Raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Ja ik hoop gewoon op veel Happy Stylez, Rawphoric en afsluiten met Industrial Raw.

Zonder gekheid, ik zag Typhoon laatst de term Industrial Raw gebruiken op facebook.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er was zelfs een hele bunker van op Q-Base. :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten