De vorige edities in ieder geval wel.
Waarschijnlijk wel ja!
Die anthem is wel erg vet zeg.
Waaarom echt staat hij hier, zijn tracks zijn niet interessant zijn sets evenminwrote:Wauw Festuca als mystery guestWat een dikke faal van Q
Waar je je al niet druk om kan maken.wrote:Ook echt triest dat Q van bijna geen enkele dj iets retweet maar van hem wel! En op FB een reactie van hem geliked ergens onder een reactie bij de timetableZo zeg je hem juist heel triest neer! Well done Q
Challange Acceptedwrote:Leuk voor Festuca maar hij zal alles uit de kast moeten trekken om de zaal niet in een half uur compleet dood te draaien. Dus niet met 10 eigen platen aan komen zetten die 90% niet kent bijvoorbeeld.
Top, eindelijk een bet. Hoe meten we dat, en wat wordt de reward?wrote:Challenge Acceptedwrote:Leuk voor Festuca maar hij zal alles uit de kast moeten trekken om de zaal niet in een half uur compleet dood te draaien. Dus niet met 10 eigen platen aan komen zetten die 90% niet kent bijvoorbeeld.
Vergelijk 't met de Dj's voor mij ofzo :pwrote:Top, eindelijk een bet. Hoe meten we dat, en wat wordt de reward?wrote:Challenge Acceptedwrote:Leuk voor Festuca maar hij zal alles uit de kast moeten trekken om de zaal niet in een half uur compleet dood te draaien. Dus niet met 10 eigen platen aan komen zetten die 90% niet kent bijvoorbeeld.
Hij draait een liveset.wrote:Hopelijk draait Festuca , naast eigen platen, ook wat oude toppers (ctrl alt del /shreek etc).
dat kun je toch zelf het beste zien aan de timetablewrote:als je rond een uurtje of 22:00 aankomt heb je waarschijnlijk niks gemist.
of zie ik dat fout ?
Ik zie nergens live staan? Ik hoop het niet in ieder gevalwrote:All you need to know: http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... d-know-NL/
Hij draait een liveset.wrote:Hopelijk draait Festuca , naast eigen platen, ook wat oude toppers (ctrl alt del /shreek etc).
wrote:Hopelijk draait Festuca , naast eigen platen, ook wat oude toppers (ctrl alt del /shreek etc).