Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 20:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De vorige edities in ieder geval wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel ja!

Die anthem is wel erg vet zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 20:48 
 

Wauw Festuca als mystery guest :lol: Wat een dikke faal van Q xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Wauw Festuca als mystery guest :lol: Wat een dikke faal van Q xd


Waaarom echt staat hij hier, zijn tracks zijn niet interessant zijn sets evenmin
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit kan echt niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 21:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk voor Festuca maar hij zal alles uit de kast moeten trekken om de zaal niet in een half uur compleet dood te draaien. Dus niet met 10 eigen platen aan komen zetten die 90% niet kent bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 17:32 
 

Ook echt triest dat Q van bijna geen enkele dj iets retweet maar van hem wel! En op FB een reactie van hem geliked ergens onder een reactie bij de timetable :lol: Zo zeg je hem juist heel triest neer! Well done Q :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 17:35 
 
Hardtraxx Newbie

Kiloknaller schreef:
Ook echt triest dat Q van bijna geen enkele dj iets retweet maar van hem wel! En op FB een reactie van hem geliked ergens onder een reactie bij de timetable :lol: Zo zeg je hem juist heel triest neer! Well done Q :thumbsup:


Waar je je al niet druk om kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 23:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Leuk voor Festuca maar hij zal alles uit de kast moeten trekken om de zaal niet in een half uur compleet dood te draaien. Dus niet met 10 eigen platen aan komen zetten die 90% niet kent bijvoorbeeld.

Challange Accepted
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 23:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
TiMOTHYb schreef:
Leuk voor Festuca maar hij zal alles uit de kast moeten trekken om de zaal niet in een half uur compleet dood te draaien. Dus niet met 10 eigen platen aan komen zetten die 90% niet kent bijvoorbeeld.

Challenge Accepted

Top, eindelijk een bet. Hoe meten we dat, en wat wordt de reward?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 00:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Festuca schreef:
TiMOTHYb schreef:
Leuk voor Festuca maar hij zal alles uit de kast moeten trekken om de zaal niet in een half uur compleet dood te draaien. Dus niet met 10 eigen platen aan komen zetten die 90% niet kent bijvoorbeeld.

Challenge Accepted

Top, eindelijk een bet. Hoe meten we dat, en wat wordt de reward?

Vergelijk 't met de Dj's voor mij ofzo :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tim bedoeld wat deze weddenschap hem/jou gaat opleveren. Ik zeg bier! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fles Bacardi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gratis entree bij z'n volgende feest :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk draait Festuca , naast eigen platen, ook wat oude toppers (ctrl alt del /shreek etc).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

All you need to know: http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... d-know-NL/

Duke schreef:
Hopelijk draait Festuca , naast eigen platen, ook wat oude toppers (ctrl alt del /shreek etc).

Hij draait een liveset.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 16:11 
 
Hardtraxxer

als je rond een uurtje of 22:00 aankomt heb je waarschijnlijk niks gemist.
of zie ik dat fout ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkey02 schreef:
als je rond een uurtje of 22:00 aankomt heb je waarschijnlijk niks gemist.
of zie ik dat fout ?


dat kun je toch zelf het beste zien aan de timetable >.< Iemand die helemaal lyrisch is van Donnie Darko zou zeggen dat je zéker wat mist...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
All you need to know: http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... d-know-NL/

Duke schreef:
Hopelijk draait Festuca , naast eigen platen, ook wat oude toppers (ctrl alt del /shreek etc).

Hij draait een liveset.


Ik zie nergens live staan? Ik hoop het niet in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij heeft dit zelf bevestigd, ook logisch aangezien hij een half uur draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Dan draait hij de zaal behoorlijk dood dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij zegt wel challenge accepted dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 18:33 
 

Duke schreef:
Hopelijk draait Festuca , naast eigen platen, ook wat oude toppers (ctrl alt del /shreek etc).


Hij kan beter helemaal geen eigen platen draaien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 21:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Hij zegt wel challenge accepted dus...

We zijn het alleen nog niet helemaal eens over de reward zie ik. Jesse?!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten