Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Hoe zit het nu met de dienstregeling van de NS? Als ik nu kijk op de site van NS rijden de treinen de gehele avond en nacht door.. dit was toch nooit zo?


vorig jaar reed de laatste trein om 20:00 ofzo richting bijlmer
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Hoe zit het nu met de dienstregeling van de NS? Als ik nu kijk op de site van NS rijden de treinen de gehele avond en nacht door.. dit was toch nooit zo?


Dit staat op 9292ov: Op Oudjaarsdag rijden de meeste OV-bedrijven tot ongeveer 20:00. Na middernacht gaan alleen de nachttreinen en enkele nachtbussen weer rijden. Op 1 januari vanaf 04:00 rijdt het openbaar vervoer in bijna heel Nederland weer volgens de normale tijden als op een zondag. Bij enkele OV-bedrijven start de dienstregeling op 1 januari tussen 09:00 en 10:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Da Tweekaz hebben het anthem, bron hun Facebook.

Weet zeker dat hun iets vets kunnen creeëren met een freaky sfeertje. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kunnen we dan niet gewoon Carnival als anthem doen ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oftewel tweekaz op een prominent moment in de line-up... kan aan m'n smaak liggen maar ik zou echt keihard balen als ik hier kaarten voor had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
oftewel tweekaz op een prominent moment in de line-up... kan aan m'n smaak liggen maar ik zou echt keihard balen als ik hier kaarten voor had :P


Om 12 uur dus, gaaay...

Liever Psyko Punkz gehad dan to be honest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
oftewel tweekaz op een prominent moment in de line-up... kan aan m'n smaak liggen maar ik zou echt keihard balen als ik hier kaarten voor had :P


Ik vind juist best chill. Na 12 uur meteen naar zaal 2 rennen. Liever Da tweekaz missen dan D-block & s-te-fan of Psyko Punkz
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Da Tweekaz gewoon echt kermis muziek, moet er toch niet aan denken om op dat feest tussen de 'Freaqshow' geklede mensen rond te lopen en dan die Frozen remix te horen >.<

ik maak het misschien wel wat ernstig, maar nogmaals, zou echt balen als ik hier een kaartje voor had gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik vind Da Tweekaz gewoon echt kermis muziek, moet er toch niet aan denken om op dat feest tussen de 'Freaqshow' geklede mensen rond te lopen en dan die Frozen remix te horen >.<

ik maak het misschien wel wat ernstig, maar nogmaals, zou echt balen als ik hier een kaartje voor had gehaald.


Haha Frozen vind ik nog best grappig. Ben er geen fan van Da Tweekaz, maar zo verschrikkelijk vind ik ze niet. Wel lekker verfrissende blik op Hardstyle. Blijven hun eigen ding doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 20:12 
 
Hardtraxx Newbie

Ga ik heen, alleen al voor Deetox en Adaro!!! gas erop!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 21:32 
 
Hardtraxxer

wordt veel meiden een gelukkig nieuwjaar wensen, feesten doen we daarna wel :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dure grap als je voor de meisjes komt :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

N iels schreef:
wordt veel meiden een gelukkig nieuwjaar wensen, feesten doen we daarna wel :whistle:
Frenchkicks schreef:
dure grap als je voor de meisjes komt :huh:


Dan kan je beter naar de stad scheelt je 65 euro en kan je ook meiden gelukkig nieuwjaar wensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

N iels schreef:
wordt veel meiden een gelukkig nieuwjaar wensen, feesten doen we daarna wel :whistle:


en dan er achter komen dat 75% man is die naar freaqshow gaan :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 16:14 
 
Hardtraxx Addict

Richardd schreef:


Supervet! :) Die break is echt cool gedaan ook, vet sfeertje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Richardd schreef:


Supervet! :) Die break is echt cool gedaan ook, vet sfeertje! :thumbsup:


Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke sfeer neergezet, die goed bij het thema past! Tenminste niet van die kermismuziek die ze vaak hebben. Kicks klinken alleen niet fijn, maar stoor ik me niet heel erg aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch maar aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 09:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Hoe zit het nu met de dienstregeling van de NS? Als ik nu kijk op de site van NS rijden de treinen de gehele avond en nacht door.. dit was toch nooit zo?


Het schijnt dat de trein op oudejaarsavond tot een uur of 8 rijdt, en op nieuwjaarsdag is de dienstregeling zoals op een zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

Iris schreef:
dennisje030 schreef:
Hoe zit het nu met de dienstregeling van de NS? Als ik nu kijk op de site van NS rijden de treinen de gehele avond en nacht door.. dit was toch nooit zo?


Het schijnt dat de trein op oudejaarsavond tot een uur of 8 rijdt, en op nieuwjaarsdag is de dienstregeling zoals op een zondag.


Volgens mij begint de eerste trein om half 8 met rijden. Is al 2 jaar zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Tracklist:
20. Zatox & Brennan Heart - Back in the days
19. Frequencerz - Raw & Uncut (Official Qapital 2014 Anthem)
18. Code Black and Atmozfears - Starting Over
17. Code Black - Unleash The Beast (Defqon.1 Australia Anthem 2014)
16. Noisecontrollers - The Source Code Of Creation (Qlimax Anthem 2014)
15. Brennan Heart - F.I.F.O. (Outbreak Remix)
14. Alpha² & Jack Of Sound - Das Weite Land
13. Radical Redemption - Brutal 4.0
12. Radical Redemption - The Black Demon (Digital Punk Remix)
11. Code Black & Atmozfears - Accelerate
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 17:21 
 

Pipa schreef:
11. Code Black & Atmozfears - Accelerate


Die had ik toch wel in de top 10 verwacht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

Zelfde geldt voor Starting Over
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-Dance draait deze avond alleen de top 10 toch?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten