Anthem is gratis te downloaden op soundcloud.
EDIT: Hij heeft een kaartje!
En?wrote:Top, eindelijk een bet. Hoe meten we dat, en wat wordt de reward?wrote:Challenge Acceptedwrote:Leuk voor Festuca maar hij zal alles uit de kast moeten trekken om de zaal niet in een half uur compleet dood te draaien. Dus niet met 10 eigen platen aan komen zetten die 90% niet kent bijvoorbeeld.
Eensch, positief verrast van zijn set!wrote:Zeker vermaakt op z'n set
check wist je dat toppawrote:Adaro draaide in de eerste helft van zijn set een nummer met echt scherpe screeches. Iemand die hem kent?
Met deze ben ik blij. Rest ook zeker niet verkeerd.wrote: 8. E-Force & Frequencerz - Men of Steel
6. Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
5. Frontliner - TBA 2 (One more Time)
2. Noisecontrollers - Down Down
1. E-Force - Seven
wat draaide hij zoal dan? Jump? of gewoon kut hardstylewrote:D-block & s-te-fan by far beste set van de avond. Dr rude was echt belachelijk slecht
Was versnelde house met een poepkick en beetje freestylewrote:wat draaide hij zoal dan? Jump? of gewoon kut hardstylewrote:D-block & s-te-fan by far beste set van de avond. Dr rude was echt belachelijk slecht
Zoals ik al zei. Ik hoop dat ik er ver vanaf ben als zon doorgesnoven steroïden patiënt besluit dat hij er geen zin in heeft. Probeer het eens op pussy lounge zou ik zeggen.wrote:Op de zondag van defQon bij Da Tweekaz was er anders een geslaagde wall of death, die ik persoonlijk heel erg vet vond.
Iedereen deed mee en het was zeker sfeer verhogend!het ligt er gewoon aan in welke setting je het doet, bij de frequencerz was het van te voren al bedacht ( wat niet werkt), op defqon was het ter plekke bedacht.