Vond het persoonlijk wel erg jammer dat er zoveel raw plaatjes in de top 10 stonden, maar dat is puur n kwestie van smaak. Meeste raw van tegenwoordig vind ik niet zo denderend meer, met als toppunt van afgelopen nacht: The Prophet - Kikkdrum. Wat is dat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende plaat zeg
Was de eerste keer Ziggodome voor mij, erg tevreden over het geluid binnen. Aantal lopende mensen vond ik een minpunt, door de vele deuren aan de zijkanten liepen werkelijk overal mensen naar binnen dwars door iedereen heen.
En zet met zulke evenementen gewoon een groot blok met lockers buiten ofzo, die garderobe schiet ook niet op..
Setjes vond ik eigenlijk allemaal wel leuk, vooral die van Adaro vond ik erg fijn! Heb me er goed op vermaakt de hele avond. Alleen beetje jammer dat Frequencerz een oproep deden tot een grote "wall of death". In 1x heel de sfeer om ons heen verdwenen. Gelukkig dacht iedereen er volgens mij hetzelfde over en kwam dit dus ook niet uit de verf.
Al met al dus goed vermaakt, maar weet niet of ik er volgend jaar nog eens naartoe zou gaan.