Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anthem is gratis te downloaden op soundcloud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 18:28 
 
Hardtraxxer

Heeft iemand nog een kaartje over voor een maatje van mij? PB maar

EDIT: Hij heeft een kaartje! :) :) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Festuca schreef:
TiMOTHYb schreef:
Leuk voor Festuca maar hij zal alles uit de kast moeten trekken om de zaal niet in een half uur compleet dood te draaien. Dus niet met 10 eigen platen aan komen zetten die 90% niet kent bijvoorbeeld.

Challenge Accepted

Top, eindelijk een bet. Hoe meten we dat, en wat wordt de reward?

En? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeker vermaakt op z'n set :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adaro draaide in de eerste helft van zijn set een nummer met echt scherpe screeches. Iemand die hem kent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 18:46 
 
Hardtraxxer

tommeh schreef:
Zeker vermaakt op z'n set :thumbsup:


Eensch, positief verrast van zijn set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

martieboy schreef:
Adaro draaide in de eerste helft van zijn set een nummer met echt scherpe screeches. Iemand die hem kent?


check wist je dat toppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was de top 10 btw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

10. Ran-D & E-Life - The Hunt (Official Intents Festival 2014 Anthem)
9. Coone - Survival of the Fittest (Official Defqon.1 2014 Anthem)
8. E-Force & Frequencerz - Men of Steel
7. Warface - FTP
6. Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
5. Frontliner - TBA 2 (One more Time)
4. Outbreak - ‪#‎Bassface‬
3. B-Front & Frequencerz & MC Nolz - Psycho
2. Noisecontrollers - Down Down
1. E-Force - Seven
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laud schreef:
8. E-Force & Frequencerz - Men of Steel
6. Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
5. Frontliner - TBA 2 (One more Time)
2. Noisecontrollers - Down Down
1. E-Force - Seven


Met deze ben ik blij. Rest ook zeker niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het een vermakelijk feest! Geen spijt van dat ik ben gegaan (want had in het begin nog wat twijfels). Vond zelf vooral de setjes van Adaro en Frequencerz tof, ook genoten van D-block & S-te-fan, helaas was de rij naar de 2e zaal met te lang (en ging me te traag) dus heb Dark Pact (en Deetox) niet gezien, maar dat mocht de pret zeker niet drukken!

En naar aanleiding van de bovenstaande opmerkingen richting Festuca moet ik zelf nog even vermelden dat ik me er zeer op heb vermaakt! Had wel even een rust momentje op de tribune, maar goed genoten van zowel de muziek als hoe 'ie het publiek bespeelde. Ik vond het ook een goed moment in de time table als ik terug denk aan de tracks die hij heeft gedraaid (was overduidelijk richting het hardere werk!). Mocht hij op een volgend feest weer op een soortgelijk tijdstip staan ben ik prima in staat om richting Festuca te gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het persoonlijk wel erg jammer dat er zoveel raw plaatjes in de top 10 stonden, maar dat is puur n kwestie van smaak. Meeste raw van tegenwoordig vind ik niet zo denderend meer, met als toppunt van afgelopen nacht: The Prophet - Kikkdrum. Wat is dat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende plaat zeg >.<

Was de eerste keer Ziggodome voor mij, erg tevreden over het geluid binnen. Aantal lopende mensen vond ik een minpunt, door de vele deuren aan de zijkanten liepen werkelijk overal mensen naar binnen dwars door iedereen heen.
En zet met zulke evenementen gewoon een groot blok met lockers buiten ofzo, die garderobe schiet ook niet op..

Setjes vond ik eigenlijk allemaal wel leuk, vooral die van Adaro vond ik erg fijn! Heb me er goed op vermaakt de hele avond. Alleen beetje jammer dat Frequencerz een oproep deden tot een grote "wall of death". In 1x heel de sfeer om ons heen verdwenen. Gelukkig dacht iedereen er volgens mij hetzelfde over en kwam dit dus ook niet uit de verf. :P

Al met al dus goed vermaakt, maar weet niet of ik er volgend jaar nog eens naartoe zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

D-block & s-te-fan by far beste set van de avond. Dr rude was echt belachelijk slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
D-block & s-te-fan by far beste set van de avond. Dr rude was echt belachelijk slecht


wat draaide hij zoal dan? Jump? of gewoon kut hardstyle >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Pipa schreef:
D-block & s-te-fan by far beste set van de avond. Dr rude was echt belachelijk slecht


wat draaide hij zoal dan? Jump? of gewoon kut hardstyle >.<

Was versnelde house met een poepkick en beetje freestyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dr. Rude vond ik anders een prima binnenkomer met oa Hard Driver - Wut, Audiofreq - Warcry en een mashup van Make it Loud HHZ Remix met de vocals van Househeads.

Max Enforcer vond ik dan weer minder ivm constant outro mixen, totaal geen tempo. Sfeer kwam er pas goed in bij de top 10 had ik t idee, het 12u momentje met Radiance was machtig mooi.

Voor Frontliner had ik geen verwachtingen maar kon me toch prima vermaken op zijn setje, Da Tweekaz ook een prima set met The Hose - I Survived als grootste verrassing. DBSTF verrasten me helemaal met de originele music made addict en Supernova oa. Psyko Punkz en Festuca weinig van mee gekregen.

Frequencerz hadden er echt goed werk van gemaakt, voor mijn gevoel 1 gigantische mashup met een flink aantal edits. Vooral die Magic Hollowashup ging erg lekker!

Daarna was t dan eindelijk tijd voor Koning Sloper. Wat een gigantische beukset was dat zeg, niet normaal _O_

Anime kende ik veel niet maar was een meer dan prima afsluiter!

Ook de stage en de show verdienen dikke pluspunten, vooral hoe die stage leek te leven was echt gaaf gedaan, net zoals de lasers op die enorme discobal in t midden.

Kortom, fantastisch feest gehad en een geweldig begin van 2015.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die Magic hollow mashup ook al op Qlimax gehoord dacht ik. Wordt je trouwens ineens echt weer mee doodgegooid. Zou liever nog eens struggle origineel horen bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie nu die Wall of Death fail tijdens Frequencerz, heerlijk. Wat stelde hun concept eigenlijk voor, was het nog speciaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 16:26 
 
Hardtraxxer

man man man ben nog gesloopt van dit mooie feest.
de sfeer die er hing was onbeschrijfelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=nkvMniO1O8Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je bent echt niet goed snik als je dit met dat lekkere anabolen publiek dat op dit soort feesten afkomt uit gaat lokken. Ik zag ergens een ander filmpje op fb waar z'n pet van z'n hoofd werd gevist. En dan gaan lopen zeuren dat mensen normaal moeten doen...

Triest ook dat Q dit soort onzin toe laat. Wachten tot het een keer goed uit de klauwen loopt natuurlijk. Terwijl onze Vrienden te druk zijn met gestapo praktijken aan de deur / op de wc. Droevig gezelschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

Toen ik ook hoorde dat ze wall of death wilde doen, dacht ik ook echt wtf waarom zou je dat uberhaupt willem. Kutte was dat je gewoon 2 minuten ook geen muziek hoorde waardoor je ook de helft van je set verneukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die shit als sitdowns, walls of death etc passen naar mijn idee niet binnen hardstyle. Volgens mij worden ook steeds meer mensen enthousiast van dat soort 'leukigheidjes'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 22:17 
 
Hardtraxxer

Op de zondag van defQon bij Da Tweekaz was er anders een geslaagde wall of death, die ik persoonlijk heel erg vet vond.
Iedereen deed mee en het was zeker sfeer verhogend! :thumbup: het ligt er gewoon aan in welke setting je het doet, bij de frequencerz was het van te voren al bedacht ( wat niet werkt), op defqon was het ter plekke bedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 22:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gigg schreef:
Op de zondag van defQon bij Da Tweekaz was er anders een geslaagde wall of death, die ik persoonlijk heel erg vet vond.
Iedereen deed mee en het was zeker sfeer verhogend! :thumbup: het ligt er gewoon aan in welke setting je het doet, bij de frequencerz was het van te voren al bedacht ( wat niet werkt), op defqon was het ter plekke bedacht.

Zoals ik al zei. Ik hoop dat ik er ver vanaf ben als zon doorgesnoven steroïden patiënt besluit dat hij er geen zin in heeft. Probeer het eens op pussy lounge zou ik zeggen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten