Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 19:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die ene procent twijfel om te gaan is bij deze ook verdwenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Die ene procent twijfel om te gaan is bij deze ook verdwenen.


dit dus, lekker champagne zuipen met vrienden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Behoorlijke zaad lineup xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paar goeie raw namen. Hardcore zuigt verschrikkelijk, alleen maar slappe zooi. Maarja maak er alsnog een mooi feest van
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een slechte lineup zeg, en daar zou je dan €60,- voor betalen. Bij Qlimax weet je in elk geval nog dat je vooral meebetaalt aan de show, maar het geld wat hiervoor gevraagd wordt icm de lineup is toch wel echt belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Behoorlijke zaad lineup xd

Hardstyle is hardstyle!!
Niet zeiken, gewoon militanten shirt aan en losgaan, staan zelfs paar vette rawstyle acts!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 14:16 
 
Hardtraxxer

Heb ik éindelijk een aantal vrienden zo ver gekregen om hier eens een keer heen te gaan valt de lineup een beetje tegen..

Maar goed ik ga toch dit jaar! Een van de weinige feesten waar ik nog nooit ben geweest en toch een keer geweest moet zijn.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Raven schreef:
Behoorlijke zaad lineup xd

Hardstyle is hardstyle!!
Niet zeiken, gewoon militanten shirt aan en losgaan, staan zelfs paar vette rawstyle acts!

kan hier mooi met mn aerox naartoe ouwes gruwelijke feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de line up wel prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Raven schreef:
Behoorlijke zaad lineup xd

Hardstyle is hardstyle!!
Niet zeiken, gewoon militanten shirt aan en losgaan, staan zelfs paar vette rawstyle acts!


:lol: :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 15:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Raven schreef:
Behoorlijke zaad lineup xd

Hardstyle is hardstyle!!
Niet zeiken, gewoon militanten shirt aan en losgaan, staan zelfs paar vette rawstyle acts!

Lul niet, geen theracords dus kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaal 2 is superdik, tof ook van Pandorum, maar daar ga ik dit geld niet voor neerleggen... Denk maar gewoon met vrienden de kroeg in of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan zeggen wat je wil, maar in ieder geval een betere line-up dan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie de neuk is Donnie Darko dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 20:05 
 
Hardtraxxer

Dit feest trekt me dus echt helemaal niet. Oud en nieuw met vrienden en familie > +150 euro kwijt zijn aan een feest (met een line up waar ik nog geen 20 euro voor neer leg :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frequencerz presents: The Freq Show

Van het nieuwe label??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tzoine schreef:
Frequencerz presents: The Freq Show

Van het nieuwe label??


nog niet aan gedacht, maar misschien komen adaro ran-d en b-front wel een bezoekje brengen (ik ga er voor het gemak vanuit dat die met elkaar dat label beginnen)

edit: adaro staat er natuurlijk al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Wie de neuk is Donnie Darko dan

Draait harde House/Elektro, beetje Qult achtige dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Tzoine schreef:
Frequencerz presents: The Freq Show

Van het nieuwe label??


nog niet aan gedacht, maar misschien komen adaro ran-d en b-front wel een bezoekje brengen (ik ga er voor het gemak vanuit dat die met elkaar dat label beginnen)

edit: adaro staat er natuurlijk al :P


Als dat zo is dan word het een vet label.

Frequencerz, B-front, Adaro, Ran-d etz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraagje: Is bij dit feest net als bij Qapital het podium ook in het midden van de zaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorige 2x niet en ik hoop van harte nu weer niet. Veel te weinig ruimte voor in de Ziggo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat ze dat alleen bij Qapital doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt er nog een anthem?

edit:

Q-dance ‏@Q_dance 3m3 minutes ago
@DJebbens Hi Duke, yes there will be a FREAQSHOW anthem this year!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 10:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 15:56 
 
Hardtraxxer

Hoe zit het nu met de dienstregeling van de NS? Als ik nu kijk op de site van NS rijden de treinen de gehele avond en nacht door.. dit was toch nooit zo?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten