Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 22:28 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Gigg schreef:
Op de zondag van defQon bij Da Tweekaz was er anders een geslaagde wall of death, die ik persoonlijk heel erg vet vond.
Iedereen deed mee en het was zeker sfeer verhogend! :thumbup: het ligt er gewoon aan in welke setting je het doet, bij de frequencerz was het van te voren al bedacht ( wat niet werkt), op defqon was het ter plekke bedacht.

Zoals ik al zei. Ik hoop dat ik er ver vanaf ben als zon doorgesnoven steroïden patiënt besluit dat hij er geen zin in heeft. Probeer het eens op pussy lounge zou ik zeggen.


Eindigt in een massale vechtpartij dan. Zoiets moet je indd niet doen met sommige mensen die zich niet kunnen gedragen. En dat zijn er wel een aantal altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dure tosti's en het was echt koud, verder werd er wel goed gedraaid.

EDIT: Verkeerde topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 23:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beginnen we hier nu ook al? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 02:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gigg schreef:
Op de zondag van defQon bij Da Tweekaz was er anders een geslaagde wall of death, die ik persoonlijk heel erg vet vond.
Iedereen deed mee en het was zeker sfeer verhogend! :thumbup: het ligt er gewoon aan in welke setting je het doet, bij de frequencerz was het van te voren al bedacht ( wat niet werkt), op defqon was het ter plekke bedacht.

Zoals ik al zei. Ik hoop dat ik er ver vanaf ben als zon doorgesnoven steroïden patiënt besluit dat hij er geen zin in heeft. Probeer het eens op pussy lounge zou ik zeggen.

Ik heb zulke figuren niet gezien op Freaqshow anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een wall of death op een hardstyle gerelateerd feest... manmanman.
Vond het boven bij Deetox lekker los gaan, bij de main vanaf Frequencerz echt optimaal genoten. Daarvoor vond ik het vooraan te druk, het rondjes-loop-gehalte was me iets te hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 16:27 
 
Hardtraxxer

Die wall of death was de grootste grap die ik ooit gezien heb! Verder prima vermaakt! Kippenvelmomentje was toch wel Seven op #1
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Check Dimitri gaan @ 1:31.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit ziet er toch echt wel schitterend uit allemaal.. misschien volgend jaar toch maar gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was mijn eerste keer dat ik iets hardstyle gerelateerd feest had met nieuwjaar. Kreeg op sommige momenten wel kippenvel bij het kijken van de video. :$

Owja, Jason Payne op 15:45. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=nkvMniO1O8Q

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff kippenvel bij Radiance zeg. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Dit ziet er toch echt wel schitterend uit allemaal.. misschien volgend jaar toch maar gaan.

Ik had er eerst ook mijn twijfels over dit feest maar qua show zag het er echt top uit, beter dan vorig jaar. Geluid was echt super, zo goed heb ik het nog niet meegemaakt in het Ziggodome. De sfeer zat er ook goed in bijna de gehele avond (kan over het einde niet oordelen want was eerder naar huis). Er werd best lekker gedraaid, zelfs door de DJ's waar ik op voorhand niet zo'n trek in had. Al met al dus een geslaagd NYE feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke beelden van een heerlijk feest. helemaal top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoorde van veel mensen dat de stage en alles daaromheen er veel beter uitzag dan het jaar ervoor (toen was ik er niet).
Het geluid was echt super scherp, vandaar dat ik m'n oordopjes die ik normaal altijd gebruik een avondje thuis heb gelaten. Heb er geen spijt van gehad, weinig tot geen piep gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Het geluid was echt super scherp, vandaar dat ik m'n oordopjes die ik normaal altijd gebruik een avondje thuis heb gelaten. Heb er geen spijt van gehad, weinig tot geen piep gehad.


Ik (en enkele van mijn vrienden) vonden toch dat het geluid best hard(/luid) stond, zelfs met mijn oordoppen van -20dB. Hebben hele tijd redelijk vanachter gestaan, enkele meters links van waar licht/geluid zat.

Stage was zeker enorm vet, veranderde de gehele nacht vanwege de led schermen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

Het geluid in de Ziggo is altijd goed. Ik heb mijn oordopjes geen moment ingehad omdat dit niet nodig was omdat het geluid gewoon loepzuiver was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Het geluid in de Ziggo is altijd goed. Ik heb mijn oordopjes geen moment ingehad omdat dit niet nodig was omdat het geluid gewoon loepzuiver was.

Doe jij enkel oordopjes in om het geluid beter te krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 11:18 
 

Laud schreef:
Pff kippenvel bij Radiance zeg. :loving:


Zo of niet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Laud schreef:
Pff kippenvel bij Radiance zeg. :loving:


Zo of niet :woot:


pas laatst achtergekomen hoe bizar lekker/goed dat nummer is, echt goede keuze om dat nummer om 00:00 te doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Het geluid in de Ziggo is altijd goed. Ik heb mijn oordopjes geen moment ingehad omdat dit niet nodig was omdat het geluid gewoon loepzuiver was.

Wat is dit nou weer voor downie-logica zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb mijn oortjes altijd in als geluid gewoon te schel is enzovoort. Als het geluid gewoon goed afgesteld is en niet al te hard heb ik oordopjes niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civitas schreef:


Iemand enig idee wie de top 10 aan elkaar mixt bij Q? Edits en cuts zijn allemaal leuk gedaan, vind de eerste climax in Seven zelfs nog beter dan het origineel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Civitas schreef:


Iemand enig idee wie de top 10 aan elkaar mixt bij Q? Edits en cuts zijn allemaal leuk gedaan, vind de eerste climax in Seven zelfs nog beter dan het origineel :loving:


Wel hebben ze FTP aangepast, op negatieve wijze. Verder leuk gedaan inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Die edit vorig jaar van Imaginary :loving:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten