Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 18:34 
 
Hardtraxxer

JEFSKI schreef:
KSwoosh schreef:
in normale kleren gaan is echt diep triest


Ik denk dat het daar zo'n 50% is die gewoon in ze normale kleren komt, gek doen en verkleden doe je met carnaval, niet voor fakking nieuwjaar :cool:


Vorig jaar kwam je nog niet bijna aan 50 % die verkleed was dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 18:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snap zoiezo niet waarom je verkleed gaat naar een feest, vind Carnaval al erg zat en dat zeg ik als Helmonder :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 18:55 
 
Hardtraxx Addict

zoiezo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Maar correct Nederlands is 'enige' en dus niet 'enigste'

http://www.encyclo.nl/begrip/enig
ENIG
1) Alleraardigst 2) Allerliefst 3) Apart 4) Alleen 5) Aardig 6) Alleen in zijn soort 7) Beeldig 8) Bijzonder 9) Bijzonder leuk 10) Bijzonder leuk (crypt.) 11) Dezelfde 12) Doddig 13) Dol 14) Dolletjes 15) Dottig 16) Één 17) Enige 18) Exclusief 19) Enkel of enkele 20) Enigst 21) Erg leuk 22) Enkel 23) Een of ander 24) Een klein aantal 25) Een en a

Kan hij dus best de enigste zijn. Als hij de enige is, is hij dus sowieso ook de enigste :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
zoiezo


Zo ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

Bass Modulators kunnen bij de line-up. Ze hebben ook het anthem gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 00:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jefski je maakt je wel druk om dat verkleden zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 01:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha Bass modulators bij de line-up, zou wat zijn. Wat een geweldige verrassing..


Krijg steeds meer spijt dat ik hier naar toe ga. Al wordt het natuurlijk wel vet, alleen zal de muziek iets minder zijn helaas.. achja
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 08:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
ramon038 schreef:
Maar correct Nederlands is 'enige' en dus niet 'enigste'

http://www.encyclo.nl/begrip/enig
ENIG
1) Alleraardigst 2) Allerliefst 3) Apart 4) Alleen 5) Aardig 6) Alleen in zijn soort 7) Beeldig 8) Bijzonder 9) Bijzonder leuk 10) Bijzonder leuk (crypt.) 11) Dezelfde 12) Doddig 13) Dol 14) Dolletjes 15) Dottig 16) Één 17) Enige 18) Exclusief 19) Enkel of enkele 20) Enigst 21) Erg leuk 22) Enkel 23) Een of ander 24) Een klein aantal 25) Een en a

Kan hij dus best de enigste zijn. Als hij de enige is, is hij dus sowieso ook de enigste :x


Citaat:
Het bijvoeglijk naamwoord enig komt ook voor in de betekenis 'fijn', 'heel leuk', 'heel mooi'. In deze betekenis is het gebruik van de trappen van vergelijking wel mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar doelde ik op :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
in normale kleren gaan is echt diep triest


Diep triest voor me zelf als ik het fucking warm in het kostuum heb of de schmink druipt langs me ogen. Nee dankje ik kom hier om los te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
KSwoosh schreef:
in normale kleren gaan is echt diep triest


Diep triest voor me zelf als ik het fucking warm in het kostuum heb of de schmink druipt langs me ogen. Nee dankje ik kom hier om los te gaan

Mee eens. Ik sla de verkleedpartij dit jaar ook over :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Snap zoiezo niet waarom je verkleed gaat naar een feest, vind Carnaval al erg zat en dat zeg ik als Helmonder :lol:

Ik vind Carnaval anders ook geen drol aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rijden de treinen wel gewoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:03 
 

stefan_helmond schreef:
Rijden de treinen wel gewoon?

waarschijnlijk alleen paard en wagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
stefan_helmond schreef:
Rijden de treinen wel gewoon?

waarschijnlijk alleen paard en wagen

haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje is binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al het OV rijdt tot 20u en pas om 8u de volgende dag pas weer meen ik. Succes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Al het OV rijdt tot 20u en pas om 8u de volgende dag pas weer meen ik. Succes xd

Inkakken is bijpakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 22:54 
 

Patjee410 schreef:
Al het OV rijdt tot 20u en pas om 8u de volgende dag pas weer meen ik. Succes xd

super gezellig altijd die 1e trein als iedereen ruim te tijd heeft gehad om zich te verzamelen op het station
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten ook binnen met Tommetjeuh! :D Ben benieuwd of ik me dit jaar ook zo goed kan vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 19:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Kaarten ook binnen met Tommetjeuh! :D Ben benieuwd of ik me dit jaar ook zo goed kan vermaken.

Dat wordt elkaar weer om 7:15, op de trappen naar de garderobe, een gelukkig nieuwjaar wensen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mr Lellebel schreef:
Kaarten ook binnen met Tommetjeuh! :D Ben benieuwd of ik me dit jaar ook zo goed kan vermaken.

Dat wordt elkaar weer om 7:15, op de trappen naar de garderobe, een gelukkig nieuwjaar wensen. :D

Niet als jij het een keer laat om constant als een ekte 'black demon' te verdwijnen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog meer mensen die alleen in zaal 2 staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet meer aanwezig, dit jaar toch in de buurt vieren met de hele vriendengroep!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten