Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 03:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twijfel nog steeds
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Twijfel nog steeds

Kom ooooop :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En:

Je stem voor Freaqshow2013top10 is bevestigd. Bedankt!
Je hebt gestemd op de volgende keuzes:

• Degos & Re-Done - This Mind
• Delete - Time Travel
• E-Force & X-Pander - Liberty
• Exit Mind - Together
• Geck-o - Smasher (Delete Remix)
• Hardstyle Mafia - Out Of Control
• Radical Redemption - God's Child
• Radical Redemption & Chain Reaction - Rulers
• Thera - The Breaking Point
• Wavolizer - The Chief


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 23:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :D geniaal outfit ook nog gevonden :thumbsup: heb er zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 03:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Nemesyz schreef:
Twijfel nog steeds

Kom ooooop :cry:

Met zijn allen djenseng
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Me maten en ik zitten ook heel erg te twijfelen. de line-up ziet er wel redelijk uit.

Waar we bang voor zijn is dat het net als Qlimax(2013) gaat worden : Veels te druk, veel euphoric hardstyle (afgezien van het einde mad dog etc) en dat er veels te veel buitenlanders zijn. Niet dat het slecht is als er buitenlanders zijn, zeker niet, maar de sfeer is anders.

Dit wordt eerst keer bij een evenement op oud en nieuw dus het moet kei en kei hard worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 21:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kei en keihard wordt het natuurlijk nooit, het blijft een Q feest en het moet toegankelijk zijn aangezien het met oud en nieuw is en daar niet allemaal maar rauwe boys als jij op afkomen. Gehalte buitenlanders is hier wel een stuk lager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 21:17 
 
Hardtraxxer

Net kaarten besteld maar heb ze nog niet ontvangen in mijn mailbox.

Is dit bij meer mensen zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, je bent opgelicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDoctor schreef:
veel euphoric hardstyle


Daar kun je wel op rekenen met die lineup. Maar Audiofreq en vooral Crypsis klappen er meestal wel op, maar die zullen er wel laat staan.
Daarnaast heb je natuurlijk zaal 2 met Moridin, Thera, Festuca en hardcore dj's Amada, Day-Mar en Noize Suppressor. Dus dat staat garant voor beukwerk ^^ Maar die zal wel later opengaan gezien er niet zoveel artiesten staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
TheDoctor schreef:
veel euphoric hardstyle


Daar kun je wel op rekenen met die lineup. Maar Audiofreq en vooral Crypsis klappen er meestal wel op, maar die zullen er wel laat staan.
Daarnaast heb je natuurlijk zaal 2 met Moridin, Thera, Festuca en hardcore dj's Amada, Day-Mar en Noize Suppressor. Dus dat staat garant voor beukwerk ^^ Maar die zal wel later opengaan gezien er niet zoveel artiesten staan?

Ja gaat pas om 11 uur open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
TheDoctor schreef:
veel euphoric hardstyle


Daar kun je wel op rekenen met die lineup. Maar Audiofreq en vooral Crypsis klappen er meestal wel op, maar die zullen er wel laat staan.
Daarnaast heb je natuurlijk zaal 2 met Moridin, Thera, Festuca en hardcore dj's Amada, Day-Mar en Noize Suppressor. Dus dat staat garant voor beukwerk ^^ Maar die zal wel later opengaan gezien er niet zoveel artiesten staan?

Festuca? Dacht dat ie juist euforisch draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 22:12 
 
Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Nee, je bent opgelicht.


heb bij q-dance zelf besteld
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
stefan_helmond schreef:
Nee, je bent opgelicht.


heb bij q-dance zelf besteld

Site schijnt gehackt te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 22:24 
 
Hardtraxxer

Heb al even gekeken bij paylogic. Kaarten zijn geannuleerd ofzo.
Neem wel even mail contact met ze op
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja kijk maar uit met die Roemeense hackers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Festuca? Dacht dat ie juist euforisch draaide.

Kan goed, heb ´m nog nooit live gezien. Ik denk ik zet hem er maar bij, want als ik ´m weglaat krijg je weer van die reacties zoals ´Festuca draait ook in de 2e zaal´
In elk geval, de overige 5 zorgen wel degelijk voor beukwerk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-dance
Op 31 december zal er vanwege de jaarwisseling na 20:00 uur geen treinverkeer naar de Ziggo Dome gaan. Na afloop van ‪#‎Freaqshow‬ zullen de treinen pas vanaf 7:30 uur vertrekken vanaf station Bijlmer ArenA.

Door de late start van het treinverkeer ontstaan er volle perrons, wat mogelijke veiligheidsrisico's met zich mee kan brengen.

We willen alle bezoekers daarom adviseren om met een alternatief vervoersmiddel te komen. Kijk voor meer informatie op http://Eventtravel.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 08:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopelijk is het droog; de rijen van 500m voor de entree zijn altijd belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was dat goed te doen hoor, waren binnen 5 minuten binnen, terwijl er wel een mega rij stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 10:53 
 
Hardtraxx Addict

Wou dolgraag hierheen, alleen niemand wilt er mee binnen onze vriendengroep. Hopen op volgend jaar dan maar :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Q-dance
Op 31 december zal er vanwege de jaarwisseling na 20:00 uur geen treinverkeer naar de Ziggo Dome gaan. Na afloop van ‪#‎Freaqshow‬ zullen de treinen pas vanaf 7:30 uur vertrekken vanaf station Bijlmer ArenA.

Door de late start van het treinverkeer ontstaan er volle perrons, wat mogelijke veiligheidsrisico's met zich mee kan brengen.

We willen alle bezoekers daarom adviseren om met een alternatief vervoersmiddel te komen. Kijk voor meer informatie op http://Eventtravel.nl

Haha, nog even extra cashen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ja want daar kan Q-Dance ook echt wat aan doen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten