Twijfel nog steeds
Kom ooooopwrote:Twijfel nog steeds
Kom ooooopwrote:Twijfel nog steeds
Met zijn allen djensengwrote:Kom ooooopwrote:Twijfel nog steeds
Daar kun je wel op rekenen met die lineup. Maar Audiofreq en vooral Crypsis klappen er meestal wel op, maar die zullen er wel laat staan.wrote:veel euphoric hardstyle
Ja gaat pas om 11 uur open.wrote:Daar kun je wel op rekenen met die lineup. Maar Audiofreq en vooral Crypsis klappen er meestal wel op, maar die zullen er wel laat staan.wrote:veel euphoric hardstyle
Daarnaast heb je natuurlijk zaal 2 met Moridin, Thera, Festuca en hardcore dj's Amada, Day-Mar en Noize Suppressor. Dus dat staat garant voor beukwerkMaar die zal wel later opengaan gezien er niet zoveel artiesten staan?
Festuca? Dacht dat ie juist euforisch draaide.wrote:Daar kun je wel op rekenen met die lineup. Maar Audiofreq en vooral Crypsis klappen er meestal wel op, maar die zullen er wel laat staan.wrote:veel euphoric hardstyle
Daarnaast heb je natuurlijk zaal 2 met Moridin, Thera, Festuca en hardcore dj's Amada, Day-Mar en Noize Suppressor. Dus dat staat garant voor beukwerkMaar die zal wel later opengaan gezien er niet zoveel artiesten staan?
heb bij q-dance zelf besteldwrote:Nee, je bent opgelicht.
Site schijnt gehackt te zijn.wrote:heb bij q-dance zelf besteldwrote:Nee, je bent opgelicht.
Kan goed, heb ´m nog nooit live gezien. Ik denk ik zet hem er maar bij, want als ik ´m weglaat krijg je weer van die reacties zoals ´Festuca draait ook in de 2e zaal´wrote:Festuca? Dacht dat ie juist euforisch draaide.
Haha, nog even extra cashen.wrote:Q-dance
Op 31 december zal er vanwege de jaarwisseling na 20:00 uur geen treinverkeer naar de Ziggo Dome gaan. Na afloop van #Freaqshow zullen de treinen pas vanaf 7:30 uur vertrekken vanaf station Bijlmer ArenA.
Door de late start van het treinverkeer ontstaan er volle perrons, wat mogelijke veiligheidsrisico's met zich mee kan brengen.
We willen alle bezoekers daarom adviseren om met een alternatief vervoersmiddel te komen. Kijk voor meer informatie op http://Eventtravel.nl