KSwoosh schreef:
iedereen die hier geweest is

Hoe kan jedat zeggen?? :") Leuke sfeer, alleen aan het begin van de avond was een rij bij zaal 2, veel oudere nummers van 2007-2010 gehoord(Serenity, Set u Free, OK Alright! (Digital Boy '96 Remix), Techno Gym (Hardstyle Guru Remix) enz.) Daarbij draaide alleen Isaac kut, zelfs Prophet en Coone hadden vermakelijke setjes
Uitschieter hadk al eerder gezegd was Geck-O met alles door elkaar
En Crypsis die mooi de hardstyle afsloot... Dus probeer maar ergens anders reacties uit te lokken als je niet ben geweest kan je erniks over zeggen

En iedereen die over de lift klaagt, ik denk dat dat is zodat het daar niet helemaal vol kan stromen, dan zou het echt veeels te druk worden