Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plus en minpunten:

+ Thera
+ Paar bekende gezien.

- Ziggodome slecht aangegeven in de parkeerplaats
- Muntprijs, €2,85 schandalig
- Geen ruimte in zaal 1.
- Wachtrij om naar zaal 2 te gaan, 45 minuten moeten wachten, veel geduw en getrek.
- Geen flesjes water, maar bekers. Security had wel flesjes water.
- Saaie sfeer in zaal 2
- Warmte in zaal 2
- Irritante buitenlanders die hun grenzen weer niet weten.
- Niet echt een nieuwjaars gevoel.
- Te veel dagjesmensen die mij moeten uitlachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 21:05 
 
Hardtraxx Elite

Wat was de top 10?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Wat was de top 10?

The Record Breaking
F.I.F.O
Break Down Low
Answers Remix
Weekend Warriors
Sorrow

In willekeurige volgorde, weet de rest niet en Imaginary stond op 1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 21:20 
 
Hardtraxx Elite

Mr Lellebel schreef:
Andromeda schreef:
Wat was de top 10?

The Record Breaking
F.I.F.O
Break Down Low
Answers Remix
Weekend Warriors
Sorrow

In willekeurige volgorde, weet de rest niet en Imaginary stond op 1 :)

Thx, vrij voorspelbaar natuurlijk maar ik was gewoon benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 22:18 
 

iedereen die hier geweest is Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
iedereen die hier geweest is Afbeelding

Nou, ik heb me anders prima vermaakt. Setjes waren niet goed (Op Geck-O en Headhunterz na), zelfs die van Thera niet, maar de sfeer was tot een uur of 4 heel goed en het was sowieso heel gezellig.

Overtreft vorig jaar met gemak :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, de groep en de mensen hebben dit feest gemaakt, en er is op oud en nieuw niets belangrijker dan dat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idd zeer geslaagd feesje vond ik; voornamelijk dus door de sfeer en de mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
KSwoosh schreef:
iedereen die hier geweest is Afbeelding

Nou, ik heb me anders prima vermaakt. Setjes waren niet goed (Op Geck-O en Headhunterz na), zelfs die van Thera niet, maar de sfeer was tot een uur of 4 heel goed en het was sowieso heel gezellig.

Overtreft vorig jaar met gemak :thumbup:

Weet heeft Headhunterz zowat gedraaid dan? Want op Partyflock lees ik echt totaal verschillende meningen over de set :P
En ik las nog iets van dat zaal 2 eerder dichtging ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 00:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoorde dat Hhz The Saifam Mashup en Headshot gedraaid heeft. Hij opende met Lessons In Love remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
XtD schreef:
KSwoosh schreef:
iedereen die hier geweest is Afbeelding

Nou, ik heb me anders prima vermaakt. Setjes waren niet goed (Op Geck-O en Headhunterz na), zelfs die van Thera niet, maar de sfeer was tot een uur of 4 heel goed en het was sowieso heel gezellig.

Overtreft vorig jaar met gemak :thumbup:

En ik las nog iets van dat zaal 2 eerder dichtging ofzo?

Was te druk, en moesten eerst mensen naar beneden voordat er weer mensen naar boven mochten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 11:52 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Ik hoorde dat Hhz The Saifam Mashup en Headshot gedraaid heeft. Hij opende met Lessons In Love remix.


Tot mijn grote verbazing draaide hij ook nog B-front & Frontliner - Godzz power
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 13:06 
 

KSwoosh schreef:
iedereen die hier geweest is Afbeelding


Hoe kan jedat zeggen?? :") Leuke sfeer, alleen aan het begin van de avond was een rij bij zaal 2, veel oudere nummers van 2007-2010 gehoord(Serenity, Set u Free, OK Alright! (Digital Boy '96 Remix), Techno Gym (Hardstyle Guru Remix) enz.) Daarbij draaide alleen Isaac kut, zelfs Prophet en Coone hadden vermakelijke setjes :worship:

Uitschieter hadk al eerder gezegd was Geck-O met alles door elkaar :worship: :worship:
En Crypsis die mooi de hardstyle afsloot... Dus probeer maar ergens anders reacties uit te lokken als je niet ben geweest kan je erniks over zeggen :thumbsup:

En iedereen die over de lift klaagt, ik denk dat dat is zodat het daar niet helemaal vol kan stromen, dan zou het echt veeels te druk worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 13:14 
 
Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
Was te druk, en moesten eerst mensen naar beneden voordat er weer mensen naar boven mochten.

Maar wat is daar raar aan? dat is zo sinds het eerste feest van Q in de ziggodome
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

Flexoews schreef:
iMark schreef:
Ik hoorde dat Hhz The Saifam Mashup en Headshot gedraaid heeft. Hij opende met Lessons In Love remix.


Tot mijn grote verbazing draaide hij ook nog B-front & Frontliner - Godzz power


Had headshot en the saifam mashup aangevraagd via twitter ;), godz edit power draaid hij regelmatig.
Gelukkig draaide hij ook nog de hardbass edit van dragonborn en de came with son bootleg! Dikke set dus.
Owja en een nieuwe solo en die met Audiofreq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
stefan_helmond schreef:
Was te druk, en moesten eerst mensen naar beneden voordat er weer mensen naar boven mochten.

Maar wat is daar raar aan? dat is zo sinds het eerste feest van Q in de ziggodome

Dat maakt het er natuurlijk niet beter op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 14:19 
 
Hardtraxx Elite

Nee, collab met Audiofreq is niet gedraaid. Dat twitterde Audiofreq
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 14:49 
 
Hardtraxxer

3e keer ziggodome voor mij, toch wel mijn favoriete locatie wat een fantastisch geluid vergeleken gelredome bijv. :thumbup:

++geluid
+ Geck-e vs Geck-o
+ Bass Modulators (adagio for strings remix :love:)
+ heady
+ audiofreq
+ cheap kluisjes
+- sfeer

-- half uur in de regen staan te wachten voordat we binnen waren
-- yellow claw nummers :thumbdown:
- show > need more lasers
- muntenprijs
- kassa gebruik met bestellen aan de bar, duurt me allemaal te lang
- drukte tussen 11 en 12
- ov

prima vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 15:49 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Miwer schreef:
stefan_helmond schreef:
Was te druk, en moesten eerst mensen naar beneden voordat er weer mensen naar boven mochten.

Maar wat is daar raar aan? dat is zo sinds het eerste feest van Q in de ziggodome

Dat maakt het er natuurlijk niet beter op xd

Dat zeg ik ook niet, maar dat mensen er nog steeds verbaasd over zijn is wel wat apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Idd, de groep en de mensen hebben dit feest gemaakt, en er is op oud en nieuw niets belangrijker dan dat :thumbsup:


Je beseft wel dat dit geen argument is dat pleit dat het een goed feest is he? Dus je had het net zo goed met zn allen ergens thuis kunnen vieren, stuk goedkoper :thumbup:

Wat jesse ook zegt: Kutsetjes maar heel gezellig. Dus alle factoren waren kut, maar het feest was leuk omdat je het zelf leuk maakte. Dat is net zo erg als naar een K3 concert gaan, maar keihard uit je dak gaan. Snap dat freaqshow enthousiasme echt niet. Snap dat iedereen een leuke avond gehad heeft, maar het feest is gewoon een ontmoetingsplek bij gebrek aan beter.

Stel je voor dat dit feest los van NYE midden in het jaar gegeven was, geen hond die hier met gezond verstand heen zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
- Irritante buitenlanders die hun grenzen weer niet weten.

Ik zat gisternacht nog te denken, was ik maar naar Freaqshow gegaan, dan heb je daar tenminste geen last van. Helaas overal dus ! :|

Nemesyz schreef:
maar het feest is gewoon een ontmoetingsplek bij gebrek aan beter.

Zeker waar! Je zou toch denken dat organisatoren een beter alternatief konden bieden, of is er dan weer niet genoeg animo voor hardstyle/core feesten op NYE?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 17:30 
 
Hardtraxx Addict

pim0412 schreef:
stefan_helmond schreef:
- Irritante buitenlanders die hun grenzen weer niet weten.

Ik zat gisternacht nog te denken, was ik maar naar Freaqshow gegaan, dan heb je daar tenminste geen last van. Helaas overal dus ! :|

Nemesyz schreef:
maar het feest is gewoon een ontmoetingsplek bij gebrek aan beter.

Zeker waar! Je zou toch denken dat organisatoren een beter alternatief konden bieden, of is er dan weer niet genoeg animo voor hardstyle/core feesten op NYE?

Ik vind het concept erg goed maar ik ga er juist niet heen op nye omdat dat in mijn ogen met vrienden hoort te zijn en niet op zo'n feest waar ik meerdere keren per jaar heen ga(niks speciaals dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het enige pluspunt van de dure muntjes is dat ze geldig zijn tot 31 juli 2014 en anders kan je ze altijd nog inwisselen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 23:36 
 
Hardtraxx Veteran

Rossieking schreef:
Het enige pluspunt van de dure muntjes is dat ze geldig zijn tot 31 juli 2014 en anders kan je ze altijd nog inwisselen.


Dus zijn die van Qapital vorig jaar nog geldig? Of zijn ze 31 juli 2013 ook verandert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
tommetjeuh schreef:
Idd, de groep en de mensen hebben dit feest gemaakt, en er is op oud en nieuw niets belangrijker dan dat :thumbsup:


Je beseft wel dat dit geen argument is dat pleit dat het een goed feest is he? Dus je had het net zo goed met zn allen ergens thuis kunnen vieren, stuk goedkoper :thumbup:

Wat jesse ook zegt: Kutsetjes maar heel gezellig. Dus alle factoren waren kut, maar het feest was leuk omdat je het zelf leuk maakte. Dat is net zo erg als naar een K3 concert gaan, maar keihard uit je dak gaan. Snap dat freaqshow enthousiasme echt niet. Snap dat iedereen een leuke avond gehad heeft, maar het feest is gewoon een ontmoetingsplek bij gebrek aan beter.

Stel je voor dat dit feest los van NYE midden in het jaar gegeven was, geen hond die hier met gezond verstand heen zou gaan.

Geck-e/o was geweldig, headhunterz was heerlijk, audiofreq en crypsis ook goed van kunnen genieten. en met zo'n groep in die omgeving staan is heel wat indrukwekkender en intenser dan bij piet jan in de woonkamer.. maar dat snap je zelf ook wel :P wat dat betreft heeft freaqshow dus idd wel mijn oud en nieuw gemaakt en heb ik alles behalve spijt dat ik gegaan ben :)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten