Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DutchEvolutionZ schreef:
Zaad line-up! Ik begrijp best dat er niet alleen maar raw komt, maar ik kan mezelf dus echt niet vermaken bij Coone en Isaac. Er hadden wel iets hardere artiesten mogen staan, wtf..


2e zaal is prima raggen anders hoor :P Of Freaqshow daar het feest voor is een 2e, maar je kunt er prima mee door :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op The Prophet vs Mental theo na is de line up dikke prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Op The Prophet vs Mental theo na is de line up dikke prima :)


Same here, ondanks dat Heady er ook is. Al had ik liever Coone live gehad en gewoon anderhalf uur Audiofreq :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Weet nog niet precies waarom ik het vind maar wat een bazenline-up zeg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Omdat the one and only Festuca er staat? :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
DutchEvolutionZ schreef:
Zaad line-up! Ik begrijp best dat er niet alleen maar raw komt, maar ik kan mezelf dus echt niet vermaken bij Coone en Isaac. Er hadden wel iets hardere artiesten mogen staan, wtf..


2e zaal is prima raggen anders hoor :P Of Freaqshow daar het feest voor is een 2e, maar je kunt er prima mee door :P


2de zaal is wel aardig, maar laat ik ten eerste wel even zeggen dat het daar fucking warm is, al is dat natuurlijk niet zo heel erg, maar wel een nadeeltje :(
moridin is natuurlijk heel erg vet, ik wist niet wat festuca ging draaien voordat hij zijn reactie plaatste, raw dus, eigenlijk wel logsich als ik die namen zie. Thera kan er mee door, Noize supressor en day-mar kan ook wel leuk zijn, Amada? ken ik niet.

Toch kijk ik wel uit naar Headhunterz. benieuwd wat hij gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn er trouwens meerdere hier die in gewone kleding gaan? Of ben ik de enigste? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DutchEvolutionZ schreef:
Amada? ken ik niet.

Hardcore, denk dat ze na Thera komt te staan en wat zal moeten inhouden, maar kan ook voor mainstream begrippen goed knallen :P 2e zaal van Ziggodome zelf nog nooit geweest dus kan over warmte enzo niet oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet je nou met deze line up. Ik zie Q er ook wel voor aan om achter dat verborgen plankje Brennen Heart te zetten ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Main:
TBA?
Crypsis
Geck-O vs Geck-E
Audiofreq live

Area two:

Thera
Festuca
Moridon


Kan me hier wel op vermaken. Misschien aanwezig, oud en nieuw 16 jaar lang niet fatsoenlijk gevierd maar daar wil ik dit jaar verandering in brengen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
zitten toch nog wel wat leuke namen in de lineup:

Main:
Headhunterz
Crypsis
Geck-O vs Geck-E
Audiofreq live

Area two:

Thera
Festuca
Moridon

Als ik ga, ga ik voor deze namen. Als ik niks anders te doen heb op oud en nieuw, ga ik zeker hierheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 23:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

2 jaar terug Qountdown, vorig jaar eerste keer Freaqshow en nu waarschijnlijk wel weer. Wilde persé wachten tot ik een line-up had want je weet toch maar nooit.

Nu ik de lineup zag had ik eerst ff iets van.. :/ Maar.. Na nog een keer kijken.. Hij is helemaal niet slecht. Alleen een beetje anders dan de feesten waar ik de laatste tijd naar toe ben geweest. :whistle:

En misschien komt dat ook omdat ik té verwend ben met de line-up van Loudness en Bass Academy vlak daarvoor. xd

Al met al, juist met Nieuwjaar ben ik meer in de stemming om ook de euforische hardstyle te horen en ik weet vrijwel zeker dat ik alsnog een kaartje ga kopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik niet op wintersport ga, gewoon aanwezig... Wat een lekkere line up zeg !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up maakt me niet echt veel uit voor iets als dit. Gewoon fissa. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 08:58 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKI schreef:
Zijn er trouwens meerdere hier die in gewone kleding gaan? Of ben ik de enigste? :cry:


Niet de enigste, wel de enige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja dat bedoel ik, ik zal vast niet de enige zijn :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Crypsis
Geck-O vs Geck-E

Noize suppressor
Thera
Day-Mar
Moridon


Hierop ga ik me wel vermaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 keertje was wel leuk met Qountdown, maar van mij hoeft dit niet vaker, denk dat het dit jaar ook weer met vrienden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfeltje. Hoorde al van meerdere mensen dat ze gingen, maar misschien ook een feestje thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:20 
 
Hardtraxxer

Headhunterz /Audiofreq :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
JEFSKI schreef:
Zijn er trouwens meerdere hier die in gewone kleding gaan? Of ben ik de enigste? :cry:


Niet de enigste, wel de enige.

Als hij de enige is, is hij toch ook de enigste, slimmerik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 14:49 
 
Hardtraxx Elite

The Skribbler schreef:
Millard Fillmore schreef:
JEFSKI schreef:
Zijn er trouwens meerdere hier die in gewone kleding gaan? Of ben ik de enigste? :cry:


Niet de enigste, wel de enige.

Als hij de enige is, is hij toch ook de enigste, slimmerik :thumbup:

Not sure if trolling :P
Maar correct Nederlands is 'enige' en dus niet 'enigste'
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 16:51 
 

in normale kleren gaan is echt diep triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
in normale kleren gaan is echt diep triest

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
in normale kleren gaan is echt diep triest


Ik denk dat het daar zo'n 50% is die gewoon in ze normale kleren komt, gek doen en verkleden doe je met carnaval, niet voor fakking nieuwjaar :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten