Steffnov schreef:
DutchEvolutionZ schreef:
Zaad line-up! Ik begrijp best dat er niet alleen maar raw komt, maar ik kan mezelf dus echt niet vermaken bij Coone en Isaac. Er hadden wel iets hardere artiesten mogen staan, wtf..
2e zaal is prima raggen anders hoor

Of Freaqshow daar het feest voor is een 2e, maar je kunt er prima mee door

2de zaal is wel aardig, maar laat ik ten eerste wel even zeggen dat het daar fucking warm is, al is dat natuurlijk niet zo heel erg, maar wel een nadeeltje
moridin is natuurlijk heel erg vet, ik wist niet wat festuca ging draaien voordat hij zijn reactie plaatste, raw dus, eigenlijk wel logsich als ik die namen zie. Thera kan er mee door, Noize supressor en day-mar kan ook wel leuk zijn, Amada? ken ik niet.
Toch kijk ik wel uit naar Headhunterz. benieuwd wat hij gaat draaien.