Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 sep 2013 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nieuwjaar is elk jaar zo overrated dat ik elke keer dat ik naar huis fiets dacht.. volgend jaar ga ik 't eens fatsoenlijk vieren! Afgelopen jaar Freaqshow gehad en flink genoten! Ben benieuwd wat ik dit jaar doe..
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 15:07 
 
Hardtraxx Elite

Trailer is online. Kaartverkoop 5 oktober.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ze dan meteen de line up er bij doen :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Als ze dan meteen de line up er bij doen :thumbdown:

Of gewoon een keer een line up bekend maken maar niet het feest waar het is. Beetje origineel zijn kan geen kwaad.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 16:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pas nou maar op gaan ze straks weer zo'n fancy truuk uithalen als bij Qlimax vorig jaar. xd
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb wel weer zin om iets leuks te doen met oud en nieuw ^^
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik zo de trailer is hoor ga ik voor een NC anthem, dacht bij die kicks aan still speeding zegt genoeg denk ik? :p
Bericht Geplaatst op 01 okt 2013 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop eigenlijk op een beter (harder) alternatief dit jaar. Als dat er niet komt zullen we waarschijnlijk weer met de hele bende hier belanden. HMH > Ziggo Dome btw.
Bericht Geplaatst op 01 okt 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Hoop eigenlijk op een beter (harder) alternatief dit jaar.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:04 
 
Hardtraxxer

zitten toch nog wel wat leuke namen in de lineup:

Main:
Headhunterz
Coone
TBA
Crypsis
Mental Theo & The Prophet
Stephanie
Isaac
Geck-O vs Geck-E
Audiofreq live
MC Villain

Area two:

Noize suppressor
Thera
Day-Mar
Festuca
Amada
Moridon
MC Jeff
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegen je alterego draaien. Wel origineel. ^^

Maar zoals eerder gezegd, lekker met vrienden in t dorp biertjes drinken!
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Geck-O vs Geck-E


Dafaq :lol:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

Gave line-up! Misschien dan toch maar kaarten kopen als genoeg mensen mee gaan!
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Skyscraper schreef:
Geck-O vs Geck-E


Dafaq :lol:


haha benieuwd hoe hij dat gaat doen... zou wss wel van geck-e over gaan in geck-o maar bij hem weet je het nooit haha
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moridon? Niet Moridin? Zou wel passen in dit concept. :P
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:21 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Moridon? Niet Moridin? Zou wel passen in dit concept. :P


ja haha die bedoel ik
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:21 
 
Hardtraxxer

TBA is denk Bass modulators op de site zie je dat het 2 personen zijn...(hun waren als goed is met het anthem bezig)
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mental Theo & The Prophet. Nou nou. Hard afsluiten.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:29 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Mental Theo & The Prophet. Nou nou. Hard afsluiten.

Lekker blij, keer wat anders :P
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

Mental Theo & The Prophet is gewoon hetzelfde als vorig jaar met Deepack & Darkraver.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:32 
 

Na lineup gezien te hebben denk ik wel een zekerheidje :worship: van alle stijlen iets en ook groote en kleinere artiesten :worship:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartjes al vanaf het begin gekocht, blij met de lineup!

Kijk er wel naar uit met onze groep, maar verkleed gaan doe ik niet oid, daar is Carnaval voor en overigens niks voor mij, maar zal vast niet de enigste zijn. :P
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik aanwezig ben, dan alleen in zaal 2.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaad line-up! Ik begrijp best dat er niet alleen maar raw komt, maar ik kan mezelf dus echt niet vermaken bij Coone en Isaac. Er hadden wel iets hardere artiesten mogen staan, wtf..
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:yay: En voor de mensen die bang zijn, ik ga uiteraard een heel ander setje neerzetten dan op XQlusive
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten