Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ja want daar kan Q-Dance ook echt wat aan doen

Eventtravel en ID&T zijn 2 handen op 1 buik. Voordeel voor allebei de organisaties dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Jurheinen schreef:
Ja want daar kan Q-Dance ook echt wat aan doen

Eventtravel en ID&T zijn 2 handen op 1 buik. Voordeel voor allebei de organisaties dus.

Bij ieder ander feest komt de trein ook pas om half 8. Bij oud & nieuw 8 uur stoppen is ook ieder jaar zo. Snap niet wat daar nu zo "extra cashen" aan is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben die geen samenwerking?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hebben inderdaad een samenwerking, maar ik vind het eerlijk gezegd best gerechtvaardigd om zoiets neer te zetten gezien OV er vrij vroeg mee stopt en ook laat op gang komt. Er staat nergens dat je geen andere manier van vervoer mag gebruiken, enkel een suggestie als je zelf niet wilt rijden (wat met oud & nieuw best begrijpelijk is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Hebben die geen samenwerking?

Jeps, en de situatie die ze in het bericht omschrijven is al jaren zo. Nog nooit heb je er iemand over horen mauwen, maar ze willen natuurlijk zoveel mogelijk mensen in die bussen van eventtravel krijgen. Gewoon niet in deze onzin trappen en lekker met het OV gaan ;)

En kom op Khadber, je bent echt naïef als je de achterliggende gedachte van dit bericht niet ziet. Eventtravel werkt nauw samen met Q-dance/ID&T dus die zijn gewoon allebei gebaat bij extra klanten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij gaan wel met de eigen auto, aangezien zaal 2 pas om 11 uur open gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
En kom op Khadber, je bent echt naïef als je de achterliggende gedachte van dit bericht niet ziet. Eventtravel werkt nauw samen met Q-dance/ID&T dus die zijn gewoon allebei gebaat bij extra klanten.

Natuurlijk. Maar dat is toch met de meeste van dat soort berichten? Je kan wel zeggen extra lekker cashen, maar in dit geval vind ik het dus niet zo raar gezien oud & nieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber, dan halen ze twee punten aan.

1. Extra omzet voor hun travelpartner Eventtravel
2. Maatschappelijke verantwoording, met het bericht heeft Q-dance laten zien dat ze middels dit bericht de veiligheid van de bezoekers een belangrijk issue vinden.

Bedoelde er weinig negatiefs mee hoor ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De Freaqshow is uitverkocht
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil graag even mijn werk bedanken voor het vroege storten van mijn salaris (gisteren al).

Anders was ik toch even de lul geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Ik wil graag even mijn werk bedanken voor het vroege storten van mijn salaris (gisteren al).

Anders was ik toch even de lul geweest.


denk dat je werkgever dit inderdaad wel leest
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 12:53 
 
Hardtraxxer

Is er nog iemand die me blij kan maken met 2 tickets? :) Wil graag mijn zusje voor het eerst meenemen naar een feest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaal 2 zoals verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 uur Geck-e/Geck-o.. Jammer dat ik daar niet bij ben! Had eigenlijk best wel zin in dit feestje, maar helaas. Te laat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat die DJ Stephanie nou serieus mainstage? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een zaad lineup is dit toch ook eigenlijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk moeten ze dit in een andere locatie doen met meerdere zalen.

Zaal 1: Hardstyle (Headhunterz, Wildstylez, Alpha², Zatox enz.)
Zaal 2: Raw Hardstyle (Thera, Degos & Re-Done, Crypsis, Radical Redemption, Vazard enz.)
Zaal 3: Hardcore (Mad Dog, Partyraiser, Chrono & The Demon Dwarf, F-Noize enz.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Eigenlijk moeten ze dit in een andere locatie doen met meerdere zalen.

Zaal 1: Hardstyle (Headhunterz, Wildstylez, Alpha², Zatox enz.)
Zaal 2: Raw Hardstyle (Thera, Degos & Re-Done, Crypsis, Radical Redemption, Vazard enz.)
Zaal 3: Hardcore (Mad Dog, Partyraiser, Chrono & The Demon Dwarf, F-Noize enz.)

Waarom? Ik vind een opbouw in een avond met wat minder "hokjes" juist wel prettig. Dat geforceerde splitsen lijkt me nergens voor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
stefan_helmond schreef:
Eigenlijk moeten ze dit in een andere locatie doen met meerdere zalen.

Zaal 1: Hardstyle (Headhunterz, Wildstylez, Alpha², Zatox enz.)
Zaal 2: Raw Hardstyle (Thera, Degos & Re-Done, Crypsis, Radical Redemption, Vazard enz.)
Zaal 3: Hardcore (Mad Dog, Partyraiser, Chrono & The Demon Dwarf, F-Noize enz.)

Waarom? Ik vind een opbouw in een avond met wat minder "hokjes" juist wel prettig. Dat geforceerde splitsen lijkt me nergens voor nodig.

Eens, plus dan gaat de sfeer helemaal kapot. Eigenlijk zou bij oud en nieuw zoiets uberhaupt maar 1 zaal te hebben, met allerlei soorten muziek. Beetje sfeer mag toch wel, denk toch dat je die in een 2e zaal mist
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als iemand voor wat voor reden dan ook 4 kaartjes over heeft, hoor ik het graag. (ID check is wel vereist)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wat een zaad lineup is dit toch ook eigenlijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondankbare taak heeft Festuca hier trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 19:51 
 

Is het erg glad in de Ziggo(zaal 1 of 2)??? Ik ga met krukken dus ben benieuwd :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten