Ook weer fris en schoon, heel veel lol gehad met de schmink. Het groen van mijn haar dat over mijn gezicht liep. Uiteindelijk om 6 uur naar de toilet gegaan met een dame die ik daar heb leren kennen om alles eraf te halen. En jezus wat was dat een gedoe
Maar echt leuk feest, vond de bass echt kut. Veel bekenden gezien, en ook echt mensen gezien die ik ken waarvan ik dacht, huh jij hier?
En tijdens de set van Crypsis viel er ineens iemand plat op de grond met geen teken van leven. Schrok me de pleuris :S En uiteindelijk niet wetende hoe het afgelopen is maar er zat weinig teken van leven in.
Maar de setjes van Geck-E/O en Thera _O_. Dat Space Jam gedraaid werd was zo gruwelijk heerlijk
