Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 19:55 
 
Hardtraxxer

Iemand enig idee wanneer die top 10 (of 20?) Gedraaid word en door wie? Aangezien ik nergens een uur of half uur vrij zie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om 0:00uur eindigen ze met de nummer 1 volgens mij, dus ergens tussen 23:30-23:45 zullen ze beginnen..(?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 20:08 
 

Tussen Isaac en BM zit een kwartiertje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stephanie verpest die line-up, had op dat tijdstip gewoon Coone neergepleurd en op het tijdstip van Coone ipv Stephanie een Alpha2 of een andere random semi-raw act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Stephanie verpest die line-up, had op dat tijdstip gewoon Coone neergepleurd en op het tijdstip van Coone ipv Stephanie een Alpha2 of een andere random semi-raw act.

Coone is de slechtste hs act die ik ooit live gehoord heb.. dus had hem dan maar weg gedonderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 12:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ondankbare taak heeft Festuca hier trouwens :P

Ah, gewoon lekker feestje bouwen toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tijdens Stephanie en Coone lekker naar zaal 2 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rijd er iemand vanuit Brabant/Limburg naar Freaqshow die toevallig nog 2 plekken over heeft? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig ondanks deze line-up. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 18:14 
 
Hardtraxxer

Ja ga ook heen ondanks de lineup. Had toch wel wat andere namen verwacht of gehoopt. Een Noisecontrollers of Alpha2 ofzo. Ergens een Adaro of Ran-D zou wel lekker zijn. Maarja beter dit dan thuis suf zitten en niks doen.. dat is al helemaal niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 01:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bass Modulators, Audiofreq en Crypsis moeten voor mij de nacht ''redden''. En ach, voor de rest ga ik gewoon van t lekkere sfeertje genieten, gezellig word het toch wel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste informatie: http://www.hardtraxx.nl/nieuws/freaqsho ... weten.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 05:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch aanwezig, was net op tijd met kaartje kopen! totmorgen mede HT-ers !
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 05:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch aanwezig, was net op tijd met kaartje kopen! totmorgen mede HT-ers !
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog even werken en dan vanavond lekker dansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch nog last minute kaarten kunnen regelen, en ze waren maar paar straten verderop te koop!

Zie jullie vanavond in me chuckie shirt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 15:24 
 
Hardtraxxer

2 kaartjes Freaqshow te koop! 70 euro per stuk! PM bij interesse!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tessa schreef:
2 kaartjes Freaqshow te koop! 70 euro per stuk! PM bij interesse!


Ga je niet meer met Vali?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 02:54 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Tessa schreef:
2 kaartjes Freaqshow te koop! 70 euro per stuk! PM bij interesse!


Ga je niet meer met Vali?


Wij zouden sws niet gaan, vriendin van me verkocht 2 kaartjes. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 06:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alweer onderweg naar huis. Nooit meer ziggodome! Helaas was het 60 euro niet echt waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 10:52 
 

Zo een avond meegemaakt! Geck-o die met Set U Free-Noisecontrollers afsluit :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 11:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Net als vorig jaar: super sfeer, matige muziek, dramatische afsluiter, schandalig geregeld met de tweede zaal. Geluid was wel veeeeel beter en harder dan vorig jaar. Toch weer best een geslaagd feestje gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo. Thuis. Wat was ie fijn zeg! Goed geluid, paar goede en paar slechte sets gehoord. Voornamelijk genoten van de groep en sfeer, welke bijzonder was! Ziggodome echt een fijne locatie imo.

Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook weer fris en schoon, heel veel lol gehad met de schmink. Het groen van mijn haar dat over mijn gezicht liep. Uiteindelijk om 6 uur naar de toilet gegaan met een dame die ik daar heb leren kennen om alles eraf te halen. En jezus wat was dat een gedoe xd

Maar echt leuk feest, vond de bass echt kut. Veel bekenden gezien, en ook echt mensen gezien die ik ken waarvan ik dacht, huh jij hier?

En tijdens de set van Crypsis viel er ineens iemand plat op de grond met geen teken van leven. Schrok me de pleuris :S En uiteindelijk niet wetende hoe het afgelopen is maar er zat weinig teken van leven in.

Maar de setjes van Geck-E/O en Thera _O_. Dat Space Jam gedraaid werd was zo gruwelijk heerlijk (L)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten