Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:39 

Donateur

Deepack en Charly Lownoise!
Is bij Remember dus early hardstyle. 100% Deepack omdat CL vroeger verantwoordelijk was voor de Deepack-producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:45 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Is bij Remember dus early hardstyle. 100% Deepack omdat CL vroeger verantwoordelijk was voor de Deepack-producties.

Jah dat weet ik ;)
Maar ik bedoel wat voor tracks kun je dan verwachten, The Prophecy, Here's Johnny, Down Low, 100% etc. zijn toch niet echt tracks die je in een afsluitende set gebruikt, of in dit geval juist wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:56 

Donateur

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

Jah dat weet ik ;)
Maar ik bedoel wat voor tracks kun je dan verwachten, The Prophecy, Here's Johnny, Down Low, 100% etc. zijn toch niet echt tracks die je in een afsluitende set gebruikt, of in dit geval juist wel?

Dat soort nummers gaat het gewoon worden hoor :drool:
En niet echt tracks voor een afsluitende set? Die ouwe zooi van Deepack klapt er loeihard op :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 00:08 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

Jah dat weet ik ;)

Dat soort nummers gaat het gewoon worden hoor :drool:
En niet echt tracks voor een afsluitende set? Die ouwe zooi van Deepack klapt er loeihard op :worship:

Als ze dat echt gaan draaien dan ben ik er denk ik ook wel bij. Maar met de groep waarmee ik ben zal het waarschijnlijk weer saai op de main afsluiten worden :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 09:57 

Aan het typen...

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

Jah dat weet ik ;)

+ X2X Remix en Kick This Mutha van hunzelf, maar aan oudere setjes te zien draaien ze ook ultrasonic en spy-kore werk, veel harder is er niet in de early hardstyle :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 12:30 

Hardtraxx Veteran

Als dit niet de meest niet kloppende timetable van het jaar is weet ik het ook niet meer. Wat een schande.. B-Front voor Headhunterz, Psyko Punkz als laatste hardstyle act op de main, Sasha F, Titan, Geck-O en Chris One voor Digital Punk en Zatox. >.< Ben enigszins opgelucht dat ik niet ga, aangezien bijna iedereen zich nu gaat moeten aanpassen aan de timetable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 12:55 

Donateur

Maar wat ik eigenlijk ook wel vind, is dat de volgorde van DJ's niet belangrijk is op een feest met ZO veel area's. Dan is het voor mij belangrijker dat de leukste acts verdeeld over heel de dag staan. Als ik bijv. alleen maar van heel erg hard zou houden, heb ik de helft van de dag geen flikker te doen op dat hele terrein. Dat schiet ook niet op.

Ik vind het juist prima zo. De acts die ik graag wilde zien @ Loudness staan precies op het juiste moment, aangezien er dan geen leuke hardcore komt. Daarna kan ik weer terug naar HC4L voor al mn favoriete DJ's. Enige wat voor mij wat minder uit komt zijn de laatste anderhalf uur, maar dat ligt meer aan de groep waar ik mee ga dan aan mijn persoonlijke voorkeur.

Ik heb zelf maar één wens en dat is afsluiten bij Deepack, maar het zou wel onwijs gaar zijn als ik daar in mn eentje sta. Daar gaat het wel op lijken want de rest wil naar main of HC4L... Ben er ook een beetje voor de gezelligheid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:08 

Hardtraxx Newbie

Nog iemand die kaartjes zoekt? Mijn vriendin en ik moeten helaas onze kaartjes verkopen (+eventueel nog een derde kaart) omdat we die dag op reis vertrekken . We vragen gewoon de normaalprijs. Geïnteresseerden kunnen me bereiken via PM
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:29 

Hardtraxx Veteran

Naar aanleiding van de timetable weet ik dus ook perfect wat ik hier ga doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

bier zuipen en kut roepen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:45 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
bier zuipen en kut roepen?

En zondag kutbier roepen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:47 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Maar wat ik eigenlijk ook wel vind, is dat de volgorde van DJ's niet belangrijk is op een feest met ZO veel area's. Dan is het voor mij belangrijker dat de leukste acts verdeeld over heel de dag staan. Als ik bijv. alleen maar van heel erg hard zou houden, heb ik de helft van de dag geen flikker te doen op dat hele terrein. Dat schiet ook niet op.

Ik vind het juist prima zo. De acts die ik graag wilde zien @ Loudness staan precies op het juiste moment, aangezien er dan geen leuke hardcore komt. Daarna kan ik weer terug naar HC4L voor al mn favoriete DJ's. Enige wat voor mij wat minder uit komt zijn de laatste anderhalf uur, maar dat ligt meer aan de groep waar ik mee ga dan aan mijn persoonlijke voorkeur.

Ik heb zelf maar één wens en dat is afsluiten bij Deepack, maar het zou wel onwijs gaar zijn als ik daar in mn eentje sta. Daar gaat het wel op lijken want de rest wil naar main of HC4L... Ben er ook een beetje voor de gezelligheid ;)

Juist, jij snapt het! Kijk als het een festival was waar maar 1 (of melo+raw) hardstyle stage stond, dan had ik mij druk gemaakt over de timetable. Nu maakt het mij geen flikker uit. Sterker nog, nu vind ik het beter zo. Wat is er nou mooier dan om 3 uur hard te gaan op Chris One om vervolgens over het terrein te lopen en danwel naar de Pussy Lounge te gaan of bijvoorbeeld Wildstylez? Zo kom je nog eens ergens en maak je volop gebruik van die 70 euro die je betaald hebt voor het festival. Met in de avond de logische volgorde van DJ's in 1 tent (Chris One, Geck-O, Titan, Crypsis, etc), ben je toch meer geneigd om op dezelfde plek te blijven. Met als gevolg dat je de sfeer op de andere delen van het festival niet meemaakt. Dus ja, ik ben zeer tevreden dat het zo is geregeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:50 

Hardtraxxer

Eens met Chukkels, op zo'n festival hoor je rond te lopen en van alles wat te zien, anders zou ik het ook niet zo lang volhouden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:13 

Artiest

dawasiknie schreef:
Ik heb zelf maar één wens en dat is afsluiten bij Deepack, maar het zou wel onwijs gaar zijn als ik daar in mn eentje sta.

Ik denk dat ik hier ook bij ben! Dit of de hardtechno :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:14 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
hardtechno

(L)

Wil ik eigenlijk ook nog even staan die dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:20 

Donateur

Ik ook wel, maar niet te lang.
Misschien even meeten bij Hilarious? Die draait van 8 tot half 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:22 

Hardtraxx Veteran

Zou kunnen, maar wil ook Avio of A2 wel graag zien, zijn allebei altijd dik in orde.

Ga denk ik even van 3 tot 4 daar kijken en ook bij Reactor bij de wat rustigere Techno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:28 

Bierkoning

Vind het wel jammer dat AVIO & A2 tegelijk staan, zijn beide acts waar ik altijd wel naar uit kijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:29 

Isaac
Coone (Geen titan waarschijnlijk, Gangsterdwerg / Marino zijn te laf om naar titan te gaan...)
Geck-o
TNT / Brennan Heart
B-Front
Zatox
G4H
AVIO
Crypsis

Zoiets zal het voor mij worden. Brennan Heart vond ik op Euphoria zowaar nog best aardig draaien.. Maar mijn hoop is dat we gewoon naar chris one gaan. Niet omdat ik dat zo vet vind, maar het wel knallen is :p

Misschien nog half uurtje HHZ ipv Zatox. Of eten tijdens Zatox! Maar wat ik iig wil zien is Geck-o / B-front (als de sfeer op de main te pruimen is) / G4H / AVIO / Crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:42 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Vind het wel jammer dat AVIO & A2 tegelijk staan, zijn beide acts waar ik altijd wel naar uit kijk

AVIO! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 16:10 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Juist, jij snapt het! Kijk als het een festival was waar maar 1 (of melo+raw) hardstyle stage stond, dan had ik mij druk gemaakt over de timetable. Nu maakt het mij geen flikker uit. Sterker nog, nu vind ik het beter zo. Wat is er nou mooier dan om 3 uur hard te gaan op Chris One om vervolgens over het terrein te lopen en danwel naar de Pussy Lounge te gaan of bijvoorbeeld Wildstylez? Zo kom je nog eens ergens en maak je volop gebruik van die 70 euro die je betaald hebt voor het festival. Met in de avond de logische volgorde van DJ's in 1 tent (Chris One, Geck-O, Titan, Crypsis, etc), ben je toch meer geneigd om op dezelfde plek te blijven. Met als gevolg dat je de sfeer op de andere delen van het festival niet meemaakt. Dus ja, ik ben zeer tevreden dat het zo is geregeld!

Ook eens met deze heren! Helaas dat sommigen niet snappen hoe een outdoor festival werkt! Maar ik vind het nog steeds jammer dat de afterparty niet meteen erna is, net als bij Defqon...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 16:29 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Ook eens met deze heren! Helaas dat sommigen niet snappen hoe een outdoor festival werkt! Maar ik vind het nog steeds jammer dat de afterparty niet meteen erna is, net als bij Defqon...

Ik ben er wel blij mee. De afterparty maak je zelf toch wel, je verwacht toch niet dat het om 12 uur ook echt stil is, of wel dan? :P Kom allemaal maar afteren bij Jungalow 2 :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 16:43 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Ook eens met deze heren! Helaas dat sommigen niet snappen hoe een outdoor festival werkt!

Sinds wanneer zit er een gebruiksaanwijzing bij festivals dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:16 

Dakpan schreef:
Brainweavers schreef:
Ook eens met deze heren! Helaas dat sommigen niet snappen hoe een outdoor festival werkt!

Sinds wanneer zit er een gebruiksaanwijzing bij festivals dan?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

Ik ga afsluiten bij Crypsis :corn: Sta liever te beuken in een half volle tent waar de sfeer top is (Dat is voor mij het vuurwerk), dan dat ik niet kan los gaan op een te druk bezochte main wat ik ook wel op youtube of dvd kan terug zien. ;)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten