dawasiknie schreef:
Maar wat ik eigenlijk ook wel vind, is dat de volgorde van DJ's niet belangrijk is op een feest met ZO veel area's. Dan is het voor mij belangrijker dat de leukste acts verdeeld over heel de dag staan. Als ik bijv. alleen maar van heel erg hard zou houden, heb ik de helft van de dag geen flikker te doen op dat hele terrein. Dat schiet ook niet op.
Ik vind het juist prima zo. De acts die ik graag wilde zien @ Loudness staan precies op het juiste moment, aangezien er dan geen leuke hardcore komt. Daarna kan ik weer terug naar HC4L voor al mn favoriete DJ's. Enige wat voor mij wat minder uit komt zijn de laatste anderhalf uur, maar dat ligt meer aan de groep waar ik mee ga dan aan mijn persoonlijke voorkeur.
Ik heb zelf maar één wens en dat is afsluiten bij Deepack, maar het zou wel onwijs gaar zijn als ik daar in mn eentje sta. Daar gaat het wel op lijken want de rest wil naar main of HC4L... Ben er ook een beetje voor de gezelligheid

Juist, jij snapt het! Kijk als het een festival was waar maar 1 (of melo+raw) hardstyle stage stond, dan had ik mij druk gemaakt over de timetable. Nu maakt het mij geen flikker uit. Sterker nog, nu vind ik het beter zo. Wat is er nou mooier dan om 3 uur hard te gaan op Chris One om vervolgens over het terrein te lopen en danwel naar de Pussy Lounge te gaan of bijvoorbeeld Wildstylez? Zo kom je nog eens ergens en maak je volop gebruik van die 70 euro die je betaald hebt voor het festival. Met in de avond de logische volgorde van DJ's in 1 tent (Chris One, Geck-O, Titan, Crypsis, etc), ben je toch meer geneigd om op dezelfde plek te blijven. Met als gevolg dat je de sfeer op de andere delen van het festival niet meemaakt. Dus ja, ik ben zeer tevreden dat het zo is geregeld!