Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Deepack en Charly Lownoise!
Is bij Remember dus early hardstyle. 100% Deepack omdat CL vroeger verantwoordelijk was voor de Deepack-producties.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
dawasiknie wrote:Deepack en Charly Lownoise!
Is bij Remember dus early hardstyle. 100% Deepack omdat CL vroeger verantwoordelijk was voor de Deepack-producties.
Jah dat weet ik ;)
Maar ik bedoel wat voor tracks kun je dan verwachten, The Prophecy, Here's Johnny, Down Low, 100% etc. zijn toch niet echt tracks die je in een afsluitende set gebruikt, of in dit geval juist wel?
Donateur
last seen Mar 2017
Pommer wrote:
Jah dat weet ik ;)
Maar ik bedoel wat voor tracks kun je dan verwachten, The Prophecy, Here's Johnny, Down Low, 100% etc. zijn toch niet echt tracks die je in een afsluitende set gebruikt, of in dit geval juist wel?
Dat soort nummers gaat het gewoon worden hoor :drool:
En niet echt tracks voor een afsluitende set? Die ouwe zooi van Deepack klapt er loeihard op :worship:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
dawasiknie wrote:
Pommer wrote:
Jah dat weet ik ;)
Dat soort nummers gaat het gewoon worden hoor :drool:
En niet echt tracks voor een afsluitende set? Die ouwe zooi van Deepack klapt er loeihard op :worship:
Als ze dat echt gaan draaien dan ben ik er denk ik ook wel bij. Maar met de groep waarmee ik ben zal het waarschijnlijk weer saai op de main afsluiten worden :thumbdown:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Pommer wrote:
Jah dat weet ik ;)
+ X2X Remix en Kick This Mutha van hunzelf, maar aan oudere setjes te zien draaien ze ook ultrasonic en spy-kore werk, veel harder is er niet in de early hardstyle :P
View on YouTube
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Als dit niet de meest niet kloppende timetable van het jaar is weet ik het ook niet meer. Wat een schande.. B-Front voor Headhunterz, Psyko Punkz als laatste hardstyle act op de main, Sasha F, Titan, Geck-O en Chris One voor Digital Punk en Zatox. >.< Ben enigszins opgelucht dat ik niet ga, aangezien bijna iedereen zich nu gaat moeten aanpassen aan de timetable.
Donateur
last seen Mar 2017
Maar wat ik eigenlijk ook wel vind, is dat de volgorde van DJ's niet belangrijk is op een feest met ZO veel area's. Dan is het voor mij belangrijker dat de leukste acts verdeeld over heel de dag staan. Als ik bijv. alleen maar van heel erg hard zou houden, heb ik de helft van de dag geen flikker te doen op dat hele terrein. Dat schiet ook niet op.

Ik vind het juist prima zo. De acts die ik graag wilde zien @ Loudness staan precies op het juiste moment, aangezien er dan geen leuke hardcore komt. Daarna kan ik weer terug naar HC4L voor al mn favoriete DJ's. Enige wat voor mij wat minder uit komt zijn de laatste anderhalf uur, maar dat ligt meer aan de groep waar ik mee ga dan aan mijn persoonlijke voorkeur.

Ik heb zelf maar één wens en dat is afsluiten bij Deepack, maar het zou wel onwijs gaar zijn als ik daar in mn eentje sta. Daar gaat het wel op lijken want de rest wil naar main of HC4L... Ben er ook een beetje voor de gezelligheid ;)
L
9 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Nog iemand die kaartjes zoekt? Mijn vriendin en ik moeten helaas onze kaartjes verkopen (+eventueel nog een derde kaart) omdat we die dag op reis vertrekken . We vragen gewoon de normaalprijs. Geïnteresseerden kunnen me bereiken via PM
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Naar aanleiding van de timetable weet ik dus ook perfect wat ik hier ga doen.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
bier zuipen en kut roepen?
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
p-stylez wrote:bier zuipen en kut roepen?
En zondag kutbier roepen?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:Maar wat ik eigenlijk ook wel vind, is dat de volgorde van DJ's niet belangrijk is op een feest met ZO veel area's. Dan is het voor mij belangrijker dat de leukste acts verdeeld over heel de dag staan. Als ik bijv. alleen maar van heel erg hard zou houden, heb ik de helft van de dag geen flikker te doen op dat hele terrein. Dat schiet ook niet op.

Ik vind het juist prima zo. De acts die ik graag wilde zien @ Loudness staan precies op het juiste moment, aangezien er dan geen leuke hardcore komt. Daarna kan ik weer terug naar HC4L voor al mn favoriete DJ's. Enige wat voor mij wat minder uit komt zijn de laatste anderhalf uur, maar dat ligt meer aan de groep waar ik mee ga dan aan mijn persoonlijke voorkeur.

Ik heb zelf maar één wens en dat is afsluiten bij Deepack, maar het zou wel onwijs gaar zijn als ik daar in mn eentje sta. Daar gaat het wel op lijken want de rest wil naar main of HC4L... Ben er ook een beetje voor de gezelligheid ;)
Juist, jij snapt het! Kijk als het een festival was waar maar 1 (of melo+raw) hardstyle stage stond, dan had ik mij druk gemaakt over de timetable. Nu maakt het mij geen flikker uit. Sterker nog, nu vind ik het beter zo. Wat is er nou mooier dan om 3 uur hard te gaan op Chris One om vervolgens over het terrein te lopen en danwel naar de Pussy Lounge te gaan of bijvoorbeeld Wildstylez? Zo kom je nog eens ergens en maak je volop gebruik van die 70 euro die je betaald hebt voor het festival. Met in de avond de logische volgorde van DJ's in 1 tent (Chris One, Geck-O, Titan, Crypsis, etc), ben je toch meer geneigd om op dezelfde plek te blijven. Met als gevolg dat je de sfeer op de andere delen van het festival niet meemaakt. Dus ja, ik ben zeer tevreden dat het zo is geregeld!
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Eens met Chukkels, op zo'n festival hoor je rond te lopen en van alles wat te zien, anders zou ik het ook niet zo lang volhouden :)
Artiest
1973 posts member since 2009
dawasiknie wrote:Ik heb zelf maar één wens en dat is afsluiten bij Deepack, maar het zou wel onwijs gaar zijn als ik daar in mn eentje sta.
Ik denk dat ik hier ook bij ben! Dit of de hardtechno :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Geck-o wrote:hardtechno
(L)

Wil ik eigenlijk ook nog even staan die dag.
Donateur
last seen Mar 2017
Ik ook wel, maar niet te lang.
Misschien even meeten bij Hilarious? Die draait van 8 tot half 10.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zou kunnen, maar wil ook Avio of A2 wel graag zien, zijn allebei altijd dik in orde.

Ga denk ik even van 3 tot 4 daar kijken en ook bij Reactor bij de wat rustigere Techno.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Vind het wel jammer dat AVIO & A2 tegelijk staan, zijn beide acts waar ik altijd wel naar uit kijk
N
Isaac
Coone (Geen titan waarschijnlijk, Gangsterdwerg / Marino zijn te laf om naar titan te gaan...)
Geck-o
TNT / Brennan Heart
B-Front
Zatox
G4H
AVIO
Crypsis

Zoiets zal het voor mij worden. Brennan Heart vond ik op Euphoria zowaar nog best aardig draaien.. Maar mijn hoop is dat we gewoon naar chris one gaan. Niet omdat ik dat zo vet vind, maar het wel knallen is :p

Misschien nog half uurtje HHZ ipv Zatox. Of eten tijdens Zatox! Maar wat ik iig wil zien is Geck-o / B-front (als de sfeer op de main te pruimen is) / G4H / AVIO / Crypsis.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Pommer wrote:Vind het wel jammer dat AVIO & A2 tegelijk staan, zijn beide acts waar ik altijd wel naar uit kijk
AVIO! :loving:
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Chukkels wrote:
dawasiknie wrote:Maar wat ik eigenlijk ook wel vind, is dat de volgorde van DJ's niet belangrijk is op een feest met ZO veel area's. Dan is het voor mij belangrijker dat de leukste acts verdeeld over heel de dag staan. Als ik bijv. alleen maar van heel erg hard zou houden, heb ik de helft van de dag geen flikker te doen op dat hele terrein. Dat schiet ook niet op.

Juist, jij snapt het! Kijk als het een festival was waar maar 1 (of melo+raw) hardstyle stage stond, dan had ik mij druk gemaakt over de timetable. Nu maakt het mij geen flikker uit. Sterker nog, nu vind ik het beter zo. Wat is er nou mooier dan om 3 uur hard te gaan op Chris One om vervolgens over het terrein te lopen en danwel naar de Pussy Lounge te gaan of bijvoorbeeld Wildstylez? Zo kom je nog eens ergens en maak je volop gebruik van die 70 euro die je betaald hebt voor het festival. Met in de avond de logische volgorde van DJ's in 1 tent (Chris One, Geck-O, Titan, Crypsis, etc), ben je toch meer geneigd om op dezelfde plek te blijven. Met als gevolg dat je de sfeer op de andere delen van het festival niet meemaakt. Dus ja, ik ben zeer tevreden dat het zo is geregeld!
Ook eens met deze heren! Helaas dat sommigen niet snappen hoe een outdoor festival werkt! Maar ik vind het nog steeds jammer dat de afterparty niet meteen erna is, net als bij Defqon...
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Brainweavers wrote:
Chukkels wrote:

Ook eens met deze heren! Helaas dat sommigen niet snappen hoe een outdoor festival werkt! Maar ik vind het nog steeds jammer dat de afterparty niet meteen erna is, net als bij Defqon...
Ik ben er wel blij mee. De afterparty maak je zelf toch wel, je verwacht toch niet dat het om 12 uur ook echt stil is, of wel dan? :P Kom allemaal maar afteren bij Jungalow 2 :beer:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Brainweavers wrote: Ook eens met deze heren! Helaas dat sommigen niet snappen hoe een outdoor festival werkt!
Sinds wanneer zit er een gebruiksaanwijzing bij festivals dan?
G
Dakpan wrote:
Brainweavers wrote: Ook eens met deze heren! Helaas dat sommigen niet snappen hoe een outdoor festival werkt!
Sinds wanneer zit er een gebruiksaanwijzing bij festivals dan?
Image
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Ik ga afsluiten bij Crypsis :corn: Sta liever te beuken in een half volle tent waar de sfeer top is (Dat is voor mij het vuurwerk), dan dat ik niet kan los gaan op een te druk bezochte main wat ik ook wel op youtube of dvd kan terug zien. ;)