Who was there

2 were there

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 35 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 19 hours ago
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 17 hours ago
Zibaaa wrote:Zin begint al goed te komen ondertussen! Intents moeten missen ivm werk dus super veel zin in een weekend Decibel :yay:

Weinig veranderingen ten opzichte van afgelopen jaren op de lakeside camping.
Image
Waar heb je dit vandaan getrokken dan?
Z
Hardtraxxer
51 posts member since 2018
last seen 13 days ago
Lennard95 wrote:
Zibaaa wrote:Zin begint al goed te komen ondertussen! Intents moeten missen ivm werk dus super veel zin in een weekend Decibel :yay:

Weinig veranderingen ten opzichte van afgelopen jaren op de lakeside camping.

Waar heb je dit vandaan getrokken dan?
In de mail die ik vanuit Decibel heb gehad met de laatste informatie voor het weekend en het huisje dat we geboekt hebben. Stond ergens in de tekst een link naar de website met de afbeelding.

https://www.b2s.nl/en/static/decibel-ou ... keside-map
H
Hardtraxx Elite
2589 posts member since 2017
last seen 12 minutes ago
Het weer veranderd typisch op zn Nederlands weer met de dag.
Hoop vooral dat het droog is met tent opzetten.
H
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Heb wel behoorlijk zin in Decibel inmiddels, laatste keer was 2019 :)

Normaal gesproken doe ik Defqon, maar dat is dit jaar in de hitte gevallen, dus dan maar even een tactische wissel, al is het wel een pokkeneind rijden.

Ik ga de zaterdag, tof dat Neophyte & Panic de main afsluiten, zininin!

Heb overleg gehad met de weergoden. Droog kunnen zie niet garanderen, ze gaan wel dusdanig afwateren dat het acceptabel is voor tijdens een festivalletje. Wel regenponcho aanbevolen.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 13 days ago
De afgelopen maanden - helaas - erg weinig festivals bezocht dus 't is wel weer eens tijd voor feest deze zaterdag. De zin is aanwezig, kom maar doorrrrrr! :bomb:
R
Artiest
130 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Zin in, voorbereidingen zijn hier bijna klaar! Wie het leuk vind om de zondag lekker euforisch te beginnen, Alleviate en ik draaien van 14.00 tot 14.45 in de Future District, veel nieuwe muziek bij :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
H
Hardtraxx Newbie
last seen 17 days ago
REKALL wrote:Zin in, voorbereidingen zijn hier bijna klaar! Wie het leuk vind om de zondag lekker euforisch te beginnen, Alleviate en ik draaien van 14.00 tot 14.45 in de Future District, veel nieuwe muziek bij :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Tof man, heel veel plezier met draaien!!

Weertechnische progressie:

Ja — **het beeld is sinds gisteren per saldo iets gunstiger geworden**. Vooral omdat meerdere verwachtingen nu minder neerslag berekenen voor zaterdag.

Buienradar zit momenteel op **21°C en slechts ~1 mm neerslag** voor de hele zaterdag. Weerplaza komt op ongeveer **21°C en circa 2 mm**, terwijl een andere recente verwachting rond **1,4–2 mm** zit.

Het interessante zit vooral in **wanneer** die regen valt. De huidige uurverwachting van Weerplaza ziet er voor een festival eigenlijk best aardig uit: **de ochtend grotendeels droog**, overdag van ongeveer 12:00–18:00 hooguit wat minimale neerslag van 0,1–0,2 mm per uur en pas later op de avond neemt dat iets toe.

Er is nog wel onzekerheid. Sommige modellen zijn natter en komen richting **3–5 mm**, dus ik zou de poncho absoluut meenemen. Maar het scenario *“de hele dag in de zeikregen op Decibel staan”* wordt op dit moment **niet door de meerderheid van de verwachtingen ondersteund**.

Qua temperatuur blijft het heerlijk festivalweer: **ongeveer 20–23°C overdag**, richting de avond ongeveer **18–20°C**. De wind is wel een dingetje: zuidwest **3–4 Bft**, met mogelijk stevige windvlagen.

Dus mijn huidige **Jonathan-kan-hiermee-leven™ score**:

**Gisteren:** 7/10
**Nu:** **7,5/10**

Als die buien zaterdag inderdaad verspreid blijven: **prima temperatuur, niet bloedheet, af en toe poncho aan en weer doorbeuken.**

En mooi meegenomen: **vrijdag lijkt momenteel aanzienlijk natter dan zaterdag**. Buienradar geeft vrijdag 9 mm tegenover zaterdag 1 mm. Als dat regengebied gewoon netjes vóór Decibel oprot, hebben we precies de goede kant van de wisselvalligheid te pakken.
Hardtraxxer
483 posts member since 2016
last seen 7 hours ago
Hardpigeon wrote:Sommige modellen zijn natter
:drool:

Hopelijk zondag aanwezig, ligt aan t weer en de bruiloft de dag ervoor
REKALL wrote:Zin in, voorbereidingen zijn hier bijna klaar! Wie het leuk vind om de zondag lekker euforisch te beginnen, Alleviate en ik draaien van 14.00 tot 14.45 in de Future District, veel nieuwe muziek bij :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Wat voor setje wordt het kwa jaartallen?
H
Hardtraxx Newbie
last seen 17 days ago
Deuntje wrote:
:drool:

Hopelijk zondag aanwezig, ligt aan t weer en de bruiloft de dag ervoor
Hahaha, soms verwoord ik dingen nog mooier dan ik zelf door heb :)

Bruiloft de dag voor een feestje heb ik niet zulke goede ervaringen mee.
MOH 2023 aardig anders beleefd daardoor :D

Hoop dat het je gegund is zondag naar omstandigheden fris en fruitig te stampen!
Welke stages hebben je voorkeur?
L
Hardtraxxer
216 posts member since 2021
last seen 20 days ago
Waar blijft dat Floorplan?!

Ik moet nodig mijn routes uitstippelen. Hoewel het op zondag gewoon hele dag Raw Classics zal worden :cool:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 9 days ago
Lunatic wrote:Waar blijft dat Floorplan?!

Ik moet nodig mijn routes uitstippelen. Hoewel het op zondag gewoon hele dag Raw Classics zal worden :cool:
Heel irritant ja.... De weergoden mogen ook wel wat meer mee zitten.
R
Artiest
last seen 11 days ago
Deuntje wrote:
Wat voor setje wordt het kwa jaartallen?
Wat eigen repertoire, wat classics, gewoon even kijken vooral waar de sfeer om vraagt haha :thumbsup:
H
Hardtraxx Elite
last seen 12 minutes ago
Hardpigeon wrote:
Tof man, heel veel plezier met draaien!!

Weertechnische progressie:

Ja — **het beeld is sinds gisteren per saldo iets gunstiger geworden**. Vooral omdat meerdere verwachtingen nu minder neerslag berekenen voor zaterdag.

Buienradar zit momenteel op **21°C en slechts ~1 mm neerslag** voor de hele zaterdag. Weerplaza komt op ongeveer **21°C en circa 2 mm**, terwijl een andere recente verwachting rond **1,4–2 mm** zit.

Het interessante zit vooral in **wanneer** die regen valt. De huidige uurverwachting van Weerplaza ziet er voor een festival eigenlijk best aardig uit: **de ochtend grotendeels droog**, overdag van ongeveer 12:00–18:00 hooguit wat minimale neerslag van 0,1–0,2 mm per uur en pas later op de avond neemt dat iets toe.

Er is nog wel onzekerheid. Sommige modellen zijn natter en komen richting **3–5 mm**, dus ik zou de poncho absoluut meenemen. Maar het scenario *“de hele dag in de zeikregen op Decibel staan”* wordt op dit moment **niet door de meerderheid van de verwachtingen ondersteund**.

Qua temperatuur blijft het heerlijk festivalweer: **ongeveer 20–23°C overdag**, richting de avond ongeveer **18–20°C**. De wind is wel een dingetje: zuidwest **3–4 Bft**, met mogelijk stevige windvlagen.

Dus mijn huidige **Jonathan-kan-hiermee-leven™ score**:

**Gisteren:** 7/10
**Nu:** **7,5/10**

Als die buien zaterdag inderdaad verspreid blijven: **prima temperatuur, niet bloedheet, af en toe poncho aan en weer doorbeuken.**

En mooi meegenomen: **vrijdag lijkt momenteel aanzienlijk natter dan zaterdag**. Buienradar geeft vrijdag 9 mm tegenover zaterdag 1 mm. Als dat regengebied gewoon netjes vóór Decibel oprot, hebben we precies de goede kant van de wisselvalligheid te pakken.
Hebben we gewoon een nieuwe pipo?
Hardtraxxer
240 posts member since 2018
last seen 21 hours ago
*pipa
H
Hardtraxx Elite
last seen 12 minutes ago
LucG wrote:*pipa
Je hebt helemaal gelijk
Hardtraxx Veteran
14321 posts member since 2011
last seen 36 minutes ago
Mijn voorbereidingen zijn ook klaar. Dus kom zaterdag even een dansje doen op de Smice stage om 15:00 voor wat dikke Raw Classics.
TILT, Sys-X, Theracords, Fusion en meer :yay:
H
Hardtraxx Newbie
last seen 17 days ago
Is het positief als ik een pipo-istische pipa ben, of negatief?

Dan kan ik even inschatten of ik dit wel of niet ben :$
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 2 days ago
Nuracore wrote:Mijn voorbereidingen zijn ook klaar. Dus kom zaterdag even een dansje doen op de Smice stage om 15:00 voor wat dikke Raw Classics.
Waar zit die Smice stage eigenlijk, is dat toevallig dezelfde plek als waar vorige jaar zo'n verborgen stage was tegenover die fonteinen (met op de zondag de runescape rave) of echt totaal ergens anders? :P

P.S. Heeft iemand de volledige timetables voor de Smice stage zaterdag en/of zondag? Dan update ik de Clashfinder :)

P.P.S. Godverdomme zin in godverdomme, echt niet normaal :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen 36 minutes ago
Sjaakie P wrote:
Nuracore wrote:Mijn voorbereidingen zijn ook klaar. Dus kom zaterdag even een dansje doen op de Smice stage om 15:00 voor wat dikke Raw Classics.
Waar zit die Smice stage eigenlijk, is dat toevallig dezelfde plek als waar vorige jaar zo'n verborgen stage was tegenover die fonteinen (met op de zondag de runescape rave) of echt totaal ergens anders? :P

P.S. Heeft iemand de volledige timetables voor de Smice stage zaterdag en/of zondag? Dan update ik de Clashfinder :)

P.P.S. Godverdomme zin in godverdomme, echt niet normaal :yay:
Naast de tattooshop en achter de 5e en 6e area :)
H
Hardtraxx Elite
last seen 12 minutes ago
Hardpigeon wrote:Is het positief als ik een pipo-istische pipa ben, of negatief?

Dan kan ik even inschatten of ik dit wel of niet ben :$
Pipa paulusma was onze weer man. Voornamelijk voor Defqon altijd elke dag een update vroegah
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 21 days ago
De dag voor het festival nog steeds geen floorplan. Gaat weer lekker b2s
R
Artiest
last seen 11 days ago
tommeh wrote:De dag voor het festival nog steeds geen floorplan. Gaat weer lekker b2s
In de Decibel app staat nu het floorplan bij mij :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 36 minutes ago
REKALL wrote:
tommeh wrote:De dag voor het festival nog steeds geen floorplan. Gaat weer lekker b2s
In de Decibel app staat nu het floorplan bij mij :thumbsup:
Het verschil zit wel in iPhone en Android waar iPhone geupdate is :)
H
Hardtraxx Elite
last seen 12 minutes ago
Ach. Heb je ook morgen pas nodig he
H
Hardtraxx Elite
last seen 12 minutes ago
SMice stage
Friday: freestyle / jump classics (complete line up)

16:00 - 17:00 nowaxx
17:00 - 18:00 Def toys
18:00 - 19:30 Dr. Ride
19:30 - 20:30 Jeff jackz
20:30 - 21:30 Blvckprint
21:30 - 23:00 Clayton cash
23:00 - 00:00 Submotion

Saturday: raw classics

14:00 - 15:00 Rwnd
15:00 - 16:30 Nuracore
16:30 - 18:00 D-verze (spoon classics)
??