Hardtraxx Veteran

Heerlijk weekend weer gehad! :D
Vrijdag vooral gezopen en veelal bij de Hardtechno gehangen. Prima sets van o.a. Devin Wild, Kruelty en Mad Dog maar niet echt heel speciaal ofzo. Nog uitstapjes gemaakt naar Phuture Noize en D-Block & S-te-Fan en dat was wel lekker. De Tripel Karmeliet Grand Cru van 10% bij de Mooie Bieren Bar was ook genieten, maar heeft me wel aardig doen sneuvelen :x

Zaterdag gestart bij Geck-o (beetje jammer dat de poorten pas tegen 13.15 open gingen aan de andere kant van de main), waardoor het energielevel weer op peil kwam na flinke opstartproblemen. Heerlijke start van de dag. Daarna bij Nuracore wezen kijken ondanks de regen, hele dikke set neergezet. Via stukje Deepack (eerste 10 minuten goud met Decibel 2002 Anthem en X2X, maar daarna heel hard bergafwaarts) en Industrial bunker bij Element beland in de stromende regen, dus daarboven maar even geschuild.
Gelukkig was het bij B-Front op de main weer droog, en een gezellige boel. Daarna stukje Jay Reeve en vooral The Pitcher wat heel erg lekker was (alleen geen Unfinished Demo :( ) Afgesloten met een stukje schuilen in de Industrial Bunker die zo lek als een mandje bleek.

Zondag even lekker opgewarmd op de main om daarna heerlijk te vertoeven bij de Raw Classics. Degos & Re-Done waren goed op dreef met o.a. Bring It Down, Machine Master en Killing Scum (Promo Remix) en heerlijk mixwerk, top! Ook Adaro was lekker bezig daar. Luna vond ik wat minder, maar B-Front daarna had het ook behoorlijk op de heupen met zijn platenkeuze (E=NC2, Revolution Is Here Remix, Night After Night Remix, Fusion Of Sound, What We Are, Dark Symphony, Vitruvius, zijn Hard Bass Anthem, Eternal Voice en noem maar op). Een van de beste sets van het weekend wat mij betreft.
Weekend in stijl afgesloten met een Grand Prestige bij de Mooie Bieren Bar, Mad Dog bij de Millennium en, aardig in de olie, bij F.Noize Early Uptempo.

Volgend jaar waarschijnlijk wel weer weekendje van de partij in een huisje op Beekse Bergen :yes:
Hardtraxxer

SL5963 schreef:
:yes:

Welke bieren waren er bij de mooie bieren bar? Die helemaal gemist😂
Hardtraxx Veteran

Shit vergeten om te gaan.
Hardtraxx Veteran

Robuust schreef:
SL5963 schreef:
:yes:

Welke bieren waren er bij de mooie bieren bar? Die helemaal gemist😂

Tripel Karmeliet + Grand Cru, Leffe Blond, Hertog Jan Weizener, HJ Grand Prestige (fles) en zelfs de HJ Proeftuin 😂 vast nog meer maar die ben ik ff kwijt.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten