Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2026 22:20 

Hardtraxx Veteran

Artiest: Rebelion

Track(s): Nature's Rhythm (Official Decibel Outdoor 2026 Anthem)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2026 10:03 

Hardtraxxer

Gister gedraaid bij Intents, filmpkes op Feestboek.
Gewoon heerlijk Rebelion stijltje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2026 13:17 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2026 15:27 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2026 10:07 

Hardtraxxer

Er zijn tijden geweest dat ik uitkeek naar het Decibel anthem. Dit was dan vaak ook gelijk de zomer track van het jaar. (Summer in the City/Craving for the Beat/Sound Intense City etc)

Helaas zijn die tijden ver weg. Maar dit.. een oersaaie 13 in een dozijn Rebelion melodie met alle andere generieke Rebelion geluidjes :sleep: Zelfs een zaagje in het Decibel anthem :/ Deze plaat kun je toch moeilijk memorabel vinden? Ben nou eens eerlijk. Klinkt alsof er elke week 3 van deze platen uitkomen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2026 18:09 

Hardtraxx Veteran

Rebelion & Micah Martin altijd een goeie combinatie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2026 20:06 

Hardtraxx Veteran

Vind dit een heerlijk anthem hoor, prima Decibel feel, 2 climaxen (precies wat men hier wil?), de zaagkicks in de mid hebben in ieder geval punch, geen idee wat hier mis mee is. Lekkere melo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2026 12:45 

Hardtraxx Veteran

Ik vind hem ook wel lekker, maar niet wow maar snap wel wat men een beetje bedoeld.
Ik smacht soms ook een beetje naar Summer in the City/Fuelled by Fanatics/Back Again/Craving for the Beat achtige platen. Maargoed, tijd verandert dus we moeten het hier maar mee doen!!11!!!1! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2026 13:57 

Hardtraxxer

Nee dit is hem niet voor mij. Waar je normaal lekker dat zomerse festivalsfeertje kreeg van een anthem is dit een beetje 13 in een dozijn Rebelion.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks