Hardtraxx Veteran
4438 posts member since 2023
last seen 4 hours ago
Artiest: Rebelion

Track(s): Nature's Rhythm (Official Decibel Outdoor 2026 Anthem)

Sample/video:

View on YouTube
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen 27 days ago
Gister gedraaid bij Intents, filmpkes op Feestboek.
Gewoon heerlijk Rebelion stijltje :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
View on YouTube
Hardtraxxer
292 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Er zijn tijden geweest dat ik uitkeek naar het Decibel anthem. Dit was dan vaak ook gelijk de zomer track van het jaar. (Summer in the City/Craving for the Beat/Sound Intense City etc)

Helaas zijn die tijden ver weg. Maar dit.. een oersaaie 13 in een dozijn Rebelion melodie met alle andere generieke Rebelion geluidjes :sleep: Zelfs een zaagje in het Decibel anthem :/ Deze plaat kun je toch moeilijk memorabel vinden? Ben nou eens eerlijk. Klinkt alsof er elke week 3 van deze platen uitkomen..
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
View on YouTube
Rebelion & Micah Martin altijd een goeie combinatie :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Vind dit een heerlijk anthem hoor, prima Decibel feel, 2 climaxen (precies wat men hier wil?), de zaagkicks in de mid hebben in ieder geval punch, geen idee wat hier mis mee is. Lekkere melo :loving:
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Ik vind hem ook wel lekker, maar niet wow maar snap wel wat men een beetje bedoeld.
Ik smacht soms ook een beetje naar Summer in the City/Fuelled by Fanatics/Back Again/Craving for the Beat achtige platen. Maargoed, tijd verandert dus we moeten het hier maar mee doen!!11!!!1! :list:
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 16 days ago
Nee dit is hem niet voor mij. Waar je normaal lekker dat zomerse festivalsfeertje kreeg van een anthem is dit een beetje 13 in een dozijn Rebelion.