Hardtraxxer

OT gelukkig wat minder uptempo/zaag op de camping. Eindelijk eens wat euforische hardstyle!
Blijft mooi om zo dag af te sluiten met russian of dit geval dutch hardbass.
Hardtraxxer

Timetable in de app! Kan t niet zo ff delen helaas
Hardtraxxer

Clashfinder is hier te vinden: https://clashfinder.com/s/decibeloutdoor2026/
Hardtraxx Veteran

We zijn de zaterdag aanwezig. Ik zal m'n dag eens gaan plannen maar wat ik zo zie zijn het geen hele lastige clashes. Fijn!
Hardtraxxer

Toch maar eens aan het puzzelen geweest, eerste keer dat ik clashfinder echt gebruik. Die decibel app is niet echt gebruiksvriendelijk.
Handig die kleurtjes, groen is een zekerheidje:
https://clashfinder.com/s/decibeloutdoor2026/?user=Luc97&
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
:cool: kom dansen op Raw Classics
15:00-16:30 :bomb: Smirnoff stage
Artiest

En blijf dan gelijk ff plakken want ik sta daarna :cool:
Hardtraxx Veteran

Gooi die volledige timetable eens, neven. Want uitgerekend die kan ik nergens vinden. En waar zit überhaupt die stage?
Hardtraxxer

Inderdaad, en lekker ook van de organisatie dat ze vlak na de timetable release een extra stage laten aankondigen door de DJ's zelf maar mensen (lees te fanatieke hardtraxxers) al aan het puzzelen zijn zonder deze stage mee te nemen. :list:
Hardtraxx Elite

LucG schreef:
Inderdaad, en lekker ook van de organisatie dat ze vlak na de timetable release een extra stage laten aankondigen door de DJ's zelf maar mensen (lees te fanatieke hardtraxxers) al aan het puzzelen zijn zonder deze stage mee te nemen. :list:

Je bedoelt het gene wat bvb Defqon ook al jaren doet met een paar kleine stages? En daar geen klachten over zijn.
Hardtraxx Veteran

LucG schreef:
(lees te fanatieke hardtraxxers)

3 man benadeeld dus
Hardtraxxer

Lijkt me als DJ niet echt lekker om een timetable gereleased te zien worden waar je niet op staat. Een dag later wordt je set tijd wel bekend gemaakt maar nog niet meteen in de timetable zichtbaar. Zal wel aan mij liggen dan dat ik het raad vind.
Hardtraxx Elite

LucG schreef:
Lijkt me als DJ niet echt lekker om een timetable gereleased te zien worden waar je niet op staat. Een dag later wordt je set tijd wel bekend gemaakt maar nog niet meteen in de timetable zichtbaar. Zal wel aan mij liggen dan dat ik het raad vind.

De stelz club bus heeft dat al jaren op festivals net als de tuktuk stage van Defqon dit jaar.
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
LucG schreef:
(lees te fanatieke hardtraxxers)

3 man benadeeld dus

Maar bepalen wel de scène hé.
Hardtraxx Addict

LucG schreef:

SMICE Stage Sunday:
16:30 - 17:30 TEOT
17:30 - 18:30 Low-E
18:30 - 19:30 Silvio Aquila

More tba....
Hardtraxx Newbie

Silvio Aquila schreef:
LucG schreef:

SMICE Stage Sunday:

More tba....

Ik heb horen zeggen dat Dozer er ook bij is die dag :drool: :love:
Hardtraxx Addict

Wearemood schreef:
Ik heb horen zeggen dat Dozer er ook bij is die dag :drool: :love:

SMICE Stage Sunday:
14:00 - 15:00 Dozer

More tba....
Hardtraxxer

Ik ben volgens mij nog nooits zo hyped voor Decibel geweest als dit jaar :yay: Zal wel zijn omdat ik dit seizoen nog geen hardstyle weekender heb gehad, enkel een dagje Rebirth & Intents. Op Decibel helaas ok alleen de vrijdag aanwezig wegens een ander feestje, maar we maken er maar het beste van!
Hardtraxx Addict

De hype wordt hier wel de kop ingedrukt door de huidige weersvoorspellingen.
Hardtraxx Elite

Denkeleda schreef:

Laten we hopen dat het snachts gewoon flink regent en overdag droog is
Hardtraxx Addict

Denkeleda schreef:

Kan nog heel wat gebeuren binnen die kleine 2 week, niks zo verraderlijk als......
Hardtraxx Veteran

Als nu nog iemand de "godverdomme zin in godverdomme" reactie gooit hebben we weer een volle bingokaart en kunnen we het topic sluiten. :P
Hardtraxx Veteran

Godverdomme zin in godverdomme
Hardtraxxer

Te lang niet meer op feesten geweest, benieuwd! Wil zoiezo Noisecontrollers en Jay Reeve zien!
Hardtraxxer

Zin begint al goed te komen ondertussen! Intents moeten missen ivm werk dus super veel zin in een weekend Decibel :yay:

Weinig veranderingen ten opzichte van afgelopen jaren op de lakeside camping.
Afbeelding
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten