Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 2 days ago
Artiest: Rebelion

Track(s): Nature's Rhythm (Official Decibel Outdoor 2026 Anthem)

Sample/video:

View on YouTube
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Gister gedraaid bij Intents, filmpkes op Feestboek.
Gewoon heerlijk Rebelion stijltje :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
View on YouTube
Hardtraxxer
292 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Er zijn tijden geweest dat ik uitkeek naar het Decibel anthem. Dit was dan vaak ook gelijk de zomer track van het jaar. (Summer in the City/Craving for the Beat/Sound Intense City etc)

Helaas zijn die tijden ver weg. Maar dit.. een oersaaie 13 in een dozijn Rebelion melodie met alle andere generieke Rebelion geluidjes :sleep: Zelfs een zaagje in het Decibel anthem :/ Deze plaat kun je toch moeilijk memorabel vinden? Ben nou eens eerlijk. Klinkt alsof er elke week 3 van deze platen uitkomen..
M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
View on YouTube
Rebelion & Micah Martin altijd een goeie combinatie :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Vind dit een heerlijk anthem hoor, prima Decibel feel, 2 climaxen (precies wat men hier wil?), de zaagkicks in de mid hebben in ieder geval punch, geen idee wat hier mis mee is. Lekkere melo :loving:
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Ik vind hem ook wel lekker, maar niet wow maar snap wel wat men een beetje bedoeld.
Ik smacht soms ook een beetje naar Summer in the City/Fuelled by Fanatics/Back Again/Craving for the Beat achtige platen. Maargoed, tijd verandert dus we moeten het hier maar mee doen!!11!!!1! :list:
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 7 days ago
Nee dit is hem niet voor mij. Waar je normaal lekker dat zomerse festivalsfeertje kreeg van een anthem is dit een beetje 13 in een dozijn Rebelion.