Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:31 

Hardtraxx Veteran

Fantastisch mooi dagje! Headhunterz & Luna maakte mijn dag toch wel, wat kan ik het waarderen als mensen hun huiswerk doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:46 

Hardtraxx Addict

Ebbie schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6558450/90f98d77/decibel_2013.html

:lol:

Hoe je zo van de kaart kan zijn van pillen, ik zal het nooit begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:50 

Hardtraxx Addict

Ebbie schreef:

Altijd zo triest hoe iedereen er om heen gaat staan kijken. Snap dat echt niet he. Tuurlijk ook triest dat die gast zn grens niet kent maar het filmen en op internet pleuren is echt laag. Neem aan dat je wel betere dingen te doen hebt op een festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:58 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
pecola-tje schreef:
-Tijgertje- schreef:
Weet iemand trouwens de naam van een track met xtc,lsd,alcohol of iets dergelijks?

Zazafront - Dikke Vette Bassplaat .

Zany - Sky High (Technoboy Remix)

Is nieuwe van freqz en dp.. nog niet bekend hoe die heet volgens mij

EDIT: wel bekend; Digital Punk & Frequencerz ft. MC Nolz - We Don't Give a Fuck
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:00 

Hardtraxxer

Jonas schreef:
Ebbie schreef:

Hoe je zo van de kaart kan zijn van pillen, ik zal het nooit begrijpen.

Typisch gevalletje GHB denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:02 

Hardtraxx Veteran

Leuke dag gehad! Binnen gekomen bij Atmozfears, helaas wel wat laat, want hoorde oa The Pitcher - New World in de rij, was wel een van de platen die ik nog heel graag live wil horen. Wel verder wat andere oudere platen gehoord die niet zo veel meer gedraaid werden, prima warmdraaien.
Erna naar AVIO gegaan. Intractable One was meerdere malen niet bepaald strak aan het mixen, maar de tracks logen er niet om. Heerlijk om W.T.F., Roots Of Evil en allerlei andere oudere AVIO platen te horen gemixt met hun nieuwe werk. Erg vet!
Headhunterz had een giga set met werkelijk van alles door elkaar qua platen, wat de diversiteit van de dag erg ten goede kwam.
Code Black een stukje van meegepakt, was prima, maar nergens spectaculair. Feels Good is live wel heel vet.
Erna Noisecontrollers, waarvan ik eigenlijk meer verwacht had. Weinig nieuwe platen (eigenlijk alleen Have You). De andere promo's bleven helaas op de plank liggen.
Frequencerz live was lekker, maar het was wel erg druk in de tent, gelukkig wel een plekje kunnen vinden om lekker los te kunnen gaan :).
Erna wat gegeten en het terrein meer gezien. Erna Frontliner als tussendoortje als wachten op Crypsis. Frontliner viel heel erg tegen, erg saai.
Crypsis daarentegen had een hele vette set, nieuwe Phrantic onder andere, heel erg tof. Bij de eerste Radical Redemption plaat weggegaan naar Ran-D en Digital Punk, die beiden (voor wat we gezien hebben) een prima set afleverderen met genoeg A2 werk.
Afsluiten bij de mainstage met de vuurwerkshow: dik in orde.

Prima dag gehad, uitschieters waren Headhunterz, Frequencerz en Crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:06 

Hardtraxx Veteran

Wat draaide HHZ zoal dan? Iedereen is hier lovend namelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:09 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:

Uiteraard wat eigen nieuwe platen en edits (geen Now Is The Time en Reignite trouwens), die nieuwe plaat van Neilio uit HWS en Elements (Nagoom Remix), Never Say Goodbye remix.
Echter ook gewoon Where Did You Find This bootleg, Lowriders - Don't Get Back, DJ Duro - Phenomenon (Showtek Remix), Tatanka - On A Cloud en andere oudere shit.
Je merkte in ieder geval wel dat Headhunterz over zijn set had nagedacht door er voor de liefhebber en de minder regelmatige bezoeker er wat in te stoppen. Echt heel erg tof gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:09 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk weekend was het weer! Heb me overal prima weten te vermaken ondanks dat de line up (vooral op de pre en after) niet zo denderend was. Het weekendgevoel en de gezelligheid stonden voor mij bovenaan. Buiten dat als nog genoeg leuke sets gehoord, AVIO en B-Front (tot 2 maal toe) waren de uitblinkers.

Prima laatste festival van de vakantie, tot volgend jaar Decibel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:23 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Lenny schreef:

Uiteraard wat eigen nieuwe platen en edits (geen Now Is The Time en Reignite trouwens), die nieuwe plaat van Neilio uit HWS en Elements (Nagoom Remix), Never Say Goodbye remix.
Echter ook gewoon Where Did You Find This bootleg, Lowriders - Don't Get Back, DJ Duro - Phenomenon (Showtek Remix), Tatanka - On A Cloud en andere oudere shit.
Je merkte in ieder geval wel dat Headhunterz over zijn set had nagedacht door er voor de liefhebber en de minder regelmatige bezoeker er wat in te stoppen. Echt heel erg tof gedaan!

Ja klopt, voor mij ook samen met Adaro setje van de dag.
Echt heerlijk om ouwe nummers weer te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:29 

Aan het typen...

Bezoek de Remember tent zou ik zeggen. Don't Get Back en Phenomenon zijn echt dood gedraaid. Beide ook nog gehoord op Dreamfields. Dat noem ik niet echt huiswerk doen. Maar goed voor mainstage acts is het al heel wat om een oude plaat in de set te stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:35 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Bezoek de Remember tent zou ik zeggen. Don't Get Back en Phenomenon zijn echt dood gedraaid. Beide ook nog gehoord op Dreamfields. Dat noem ik niet echt huiswerk doen. Maar goed voor mainstage acts is het al heel wat om een oude plaat in de set te stoppen.

En nog steeds verwacht ik dat niet in een set op de mainstage. Het feit dat het wel gedraaid wordt vind ik erg tof. Ik ben niet graag gebonden aan alleen hitjes of alleen oudere dingen, de combinatie maakt het juist zo leuk, het onverwachte element zeg maar. Dat zat in die set, dus maakt dat voor mij een prima set :).

Ohja, hij draaide ook nog Noisecontrollers & Toneshifterz - Empire Of The Sun, totaal onverwacht aangezien Atmozfears hem ook draaide. Laatste plaat die ik verwacht had dubbel te horen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:52 

Hardtraxx Newbie

pecola-tje schreef:
-Tijgertje- schreef:
Weet iemand trouwens de naam van een track met xtc,lsd,alcohol of iets dergelijks?

Zazafront - Dikke Vette Bassplaat .

Nee die ken ik wel :P
Dacht een nieuwe track van frequencerz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:59 

Hardtraxx Newbie

brammetjepsv schreef:
Is nieuwe van freqz en dp.. nog niet bekend hoe die heet volgens mij

EDIT: wel bekend; Digital Punk & Frequencerz ft. MC Nolz - We Don't Give a Fuck

Ik denk dat dit hem is idd. Is alleen nog niet te vinden. Bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 21:13 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Sorry hoor maar die set van Headhunterz was gewoon knallen. Evenals die van Bass Modulators het uur er voor. Ondanks de ontwikkelingen die zijn doorgemaakt in de scene de laatste tijd, sowieso veel lekkere harde en oudere nummers gehoord heel het weekend, dik pluspunt !

Verslag van mijn kant:

Na nog even naar de kapper te zijn geweest en de laatste boodschappen gedaan te hebben, de auto volgeladen en samen met Bart richting Decibel gereden. Erg veel files onderweg, maar gelukkig ligt Hilvarenbeek niet zo ver weg! Kleine file richting het park, en na ongeveer een half uur rijden (was rond 2 uur), de auto kunnen parkeren en een lekkere plek gekozen op de Mantelbaviaan (recht tegenover de Afrika Club).

We hadden erg veel geluk met de buren. Niet allemaal debielen, maar gewoon gezellig, en zodoende heel 't weekend met 30 man er een gezellige boel er van gemaakt. Ook top dat Ajacieden en Feyenoorders het dus zeker gezellig kunnen hebben samen. Stiekem weet ik niet zoveel meer van de vrijdag, wel dat er veel bier doorheen ging, en dat we in het restaurant gratis drank kregen, zolang we maar weg gingen :P.

Aan het water gegeten, en lekker geraden welke platen Frontliner ging draaien, dat ging erg goed natuurlijk! Vanaf Wasted Penguinz naar de Pre gegaan, wel een lekkere sfeer maar de setjes waren deze avond niet heel erg bijzonder. Ran-D en Frequencerz erg voorspelbaar, Psyko Punkz positief verrast, en Mad Dog was heerlijk, lekker beuken in de regen! O.a. Kswoosh en Riichard ontmoet, Kasper zag er lekker uit hoor :P. Helemaal top!

Hierna volgde nog een lange nacht, die had zo z'n redenen. Tegen 6 uur gaan slapen en om 7 uur weer wakker geworden xd. Erg saai, en dus de muziek maar weer aan en gek gaan doen met de buren.

Tijd voor de zaterdag dus !

Na eerst nog lekker in het zonnetje de nodige alcoholische versnaperingen genuttigd te hebben, rond een uur of 12 naar het festivalterrein gelopen. Leuk trouwens dat de seizoenscamping gasten gezellig aan de weg zaten, ook na afloop van het festival. Kinderen liepen ook gewoon los op de camping tussen alle gekke mensen xd.

Binnenkomst ging lekker snel, bewaking was gezellig bezig en we kwamen aan bij de Pussy Lounge. Totaal m'n ding (en volk) niet, dus verder gegaan om het terrein te verkennen. We kwamen algauw bij de Mainstage uit, waar Atmozfears zijn set eindigde met Let's Rock, leuke binnenkomer ! Hierna richting het midden getogen, en daar de sets van Bass Modulators en Headhunterz meegepakt.

Requiem is trouwens echt een vet nummer ! Lekker veel ruimte op de main, en nog met wat gasten die er ook zin in hadden een zandkasteel gebouwd, turnwedstrijdje gehouden en zelfs buikgeschoven, iedereen kon het wel waarderen geloof ik. Heerlijk losgegaan in het zonnetje, en ook bij Headhunterz... Manman wat gaan die oudere platen hard, zeker met het perfecte geluid wat er was op de mainstage !

Na Headhunterz hadden we geen zin in Coone, nog even Pillars of Creation meegepakt en richting Loudness gegaan. Lekker een hotdog gegeten, en versteld staan van het brute sloopwerk van Main Concern ! We kenden deze gasten nog helemaal niet, het enige wat we wisten is dat ze bij Spoontech zitten. Jammer dat er op het einde al teveel volk voor Adaro kwam, en je raar aankijkt tijdens Misbegotten en andere beukers.

Komen we meteen bij de teleurstelling van de dag ( die Adaro op de afterparty meer dan goed heeft gemaakt). We hadden superveel zin in Adaro, maar de tracklist was voor ons echt te voorspelbaar. Ook was het te druk en te warm in de tent, en zaten we er doorheen vanwege het slaapgebrek. Adaro staat altijd garant voor beuken, maar nu helaas niet (kan een keer gebeuren) voor ons. Hierna een beetje rondgelopen, en lekker gechilld in het gras bij de Refuse. Wat een zieke bak herrie is dat zeg !

Ook nog even langs de Pussy Lounge geweest, maar geluid was niet het beste ooit, er werd vaag gedraaid en wat een tamme sfeer daar zeg. Je voelde daar ook een bepaalde agressie in de lucht hangen. Lekker weg gegaan, nog even losgegaan met het halfbejaarde publiek op de 1992 is for you , wat trouwens echt brute muziek was ! Wel had ik het idee dat we tussen de harde kern van Feyenoord stonden, maar was wel gezellig daar. Even een kwartiertje A2 vs NC meegepakt, maar de main stond maar voor 1/3e vol, we kwamen er niet echt in en we waren kapot.

Teruglopen richting de Euphoria, waar Psyko Punkz draaiden. Heerlijke beslissing om dit te doen zeg ! De stage was best leeg, maar iedereen ging heerlijk los, PP draaiden erg gevarieerd, en heel erg veel oude nummers als Ghostclass, Bass Mechanics, Universe, Bass Boom, The Words etc etc. Ook waren we na een lange pauze weer bier gaan drinken, en dat hadden we eerder moeten doen ! Het ritme werd weer opgepakt, de lach kwam terug op ons gezicht en de danspassen al helemaal !

Na deze heerlijke set richting mainstage gegaan, om op tijd te zijn voor Crypsis. Nog Symbols meegepakt en daarna echt hard staan beuken zeg ! Crypsis is echt een baas, en draaide hard, gevarieerd en lekker snel. Waar we stonden ging het ook lekker los om ons heen, en toen Crypsis One by One, God's Child, Prostitute en Unlike Others draaide, werd iedereen helemaal gek. Gek genoeg voldoende ruimte, maar die werd ons gegund (altijd mooi om helemaal los te gaan samen met wildvreemden) geloof ik.

Paar nummertjes van Tha Playah meegepakt, maar toen maar richting Loudness gerend naar Radical Redemption! Goede beslissing, want Joey gaf goed veel gas, heel de tent stond op z'n kop (zelfs het barpersoneel ging helemaal uit z'n stekker) en het debielengehalte was gelukkig laag daar (we kwamen zelfs nog gymnasiasten tegen, welkome afwisseling t.o.v. het weekend :P ). Veel nieuwe nummers, en wat is Don't fuck with the Radical een geniale klapper ! Hardcore op het eind ging ook lekker !

Na afloop weer richting camping gegaan, en nog flink gelachen met de vaste camping gasten. Top ook dat ze met 200 man de hele dag op het strand zitten te kijken, en Decibel het gezelligste weekend van de zomer vinden. Best vroeg gaan slapen, maar ik werd ook vroeg wakker. Helaas, want de muziek liet nog even op zich wachten. Daarom maar een buikschuif baan gemaakt, waarna ik door m'n maat en een paar anderen ineens werd ingetaped, en vastgetaped werd aan de lantaarnpaal voor het Mantelbaviaan veld xd.

Heb er 1,5 uur gestaan, was best grappig. Gratis eten en drinken, lieve mensen en de bewaking die in allerijl langskomt vanwege een melding dat er iemand vastgebonden is en hulp nodig heeft. Komen ze aan hebben ze alleen maar staan lachen. Gezinnen die langskwamen wisten ook niet meer waar ze het hadden :lol:. Ben uiteindelijk losgeknipt door een paar aardige dames, en m'n borst was ook meteen onthaard... Hierna maar naar het zwembad gegaan, en ook nog in het meer gezwommen. Was ijskoud zeg !

De afterparty was heerlijk, Coone draaide lekker en veel oudere nummers, Adaro had een zieke knalset, B-front wist me goed te raken met z'n set, Paul Elstak vs Darkraver was ook geweldig. We stonden rechtsvoor, waar iedereen nog helemaal uit z'n naad ging, waar samen los werd gegaan, leuke acties werden geregeld en waarmee we met zo'n 20 man nog op het springkussen gingen na de after. Leverde erg leuke taferelen op :D !

Hierna nog leuk gehad op de camping, maar om 5 uur ging m'n kaarsje uit. Uitgeslapen, de tent opgeruimd en om 11 uur weggereden. Wat was ons campingveld een puinzooi zeg, leek net een vuilnisbelt...

Zo ik heb het weekend ook weer lekker van me af geschreven, was een geweldige ervaring !

Tot volgend jaar Decibel 2014 !

Minpunten:
- Maximus de laatste dag, doorgesnoven mongolen zeg
- Peperdure campingwinkel
- Dixies i.p.v. normale toiletten.
- Lui die serieus denken dat ze via een ladder naar de maan kunnen lopen
- Pussy Lounge
- Afstanden tussen de stages
- Geen enkele vorm van controle op de camping, kaartjes werden niet gescand en was dus weer lekker geregeld

Pluspunten:

- Erg veel lekkere sets, oudere nummers etc.
- Rebel to the grave, Radical Redemption, Adaro (dag 2), Paul Elstak vs Darkraver, Bass Modulators, Psyko Punkz en Headhunterz
- Camping
- Personeel van Libema, erg netjes
- Vaste campinggasten
- Buren op de camping
- Geluid bij bijna elke stage
- Spontane gekke dingen die gebeuren
- Lekkere sfeer op de mainstage, Euphoria en Loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 21:36 

Hardtraxx Addict

Heerlijk weekendje gehad! Leuke HT'ers gezien en nieuwe mensen leren kennen, Overdag bijna alleen maar in Loudness gestaan en (weer) Adaro baas van de dag, alle sets in Loudness waren 1,5 uur en voor sommige was het moeilijk om het boeiend te houden maar Adaro had geweldige platen ertussen en de sfeer was heerlijk, Rebel To The Grave gehoord (3x in het weekend) en wat een gruwelijke plaat, net zoals W.A.R :love: . Verder heerlijke setjes gehoord van B-Front en Deetox en Delete als zware tegenvaller.. keek al jaren uit om die keer te zien en dan is het zover en verknalt hij het zo voor z'n fans.. toen maar naar Crypsis gegaan en was sceptisch omdat hij op main stond maar gelukkig draaide hij gewoon lekker hard.. Daarna tot kwart voor 11 lekker staan zagen bij RR, heerlijk om nog een hoop nieuwe nummers te horen! En laatste 20 minuten lekker bij Pussy Lounge op VIP dek afgesloten ^^

Zondag in de middag de tent afgebroken en alles ingepakt zodat ik na de after direct naar huis kon rijden.

Vond het ook wel aardig geniaal dat urbandesigner en ik elkaar tegen kwamen en serieus 5 minuten hebben staan praten voordat we beiden doorkregen dat wij elkaar al lang kennen en al vaker hadden gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 21:51 

Donateur

Uiteindelijk een totaal andere Decibel dan verwacht, trok het zeer slecht in de Loudness tijdens B-Front en vanaf Frequencerz (die op 155 begonnen ofzo?) had ik eigenlijk alleen nog maar zin in hardcore. Vervolgens naar de PL gelopen, en onderweg op de Back2School stage beland. Kreeg aanvankelijk wel wat sceptische blikken maar wat was dat geniaal zeg, moet dat echt vaker doen wat meer onbekende zooi aanhoren. Nog voel je die bass (JDA remix) meegepakt, wat ging die er ziek op zeg stond echt helemaal versteld. 150 man tussen wat bomen echt geniaal, beetje Q-Base gevoel kreeg ik ervan. Daarna Bass-D nog even meegepakt, sloot alleen niet echt aan en de sfeer was echt om te huilen aldaar. Als kers op de taart afgesloten bij RR. Vond dit z'n beste set tot nu toe, ging over de hangar heen qua mixwerk en de aansluiting op hardcore was wat beter nu. Vind die ultimate diss track echt een geniale plaat, hij hoeft alleen niet zo op het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 22:43 

Hardtraxx Elite

onder Adaro vond ik het te druk worden bij de Loudness naar de overkant gelopen waar Gary Beck bezig was geen idee wat ik moest verwachten heb er een uur lekker staan dansen lekker sfeertje hing daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 23:43 

Hardtraxx Addict

Vond het juist de dikste editie tot nu toe, gewoon lekker m'n eigen ding gedaan en het grootse gedeelte van de dag meegepakt met jRn en wat mooie figuren uit Den Haag. Sets van Avio, B-Front, Main Concern, Adaro, Dr. Peacock, Angerfist, Delete (dus niet) en Radical gepakt en weinig spijt gehad van die keuzes.

Absolute hoogtepunt van de dag zonder twijfel de set van Main Concern, vrijwel geen moment in die set heeft me verveeld. Kende ook niet alle nummers, waardoor af en toe wat aangename verrassingen. Dieptepunt van de dag spreekt voor zich, Delete. In m'n eentje nog naar de Loudness gegaan om hem te checken terwijl de rest naar Crypsis ging, krijg je dit. Het kan me eigenlijk vrij weinig schelen of een dj onder invloed is of niet, zolang ie maar presteert. Dit was toch wel een enorme domper, maar goed, case closed.

Afgesloten bij Radical. Al was het heel vet en blijft het intens hard raggen, waar ik wel van houd, zijn stijl is toch net niet helemaal mijn ding, mis wat variatie. Pattern 1 en 2 waren toch wel mijn hoogtepuntjes daar. Heel even een uitstapje gemaakt naar m'n eigen vriendengroep in de Euphoria nog bij DP, en daar leek het geluid echt vele malen harder te staan dan in de Loudness, ook wel raar.

Al met al een topfeest in ieder geval, niets meegekregen van massale vechtpartijen (wtf?), ongelukken en shit, gewoon goede muziek. Volgend jaar weer bij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 00:04 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Ebbie schreef:

Altijd zo triest hoe iedereen er om heen gaat staan kijken. Snap dat echt niet he. Tuurlijk ook triest dat die gast zn grens niet kent maar het filmen en op internet pleuren is echt laag. Neem aan dat je wel betere dingen te doen hebt op een festival.

En zo apart is dit nou ook weer niet. Het is dat hij nog rechtop tussen de menigte staat, maar loop maar eens een rondje langs de kant/de chillplekken, vaak zat gasten gezien die er zo bijzaten. Laat ze toch gewoon genieten, doen niemand kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 00:59 

Hardtraxxer

De nieuwe Digital punk & Frequencerz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 01:52 

Hardtraxx Addict

M-arijn schreef:
dennis schreef:
D2kke_Bleek schreef:

Haha was jij dat met je kut-tak? Jij bent wel 300 keer voorbij gelopen :lol:

Ja ook dat was ik. Ik was ook iedereen van mijn groep kwijt. xd

Dus jij was zo bizar irritant, jezus zeg :')

Vond Decibel maar tegenvallen, heb alleen de sets van Avio en Main Concern bijgewoond en voor de rest 10 miljard kilometer gemaakt omdat 't zo godsgruwelijk groot is. Volgend jaar geen Decibel meer.

Jezus, die takkenman. Ik heb jou nog aangesproken, en alsof ik met een kind van 5 moest onderhandelen over zijn bedtijd een uiteindelijke deal gemaakt dat je nog 5 min tak-tijd krijg en daarna werd tie in stukken getrapt :P hahahah

En M-arijn? meen je dit? Ik heb je met niets anders dan een glimlach zien rond huppelen en dansen... goude tijden dacht ik zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 01:58 

Khadber schreef:
Lenny schreef:

Project One - Rate Reducer (Headhunterz Remix) :loving:

Hij opende met Colors, wat een grap is die plaat toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 08:19 

Hardtraxx Elite

Nog een cd van Hammond gekregen leuke nummers staan erop
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 09:25 

Hardtraxxer

Leuk feest gehad!

Mijn 11e Decibel alweer...ik word oud :P

We waren op tijd binnen. Geen files gehad onderweg. Ik zat in mijn rolstoel en er werd netjes plek voor me gemaakt bij het scannen van het kaartje en bij de controle. Daarna lekker even over het terrein gereden, waarna we bij Loudness uitgekomen waren. Avio en B-Front meegemaakt. Ging erg lekker los daar! Heerlijk begin van het festival. Daarna eventjes naar Pussylounge gegaan...beloofd om met mijn neef en nichtje op de familiefoto te gaan haha. Zoals meerdere al medegedeeld hadden vond ik de sfeer daar niet zo top!

Daarna weer snel naar Adaro gegaan...was echt retedruk in de tent. Gelukkig toch plaatsje kunnen vinden. Na Adaro nog Frequencerz. Leuk livesetje! Daarna wat gaan eten. Vrienden wilden al op tijd op de mainstage zijn, dus helaas Frontliner meegemaakt.....Nou 1 ding..wat verschrikkelijk SAAAAAAAAAI. Tijdens het eten hoorden we Wild Motherfuckers en daarna dus Frontliner. HOE kun je zo het tempo er weer uit halen... Gelukkig was Crypsis wel erg goed. Topper :) Tha Playah vond ik eigenlijk maar wat saai. Het was aan het einde ook niet echt druk zoals afgelopen jaren. Leuke eindshow gezien met mooi vuurwerk.

Verder heel veel toffe mensen meegemaakt. Ook erg leuk dat er zoveel mensen komen vragen hoe het gaat omdat je dan toch in een rolstoel zit en helaas niet meer zo uit je dak kan gaan! Dan maar flink los in de rolstoel! Op naar volgend jaar!
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten