Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Lip DJ schreef:
Die gast heet niet voor niets Delete! Verwijderen dus haha



ik hang niet aan je lippen dus jouw verwijderen lijkt me een beter idee... :thumbup:

Dafuq heb jij last van vandaag?

Sick verhaal van Delete trouwens, en erg naar om te horen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje, toch lang niet zo leuk als vorig jaar.

Ben ook alleen achter op het terrein geweest bij de Pussy Lounge, Loudness & Euphoria.

Qua sets was het eigenlijk allemaal wel in orde, maar er stak eigenlijk niks bovenuit. Bij de sets van Adaro & Freqz was 't gewoon onmogelijk om daar lekker los te gaan vanwege de drukte, wat toch wel erg jammer was. De set van de dag komt van Deetox, die toch wel de hele tijd dikke tracks d'r op heeft gegooid! Toch miste ik Contact en Android.

Wat Delete allemaal deed weten we nu wel, en ik heb z'n excuses wel aanvaard, maar was toch diep teleurgesteld want kwam eigenlijk speciaal voor hem naar Decibel. Toen maar effe naar Ran-D gegaan, wat nog niet eens zo heel erg slecht was. Daarna afgesloten bij Digital Punk, want hoe vet sommige tracks van Radical ook zijn, anderhalf uur lang die sounds + MiM is gewoon simpelweg niet vol te houden :P .

Al met al was alles wel weer prima geregeld, het weer was lekker en ben weer gezellige mensen tegengekomen. Toch was 't niet helemaal geweldig, ook vooral dat gekloot in 't verkeer op de heen en terugweg wordt je gewoon ziek van. En dan moest iemand bij mij in de auto ook nog 's een ticket halen in Schaijk waardoor we weer een dik uur extra onderweg waren..

Hoe dan ook, ik bleef lekker slapen in Tilburg en was vandaag weer redelijk fit. Volgend jaar ga ik gewoon weer heen denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Toch was 't niet helemaal geweldig, ook vooral dat gekloot in 't verkeer op de heen en terugweg wordt je gewoon ziek van.

Met name de terugweg is altijd dramatisch bij Decibel inderdaad. :/ Was om half 4 thuis. 4,5 uur terwijl de normale reistijd 1:20 is. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het voorbeeld van Delete laat zien wat Theracords voor invloed heeft op mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Zat me al af te vragen wanneer meneer voorbarige conclusies zich hier zou laten zien. Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 18:18 
 
Hardtraxxer

Het viel mij op dat de mainstage een stuk leger was dan voorgaande jaren, nu heb ik de main alleen gezien bij binnenkomst (12:25) en tijdens het begin van Alpha2.
Weet iemand of het een stuk drukker was tijdens bijvoorbeeld Headhunterz, Brennan Heart, Frontliner of Tha playah?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart viel ook wel mee. Genoeg ruimte. Het viel me ook op dat er dit jaar veel minder irritante lui waren die constant langs je moesten lopen tijdens de laatste 2 acts. Kan ook komen door de plaats waar ik nu stond (linksvoor ipv rechtsvoor).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

retseketser schreef:
Het voorbeeld van Delete laat zien wat Theracords voor invloed heeft op mensen.

Wat wil je hier mee zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Zat me al af te vragen wanneer meneer voorbarige conclusies zich hier zou laten zien. Welkom!

Het is toch sinds dat hij bij Theracords zit dat hij dit gedrag vertoont?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
retseketser schreef:
Het voorbeeld van Delete laat zien wat Theracords voor invloed heeft op mensen.

Wat wil je hier mee zeggen?

Ik probeer zijn gedrag ermee te verklaren. Hij had gewoon zijn eigen ding moeten doen en doorgaan met Spoontech. Theracords beïnvloedt hem gewoon teveel. Zowel muzikaal als in sociaal gedrag blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

t gaat niet zo goed met inter he? Gezien je rare gedrag
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

5 Minuten bezig en ik kan geen stream vinden :mad:

@ teupie: 1-0 Jonathan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
t gaat niet zo goed met inter he? Gezien je rare gedrag



:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

retseketser schreef:
Daveytl schreef:
retseketser schreef:
Het voorbeeld van Delete laat zien wat Theracords voor invloed heeft op mensen.

Wat wil je hier mee zeggen?

Ik probeer zijn gedrag ermee te verklaren. Hij had gewoon zijn eigen ding moeten doen en doorgaan met Spoontech. Theracords beïnvloedt hem gewoon teveel. Zowel muzikaal als in sociaal gedrag blijkbaar.

Zal idd aan Theracords liggen en niet aan het feit dat hij alles heeft achtergelaten in Australië en dat ie moeite heeft met wennen hier en dat er nog een aantal niet zulke leuke dingen zijn gebeurd hier.

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
t gaat niet zo goed met inter he? Gezien je rare gedrag

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MrBunni schreef:
Het viel mij op dat de mainstage een stuk leger was dan voorgaande jaren, nu heb ik de main alleen gezien bij binnenkomst (12:25) en tijdens het begin van Alpha2.
Weet iemand of het een stuk drukker was tijdens bijvoorbeeld Headhunterz, Brennan Heart, Frontliner of Tha playah?


Ben een half uur bij HHZ geweest van kwart over 2 tot kwart voor 3 en het was er verbazingwekkend "rustig".
Stond misschien voor driekwart vol op dat moment.
Ook draaide hij behoorlijk harder dan ik had verwacht. Ik ben niet zo dat ik al die track namen uit mijn hoofd ken maar het was een keer wat anders dan spacemen en dat soort nummers.
Positief verrast :)

Verder alleen maar Euphoria, Loudness en PL geweest. Euphoria en Loudness waren erg gezellig met een top sfeer :D
Maar wat een contrast met de sfeer op de pussy lounge is dat zeg :( Brede stoere zonnebank mensen daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geniale editie van Decibel was dit.

Hoogtepunten waren voor mij allebei bij Early Rave: The Viper & Neophyte. Vooral Neophyte was super! En hoe grappig was het dat die Duitser zijn vriendin ten huwelijk vroeg :)

Verder was de muziek bij Pussy Lounge heerlijk. Al vind ik het publiek bij Pussy Lounge wel erg typisch..

Volgend jaar zeker weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 19:48 
 

Daveytl schreef:
retseketser schreef:
Daveytl schreef:
Wat wil je hier mee zeggen?

Ik probeer zijn gedrag ermee te verklaren. Hij had gewoon zijn eigen ding moeten doen en doorgaan met Spoontech. Theracords beïnvloedt hem gewoon teveel. Zowel muzikaal als in sociaal gedrag blijkbaar.

Zal idd aan Theracords liggen en niet aan het feit dat hij alles heeft achtergelaten in Australië en dat ie moeite heeft met wennen hier en dat er nog een aantal niet zulke leuke dingen zijn gebeurd hier.

>.<

meneer Inter, even rustig. stel jij bent jaren trainer bij Inter en je wordt gevraagt om Ajax te trainen, je zegt ja en vervolgens ga je ook aan de drank een paar teveel nemen en dan kom ik en zeg dat t de schuld van ajax is?

nee, nam Delete eerst een half jaar rust voordat ie weer op t podium staat dan komt t weer helemaal goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 20:07 
 
Hardtraxx Addict

Ondanks de eerlijkheid van Delete (wat ik heel tof van hem vindt) snap ik nog steeds niet precies hoe dit nu kan gebeuren. Oke, ik snap dat je alles achter je gelaten hebt etc. Maar kom op, dit is DE kans van je leven om je te bewijzen op het grootste podium waar je tot nu toe hebt gestaan. En dan door alle stress denkt hij voor een optreden, laat ik flink wat alcohol drinken.. Echt dood en dood zonde. Ik vergeef het hem natuurlijk wel, maar echt slim was het niet, en als je echt stress en zenuwen had voor dit optreden, had dat dan met iemand besproken of wat doen ook. Wie weet krijg je deze kans niet meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit er dik in inderdaad, dat hij zo'n kans niet weer krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou 't aan Theracords liggen? Wat een belachelijk idee is dat zeg. Die man komt bij Theracords omdat hij zo veel meer kansen heeft dan bij Spoontech. En dan staat hij op Decibel en dan verknalt hij het heel erg.

Dat is natuurlijk verschrikkelijk dom, maar dat heeft toch niks met Theracords te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 20:49 
 
Hardtraxxer

dennis schreef:
Het slechte Decibel waar ik geweest ben. Weet niet waar het aan lag. Overigens was ik mijn Russische leger pet op voor de mensen die mij niet herkenden.


Haha was jij dat met je kut-tak? Jij bent wel 300 keer voorbij gelopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 20:59 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feestje gehad! Bij binnenkomst een rondje gemaakt over het terrein vanaf Zuid naar Noord. Bij mainstage aangekomen draaide Bass Modulators Get Hit wat voor mij een aangename verrassing was. Ging opzich ook aardig los voor mainstage begrippen :P

Daarna vrienden opgezocht en richting Loudness gelopen. Wat was het daar druk zeg tijdens B-Front. Je kon eigenlijk al niet meer in de tent staan op dat moment. Toen maar even een kijkje gaan nemen bij Pussy Lounge waar we eigenlijk wel de hele middag zijn blijven hangen. Daarna weer terug verkast naar de Loudness om binnen te komen bij Deetox. Normaal ben ik daar niet zo van maar ik kon me op één of andere manier goed vermaken! Sfeer was ook top. Daarna terug gelopen naar mainstage om Crypsis nog ff mee te pakken. Was ook goed te doen! Aangezien we geen zin hadden om lang in het weiland te moeten wachten zijn we na Crypsis terug gelopen naar het kluisje en daarna naar de auto. En zo reden we rond 22.30 heerlijk rustig het terrein af naar huis.

+++ Setjes Deetox&Crypsis :thumbup: :thumbup:
++ Sfeer op Pussy Lounge ondanks een aantal vechtpartijen
+ Heerlijk weer

--- Wc's .. wat een ranzige bende was het zeg. Ging met m'n vriendin mee naar de dames en die waren nog veel smeriger! Wat een varkens zijn dat pff
-- Drukte in de Loudness tent midden op de dag
- Soms toch wel lange rijen bij de bar -> mensen die als een achterlijke voordringen...


Er lag ook nog een jongen in de greppel die we vlak voor ons het terrein afgeschopt zagen worden door de beveiligers.. Gozer kon niet meer op z'n benen staan en kwam al helemaal niet meer uit z'n woorden. Gelukkig werd ie al geholpen door andere jongens. Ik vind dat je zo'n jongen gewoon niet kan laten gaan als beveiligers zijnde.. Straks loopt die gek zo de weg op en zichzelf onder een auto of wat dan ook :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WaVe schreef:

Verder alleen maar Euphoria, Loudness en PL geweest. Euphoria en Loudness waren erg gezellig met een top sfeer :D
Maar wat een contrast met de sfeer op de pussy lounge is dat zeg :( Brede stoere zonnebank mensen daar


Sfeer in de Loudness en Euphoria was genieten ja ^^ . Vooral als je het vergeleek met de Pussy lounge en de main, maarja dat verwachtte ik van tevoren al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D2kke_Bleek schreef:
dennis schreef:
Overigens was ik mijn Russische leger pet op voor de mensen die mij niet herkenden.


Haha was jij dat met je kut-tak? Jij bent wel 300 keer voorbij gelopen :lol:

Ja ook dat was ik. Ik was ook iedereen van mijn groep kwijt. xd
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten