Leuk feestje, toch lang niet zo leuk als vorig jaar.
Ben ook alleen achter op het terrein geweest bij de Pussy Lounge, Loudness & Euphoria.
Qua sets was het eigenlijk allemaal wel in orde, maar er stak eigenlijk niks bovenuit. Bij de sets van Adaro & Freqz was 't gewoon onmogelijk om daar lekker los te gaan vanwege de drukte, wat toch wel erg jammer was. De set van de dag komt van Deetox, die toch wel de hele tijd dikke tracks d'r op heeft gegooid! Toch miste ik Contact en Android.
Wat Delete allemaal deed weten we nu wel, en ik heb z'n excuses wel aanvaard, maar was toch diep teleurgesteld want kwam eigenlijk speciaal voor hem naar Decibel. Toen maar effe naar Ran-D gegaan, wat nog niet eens zo heel erg slecht was. Daarna afgesloten bij Digital Punk, want hoe vet sommige tracks van Radical ook zijn, anderhalf uur lang die sounds + MiM is gewoon simpelweg niet vol te houden

.
Al met al was alles wel weer prima geregeld, het weer was lekker en ben weer gezellige mensen tegengekomen. Toch was 't niet helemaal geweldig, ook vooral dat gekloot in 't verkeer op de heen en terugweg wordt je gewoon ziek van. En dan moest iemand bij mij in de auto ook nog 's een ticket halen in Schaijk waardoor we weer een dik uur extra onderweg waren..
Hoe dan ook, ik bleef lekker slapen in Tilburg en was vandaag weer redelijk fit. Volgend jaar ga ik gewoon weer heen denk ik