Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Slechtste decibel ooit beleefd...

Vertel het niet graag maar dit moet toch verteld worden.
Voor het eerst een weekend gegaan met 9 vrienden.
Preparty nog redelijk vermaakt maar was niet heel bijzonder. Alleen het laatste gedeelte was leuk.
Na de preparty naar de tent gegaan. Nog even blijven zitten bij de tent maar uiteindelijk ging ik naar bed toe.
Mijn vrienden zaten nog voor de tent een beetje met voorbijgangers te lullen.
Er kwam toen een groepje rotterdammers langs onze tent waar mij vrienden gezellig mee wouden lullen.
Ineens worden die gasten onwijs agressief omdat zei dachten dat wij kakkerlakken tegen hun zeiden. Niemand heeft dat ooit gezegd.
Die gasten begonnen massaal op mijn vrienden in te meppen en de buren die ook rotterdammers waren deden fijn mee. Agressieven hufters die gewoon puur op vechten uit waren...
Opeens pakten iemand van hun een kapot bierflesje waarmee hij ons echt wou steken waardoor wij letterlijk moesten rennen voor ons leven...
Bewaking heeft duidelijk te kort geschoten aangezien dit ong 20 à 30 heeft gespeeld.
Uiteindelijk zijn wij doodsbang naar de bewaking gerend voor hulp.

Uiteindelijk met een konvooi bewaking terug naar onze plek gegaan, onze spullen gepakt en naar een andere camping verhuisd. Ergste was nog dat die hufters bij de bewaking bekend waren maar niks tegen hun is ondernomen.

Zaterdag nog wel naar het festival geweest maar heb mij nog nooit zo onveilig gevoeld op een feest.
Andere vrienden zijn ook eerder weg gegaan.
Ik kan niet begrijpen waarom er van die idioten op de aardbol rond lopen die het leuk vinden om anders mans feest zo te verpesten of überhaupt zomaar op iemand beginnen in te beuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Realtom schreef:
Slechtste decibel ooit beleefd...

Vertel het niet graag maar dit moet toch verteld worden.
Voor het eerst een weekend gegaan met 9 vrienden.
Preparty nog redelijk vermaakt maar was niet heel bijzonder. Alleen het laatste gedeelte was leuk.
Na de preparty naar de tent gegaan. Nog even blijven zitten bij de tent maar uiteindelijk ging ik naar bed toe.
Mijn vrienden zaten nog voor de tent een beetje met voorbijgangers te lullen.
Er kwam toen een groepje rotterdammers langs onze tent waar mij vrienden gezellig mee wouden lullen.
Ineens worden die gasten onwijs agressief omdat zei dachten dat wij kakkerlakken tegen hun zeiden. Niemand heeft dat ooit gezegd.
Die gasten begonnen massaal op mijn vrienden in te meppen en de buren die ook rotterdammers waren deden fijn mee. Agressieven hufters die gewoon puur op vechten uit waren...
Opeens pakten iemand van hun een kapot bierflesje waarmee hij ons echt wou steken waardoor wij letterlijk moesten rennen voor ons leven...
Bewaking heeft duidelijk te kort geschoten aangezien dit ong 20 à 30 heeft gespeeld.
Uiteindelijk zijn wij doodsbang naar de bewaking gerend voor hulp.

Uiteindelijk met een konvooi bewaking terug naar onze plek gegaan, onze spullen gepakt en naar een andere camping verhuisd. Ergste was nog dat die hufters bij de bewaking bekend waren maar niks tegen hun is ondernomen.

Zaterdag nog wel naar het festival geweest maar heb mij nog nooit zo onveilig gevoeld op een feest.
Andere vrienden zijn ook eerder weg gegaan.
Ik kan niet begrijpen waarom er van die idioten op de aardbol rond lopen die het leuk vinden om anders mans feest zo te verpesten of überhaupt zomaar op iemand beginnen in te beuken.


Stel achterlijke :sick:

Voor de rest nog een beetje kunnen genieten van de 2 dagen erna?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:57 
 

Realtom schreef:
Slechtste decibel ooit beleefd...

Vertel het niet graag maar dit moet toch verteld worden.
Voor het eerst een weekend gegaan met 9 vrienden.
Preparty nog redelijk vermaakt maar was niet heel bijzonder. Alleen het laatste gedeelte was leuk.
Na de preparty naar de tent gegaan. Nog even blijven zitten bij de tent maar uiteindelijk ging ik naar bed toe.
Mijn vrienden zaten nog voor de tent een beetje met voorbijgangers te lullen.
Er kwam toen een groepje rotterdammers langs onze tent waar mij vrienden gezellig mee wouden lullen.
Ineens worden die gasten onwijs agressief omdat zei dachten dat wij kakkerlakken tegen hun zeiden. Niemand heeft dat ooit gezegd.
Die gasten begonnen massaal op mijn vrienden in te meppen en de buren die ook rotterdammers waren deden fijn mee. Agressieven hufters die gewoon puur op vechten uit waren...
Opeens pakten iemand van hun een kapot bierflesje waarmee hij ons echt wou steken waardoor wij letterlijk moesten rennen voor ons leven...
Bewaking heeft duidelijk te kort geschoten aangezien dit ong 20 à 30 heeft gespeeld.
Uiteindelijk zijn wij doodsbang naar de bewaking gerend voor hulp.

Uiteindelijk met een konvooi bewaking terug naar onze plek gegaan, onze spullen gepakt en naar een andere camping verhuisd. Ergste was nog dat die hufters bij de bewaking bekend waren maar niks tegen hun is ondernomen.

Zaterdag nog wel naar het festival geweest maar heb mij nog nooit zo onveilig gevoeld op een feest.
Andere vrienden zijn ook eerder weg gegaan.
Ik kan niet begrijpen waarom er van die idioten op de aardbol rond lopen die het leuk vinden om anders mans feest zo te verpesten of überhaupt zomaar op iemand beginnen in te beuken.

wtf man... op welke camping stond je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Safari park.
We konden ook naar de andere camping na dit gebeuren maar dit absoluut niet gedaan.

Zaterdag grotendeels toch wel om mij heen gekeken naar de mensen hopen dat wij hun niet tegen kwamen en zondag zijn we naar huis gegaan dus niet heel relaxed. Zaterdag op het einde viel voelde het wel beter maar niet geheel chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Realtom schreef:
Safari park.
We konden ook naar de andere camping na dit gebeuren maar dit absoluut niet gedaan.

Zaterdag grotendeels toch wel om mij heen gekeken naar de mensen hopen dat wij hun niet tegen kwamen en zondag zijn we naar huis gegaan dus niet heel relaxed. Zaterdag op het einde viel voelde het wel beter maar niet geheel chill.


Oohja tuurlijk, die gasten liepen daar nog rond. Nee, dan zou ik me ook niet op mijn gemak voelen. Slecht van die bewaking daar, durven waarschijnlijk niet in te grijpen. Zulke gastjes moet B2S gelijk van hun feesten aftrappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 23:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hoe zielig kunnen sommige mensen zijn. Balen, dat je weekend verpest is door een stelletje 'haantjes'... En inderdaad, verwijderen die gasten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 00:31 
 
Hardtraxx Veteran

Heb hier al vaker gelezen dat de sfeer dit jaar een stuk minder was, met name op Pussy Lounge stage. Zelf gelukkig geen last van gehad, maar hopelijk wordt dit geen trend :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Ineens worden die gasten onwijs agressief omdat zei dachten dat wij kakkerlakken tegen hun zeiden.

Mijn god wat ontzettend triest zeg. Ook al was het zo geweest dat je kakkerlakken had gezegd, wat boeit het nou?
Weet niet wat iedereen van jullie er aan overgehouden heeft, maar sterkte er mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zal bij die mensjes ook wel de nodige drank en drugs genuttigt zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:09 
 
Hardtraxxer

Rotterdammers hè.. Altijd gezellig met hun op Decibel :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:20 
 

Realtom schreef:
Safari park.
We konden ook naar de andere camping na dit gebeuren maar dit absoluut niet gedaan.

Zaterdag grotendeels toch wel om mij heen gekeken naar de mensen hopen dat wij hun niet tegen kwamen en zondag zijn we naar huis gegaan dus niet heel relaxed. Zaterdag op het einde viel voelde het wel beter maar niet geheel chill.

welk veld bedoelde ik eigenlijk..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:37 
 
Hardtraxxer

chicken schreef:
Heb hier al vaker gelezen dat de sfeer dit jaar een stuk minder was, met name op Pussy Lounge stage. Zelf gelukkig geen last van gehad, maar hopelijk wordt dit geen trend :/


Heb een tijdje links vooraan gestaan en daar was het ook al paar keer bijna knokken.. Grotendeels de wat meer opgepompte mannen die op ruzie uit waren.. Vrij kansloos maar tot nu toe heb ik ook nog geen ruzie gezien waar ze niet bij betrokken zijn geweest. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Tsja, als je kansloos volk wil ontmoeten moet je inderdaad bij Pussy Lounge zijn. Vorig jaar ook ongelofelijk aan gestoord. Mij zie je er niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Tsja, als je kansloos volk wil ontmoeten moet je inderdaad bij Pussy Lounge zijn. Vorig jaar ook ongelofelijk aan gestoord. Mij zie je er niet meer.


Tijdens Decibel of ook tijdens de gewone Pussy Lounge feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
iMark schreef:
Tsja, als je kansloos volk wil ontmoeten moet je inderdaad bij Pussy Lounge zijn. Vorig jaar ook ongelofelijk aan gestoord. Mij zie je er niet meer.


Tijdens Decibel of ook tijdens de gewone Pussy Lounge feesten?

De gewone pussy lounge feesten zijn daarentegen echt veel beter qua sfeer. Dan heb ik t over de kleinere edities en niet die grote aankomende..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Basshunterzz schreef:
iMark schreef:
Tsja, als je kansloos volk wil ontmoeten moet je inderdaad bij Pussy Lounge zijn. Vorig jaar ook ongelofelijk aan gestoord. Mij zie je er niet meer.


Tijdens Decibel of ook tijdens de gewone Pussy Lounge feesten?

De gewone pussy lounge feesten zijn daarentegen echt veel beter qua sfeer. Dan heb ik t over de kleinere edities en niet die grote aankomende..


Dan bereid ik me vast voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 19:56 
 
Hardtraxx Addict

Realtom schreef:
Slechtste decibel ...

... te beuken.


Wow, das niet niks. Meteen is dan je "vertrouwen in de mensheid" weg, laat maar zeggen. Wat een hufters zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Realtom schreef:
Ineens worden die gasten onwijs agressief omdat zei dachten dat wij kakkerlakken tegen hun zeiden.

Mijn god wat ontzettend triest zeg. Ook al was het zo geweest dat je kakkerlakken had gezegd, wat boeit het nou?
Weet niet wat iedereen van jullie er aan overgehouden heeft, maar sterkte er mee!


Het gaat hier om Rotterdammers he, die hebben geen reden nodig om agressief te worden. Achterlijke volk. Rotterdammers zijn echt de ondergrens als het op de sfeerloze paupers der Nederlanders aankomt. Hoop dat dit weekend niet te veel van je goede herinneringen en ervaringen verpest heeft Tom. Beste is om die honden maar zo snel mogelijk te vergeten, zou zonde zijn als hun daden effect hebben op jullie wereldje.

Ohja en de volgende keer gewoon KSwoosh roepen, die mept ze allemaal bont en blauw. Of hij tilt ze op, als ie een goede bui heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 20:20 
 
Hardtraxxer

Geweldige Decibel beleefd.
Vrijdag aangekomen, stond met groep van 25/30 man op de camping.
Pre party superrgezellig! daarna nog een paar uurtjes door staan knallen op ons veld.
steiger, partytent, draaitafels, speakers en een hoop tierelantijnen meegenomen..
Sound Freakerz en PP kwamen nog langs een plaatje draaien...
Daarna heerlijk geslapen in me caravan ^^
Zaterdag begonnen bij AVIO, dikke set! Roots of Evil edit klonk dik! was te zien dat ze veel tijd in hun set hebben gestoken.
Maar leuke edits en nummertje speciaal voor decibel..
Daarna ff'ies B-front en naar de main gegaan gezellig met hele groep.
Dikke set van HHZ! Lowriders - Don't Get Back :loving:
Coone en Brennan Heart vielen me ook echt niet tegen!
Vond het allemaal wel prima in het zonnetje met me biertje heerlijk staan te genieten :)
Daarna Wasted Mind, echt een van me helden ATM.. gruwelijk de boel staan afbreken daar..
Toen was beetje chaos, mensen wouden naar peacock. maar ging zowat neer van die hitte in die tent..
Volgend jaar moeten ze daar echt ventilatoren neer pleuren!
Maar weer terug mainstage, alles beetje blehh..
Was blij toen het wat koeler werd, naar Angerfist gegaan en naar Destructive Tendencies :drool:
Sjezus wat een zieke set hé, wat ging dat hard!
Naar de main gegaan voor afsluiting.. zonde van de drukte maar geweldige show!

Vervolgens dikke chaos vervolgt bij ons op het veld en tot 4 uur lopen knallen.
Bass D, Villain en Mouth of Madness nog ff langs gekomen, en allemaal vage lui die ff kwamen buurten..
Haha heb me top vermaakt!
Zondag lopen chillen in het zwembad, aardig personeel.. deed nergens moeilijk over!
Lag helemaal voor pampus met 6 paar zwembandjes om in het water te dobberen :lol:
Speakers meegenomen en lopen knallen onder de douches xd
Toen zooi bier erin geknald en naar de after gegaan... superrr gezellig! :yay: :beer:
Helaas rond uurtje of 8 moeten gaan en de boel opruimen want maandag weer vroeg op werken :(
Best moeite mee gehad deze week vol aan het werk, herstellende van qontinent en decibel weekend.
Maar was het allemaal waard! volgend jaar zeker weer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 23:32 
 

Nemesyz schreef:
Ohja en de volgende keer gewoon KSwoosh roepen, die mept ze allemaal bont en blauw. Of hij tilt ze op, als ie een goede bui heeft.

haha held :P
maar inderdaad
frenchkeur in mn eur en ik sla ze dr zeau vendeur
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
welk veld bedoelde ik eigenlijk..?


Ik heb eerlijk gezegd geeeen idee. We hadden onze tenten gewoon ergens neer geknald. Volgens mij was het zebra ofzo? Vlakbij een toilet huisje iig.

Daveytl schreef:
Mijn god wat ontzettend triest zeg. Ook al was het zo geweest dat je kakkerlakken had gezegd, wat boeit het nou?
Weet niet wat iedereen van jullie er aan overgehouden heeft, maar sterkte er mee!


Inderdaad echt achterlijk gewoon. Gelukkig "alleen" wat blauwe plekken en een schaafwond van een dranghek die op iemand werd gegooid :/ had iig erger af kunnen lopen.

Nemesyz schreef:
Het gaat hier om Rotterdammers he, die hebben geen reden nodig om agressief te worden. Achterlijke volk. Rotterdammers zijn echt de ondergrens als het op de sfeerloze paupers der Nederlanders aankomt. Hoop dat dit weekend niet te veel van je goede herinneringen en ervaringen verpest heeft Tom. Beste is om die honden maar zo snel mogelijk te vergeten, zou zonde zijn als hun daden effect hebben op jullie wereldje.

Ohja en de volgende keer gewoon KSwoosh roepen, die mept ze allemaal bont en blauw. Of hij tilt ze op, als ie een goede bui heeft.


Nee ik laat het ook zeker niet mijn volgende feestjes verpesten. Ik weet dat het ook gewoon normaal kan met sfeer volle mensen. Die zaterdag zelf was het echter wel moeilijk om dat te denken.
Ergste vind ik eerlijk gezegd nog dat die hufters dit flikken, er mee weg komen en waarschijnlijk straks gewoon weer leuk bij iemand anders flikken. Niets anders dan een zuivere nekschot verdienen ze.

Volgende keer zal ik wel schreeuwend: Kswoosh!!! Over de camping rennen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Het gaat hier om Rotterdammers he, die hebben geen reden nodig om agressief te worden. Achterlijke volk. Rotterdammers zijn echt de ondergrens als het op de sfeerloze paupers der Nederlanders aankomt.


Kom zelf uit de buurt van Rotterdam en dit valt niet te ontkennen inderdaad, agressieve knuppels
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
verhaal van Tom


Toen ik het las dacht ik he dat klinkt bekend, mijn buren (uit Rotterdam) zaten vrolijk te vertellen hoe ze een groep in elkaar hebben geslagen.. Toen ik je stuk las over het dranghek weet ik het zeker: het waren mijn buren op het veld die het voor jou hebben verpest. Ze zaten zaterdagochtend om 08:00 de eerste lijnen al naar binnen te werken en op te scheppen over jullie.

Kut om te horen man :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 11:41 
 
Hardtraxx Addict

Altijd zo'n gruwelijke hekel aan die lui op die festivals / feesten met hun XS hempjes aan.. triest kut volk..
Dit is zo'n voorbeeld toen op Decibel 2011.. heb het al een paar keer gezien.. dit soort gasten moeten echt oprotten op dit soort festivals ...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=2d06CZX68Ow[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Altijd zo'n gruwelijke hekel aan die lui op die festivals / feesten met hun XS hempjes aan.. triest kut volk..
Dit is zo'n voorbeeld toen op Decibel 2011.. heb het al een paar keer gezien.. dit soort gasten moeten echt oprotten op dit soort festivals ...



Precies. Het wordt hoog tijd voor nieuwe toelatingseisen zoals minimum IQ van 100 enzo
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten