Geweldige Decibel beleefd.
Vrijdag aangekomen, stond met groep van 25/30 man op de camping.
Pre party superrgezellig! daarna nog een paar uurtjes door staan knallen op ons veld.
steiger, partytent, draaitafels, speakers en een hoop tierelantijnen meegenomen..
Sound Freakerz en PP kwamen nog langs een plaatje draaien...
Daarna heerlijk geslapen in me caravan
Zaterdag begonnen bij AVIO, dikke set! Roots of Evil edit klonk dik! was te zien dat ze veel tijd in hun set hebben gestoken.
Maar leuke edits en nummertje speciaal voor decibel..
Daarna ff'ies B-front en naar de main gegaan gezellig met hele groep.
Dikke set van HHZ! Lowriders - Don't Get Back
Coone en Brennan Heart vielen me ook echt niet tegen!
Vond het allemaal wel prima in het zonnetje met me biertje heerlijk staan te genieten
Daarna Wasted Mind, echt een van me helden ATM.. gruwelijk de boel staan afbreken daar..
Toen was beetje chaos, mensen wouden naar peacock. maar ging zowat neer van die hitte in die tent..
Volgend jaar moeten ze daar echt ventilatoren neer pleuren!
Maar weer terug mainstage, alles beetje blehh..
Was blij toen het wat koeler werd, naar Angerfist gegaan en naar Destructive Tendencies
Sjezus wat een zieke set hé, wat ging dat hard!
Naar de main gegaan voor afsluiting.. zonde van de drukte maar geweldige show!
Vervolgens dikke chaos vervolgt bij ons op het veld en tot 4 uur lopen knallen.
Bass D, Villain en Mouth of Madness nog ff langs gekomen, en allemaal vage lui die ff kwamen buurten..
Haha heb me top vermaakt!
Zondag lopen chillen in het zwembad, aardig personeel.. deed nergens moeilijk over!
Lag helemaal voor pampus met 6 paar zwembandjes om in het water te dobberen
Speakers meegenomen en lopen knallen onder de douches
Toen zooi bier erin geknald en naar de after gegaan... superrr gezellig!
Helaas rond uurtje of 8 moeten gaan en de boel opruimen want maandag weer vroeg op werken
Best moeite mee gehad deze week vol aan het werk, herstellende van qontinent en decibel weekend.
Maar was het allemaal waard! volgend jaar zeker weer!
