Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Laten we het 'Theracords is (mede) schuldig aan' eens overboord gooien.

Volgend onderwerp.

"Slik die drol eens door!" zou mijn oma zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond het echt flink tegen vallen helaas. Heb me vooral verbaast over het volk op het feest en met name op de camping. De ene helft was echt zo hard van de kaart dat het bijna eng werd, de andere helft was fucking agressief en constant op zoek naar ruzie. Heb zaterdag ook heel wat knokpartijtjes en opstootjes gezien. Ik voelde me er echt niet meer in thuis terwijl er op Decibel meestal wel een goeie sfeer hangt. Maar het paupervolk had echt veel te veel de overhand dit jaar. Had heel sterk het gevoel dat het bij de meesten dit weekend meer ging om volledig van het padje te gaan dan om er gewoon een gezellig feestje van te maken.

Het feest zelf vond ik ook niet zo heel bijzonder. Heb me wel vermaakt bij de Pussylounge en de Loudness. Zonde van Delete, maar ik vind het echt een enorme debiel. Zondag stond ie zich op de afterparty alweer helemaal lam te zuipen. Mag hopen dat die knul snel hulp gaat zoeken als ie nog een carrière wil maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ok ik zal het eens uitleggen waarom ik dat denk (hoeft zo dus niet te zijn).

Omdat ik ten eerste denk dat er binnen Theracords een cultuur bestaat waarin drugs een grote rol speelt. Ten tweede probeert TC Delete muzikaal in een bepaalde hoek te drukken waar Delete zich niet lekker bij voelt. En als je niet achter je eigen producties staat dan sluipt die onzekerheid erin. Ten derde denk ik dat Theracords totaal geen warm thuis voor hem is, omdat het cultuurverschil nogal groot is en de sfeer bij TC vrij oppervlakkig is. Ik denk dat de mensen daar als het erop aankomt kil en zakelijk zijn en geen begrip hebben voor hem. Iets waar je als heimwee hebbende totaal niets aan hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

retseketser schreef:
Ok ik zal het eens uitleggen waarom ik dat denk (hoeft zo dus niet te zijn).

Omdat ik ten eerste denk dat er binnen Theracords een cultuur bestaat waarin drank een grote rol speelt. Ten tweede probeert TC Delete muzikaal in een bepaalde hoek te drukken waar Delete zich niet lekker bij voelt. En als je niet achter je eigen producties staat dan sluipt die onzekerheid erin. Ten derde denk ik dat Theracords totaal geen warm thuis voor hem is, omdat het cultuurverschil nogal groot is en de sfeer bij TC vrij oppervlakkig is. Ik denk dat de mensen daar als het erop aankomt kil en zakelijk zijn en geen begrip hebben voor hem. Iets waar je als heimwee hebbende totaal niets aan hebt.


Doodzwijgen werkt het beste bij dit soort mensen, dus alsjeblieft niemand hier opnieuw op ingaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Doodzwijgen werkt het beste bij dit soort mensen, dus alsjeblieft niemand hier opnieuw op ingaan. :)

Mee eens. Wat een bizarre man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Haha, ja bij Theracords draait alles om drank. Heb Geck-o gisteren vooral Cola zien drinken en nee hij hoefde niet te draaien. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Bespreek dat Theracords gezeik lekker in het topic wat daarvoor bestaat... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

retseketser schreef:
Ok ik zal het eens uitleggen waarom ik dat denk (hoeft zo dus niet te zijn).

Omdat ik ten eerste denk dat er binnen Theracords een cultuur bestaat waarin drank een grote rol speelt. Ten tweede probeert TC Delete muzikaal in een bepaalde hoek te drukken waar Delete zich niet lekker bij voelt. En als je niet achter je eigen producties staat dan sluipt die onzekerheid erin. Ten derde denk ik dat Theracords totaal geen warm thuis voor hem is, omdat het cultuurverschil nogal groot is en de sfeer bij TC vrij oppervlakkig is. Ik denk dat de mensen daar als het erop aankomt kil en zakelijk zijn en geen begrip hebben voor hem. Iets waar je als heimwee hebbende totaal niets aan hebt.


Dit is dus de meest belachelijke zin die ik tot nu toe heb gelezen hier. En nee niet omdat het Theracords is. Als je het over Dirty Workz had ofzo had ik hetzelfde gezegd.
Maargoed, genoeg over gehad nu lijkt me.

EDIT: Post van Hoebedoelje over het hoofd gezien, sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jongens bij Theracords zitten enkel alcoholisten!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:34 
 

dawasiknie schreef:
Vond het echt flink tegen vallen helaas.

sluit ik me helaas bij aan...
pre en after waren waardeloos (het enigste pluspuntje was Partyraiser suprise act bij de pre, en de pussylounge muziek en happy hc bij de after), maar de zaterdag was gelukkig wel erg goed, met Wasted Mind, Destructive Tendencies, Partyraiser, Dr Peacock en DJ Producer.
B-Front draaide overigens ook wel lekker :)

in vergelijking tot de pre en after van qontinent valt dit echt in het niets :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

algemeen/theracords-therabyte-topic-t6590.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Main Concern hebben zich zo te zien niet ingehouden, arme Adaro. xd


Was een wereld van verschil ja :D. Ze hadden Main Concern beter wat later gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom op Hardtraxx waar altijd gezeikt word
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Welkom op Hardtraxx waar altijd gezeikt word


Is niet de bedoeling om te zeiken, gewoon een vaststelling. Nu viel Adaro echt in het niets het eerste half uur (vond ik). Had je ze voor Deetox gezet, paste het mijns inziens beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:29 
 
Hardtraxx Addict

retseketser schreef:
Nemesyz schreef:
Ik vind het serieus ongelofelijk hoe jij jezelf keer op keer compleet voor lul kunt zetten met die zogenaamd intelligente hersenspinsels van je. Ik heb nog nooit zulke voorbarige en autistische conclusies gelezen, dank voor deze nuttige bijdrage pannekoek :thumbdown:

Het is gewoon een gedachte van mij en jij kan niet zeggen of het waar is. Beetje voorbarige conclusie van je.


b-ram schreef:
Dit moet wel het domste zijn wat ik in tijden heb gelezen op Hardtraxx. Way to go :P

Ok, dat mag jij vinden. Ik probeer alleen te achterhalen waarom hij een alcoholprobleem heeft net als veel van jullie.

Verder leef ik erg mee met Delete en vind ik het erg dat hij mentaal niet in staat is om te doen wat hij wil doen. Als hij even een jaartje aan zichzelf gaat werken, in een goede omgeving (weg van TC, terug naar Australië) en gewoon doet waar hij goed in is komt het wel goed.


Die man :lol:
Is dit Nezzauro93 ofzo iets? Want lijkt verekte veel op zijn soort berichten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
Is dit Nezzauro93 ofzo iets? Want lijkt verekte veel op zijn soort berichten..

Hoe raad je het... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:44 
 
Hardtraxx Addict

chicken schreef:
Analoxx schreef:
Is dit Nezzauro93 ofzo iets? Want lijkt verekte veel op zijn soort berichten..

Hoe raad je het... :P


Omdat die gast ook van die kansloze berichten aan het posten was altijd waarbij de logica echt belachelijk ver te zoeken was.. deze man komt daar heel dicht in de buurt dus vandaar :P echt lachwekkend wat voor onzin die gast post maargoed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
chicken schreef:
Analoxx schreef:
Is dit Nezzauro93 ofzo iets? Want lijkt verekte veel op zijn soort berichten..

Hoe raad je het... :P


Omdat die gast ook van die kansloze berichten aan het posten was altijd waarbij de logica echt belachelijk ver te zoeken was.. deze man komt daar heel dicht in de buurt dus vandaar :P echt lachwekkend wat voor onzin die gast post maargoed :P


xd Je begrijpt toch wel dat het sarcasme was van onze kip xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 18:24 
 
Hardtraxx Addict

dennis schreef:
D2kke_Bleek schreef:
dennis schreef:
Overigens was ik mijn Russische leger pet op voor de mensen die mij niet herkenden.


Haha was jij dat met je kut-tak? Jij bent wel 300 keer voorbij gelopen :lol:

Ja ook dat was ik. Ik was ook iedereen van mijn groep kwijt. xd

Dus jij was zo bizar irritant, jezus zeg :')

Vond Decibel maar tegenvallen, heb alleen de sets van Avio en Main Concern bijgewoond en voor de rest 10 miljard kilometer gemaakt omdat 't zo godsgruwelijk groot is. Volgend jaar geen Decibel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 18:36 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb een heel leuk feest gehad.
Bij binnenkomst even een rondje gelopen en een beetje bij de main gehangen.
Uiteindelijk kosakoff gezien in de hc4live. Wel erg warm in de tent.
Ik heb heerlijk gefeest in de loudness tent met adaro en frequencerz.
Lekkere platen van frequencerz met in het begin wel een dikke fout? Weet iemand trouwens de naam van een track met xtc,lsd,alcohol of iets dergelijks?
Verder nog frontliner, crypsis en PARTYRAISER gezien :thumbup: en afgesloten met het vuurwerk op de main.
Lekker feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 18:37 
 

Vanmiddag was er op National Geographic Channel een aflevering van Drugged met een alochol verslaafde kerel genaamd Ryan, hoe toepasselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:

Vond Decibel maar tegenvallen, heb alleen de sets van Avio en Main Concern bijgewoond en voor de rest 10 miljard kilometer gemaakt omdat 't zo godsgruwelijk groot is. Volgend jaar geen Decibel meer.


Wat kan het festival er aan doen dan dat jij alleen maar heen en weer loopt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-Tijgertje- schreef:
Weet iemand trouwens de naam van een track met xtc,lsd,alcohol of iets dergelijks?

Zazafront - Dikke Vette Bassplaat .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:01 
 

pecola-tje schreef:
-Tijgertje- schreef:
Weet iemand trouwens de naam van een track met xtc,lsd,alcohol of iets dergelijks?

Zazafront - Dikke Vette Bassplaat .


Zany - Sky High (Technoboy Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.dumpert.nl/mediabase/6558450 ... _2013.html

:lol:
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten