Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 15:53 
 

Nemesyz schreef:
Analoxx schreef:
Altijd zo'n gruwelijke hekel aan die lui op die festivals / feesten met hun XS hempjes aan.. triest kut volk..
Dit is zo'n voorbeeld toen op Decibel 2011.. heb het al een paar keer gezien.. dit soort gasten moeten echt oprotten op dit soort festivals ...



Precies. Het wordt hoog tijd voor nieuwe toelatingseisen zoals minimum IQ van 100 enzo


Dan lopen ze de helft van de bezoekers mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 19:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Analoxx schreef:
Altijd zo'n gruwelijke hekel aan die lui op die festivals / feesten met hun XS hempjes aan.. triest kut volk..
Dit is zo'n voorbeeld toen op Decibel 2011.. heb het al een paar keer gezien.. dit soort gasten moeten echt oprotten op dit soort festivals ...



Precies. Het wordt hoog tijd voor nieuwe toelatingseisen zoals minimum IQ van 100 enzo


..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 22:01 
 
Hardtraxxer

Nemesyz schreef:
Analoxx schreef:
Altijd zo'n gruwelijke hekel aan die lui op die festivals / feesten met hun XS hempjes aan.. triest kut volk..
Dit is zo'n voorbeeld toen op Decibel 2011.. heb het al een paar keer gezien.. dit soort gasten moeten echt oprotten op dit soort festivals ...



Precies. Het wordt hoog tijd voor nieuwe toelatingseisen zoals minimum IQ van 100 enzo


Dat lijkt me dan weer onzin, minder intelligente mensen mogen dan niet meer van feesten genieten? Je komt toch voor de muziek, niet voor een intelligent debat. Iedereen die vecht moet je gewoon zonder pardon het terrein afschoppen en een verbod opleggen voor alle feesten van die organisatie. Dan ben je er binnen een paar jaar wel vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 22:21 
 
Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Analoxx schreef:
Altijd zo'n gruwelijke hekel aan die lui op die festivals / feesten met hun XS hempjes aan.. triest kut volk..
Dit is zo'n voorbeeld toen op Decibel 2011.. heb het al een paar keer gezien.. dit soort gasten moeten echt oprotten op dit soort festivals ...



Precies. Het wordt hoog tijd voor nieuwe toelatingseisen zoals minimum IQ van 100 enzo

Dan mag ik nooit meer feesten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Citaat:
verhaal van Tom


Toen ik het las dacht ik he dat klinkt bekend, mijn buren (uit Rotterdam) zaten vrolijk te vertellen hoe ze een groep in elkaar hebben geslagen.. Toen ik je stuk las over het dranghek weet ik het zeker: het waren mijn buren op het veld die het voor jou hebben verpest. Ze zaten zaterdagochtend om 08:00 de eerste lijnen al naar binnen te werken en op te scheppen over jullie.

Kut om te horen man :(

Geef 't adress, dan gaan de Hardtraxx Hooligans even een kijkje nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

MrBunni schreef:
Nemesyz schreef:
Analoxx schreef:
Altijd zo'n gruwelijke hekel aan die lui op die festivals / feesten met hun XS hempjes aan.. triest kut volk..
Dit is zo'n voorbeeld toen op Decibel 2011.. heb het al een paar keer gezien.. dit soort gasten moeten echt oprotten op dit soort festivals ...



Precies. Het wordt hoog tijd voor nieuwe toelatingseisen zoals minimum IQ van 100 enzo


Dat lijkt me dan weer onzin, minder intelligente mensen mogen dan niet meer van feesten genieten? Je komt toch voor de muziek, niet voor een intelligent debat. Iedereen die vecht moet je gewoon zonder pardon het terrein afschoppen en een verbod opleggen voor alle feesten van die organisatie. Dan ben je er binnen een paar jaar wel vanaf.


Ze moeten dat volk dan ook meteen een voortplantingsverbod geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MrBunni schreef:
Iedereen die vecht moet je gewoon zonder pardon het terrein afschoppen en een verbod opleggen voor alle feesten van die organisatie. Dan ben je er binnen een paar jaar wel vanaf.


en hoe wil je dat gaan checken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoiets als een stadionverbod zeg maar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Zoiets als een stadionverbod zeg maar?



en jij denkt dat iedereen met een SV braaf thuis blijft? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee natuurlijk niet, maar dit kan wel een begin zijn lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Nee natuurlijk niet, maar dit kan wel een begin zijn lijkt mij.



gewoon een party pas invoeren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 17:44 
 

stefan_helmond schreef:
ErikZ schreef:
Citaat:
verhaal van Tom


Toen ik het las dacht ik he dat klinkt bekend, mijn buren (uit Rotterdam) zaten vrolijk te vertellen hoe ze een groep in elkaar hebben geslagen.. Toen ik je stuk las over het dranghek weet ik het zeker: het waren mijn buren op het veld die het voor jou hebben verpest. Ze zaten zaterdagochtend om 08:00 de eerste lijnen al naar binnen te werken en op te scheppen over jullie.

Kut om te horen man :(

Geef 't adress, dan gaan de Hardtraxx Hooligans even een kijkje nemen.

de hardtraxx knokploeg terreur-stefan, je hebt al bij Helmond Sport een stadion-verbod dus rustig aan jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 20:37 
 

AniThing schreef:
El Mare schreef:
Zoiets als een stadionverbod zeg maar?



en jij denkt dat iedereen met een SV braaf thuis blijft? :D

want er wordt natuurlijk al zo goed gecontroleerd op ID xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 20:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Meldplicht bij de politie? Al gaat dat wel heel ver natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 00:37 
 
Hardtraxx Veteran

Nouja, ik denk best dat een organisatie een blacklist kan bouwen. Gewoon foto maken identiteit erbij. Bij de briefing doornemen, lijst mee in de zak voor de zekerheid. Gezichtherkkening is best makkelijk als je even 10 minuten kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 13:32 
 
Hardtraxx Newbie

Lenny schreef:
Nouja, ik denk best dat een organisatie een blacklist kan bouwen. Gewoon foto maken identiteit erbij. Bij de briefing doornemen, lijst mee in de zak voor de zekerheid. Gezichtherkkening is best makkelijk als je even 10 minuten kijkt.

Zou je denken na 10 minuten? Denk het niet hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blacklist inderdaad. hoge boetes opleggen als ze betrapt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Verhaal

Diep triest om te lezen man! Zeker dan te bedenken dat ik je tijdens de pre nog gewoon vrolijk gesproken heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dank voor het scheren Jeroen. Ik negeer jouw pauper acties tijdens het stappen maar, anders ga ik Brabanders nog over een kam scheren. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 10:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 12:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Waarom heb ik niet zoveel met deze after?! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Vind er eigenlijk ook niet zoveel aan nee. Zal misschien aan die boutplaat liggen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te weinig Loudness area :P . Sfeertje daar was heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:

Het gaat hier om Rotterdammers he, die hebben geen reden nodig om agressief te worden. Achterlijke volk. Rotterdammers zijn echt de ondergrens als het op de sfeerloze paupers der Nederlanders aankomt.


ey laat me je niet steken man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Nemesyz schreef:

Het gaat hier om Rotterdammers he, die hebben geen reden nodig om agressief te worden. Achterlijke volk. Rotterdammers zijn echt de ondergrens als het op de sfeerloze paupers der Nederlanders aankomt.


ey laat me je niet steken man.


Ben 't wel met je eens, met voetbal (Feyenoord) is dat net zo :P . Maar nu scheer je iedereen over 1 kam, en er zijn wel Rotterdammers die best ok zijn zoals Daan & Alex :P
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten