Ik moet zeggen ik heb echt een top feest gehad. Ik was samen met 4 vrienden gegaan en we zaten heerlijk in zo'n huisje ik denk hooguit 60 meter van de pre en after party.
De pre party was me toch geweldig er werd echt goed gedraaid, het geluid was top en de sfeer was enorm gezellig. Ik moet zeggen dat ik de set van Frontliner voor zijn doen best hard gedraaid heeft, en de andere Dj's klappen er nou eenmaal goed op eerlijk is eerlijk. Helaas was ik door de pre party Zaterdag niet helemaal fit last van mn maag ofzo maarrr er moet gestampt worden!! Ik kwam aan bij B-front en zoals gewoonlijk volle bak knallen. Main concern kwam daarna waar ik niet echt veel van had gehoord van te voren, maar helllllll wat een kicks

nou de loudness was mijn plekkie tot en met Frequencerz,( af en toe natuurlijk wel ff wandeling gemaakt en wat me opviel is dat de set van ons aller Headhunterz zo slecht bezocht was... is zijn populariteit in Nederland nou echt zo gedaald vergeleken met paar jaar geleden?!)
De rest van de dag stond ik op de main waar het gigantisch druk was.. echt niet normaal gewoon. Wat ik niet begrijp is dat Frontliner steeds het complete tempo eruit weet te halen!? waarom laten ze hem op die tijd draaien?! Dat is toch zonde en het is toch alleen maar zijn eigen tracks?!
de drukte In combinatie met mijn maagpijn ging niet zo goed ik ben al kokhalzend de massa gaan verlaten en heb helaas de eindshow vanuit de berm moeten bekijken.
Maaaar gelukkig ging ik een weekend dus dan hebben we altijd de zondag nog INHALEN DUS! wat een gigantisch dikke after party props voor alle DJ's t was te dik voor woorden!