Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...en gelijk heb je, Franske! Mooi om te lezen, als ik iemand op een feest los zie gaan, ook al is hij minder valide, heb ik daar altijd we respect voor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand hier ook nog die gozer op de camping gezien die vast was getaped aan een lantarenpaal met een bak wortels naast hem om hem te voeren xd xd :lol:

zo gelachen om die gozer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Rossieking schreef:
Heeft iemand hier ook nog die gozer op de camping gezien die vast was getaped aan een lantarenpaal met een bak wortels naast hem om hem te voeren xd xd :lol:

zo gelachen om die gozer


Lees vorige pagina, dat is er 1 van hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Heeft iemand hier ook nog die gozer op de camping gezien die vast was getaped aan een lantarenpaal met een bak wortels naast hem om hem te voeren xd xd :lol:

zo gelachen om die gozer


urbandesigner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:P :P :P

Kwam niks tekort daar haha !

Foto's in PB s.v.p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Nee! Foto's gewoon hier posten. Wil ook kunnen lachen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze stond op partyflock, hahaha

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha jezus Tim :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha epic
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha heb je die er zelf opgezet Tim? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Haha heb je die er zelf opgezet Tim? :P

Hier mag die wel haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha, kei vet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

Krijg er pijn in mn nek van, dus reupload:

Afbeelding

Geen dank. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jammer dat ten tijde de foto genomen wordt niemand hem een worteltje voert :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 11:51 
 

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen ik heb echt een top feest gehad. Ik was samen met 4 vrienden gegaan en we zaten heerlijk in zo'n huisje ik denk hooguit 60 meter van de pre en after party.
De pre party was me toch geweldig er werd echt goed gedraaid, het geluid was top en de sfeer was enorm gezellig. Ik moet zeggen dat ik de set van Frontliner voor zijn doen best hard gedraaid heeft, en de andere Dj's klappen er nou eenmaal goed op eerlijk is eerlijk. Helaas was ik door de pre party Zaterdag niet helemaal fit last van mn maag ofzo maarrr er moet gestampt worden!! Ik kwam aan bij B-front en zoals gewoonlijk volle bak knallen. Main concern kwam daarna waar ik niet echt veel van had gehoord van te voren, maar helllllll wat een kicks :drool: nou de loudness was mijn plekkie tot en met Frequencerz,( af en toe natuurlijk wel ff wandeling gemaakt en wat me opviel is dat de set van ons aller Headhunterz zo slecht bezocht was... is zijn populariteit in Nederland nou echt zo gedaald vergeleken met paar jaar geleden?!)
De rest van de dag stond ik op de main waar het gigantisch druk was.. echt niet normaal gewoon. Wat ik niet begrijp is dat Frontliner steeds het complete tempo eruit weet te halen!? waarom laten ze hem op die tijd draaien?! Dat is toch zonde en het is toch alleen maar zijn eigen tracks?!
de drukte In combinatie met mijn maagpijn ging niet zo goed ik ben al kokhalzend de massa gaan verlaten en heb helaas de eindshow vanuit de berm moeten bekijken.
Maaaar gelukkig ging ik een weekend dus dan hebben we altijd de zondag nog INHALEN DUS! wat een gigantisch dikke after party props voor alle DJ's t was te dik voor woorden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 17:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Franske schreef:

Verder heel veel toffe mensen meegemaakt. Ook erg leuk dat er zoveel mensen komen vragen hoe het gaat omdat je dan toch in een rolstoel zit en helaas niet meer zo uit je dak kan gaan! Dan maar flink los in de rolstoel! Op naar volgend jaar!


Bij jou ook :-) Vond dat echt geweldig! Wilden ook mensen op de foto met me omdat ik in de rolstoel was. Heb tijdens de Eindshow mn rolstoel gelaten voor wat het was, maar merkte wel dat dat echt mn maximale 'sta-tijd' was.

Heb een geweldig feest gehad! Veel H4L.. Beetje heen en weer lopen tussen de stages, en afsluiten op main.

Topdagje! Alleen het wegkomen met de bus duurde langggg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:27 
 

ben jij vaker op feestjes te vinden?

Qbase ook?
is dat een ander leuk perspectief zo lager?
zijn er ook veel drempels waar je tegenop ziet bij sommige feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
ben jij vaker op feestjes te vinden?

Qbase ook?
is dat een ander leuk perspectief zo lager?
zijn er ook veel drempels waar je tegenop ziet bij sommige feesten?


Was deze voor mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ratje_ schreef:
En-er-gy schreef:
ben jij vaker op feestjes te vinden?

Qbase ook?
is dat een ander leuk perspectief zo lager?
zijn er ook veel drempels waar je tegenop ziet bij sommige feesten?


Was deze voor mij?


Als ik daar antwoord op kan geven :)

Q-Base wil ik wel weer graag heen. De sfeer is daar altijd zo onwijs gaaf op dat vliegveld!

Haha ja dat is soms het enige lastige als het druk is. Zoals bij Adaro & Frequencerz op Decibel. Ik stond ergens achterin de tent...kon nergens overheen kijken. Wel heel gaaf dat er mensen zijn die je willen optillen!!!
Verder kom je zoveel mensen tegen die respect voor je hebben en ook met je op de foto willen! Superleuk!!

Drempels...die heb je wel ja! Toilet is vaak lastig! Invalide toiletten zijn er zelden en je hebt er altijd mensen bij die maar snel lopen te beuken om voor te kruipen :)
Verder kun je gewoonweg niet meer naar elk feest en dat vind ik erg jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Franske schreef:
Ratje_ schreef:
En-er-gy schreef:
ben jij vaker op feestjes te vinden?

Qbase ook?
is dat een ander leuk perspectief zo lager?
zijn er ook veel drempels waar je tegenop ziet bij sommige feesten?


Was deze voor mij?


Als ik daar antwoord op kan geven :)

Q-Base wil ik wel weer graag heen. De sfeer is daar altijd zo onwijs gaaf op dat vliegveld!

Haha ja dat is soms het enige lastige als het druk is. Zoals bij Adaro & Frequencerz op Decibel. Ik stond ergens achterin de tent...kon nergens overheen kijken. Wel heel gaaf dat er mensen zijn die je willen optillen!!!
Verder kom je zoveel mensen tegen die respect voor je hebben en ook met je op de foto willen! Superleuk!!

Drempels...die heb je wel ja! Toilet is vaak lastig! Invalide toiletten zijn er zelden en je hebt er altijd mensen bij die maar snel lopen te beuken om voor te kruipen :)
Verder kun je gewoonweg niet meer naar elk feest en dat vind ik erg jammer!


Nu snap ik m ff niet.

Ik vond het niet tegenvallen. Ja je zit lager en kijkt tegen mensen aan en nee je ziet niet veel dj, maar is het daarom te doen? Voor mij niet...
Zag er ook niet tegenop... Nja misschien de drukte, zo'n ding neemt toch iets meer plaats in..
Gelukkig kan ik iets lopen, dus wc was geen probleem... Enige obstakel wat ik weet was die bult waar de kabels onder liggen.. oh en af en toe Mul zand en een losse plank.

Ik hoop dat ik in zoverre herstel dat ik weer zonder stoel kan. Gaat dat niet, dan pech, zorg ik wel dat ik met stoel kan. :-p
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten