Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 21:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dennis schreef:
D2kke_Bleek schreef:
dennis schreef:
Overigens was ik mijn Russische leger pet op voor de mensen die mij niet herkenden.


Haha was jij dat met je kut-tak? Jij bent wel 300 keer voorbij gelopen :lol:

Ja ook dat was ik. Ik was ook iedereen van mijn groep kwijt. xd


Haha vriend van me heeft die pet nog afgepakt en ik heb hem dan blijkbaar nog aan je teruggegeven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennis schreef:
D2kke_Bleek schreef:
dennis schreef:
Overigens was ik mijn Russische leger pet op voor de mensen die mij niet herkenden.


Haha was jij dat met je kut-tak? Jij bent wel 300 keer voorbij gelopen :lol:

Ja ook dat was ik. Ik was ook iedereen van mijn groep kwijt. xd

Shit ik herkende je niet met die pet haha.


Top feest, jammer van Delete. Hoop dat hij nog kansen krijgt van verschillende organisaties, want had eigenlijk wel gehoopt op een set zoals in rotterdam in december.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 23:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bijzonder goed vermaakt.... dit jaar een keer als VIP (kado van mijn ouders).. prima bevallen.
Parkeren aan de deur, eigen uit rij lane, geen files bij kluisjes of parkeerplaatsen dus...

Sfeer was goed, rond 11:30 binnen..
Goede sets gehoord bij Igneon System, Limewax, Crypsis, Partyraiser en ook wel wat fijne nummertjes bij Delete (niet alles was kut).. Verder beetje area gehopt (verrast over de Remember, lekkere sound) en de De sound van Drop The Bass.... andere area's totaal weer niet gezien (UP!, 1992, B2S, Reactor, Euphoria)...

Ook mooi moment op de radio gehad. Interviews gedaan, veel geleerd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Parkeren aan de deur, eigen uit rij lane, geen files bij kluisjes of parkeerplaatsen dus...

Wat betaal je voor een VIP ticket? Klinkt aanlokkelijk, vooral de parkeertplaats. Gewoon als bestuurder VIP ticket halen en de rest regular. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 23:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb hem gekregen, dus feitelijk niks. Maar snap je vraag dus: 100,10 (incl adm. kosten etc. etc.)

Voordeel is dat je via de hoofdingang van Beekse Bergen rijdt (Dus waar iedereen de camping op gaat). Je staat tussen de crew en artists en serieus op 20m van de VIP ingang af. Ik had er 2 bij die regular hadden en ik als enige VIP.. was echt een verademing om na het feest gewoon normaal af te kunnen rijden, onder de brug door bij Tilburg en zo naar moergestel te kunnen, niks 2 uur fileleed!

EN (misschien ook wel geluk) geen parkeerticket hoeven kopen, had ticket in mijn handen om aan te tonen dat ik VIP was, maar schijnbaar zagen ze die aan als parking ticket... ach ja.. mooi feestje..

Alleen sjezusmina, wat was die stage groot en hoog, had dat ding een eigen postcode?

Ohja @Banaanslak, als je ooit meeleest.. Welke bloemenwagen had je nou gezien? Die met die aardappels of die met vliegende pinguin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
D2kke_Bleek schreef:
dennis schreef:
Overigens was ik mijn Russische leger pet op voor de mensen die mij niet herkenden.


Haha was jij dat met je kut-tak? Jij bent wel 300 keer voorbij gelopen :lol:

Ja ook dat was ik. Ik was ook iedereen van mijn groep kwijt. xd


jou heb ik echt 100x voorbij zien komen ja, :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 00:45 
 

dennis schreef:
Ja ook dat was ik. Ik was ook iedereen van mijn groep kwijt. xd


Jij was bij AVIO al heel je groep kwijt? :P

Over de drukte op de main: tijdens Alpha Twins (Feat Noisecontrollers) lag de muziek er op een kwartier uit, daarna stond de main voor nog maar 1/4e vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 01:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

retseketser schreef:
Het voorbeeld van Delete laat zien wat Theracords voor invloed heeft op mensen.


Ik vind het serieus ongelofelijk hoe jij jezelf keer op keer compleet voor lul kunt zetten met die zogenaamd intelligente hersenspinsels van je. Ik heb nog nooit zulke voorbarige en autistische conclusies gelezen, dank voor deze nuttige bijdrage pannekoek :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:55 
 

rakkietakkie schreef:
Alleen sjezusmina, wat was die stage groot en hoog, had dat ding een eigen postcode?

nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
dennis schreef:
Ja ook dat was ik. Ik was ook iedereen van mijn groep kwijt. xd


Jij was bij AVIO al heel je groep kwijt? :P


Nee toen ging ik bier halen. Maar toen kwam ik jou tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

retseketser schreef:
Daveytl schreef:
retseketser schreef:
Het voorbeeld van Delete laat zien wat Theracords voor invloed heeft op mensen.

Wat wil je hier mee zeggen?

Ik probeer zijn gedrag ermee te verklaren. Hij had gewoon zijn eigen ding moeten doen en doorgaan met Spoontech. Theracords beïnvloedt hem gewoon teveel. Zowel muzikaal als in sociaal gedrag blijkbaar.

Dit moet wel het domste zijn wat ik in tijden heb gelezen op Hardtraxx. Way to go :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
We here at Spoontech would like to commend Ryan aka Delete on his brave decision to open up to the public about his current mental health.

Despite the increasing rates of mental illnesses such as anxiety and depression, it is still widely misunderstood and sometimes discussed in an non supportive manner. We understand that this is likely to occur through lack of understanding and knowledge on mental illness. Over the next few days we will provide information and resources on our Facebook page and website, we encourage you all to share this information with friends and family, reach out to those in need and most importantly, look after yourself and each other.


Quick Facts:

Mental disorders are estimated to affect at least 25% of the population of the European region every year, most commonly through depression and anxiety (Source: World Health Organization Europe)

1 in 4 Australian’s are affected by anxiety

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net terug van het weekend, was echt geweldig !
Jammer alleen dat ik nu bekend sta als de paalman van mantelbaviaan, daarover straks meer xd.

Verslag volgt z.s.m. !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 13:40 
 

urbandesigner schreef:
Net terug van het weekend, was echt geweldig !
Jammer alleen dat ik nu bekend sta als de paalman van mantelbaviaan, daarover straks meer xd.

Verslag volgt z.s.m. !

dus jij was het wel xd david dacht je al gespot te hebben xd prachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Net terug van het weekend, was echt geweldig !
Jammer alleen dat ik nu bekend sta als de paalman van mantelbaviaan, daarover straks meer xd.

Verslag volgt z.s.m. !

Was jij die knul die vastgetaped aan een lantaren hing? :P Dan heb ik een foto van je op mn phone
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien ben ik de enigste hier maar Headhunterz draaide toch een heerlijke set :drool:

Nummers zoals Gods power, Angel of the sun & Yerba Diabolika
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 14:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nog mensen bij Überdruck geweest?
Main Concern hebben zich zo te zien niet ingehouden, arme Adaro. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongeveer om 12.00 binnen, net zoals vorig jaar meteen door naar Pussy Lounge om er lekker in te komen. Een beetje de standaard plaatjes maar de sfeer zat er wel lekker in. (oa. Our Power was wel vet). Rond 14.00 uur naar Euphoria gegaan, omdat een maat van me Adrenalize wilde zien. Hij draaide vooral het laatste half uur van zijn set erg lekker met o.a. Life Beyond Earth. Daarna nog een klein stukje gezien van Code Black, met o.a. Pandora (beetje Red Planet 2.0, maar erg vet).

Vervolgens was het de bedoeling om naar Adaro te gaan. Maar door de immense drukte en hitte kon je vrijwel niet losgaan vooraan in de Loudness tent. Maar besloten om even terug te gaan naar de Pussy Lounge waar The Prophet stond. Niet echt een hoogstaande set (o.a. het anthem & shizzle my dizzle remix gehoord)., en dus maar weer terug gegaan naar Euphoria waar de sfeer tijdens Adrenalize ook al top was. Noisecontrollers draaiden op dat moment. De sfeer zat er lekker in en het geluid was (zeer hard) maar goed.

Daarna toch terug gegaan naar Loudness, waar Frequencerz LIVE stonden. Ook daar was de drukte spelbreker. Er voor gekozen om een beetje aan de zeikant van de tent te gaan staan en zodoende toch nog lekker los kunnen gaan. (o.a. Fatality, Delusion & Rockstar kwamen voorbij).

Vervolgens even wat gegeten en even op de main gekeken bij Wild Motherfuckers LIVE. Met o.a. Proud To Be Loud & Ruby Rain een aardig setje. Maar de sfeer was zo matig vergeleken met de tenten dat we het hier niet lang vol hebben gehouden.
Besloten om Ran-D te gaan bekijken in de Euphoria tent. Op de weg daarheen nog even naar de Up gegaan. Mark with a K was op dat moment aan het draaien. De sfeer was hier echt verrassend goed. De hele tent ging uit zijn plaat op weliswaar bijna alleen maar hitjes, maar me hier niet echt aan gestoord.

Waar het geluid tijdens Noisecontrollers al hard was in de Euphoria tent hadden ze er tijdens Ran-D nog een paar tandjes bijgedaan volgens mij. Erg vette set & sfeer (met o.a. Een nieuwe collab met B-front, die zelf ook nog even kwam kijken.)

Tot slot nog een stukje Paul Elstak gezien + de Endshow bij Pussy Lounge. Show was aardig. Muziek niet echt mijn ding. (alleen maar hitjes, wat natuurlijk te verwachten was).

Al met al een dikke editie voor mij persoonljik. De sfeer was stukken beter als vorig jaar. (waarschijnlijk mede doordat het vorig jaar echt niet te doen was met 38 graden). Volgend jaar gewoon weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nog mensen bij Überdruck geweest?


ik ben er 20 minuten geweest niet helemaal mijn ding vond het wel aardig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
urbandesigner schreef:
Net terug van het weekend, was echt geweldig !
Jammer alleen dat ik nu bekend sta als de paalman van mantelbaviaan, daarover straks meer xd.

Verslag volgt z.s.m. !

dus jij was het wel xd david dacht je al gespot te hebben xd prachtig

Ja 't was meer een uit de hand gelopen grap, begon met buikschuiven over vuilniszakken, daarna werd ik ingepakt en renden er 3 gasten met tape om me heen xd. Toen was ik overgeleverd aan de rest van de camping...

Kreeg wel gratis drinken van iedereen, uiteindelijk 1,5 uur aan dat ding vastgezeten :lol:. Alleen een dommerik van een beveiliger heeft een foto van mij op een fb pagina met 70.000 likes gezet, met volledige naam (van hem) en werk er bij op z'n profiel. Maximus Security dus. Voordat we naar de afterparty gingen dus nog even een klacht ingediend, hoop er wat over terug te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Ik vind het serieus ongelofelijk hoe jij jezelf keer op keer compleet voor lul kunt zetten met die zogenaamd intelligente hersenspinsels van je. Ik heb nog nooit zulke voorbarige en autistische conclusies gelezen, dank voor deze nuttige bijdrage pannekoek :thumbdown:

Het is gewoon een gedachte van mij en jij kan niet zeggen of het waar is. Beetje voorbarige conclusie van je.


b-ram schreef:
Dit moet wel het domste zijn wat ik in tijden heb gelezen op Hardtraxx. Way to go :P

Ok, dat mag jij vinden. Ik probeer alleen te achterhalen waarom hij een alcoholprobleem heeft net als veel van jullie.

Verder leef ik erg mee met Delete en vind ik het erg dat hij mentaal niet in staat is om te doen wat hij wil doen. Als hij even een jaartje aan zichzelf gaat werken, in een goede omgeving (weg van TC, terug naar Australië) en gewoon doet waar hij goed in is komt het wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom probeer je dit voorval op Theracords te schuiven? Echt belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

retseketser schreef:
Het is gewoon een gedachte van mij en jij kan niet zeggen of het waar is.


Ik denk dat je het zal moeten doen met de verklaring die Delete zelf op zijn Facebook pagina heeft gezet, ik kan je wel vertellen dat Theracords hier niets mee van doen heeft.

Het zou zelfs onmogelijk zijn dat iets of iemand zomaar 'schuld' heeft aan zo'n 'kwaal'.

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gast nogmaals, wtf heeft Theracords hier mee te maken.. ik kan echt geen enkele reden bedenken waarom dit aan Theracords ligt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

retseketser schreef:
Als hij even een jaartje aan zichzelf gaat werken, in een goede omgeving (weg van TC, terug naar Australië) en gewoon doet waar hij goed in is komt het wel goed.


Wat heeft Theracords hier überhaupt mee te maken? Hou toch op man.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten