KSwoosh schreef:
urbandesigner schreef:
Net terug van het weekend, was echt geweldig !
Jammer alleen dat ik nu bekend sta als de paalman van mantelbaviaan, daarover straks meer

.
Verslag volgt z.s.m. !
dus jij was het wel

david dacht je al gespot te hebben

prachtig
Ja 't was meer een uit de hand gelopen grap, begon met buikschuiven over vuilniszakken, daarna werd ik ingepakt en renden er 3 gasten met tape om me heen

. Toen was ik overgeleverd aan de rest van de camping...
Kreeg wel gratis drinken van iedereen, uiteindelijk 1,5 uur aan dat ding vastgezeten

. Alleen een dommerik van een beveiliger heeft een foto van mij op een fb pagina met 70.000 likes gezet, met volledige naam (van hem) en werk er bij op z'n profiel. Maximus Security dus. Voordat we naar de afterparty gingen dus nog even een klacht ingediend, hoop er wat over terug te horen.