KSwoosh schreef:
iMark schreef:
*Marokkanenmodus aan* Scheer alle mensen maar over 1 kam *Marokkanenmodus uit*
Tuurlijk is er in rotterdam pleurisvolk, maar ik ken genoeg mensen die naar festivallen gaan om een heerlijk feestje te vieren. Waaronder ikzelf.
rotterdam = buitenland = kut
Ga jij maar eens op bezoek bij de ambachtelijke kamelendrijvers in Marokko, wordt je met open armen gastvrij ontvangen en laten ze je niet gaan zonder lege maag.
Jammer genoeg zijn de islamitische tradities en de westerse samenleving geen goede combinatie.