Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 23:25 

Hardtraxxer

Tuurlijk zijn niet alle Rotterdammers zo, maar over het algemeen is het gewoon pleurisvolk. Of je het nu over Feyenoord hebt of deze bezoekers van Decibel, over het algemeen is het gewoon een heel agressief volk. Nee, totaal niet mijn ding die Rotterdammers :x :x Wel goed om te zien dat er meer mensen zo over denken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 00:18 

Hardtraxx Veteran

*Marokkanenmodus aan* Scheer alle mensen maar over 1 kam *Marokkanenmodus uit*

Tuurlijk is er in rotterdam pleurisvolk, maar ik ken genoeg mensen die naar festivallen gaan om een heerlijk feestje te vieren. Waaronder ikzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 08:52 

Hardtraxx Veteran

btje krom om zo te denken

volgende keer is het een groep uit amsterdam die teveel gezopen heeft of drugs gebruikt heeft die zoiets flikt en dan zijn ineens alle amsterdammers pleurisvolk xd

het is klote dat dit soort dingen gebeuren maar je kan niet de stad de schuld geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 22:12 

iMark schreef:

Tuurlijk is er in rotterdam pleurisvolk, maar ik ken genoeg mensen die naar festivallen gaan om een heerlijk feestje te vieren. Waaronder ikzelf.

rotterdam = buitenland = kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 23:38 

KSwoosh schreef:
iMark schreef:

rotterdam = buitenland = kut

Ga jij maar eens op bezoek bij de ambachtelijke kamelendrijvers in Marokko, wordt je met open armen gastvrij ontvangen en laten ze je niet gaan zonder lege maag.

Jammer genoeg zijn de islamitische tradities en de westerse samenleving geen goede combinatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 00:05 

Hardtraxxer

Islam is vrede man, niet haten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 00:15 

Hardtraxx Veteran

TechnoboyYNWA schreef:

Vandaar de bedreigingen die ik in de metro van die gasten naar mijn kop krijgt als ik even naar ze kijkt. Allemaal lievvvvvde (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 13:36 

Hier in Nederland is het bucht, maar in t buitenland is het de dag en de nacht verschil
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 14:15 

Hardtraxx Newbie

Misschien een idee om een nieuw topic te openen om de frustraties te uitten voor geweld op feestjes en hoe dit wel of niet gerelateerd is aan plaats en/of etniciteit? :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 14:16 

Hardtraxx Veteran

Ratje_ schreef:
Misschien een idee om een nieuw topic te openen om de frustraties te uitten voor geweld op feestjes en hoe dit wel of niet gerelateerd is aan plaats en/of etniciteit? :x xd

neuh dit is normaal op HT

wen er maar aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 16:23 

iMark schreef:
TechnoboyYNWA schreef:

Vandaar de bedreigingen die ik in de metro van die gasten naar mijn kop krijgt als ik even naar ze kijkt. Allemaal lievvvvvde (L)

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 20:30 

Hardtraxx Newbie

AniThing schreef:
Ratje_ schreef:

neuh dit is normaal op HT

wen er maar aan

Juist daarom... Een voor reguliere feestjes ervaringen en 1 voor de discussie over agressie en steden e.d. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 20:40 

Hardtraxx Veteran

Misschien maar eens terug naar Decibel? Rassendingen hoef ik liever niet te zien, zeker niet als het om vooroordelen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 11:52 

Hardtraxx Newbie

Dat was dus ook mijn strekking. Het gaat wel over Decibel, dus de discussie zou toch wel een keer klaar mogen zijn.
Ik heb trouwens geen opstootjes gezien, lucky me. ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 21:39 

Hardtraxx Addict

Eindshow decibel:

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 16:16 

Hardtraxx Addict

Vanaf 2:30 :worship: :worship: :worship:

High Voltage - Bombs Away met vuurwerk :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 18:15 

Hardtraxxer

Kwam er nou ook nog een DVD/Blu-Ray van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 18:34 

Hardtraxxer

MrBunni schreef:

ik had een mail gestuurd en volgens B2S zijn dvd´s niet van deze tijd en komen er alleen dingen op het youtube kanaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:01 

Hardtraxxer

Rossieking schreef:
MrBunni schreef:

ik had een mail gestuurd en volgens B2S zijn dvd´s niet van deze tijd en komen er alleen dingen op het youtube kanaal

Erg jammer, nu moeten ze al hun beeldmateriaal kwijt in een video van 15 minuten. Had liever gezien dat ze er gewoon een digital download van gemaakt hadden. Scheelt ze weer druk- en transportatiekosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 10:32 

Donateur

Erg jammer ja, zo'n DVD was altijd een toffe tastbare herinnering aan een festival. Maar blijkbaar kost de productie tegenwoordig meer dan dat het oplevert. De meeste mensen checken zo'n DVD uiteindelijk gratis via youtube, dat is denk ik ook best frustrerend. Dan kan je voor de promotie voor je eigen feest beter ook gratis beeldmateriaal op youtube zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 04:04 

Ik heb even een vraag over de kaartverkoop van Decibel dit jaar. Aangezien er nog geen nieuw topic is voor de editie van dit jaar doe ik het even hier. Ik wil graag een weekend gaan, maar snap er niet zoveel van. Defqon.1 koop je gewoon een plek en ticket in 1. Hier moet je een plek boeken op Libema vakantiepark en dan krijg je een code voor de kaartverkoop las ik ergens?
Hoe werkt het precies, kan iemand me dat uitleggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 15:23 

Hardtraxx Veteran

Heb je vraag in het nieuwe topic gezet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 18:38 

Thanks!
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten