Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 12:46 

Hardtraxxer

dit is harstikke jammer van delete als het zo is gegaan, ik kan de spanning best begrijpen maar ik vraag me af hoe het kwam dat die vrijwillig weg ging?

Is wel kut voor hem, op euphoria gebeurde precies hetzelfde, het muziek viel super vaak uit bij hem, steeds bij android. Hij begon wel steeds weer met android maar omdat er maar een halve minuut van het nr werd gedraaid, je wilt natuurlijk snel beginnen en ga je in de tussen tijd geen nieuwe track uit kiezen, dus dat hij zelfde track heeft gedraaid lijk me logisch. Ik denk dat hij zo gespannen was en dat hem dan zoeits weer overkomt dat het geluid weg valt, dat diegewoon weg is gegaan en de spanning niet meer aankon. Of ladderzat en helemaal wappie en b2s heeft besloten hem uit te kicken, dat zal wel erg schamend zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 12:54 

Hardtraxx Veteran

Zeker goed feestje gehad! B-Front en Partyraiser heerlijke setjes.­ Maar de set van de dag kwam zeker van Destructive Tendencies, wat een helden! Jammer dat 't elke keer zo druk was bij de pinkassa, en dat de terugweg naar 't parkeerterrein kei ver lopen was.­
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 13:14 

Hardtraxx Addict

Hoorde ook dat Delete flink wat gedronken had voor zijn optreden, paar maten van me gingen met hem op de foto en hij kwam toen ook al erg dronken over zeiden ze :P Weet niet wat er nu exact gebeurt is maar het is wel erg jammer voor de vele mensen die voor Delete gekomen zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 13:19 

Hardtraxx Addict

Ik stond er ook voor Delete. Verpest die het zo. Heb hem op facebook bericht gestuurd wat er aan de hand was, zal wel geen reactie krijgen maarja kan het proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 13:26 

Hardtraxx Addict

Verhaal van Delete is enerzijds jammer natuurlijk, maar ik vind het ook wel lachwekkend, dat ie dezelfde platen gaat draaien. :lol:

Denk niet dat het slechts spanning of ziekte was, want in dat geval zal hij toch wel een bericht op FB hebben geplaatst met een (legitiem) excuus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 13:26 

Hardtraxx Elite

Heerlijk feest gehad :)

Beste waren toch wel Hammond, Deetox, Headhunterz & Gery Beck
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 13:52 

Hardtraxxer

Was leuk. :D

Klote van Delete want dat was wel de DJ waar ik het meest naar uitkeek.
Avio en The DJ Producer waren genieten.
Afgesloten bij Sinister Souls met een mannetje of 15. Testify / Perfect Organism mix was er 1 voor in de boeken. Wat gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 13:53 

Hardtraxxer

Die gast heet niet voor niets Delete! Verwijderen dus haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 13:57 

Hardtraxxer

Achteraf heel erg jammer dat ik Main Concern gemist heb.
:cry:
1. DJ Thera meets Mark EG & Chrissi - D.E.A.D.
2. Adventum - Death Comes (Illegal Chemistry Remix)
3. Enigmato - You Can (Digital Abuse Remix)
4. Hardstyle Maffia - Tick Tock
5. Radiance - Shadows Will Reign
6. Main Concern - Pineapple (Decibel Mash)
7. Nutty T - Nacho (Delete Remix)
8. D-Verze - The Cycle
9. Main Concern - Divination (Vazard Remix)
10. Chris One - MF Punk
11. Main Concern - Last Resort
12. Chris One and The Machine - Different Kind Of Therapy (Different Mix)
13. Main Concern - Dark Universe
14. Vazard - Misbegotten
15. Main Concern - Gravity
16. DJ Thera - Stash
17. Main Concern - Infected
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 14:11 

Hardtraxx Veteran

Lip DJ schreef:

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 14:13 

Hardtraxx Veteran

Lip DJ schreef:

Lip DJ schreef:
haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 14:15 

Hardtraxxer

Decibel 2013: 1 van men beste feesten ooit!

Bijna heel de dag in de loudness gestaan en wat was het daar lekkerrrr! Alleen main concern daar gemist en daar had ik achteraf toch wel spijt van aan de reactie van enkele vrienden van me te horen..
De set waar ik het meeste naar uit keek was zowiezo delete! wat een teleurstelling was het toen die ineens weg ging.. Gelukkig draaide hij Formula en viel daar het geluid maar heel even in weg.. Al een geluk stond deetox er nog om terug over te nemen of ik was beginnen janken denk ik.. Toen adaro en DP terug begonnen zaten we met ons groepje echt naar elkaar te kijken van dit kan toch niet.. Gelukkig begonnen ze na een paar platen terug aan het hardere werk en kwam het toch zeker nog goed als B-front erbij kwam. Radical erna was ook weer genieten!

Laatste half uur terug naar de main gegaan voor de eindshow en die was ondanks de drukte toch wel genieten!
Na een uur waren we bij onze auto gekomen, hebben we daar nog 2u gewoon zitten wachten aan onze auto totdat het meeste volk eindelijk weg was..

Ondanks dat delete maar even op het podium stond heb ik toch zo genoten van zijn muziek.. Echt het beste wat ik ooit gehoord heb in de hardstyle..

Mijn besluit: Decibel veel beter dan defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 14:18 

Hardtraxx Newbie

weet niet wat Delete allemaal aan het doen was.. maar nadat de muziek uitviel en hij zelf nog gewoon door bleef springen leek het net of de geluidsman alleen de volume schuif open zette.. heel jammer aangezien ik Delete als hoogtepunt van de dag zag en er al een week naar uit keek hem eens op te zien treden.. :/ ben benieuwd of dit verhaal nog een staartje gaat krijgen en of hij hier zelf een verklaring voor gaat geven.

voor de rest was Decibel weer een knaller.. met topsetjes B-front & Deetox en de gezelligheid op de pussylounge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 14:49 

Hardtraxxer

I want to apologize to my fans and b2s for my performance last night. And also to DeetoxNL for taking over for me. In short, I wasn't in the frame of mind to be on stage. I completely messed up by drinking way too much. While there is no excuse for this I do want to say that the last few months I have gone through a rollercoaster of mental challenges and anxiety has been quite intense as well as depression. I think the fact that Decibel was my biggest moment yet just made me really crumble and didn't really know how to handle it so I turned to alcohol (as I always do), but this time it was more intense than I have ever experienced, especially the few hours before my set. I guess it was my way to avoid a panic attack because that's the feeling I had brewing inside of me. I do have a lot of work to do on myself and also a lot of making up to do. There is always going to a breaking point when enough is enough and things have to change. I've gone through some tough moments but this is the point where I need to really turn myself around. I just wanted to explain this so I can stress that music is the most important thing to me and I take it very very seriously and I promise I will show this moving forward. I know I've let many people down, including myself and I really am very sorry.

Aldus Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:05 

Hardtraxxer

Eerlijk van hem, decibel was echt een grote kans voor hem na zijn success op loudness. maar die gast is 23, heeft nog nooit zulke optredens gedaan, moest helemaal oververhuizen vanuit Australie. Ik neem het hem niet kwalijk, zonde maar ja, we shall see what the future holds for mister ryan delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:11 

Hardtraxx Veteran

Lip DJ schreef:

Wie is Lip DJ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:14 

Hardtraxx Newbie

AVIO en Deetox :worship: :worship: :worship:

Jammer dat ik Main Concern gemist had en dat Delete zo stond te draaien. Hopen dat hij hierna niet meer de fout in gaat en een tweede kans krijgt, want hij is toch wel een heerlijke producer/dj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:21 

Hardtraxx Veteran

Ja, niet handig om aan de alcohol te gaan als je moet draaien/presteren. Wij zijn naar de Euphoria gegaan en hebben niks van Delete meegekregen. Volgende keer beter!

Wij stonden daarvoor ook nog ff bij Neophyte / Early Rave! Echt heerlijk! Alle oude platen van Neophyte kwamen voorbij. ^^ Daarna stopte ineens de muziek en kwam er een Duitser op het podium die zijn vriendin ten huwelijk vroeg. Ze zei natuurlijk ja en daarna pakte ze elkaar vol op de bek. xd

Was weer een feestje voor in de boeken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:34 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Ja, niet handig om aan de alcohol te gaan als je moet draaien/presteren. Wij zijn naar de Euphoria gegaan en hebben niks van Delete meegekregen. Volgende keer beter!

Wij stonden daarvoor ook nog ff bij Neophyte / Early Rave! Echt heerlijk! Alle oude platen van Neophyte kwamen voorbij. ^^ Daarna stopte ineens de muziek en kwam er een Duitser op het podium die zijn vriendin ten huwelijk vroeg. Ze zei natuurlijk ja en daarna pakte ze elkaar vol op de bek. xd

Was weer een feestje voor in de boeken! :thumbsup:

Als ze nee zegt, dan stade voor lul
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:14 

Hardtraxx Addict

Klinkt een beetje alsof ie een alcoholverslaving heeft. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:30 

Hardtraxx Elite

Destination schreef:
Lip DJ schreef:

Wie is Lip DJ?

snoer je lip :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:34 

Hardtraxxer

Frijolrojo schreef:
maar die gast is 23,.

Wat wil je daarmee zeggen? Zijn er genoeg die nog jonger zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:39 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Lip DJ schreef:

Wie is Lip DJ?

Die vent van world of hardstyle mixjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:53 

Hardtraxx Elite

Het slechte Decibel waar ik geweest ben. Weet niet waar het aan lag. Overigens was ik mijn Russische leger pet op voor de mensen die mij niet herkenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 17:00 

Lip DJ schreef:

ik hang niet aan je lippen dus jouw verwijderen lijkt me een beter idee... :thumbup:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten