stopho schreef:
Ik was er niet bij, maar waarom wordt er gelijk over drugs gespeculeerd ivb met Delete? Ik zou het zelf in ieder geval erg onprofessioneel/onrealistisch vinden als een Dj zelf aan de drugs gaat zitten voor zo'n groot optreden.
Als hij daadwerkelijk de stage heeft verlaten is het toch ook mogelijk dat hij misschien ziek werd of tig andere mogelijkheden.
Omdat zoveel dj's jammergenoeg vaak niet nuchter zijn, het zijn immers mensen (en veel mensen zijn tegenwoordig zeker de helft van de week niet 100% nuchter, niet een hele dag iig)
Ik durf te wedden dat ziekte door drugs (alcohol dus ook) vaker voor komt bij veel jongeren dan door bijv een griep , die je.. wat zal het zijn, 1.. misschien 2 keer per jaar hebt (bij een goede gezondheid)
Ik was er overigens ook niet bij, maar zielig genoeg is de kans hierop groter dan de kans op iets toevalligs wat nauwelijks voorkomt.
Dat wil niet zeggen dat het niet dat toevallige kan zijn, obviously. Maar het kan zoveel zijn.. ik had eens een keer een black-out (nee niet vanwege drugs) ook heel vervelend. En bij dat soort dingen zou het best begrijpelijk zijn. (hoewel dat bij mij al snel weer beter ging, het was nauwelijks 1 gefaalde overgang)