Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan niet meer wachten hier :woot: weet iemand wanneer het een beetje het drukste is met inchecken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 19:48 
 
Hardtraxxer

Is de Loudness stage in een tent, of begrijp ik dit verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

ArnoDekkers1995 schreef:
Is de Loudness stage in een tent, of begrijp ik dit verkeerd?


Ja, dat klopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijnaaaaa !!! Vakantiepark it is ! Iedereen die me dit weekend herkent krijgt een knuffel :yay: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:29 
 

dennisje030 schreef:
stefaneke schreef:
Net pech gehad met de brommer en geholpen door de boer die het land bezit waar de auto's op geparkeerd worden. Vertelde me net dat er volgend jaar 10.000 bezoekers meer bij komen. Extra tent?



Die zal wel lekker verdienen aan zo'n weekendje decibel :D


Mag ook wel, melkt slechts 60 koeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 23:04 
 
Hardtraxxer

Weekend kaartje toch kunnen regelen, zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 10:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Weekend kaartje toch kunnen regelen, zin in :D

Jungalow 11, kom het bier maar langs brengen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 16:20 
 
Hardtraxxer

Ik kom net van de Beekse Bergen af en ze staan te controleren van de belasting dienst. En ze halen je van de weg als je auto niet verzekerd is dus, ik zou niet met een auto zonder verzekering gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 19:39 
 

Casey schreef:
Ik kom net van de Beekse Bergen af en ze staan te controleren van de belasting dienst. En ze halen je van de weg als je auto niet verzekerd is dus, ik zou niet met een auto zonder verzekering gaan.


Op die weg controleren ze heel vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Bijna onderweg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 09:49 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Casey schreef:
Ik kom net van de Beekse Bergen af en ze staan te controleren van de belasting dienst. En ze halen je van de weg als je auto niet verzekerd is dus, ik zou niet met een auto zonder verzekering gaan.


Op die weg controleren ze heel vaak.

Sowieso als je onverzekerd in je auto rijdt verdien je het om tegen een boom te klappen.

Dit jaar na 4 jaar helaas geen decibel voor mij. Toch wel spijt zo vandaag. Maar ja iedereen veel plezier hè!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ik moest en zou werken want het zou druk worden. Na 2 uur was er geen kut te doen en nu zit ik te luisteren naar een kut streampje van b2s...
Volgend jaar mn vakantie maar in augustus boeken. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 23:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet feest, maar Delete, wtf... Ik voel me genaaid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Vet feest, maar Delete, wtf... Ik voel me genaaid..

Wat is er precies gebeurd dan? Heb meegekregen dat hij van het podium is gehaald en dat Deetox Adaro en DP het over hebben genomen. Weet jij waarom hij ervanaf is gehaald (zal wel drugs zijn denk ik) en kun je mss vertellen hoe ht precies is gegaan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 00:15 
 
Hardtraxxer

Volgens mij vertrok hij vrijwillig maar dat weet ik niet zeker. in de eerste 10 minuten viel tot 2x toe het geluid uit, de eerste keer een minuutje of 5 daarna nog een volle minuut. Hierna ging het eigenlijk prima, nog wel 1 vrij slechte overgang maar voor de rest voor zover ik kon zien niets aan de hand. Na 30 minuten kwam opeens Deetox de stage op en nam het over van Delete, in mijn ogen vrij onverwachtst. Hij stond erachter nog een minuutje te springen tot die de stage af ging en niet meer terug kwam.

Daarna heeft Deetox nog een half uurtje gespeeld, gevolgd door Digital Punk & Adaro die het laatste halfuurtje vol maakte, laatste 10 minuten kwam B-Front ook nog even meedoen.

Ik heb geen idee wat er met Delete aan de hand was, misschien drugs, misschien kreeg die een soort black-out nadat het al 2x erg mis was gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 01:07 
 

Op de main lag het geluid er ook een tijdje uit tijdens a2 en nc
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 03:19 
 
Hardtraxx Newbie

Ik was er niet bij, maar waarom wordt er gelijk over drugs gespeculeerd ivb met Delete? Ik zou het zelf in ieder geval erg onprofessioneel/onrealistisch vinden als een Dj zelf aan de drugs gaat zitten voor zo'n groot optreden.

Als hij daadwerkelijk de stage heeft verlaten is het toch ook mogelijk dat hij misschien ziek werd of tig andere mogelijkheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 03:55 
 

stopho schreef:
Ik was er niet bij, maar waarom wordt er gelijk over drugs gespeculeerd ivb met Delete? Ik zou het zelf in ieder geval erg onprofessioneel/onrealistisch vinden als een Dj zelf aan de drugs gaat zitten voor zo'n groot optreden.

Als hij daadwerkelijk de stage heeft verlaten is het toch ook mogelijk dat hij misschien ziek werd of tig andere mogelijkheden.


Omdat zoveel dj's jammergenoeg vaak niet nuchter zijn, het zijn immers mensen (en veel mensen zijn tegenwoordig zeker de helft van de week niet 100% nuchter, niet een hele dag iig)
Ik durf te wedden dat ziekte door drugs (alcohol dus ook) vaker voor komt bij veel jongeren dan door bijv een griep , die je.. wat zal het zijn, 1.. misschien 2 keer per jaar hebt (bij een goede gezondheid)

Ik was er overigens ook niet bij, maar zielig genoeg is de kans hierop groter dan de kans op iets toevalligs wat nauwelijks voorkomt.

Dat wil niet zeggen dat het niet dat toevallige kan zijn, obviously. Maar het kan zoveel zijn.. ik had eens een keer een black-out (nee niet vanwege drugs) ook heel vervelend. En bij dat soort dingen zou het best begrijpelijk zijn. (hoewel dat bij mij al snel weer beter ging, het was nauwelijks 1 gefaalde overgang)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dellionNL schreef:
stopho schreef:
Ik was er niet bij, maar waarom wordt er gelijk over drugs gespeculeerd ivb met Delete? Ik zou het zelf in ieder geval erg onprofessioneel/onrealistisch vinden als een Dj zelf aan de drugs gaat zitten voor zo'n groot optreden.

Als hij daadwerkelijk de stage heeft verlaten is het toch ook mogelijk dat hij misschien ziek werd of tig andere mogelijkheden.


Omdat zoveel dj's jammergenoeg vaak niet nuchter zijn, het zijn immers mensen (en veel mensen zijn tegenwoordig zeker de helft van de week niet 100% nuchter, niet een hele dag iig)
Ik durf te wedden dat ziekte door drugs (alcohol dus ook) vaker voor komt bij veel jongeren dan door bijv een griep , die je.. wat zal het zijn, 1.. misschien 2 keer per jaar hebt (bij een goede gezondheid)

Ik was er overigens ook niet bij, maar zielig genoeg is de kans hierop groter dan de kans op iets toevalligs wat nauwelijks voorkomt.

Dat wil niet zeggen dat het niet dat toevallige kan zijn, obviously. Maar het kan zoveel zijn.. ik had eens een keer een black-out (nee niet vanwege drugs) ook heel vervelend. En bij dat soort dingen zou het best begrijpelijk zijn. (hoewel dat bij mij al snel weer beter ging, het was nauwelijks 1 gefaalde overgang)

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 09:21 
 

Over delete Muziek viel paar keer uit en hij kon er zelf elke keer niks aandoen, elke keer kwam er een vent hem helpen en op een gegeven moment ging die weg(ik denk niet gedwongen aangezien hij nog heel even bleef tijdens deetox)

Maar de sfeer die daarna kwam bij Bfront Adaro en DP was echt geweldig met fusion of sound en do you want heavy :worship:

Voorderest was het sowieos wel dik met veel nieuwe en oude nummertjes(bfront anderhalf uur :drool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gehoord dat hij nogal gespannen was, en dat ie daarom wat biertjes had gedronken om van de spanning af te komen. Toen net voordat ie on stage ging had ie blijkbaar nog een Benzo gehad (slaap-/kalmeermiddel) en dit is blijkbaar nogal fout gegaan.

Geen idee of dit waar is maar zo heb ik het gehoord ;) En hij kon er echt wel wat aan doen, de eerste track die hij draaide was Time Travel, deze is blijkbaar van begin tot eind gedraaid. Daarna waren er 5 minuutjes pauze, en toen heeft ie weer Time Travel afgespeeld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja echt schandalig, de 15 minuten dat die gedraaid heeft draait die 2x time travel en 2x advanced technology.. uuhm wtf.. En daarna draait Deetox nog eens The Strangerz remix.. zootje ongeregeld. Ben wel benieuwd naar de verklaring, en of die überhaupt komt. Technische problemen lijkt me sterk, want daarna was er niks meer aan de hand, hij liep gewoon te kutten en wist volgens mij niet eens zelf wat die deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb zelf op het festival gehoord dat hij gewoon enorm dronken was, dat hij niks meer kon achter de decks, het geluid inderdaad uit liet vallen. En dat hij huilend weg is gegaan.

Enorm opgeblazen verhaal want geloof echt niet dat hij huilend weg is gegaan. Wel echt stom zeg..


Over Decibel zelf: Echt een topdag gehad!

Avio meegepakt, Headhunterz op de main, Adaro en Frequencerz Live in de Loudness, een stukje Deetox nog.
En verder Wild Motherfuckers en Crypsis op de main. Ook nog een kijkje genomen bij Luna in de Remember.
Na Crypsis snel naar Loudness gelopen voor Radical, en optijd weer terug naar de main om de eindshow te zien.

Nog nooit zo'n vet vuurwerk gezien, echt dikke shells, en ze hadden vuurwerk want in de lucht ontplofte in de vorm van hartjes, echt mooi!

Alles was prima, alleen weinig losgaande mensen bij Hhz en Wild MF's op de main.
En de drukte bij Adaro en vooral Frequencerz was ook echt niet meer normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 12:36 
 

Ik hoop idd nog op uitleg of op een verklaring. Stel je bent gespannen voor je set en voordat je amper bent begonnen kapt de dj booth ermee snap ik dat je dan helemaal een soort van black-out krijgt. Wel pech, want op Euphoria was er uitgerekend bij delete ook allemaal gezeik :/ Die kut MC die allemaal riep "b2s is full of suprises" toen adaro en digital punk opkwamen >.< Ik dacht echt steek die mic lekker in je reet met je bullshit!

Voor de rest weer een topdagje gehad. De dag was voor je het wist wel weer voor bij! Set van de dag was voor mij Main Concern!! :love: Toen Adaro en Frequencerz kwamen, maar even gevlucht voor de drukte. Gelukkig was het bij Deetox en Delete weer lekker rustig! Radical was de eerste 3 kwartier ook weer rammen en daarna hebben we afgesloten op de te drukke mainstage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 12:41 
 

Aristo schreef:
En de drukte bij Adaro en vooral Frequencerz was ook echt niet meer normaal.


Niet normaal bij Frequencerz, de helft moest buiten staan :P.

Binnengekomen bij AVIO. Enorm vette platen gehoord, onder andere W.A.S.H. - Radio Alarm (Zatox Mix) en er werd ontzettend hard doorgemixt. Toen naar Headhunterz gegaan, en hij goed zijn huiswerk gedaan. Plaatjes als Don't Get Back, Angel of the Sun en Phenomenom ontbraken niet. Daarna de Pussy Lounge meegepikt waar er eigenlijk te veel hardstyle gedraaid werd. Daarna genoten van Noisecontrollers, Wild Motherfuckers, Deetox, Luna, Adaro, Digital Punk & B-Front en het laatste uurtje gekeken bij Radical Redemption en de Pussy Lounge.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten