Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 11:17 
 

Mij hoor je niet klagen over de lineup etc, zolang het maar lekker weer is, en ik me vermaak vind ik het prima, en dat doe ik meestal toch wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A2 lijkt me wel vet op de main. En hoop nog op Technoboy op de main, voor de rest lekker naar de Loudness !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 22:32 
 
Hardtraxxer

Het zou me niets verbazen als het Decibel anthem dit jaar van de hand van headhunterz komt. Ik vind het de laatste tijd opvallend stil rond nieuwe tracks van hem namelijk, dus het zou zomaar kunnen dat hij hier druk mee bezig is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 12:45 
 
Hardtraxx Addict

Dat komt omdat hij problemen had met de acoustics in zijn studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 23:40 
 
Hardtraxxer

Ik neem aan als hij zijn studio niet tot zijn beschikking heeft dat hij wel zolang in een andere studio terecht kan. Bovendien als je kijkt naar alle namen die de laatste jaren het anthem voor decibel hebben gemaakt lijkt het me een logische stap als ze heady daar ook voor vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

soundstreamer schreef:
Ik neem aan als hij zijn studio niet tot zijn beschikking heeft dat hij wel zolang in een andere studio terecht kan. Bovendien als je kijkt naar alle namen die de laatste jaren het anthem voor decibel hebben gemaakt lijkt het me een logische stap als ze heady daar ook voor vragen.

Waarom? Ze hebben Headhunterz echt niet nodig om die bezoekers naar Decibel te trekken hoor, uitverkopen doen ze toch wel. Headhunterz moet natuurlijk ook maar inspiratie hebben voor zo'n track en zal nu echt niet meer zo goedkoop zijn als een aantal jaar geleden. Want een artiest vragen om een anthem te maken, brengt natuurlijk hogere kosten met zich mee, alsmede meerdere eisen. En ik betwijfel of B2S daar aan wil of kan voldoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 23:55 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
soundstreamer schreef:
Ik neem aan als hij zijn studio niet tot zijn beschikking heeft dat hij wel zolang in een andere studio terecht kan. Bovendien als je kijkt naar alle namen die de laatste jaren het anthem voor decibel hebben gemaakt lijkt het me een logische stap als ze heady daar ook voor vragen.

Waarom? Ze hebben Headhunterz echt niet nodig om die bezoekers naar Decibel te trekken hoor, uitverkopen doen ze toch wel. Headhunterz moet natuurlijk ook maar inspiratie hebben voor zo'n track en zal nu echt niet meer zo goedkoop zijn als een aantal jaar geleden. Want een artiest vragen om een anthem te maken, brengt natuurlijk hogere kosten met zich mee, alsmede meerdere eisen. En ik betwijfel of B2S daar aan wil of kan voldoen.


Denk jij dat Zatox of Noisecontrollers zoveel goedkoper zullen zijn dan? Voor een groot festival als Decibel willen ze een groot artiest voor het anthem hebben. Die inspiratie vind hij wel, daar zou ik niet bang voor zijn. Als ze hem kunnen vragen voor het anthem van Hard Bass dan voor Decibel ook. Wie verwacht je dan dat het anthem zal maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
soundstreamer schreef:
Ik neem aan als hij zijn studio niet tot zijn beschikking heeft dat hij wel zolang in een andere studio terecht kan. Bovendien als je kijkt naar alle namen die de laatste jaren het anthem voor decibel hebben gemaakt lijkt het me een logische stap als ze heady daar ook voor vragen.

Waarom? Ze hebben Headhunterz echt niet nodig om die bezoekers naar Decibel te trekken hoor, uitverkopen doen ze toch wel. Headhunterz moet natuurlijk ook maar inspiratie hebben voor zo'n track en zal nu echt niet meer zo goedkoop zijn als een aantal jaar geleden. Want een artiest vragen om een anthem te maken, brengt natuurlijk hogere kosten met zich mee, alsmede meerdere eisen. En ik betwijfel of B2S daar aan wil of kan voldoen.


Een anthem is puur bedoeld om het feest meer bekendheid te geven en om de sfeer een beetje tot een hoger niveau te tillen. Plus ik denk dat B2s veel minder voor mister heady betaald als de plaatselijke kroegbaas, iets met zelfpromotie enz...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 20:19 
 

Timmer schreef:
Plus ik denk dat B2s veel minder voor mister heady betaald als de plaatselijke kroegbaas, iets met zelfpromotie enz...


De plaatselijke kroegbaas in Biest-Houtakker? Hebben jullie een kroeg in Biest-Houtakker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje jammer dat de line-up nog niet bekend is, ik wil toch weten waarvoor ik betaal. Daarom ga ik sowieso nu nog geen kaartjes halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Herlaad de pagina automatisch wanneer de verkoop is begonnen, of moet ik zelf om 13:00 reloaden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 12:54 
 
Hardtraxx Newbie

geen idee, zit ik ook altijd mee te kloten.. Meestal maar op goed geluk haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon refreshen me dunkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Niet refreshen dus, ging automatisch naar de wachtrij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, klopt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:03 
 
Hardtraxxer

Hier blijft hij hangen op

Dit is een automatische wachtrij

We berekenen momenteel de wachttijd.

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martijn schreef:
Hier blijft hij hangen op

Dit is een automatische wachtrij

We berekenen momenteel de wachttijd.

:/

Hier het zelfde.

Edit:
Dit is een automatische wachtrij
Je wordt over ongeveer 30 minuten doorgeleid naar de bestelpagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:04 
 
Hardtraxx Newbie

45min :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:05 
 
Hardtraxx Elite

Jesus, Helaas moeten we je mededelen dat de wachttijd langer dan een uur bedraagt.
NOOOO
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hehe ook decibel in 20 minuten uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Pacoo__ schreef:
45min :cry:

Same.

Leuk zeg, hardstyle op de radio. Vorig jaar zou ik nu inmiddels al kaarten hebben. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:11 
 
Hardtraxx Newbie

maatje van me was er gelijk door 9 kaarten, en nu weer gelijk er door.

klopt weer van geen kant
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

HACKS!!!!!!!!!!111!!!!


Mijn kaarten zijn binnen. Jammer dat we nu ook voor Decibel met de hele groep achter de pc moeten kruipen in de hoop dat in ieder geval 1 iemand kaarten kan kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:15 
 
Hardtraxx Newbie

chicken schreef:
HACKS!!!!!!!!!!111!!!!


Mijn kaarten zijn binnen. Jammer dat we nu ook voor Decibel met de hele groep achter de pc moeten kruipen in de hoop dat in ieder geval 1 iemand kaarten kan kopen.


Nice!!! ik sta nog op 15min... Fingers crossed
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:17 
 
Hardtraxxer

Ik heb ze binnen. Wat ik altijd doe en wat tot nu toe bij mij altijd gewerkt heeft is je computer tijd syncen met een atoomklok (ntp server) en dan een refresh doen 1-2 seconde voor dat de verkoop start. Vrijwel gegarandeerd dat je dan vooraan in de queue zit :)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten