soundstreamer schreef:
Ik neem aan als hij zijn studio niet tot zijn beschikking heeft dat hij wel zolang in een andere studio terecht kan. Bovendien als je kijkt naar alle namen die de laatste jaren het anthem voor decibel hebben gemaakt lijkt het me een logische stap als ze heady daar ook voor vragen.
Waarom? Ze hebben Headhunterz echt niet nodig om die bezoekers naar Decibel te trekken hoor, uitverkopen doen ze toch wel. Headhunterz moet natuurlijk ook maar inspiratie hebben voor zo'n track en zal nu echt niet meer zo goedkoop zijn als een aantal jaar geleden. Want een artiest vragen om een anthem te maken, brengt natuurlijk hogere kosten met zich mee, alsmede meerdere eisen. En ik betwijfel of B2S daar aan wil of kan voldoen.