Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor hoeveel man kan je straks maximaal reserveren in één x? (Tent)
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Voor hoeveel man kan je straks maximaal reserveren in één x? (Tent)

6 personen.

http://www.libemavakantieparken.nl/decibel-kamperen
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 11:48 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
93Wesley93 schreef:
Voor hoeveel man kan je straks maximaal reserveren in één x? (Tent)

6 personen.

http://www.libemavakantieparken.nl/decibel-kamperen


Maar dat is als je zo'n 6 personen ticket voor een camper ofzo koopt... Hoeveel zou je er dan kunnen kopen als je van plan bent om allemaal appart met je eigen tent te komen?
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^

Precies, dat was m'n vraag :)
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 ticket per persoon. Dan moet je dus meerdere bestellingen doen.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En als je met zijn 2en in één tent wil? Dan moet je 2x 1 persoonsticket bestellen waarschijnlijk, maar hoe zit het dan met de toewijzing van de plaatsen? Want dan zet je één tent op een plaats neer terwijl je er twee hebt gereserveerd..
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 12:10 
 
Hardtraxxer

En dat vraag ik mij dus ook af, want das precies ni echt duidelijk
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat kan ik nou het beste nemen, safaripark of campingpark? Waar is het het gezelligst, en kun je van de ene naar de andere camping wanneer je wilt?
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Campingpark. Daar is het feest en dat is het dichtste bij het festivalterrein.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké thx. Ben wel bang dat ik weinig nachtrust krijg en dus niet helemaal wakker ben op de zaterdag, maar #yolo hè :P
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verdommeeeeeeeeeeee site crash?
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Kut hoeren site crash?

Ja hij ligt nu plat..
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/officialb2s/po ... 3679481747
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

woehoe, camping geboekt :D
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:31 
 
Hardtraxxer

Hier ook 7 tickets kunnen boeken! Wel safaricamp, kon precies niet kiezen... maja, boeit niet :P
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9 Safari Camping Tickets en 2 Parkeertickets binnen.

Huuuup, krijg de zomer in je bol. :D
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Decibel weekend voor mij, gewoon alleen de zaterdag.
Scheelt dat ik met 2 minuutjes fietsen al bij Decibel ben vanaf thuis :P
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hebben trouwens ook Safari
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom kies je in godsnaam voor Safari als de camping ook nog beschikbaar is? :/

Voor het derde jaar op rij in Giraf Bungalow 2. Gaan weer epische dagen worden! :yay:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb ook safari :P

weet iemand als je voucher code hebt tot wanneer je ticket kan bestellen?
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Waarom kies je in godsnaam voor Safari als de camping ook nog beschikbaar is? :/

Voor het derde jaar op rij in Giraf Bungalow 2. Gaan weer epische dagen worden! :yay:


Ik was de boeker niet, en boeiend het zal overal wel leuk zijn :P
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Waarom kies je in godsnaam voor Safari als de camping ook nog beschikbaar is? :/

Verklaar je nader?
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hier ook 2 vakantiepark tickets binnen, vorig jaar zaten wij ook op safaricamp, wat een drama is dat lopen joh :x
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig op de Safari!
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig chaletje voor 4 pers, wat een drama dat boeken volgens mij had ik een van de laatste na 3 keer vol had ik um :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten