Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 28  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje in de spreekwoordelijke broekzak! ^^
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:22 
 
Hardtraxx Addict

Kaarten ook binnen. Maare, 17 euro servicekosten voor 4 tickets? Zo kan ik ook rijk worden ja....
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb ze uiteindelijk ook binnen. Dat gaat mooi worden. Kom woensdag ervoor terug van Sziget. Dan ben ik nog amper daarvan bijgekomen en dan door naar Decibel! Ik heb er weer zin in!!
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:27 
 
Hardtraxxer

En ook dit kaartje is weer binnen, gaat een mooie zomer worden! :D
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:28 
 
Hardtraxx Newbie

Ook in the pocket! Pfff dat gestress altijd haha
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb het niet eens geprobeerd. Ben 'helaas' op trainingskamp in Friesland, met de voetbal in dat weekend.
Als het wat dichterbij was geweest had ik wel heen en weer gereden maar dit is toch iets te ver :P
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Kaarten ook binnen. Maare, 17 euro servicekosten voor 4 tickets? Zo kan ik ook rijk worden ja....


Paylogic heeft ook medewerkers die zorgen dat de dienst draaiende blijft en die gewoon salaris ontvangen xd

Net zoals we hier op Hardtraxx advertenties tonen om de kosten te dekken :D

Kaartjes ook binnen, nu hopen op mooi weer :clap:
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:43 
 
Hardtraxx Addict

Ja kaartjes binnen. Heb er weer zin in. Hopelijk weer lekker weer.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:43 
 
Hardtraxx Elite

Kaarten binnen!
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, gelukt.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Maare, 17 euro servicekosten voor 4 tickets? Zo kan ik ook rijk worden ja....


Klopt.. gaat ook nergens meer over...

maar wij zijn er ook weer bij :thumbup:
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Woow echt lucky, net nadat ik ze had besteld (3 minuten geleden), kijk ik in ander tabblad en staat er dit:

Verwerken van bestellingen
Het merendeel van de kaarten is al verkocht. Er komen misschien nog een aantal kaarten beschikbaar, dit hangt echter af van de bevestiging van de gedane betalingen door de banken. Door de enorme interesse voor dit evenement hebben de systemen van de banken hier wat extra tijd voor nodig. We wachten daarom even tot we zeker weten dat we alle betalingen hebben ontvangen.

Zolang je dit scherm ziet, maak je nog een kans om een kaart te kopen. In de regel komen deze omstreeks 30 minuten na de start van de verkoop langzamerhand weer vrij. Om deze kaarten te kunnen bemachtigen vragen we je geduld te bewaren. Je behoudt je plek in de wachtrij.

-

Een van de laatste kaartjes dus gehad, pff
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook 2 kaarten binnen geharkt. Weet nog niet zeker of maat en ik gaan maar verkopen is makkelijker dan kopen straks. :)
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:14 
 

Binnen :love: :love:
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:24 
 
Hardtraxxer

Uitverkocht, lang leve de commercie!
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:31 
 
Hardtraxx Newbie

Johnny schreef:
Uitverkocht, lang leve de commercie!


Dit.

Bizar gewoon hoe snel alles alweer weg was.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:37 
 

Goede zus heb ik toch, regeld voor mij ongevraagd een kaartje terwijl ik aan het werken ben :thumbup:
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Whaha en dan te bedenken dat het een aantal jaren geleden niet uitverkocht was
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:38 
 
Hardtraxxer

Wordt weer een mooi feest! Hopelijk weer warm want watergevecht is cool :D
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaa binnen, maten van mij helaas niet... en die begonnen op dezelfde tijd als mij.. vaag! Dus als iemand over heeft..?
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog een kaartje nodig? http://www.marktplaats.nl/z.html?query= ... distance=0
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt Decibel het nieuwe Defqon ofzoo damn.. :/
Gelukkig sta ik op de camping.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:46 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:


Haha ongelofelijk toch?
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:

Hopelijk grijpt b2s weer in, dit gaat echt te furrr
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker weer overal 9 miljoen op bieden. :)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten