Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

Alstublieft, alleen ff de barcode opnieuw genereren.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:


Ik hoop dat ze niet één kaart verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaarten ook binnen trouwens! :D
Duurde even maar heb ze gelukkig, wel belachelijk dat je voor 4 kaarten 17 euro service kosten betaald! :/

Ontzettend veel zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Pff was kaartverkoop helemaal vergeten. Gelukkig een kaartje kunnen regelen via via. :thumbsup:

PARTY PARTY ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had niet verwacht dat het zó snel zou lopen. Dan maar op een andere manier proberen te regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 18:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paar tickets kunnen kopen gelukkig, maar helaas dacht de standaard bob dat de verkoop niet zo hard zou gaan... Afhankelijk van de lineup zien we dan wel of we gaan of niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 18:29 
 
Hardtraxx Elite

Ordinary Joe schreef:
patrickjeb schreef:


Ik hoop dat ze niet één kaart verkopen.


B2S haalt sws alle kaarten terug dus die mensen zijn lekker veel geld kwijt voor niks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 18:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Timothy21 schreef:
Kaarten ook binnen. Maare, 17 euro servicekosten voor 4 tickets? Zo kan ik ook rijk worden ja....


Paylogic heeft ook medewerkers die zorgen dat de dienst draaiende blijft en die gewoon salaris ontvangen xd

Net zoals we hier op Hardtraxx advertenties tonen om de kosten te dekken :D

Kaartjes ook binnen, nu hopen op mooi weer :clap:

Juist ja, dat is 4 euro per ticket, met 40.000 tickets is dat al 160.000 euro voor alleen Decibel. Daarnaast verkopen ze ook nog tickets voor ik weet niet hoeveel andere feesten. Tickets zijn tegenwoordig vrijwel allemaal e-tickets (of via smartphone), dus er zijn ook geen verzend/drukkosten. Het enige waar ze voor moeten zorgen is dat ze de serverload aan kunnen. Verder is het wat serveronderhoud en een helpdesk. Voor de rest is het gewoon slapend rijk worden volgens mij. Of regelt Paylogic ook al die mensen die bij de ingang staan om de kaartjes te scannen?

Edit: In 2009 heeft Paylogic 3 miljoen kaartjes willen verkopen, dat is dus 3miljoenx4 euro = 12 miljoen euro. Daar kun je een jaar lang 300-400 fulltime werknemers voor in dienst nemen. Whatsapp, een bedrijf dat soortgelijke kosten heeft (server/software onderhoud + helpdesk) kan het met 35 man af en hebben te maken met 1miljard berichtjes per dag. Er van uitgaande dat Paylogic ook zoveel mensen nodig heeft (waarschijnlijk niet eens) houd je dus zo'n 10 miljoen op jaarbasis over.

Edit2: Niet helemaal waar, ik lees dat ze 120 medewerkers hebben. Wat ze allemaal doen weet ik niet, maar er moet natuurlijk ook nieuwe klanten worden binnen gehaald, maar goed nieuwe klanten zijn ook weer extra inkomsten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 19:01 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat ze veel support kosten hebben :) Tech team zal max 10 man groot zijn gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Had niet verwacht dat het zó snel zou lopen. Dan maar op een andere manier proberen te regelen.

Niet? Ik had er voor het eerst bij Decibel serieus rekening mee gehouden dat ik geen kaarten kon krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 19:35 
 

Heb kaartjes laten bestellen door een vriendin, maar die had ze om kwart over 1 al ofzo, word eerste keer, kijk er wel naar uit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Boven een bepaald aantal bezoekers komt paylogic volgens mij zelf de kaarten afscannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 20:37 
 

Lyst schreef:
geldverhaal

en daar komt nog eens bij dat je vroeger per bestelling admin kosten betaalde ipv per kaartje
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

Paylogic is dusdanig ge-automatiseert dat er in principe alleen iemand er voor moet zorgen dan hun server niet ontploft als het druk wordt. Administratiekosten is de grootste oplichterij wat er bestaat. Alhoewel 70 ballen voor een festival ook zachtjes aan op oplichterij begint te lijken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Steffnov schreef:
Had niet verwacht dat het zó snel zou lopen. Dan maar op een andere manier proberen te regelen.

Niet? Ik had er voor het eerst bij Decibel serieus rekening mee gehouden dat ik geen kaarten kon krijgen.

Was op werk, dacht dat het wel goed zou komen als ik om 4 uur thuis zou zijn xd oh well
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 00:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

VIP Ticket binnen... vanmiddag al..
Als kadootje van mijn ouders dat ik binnenkort jarig ben! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Paylogic is dusdanig ge-automatiseert dat er in principe alleen iemand er voor moet zorgen dan hun server niet ontploft als het druk wordt. Administratiekosten is de grootste oplichterij wat er bestaat. Alhoewel 70 ballen voor een festival ook zachtjes aan op oplichterij begint te lijken...

Ik vind het nog meevallen als je het vergelijkt met een concert van een bekende artiest. Die treedt een paar uur op (max) en kun je weer naar huis. Nu heb je een hele dag schik op een groot terrein met heel veel djs. Alles is nu ook prima geregeld en dan vind ik 70 euro gewoon in orde. Tis niet goedkoop, maar je krijgt er ook wat voor terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat voor volk hier op af komt dan... Mainstage maar ontwijken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 10:50 
 

urbandesigner schreef:
Ben benieuwd wat voor volk hier op af komt dan... Mainstage maar ontwijken :whistle:


Hier word ik dan weer zo moe van hé, kon je 5 jaar geleden al bedenken dat het een keer zou gebeuren, dus wen er maar aan want zal op geen een feest daalijk anders worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ordinary Joe schreef:
patrickjeb schreef:


Ik hoop dat ze niet één kaart verkopen.


B2S haalt sws alle kaarten terug dus die mensen zijn lekker veel geld kwijt voor niks :thumbup:

Ik vraag me best wel af hoe ze dat willen gaan doen. Ze weten toch niet precies welke kaarten, qua barcode, aangeboden worden op marktplaats? Een gebruikersnaam op marktplaats kan een compleet andere zijn dan bij paylogic. Iemand die weet hoe ze dit doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben ook aanwezig. Jha ik hoop op een goed systeem dat ze zulke marktplaats lui eens aan gaan pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 15:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:

Hier word ik dan weer zo moe van hé, kon je 5 jaar geleden al bedenken dat het een keer zou gebeuren, dus wen er maar aan want zal op geen een feest daalijk anders worden :P

Dat maakt het toch niet minder kut..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik laat deze sessie aan mijn neus voorbij gaan. Ga ook al naar Defqon beetje centjes sparen is ook niks mis mee haha! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb m'n kaartje trouwens ook al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 23:02 
 

stefan_helmond schreef:
Heb m'n kaartje trouwens ook al.

ok bedankt doei
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten