Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Glenn schreef:
Ik laat deze sessie aan mijn neus voorbij gaan. Ga ook al naar Defqon beetje centjes sparen is ook niks mis mee haha! ^^


Dat heb ik al 2 jaar. Ben nu met deze erbij al 3 keer niet meer geweest en ik vind het wel goed zo. Ik ben voor dit soort festivals 200 euro kwijt aan reiskosten, eten en drinken, ticket enz. Plus dat het qua sfeer ook vaak ver te zoeken is over het algemeen. Daarbij zijn natuurlijk de mensen uitgezonderd die je kent zeg maar.

@ Parvuz

Volgens mij als het om individuele personen gaat, zal je dat toch wel simpel kunnen achterhalen doormiddel van het IP-adres te achterhalen. Alleen zullen die personen meestal geen oplichters zijn. Dat lijken mij vooral die ticketshops die niets met paylogic of ticketscript te maken hebben. Dat is volgens mij wel iets minder makkelijk te achterhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 23:57 
 

niet zo zielig doen mare, tis gewoon een kk vet festival waa rje gewoon moet zijn klaar uit over en uit hopsakee tsiens en houdoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verder alles goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 00:19 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
niet zo zielig doen mare, tis gewoon een kk vet festival waa rje gewoon moet zijn klaar uit over en uit hopsakee tsiens en houdoe

Zit je weer aan de pille? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Glenn schreef:
Ik laat deze sessie aan mijn neus voorbij gaan. Ga ook al naar Defqon beetje centjes sparen is ook niks mis mee haha! ^^


Dat heb ik al 2 jaar. Ben nu met deze erbij al 3 keer niet meer geweest en ik vind het wel goed zo. Ik ben voor dit soort festivals 200 euro kwijt aan reiskosten, eten en drinken, ticket enz. Plus dat het qua sfeer ook vaak ver te zoeken is over het algemeen. Daarbij zijn natuurlijk de mensen uitgezonderd die je kent zeg maar.

Hoe kom je in godsnaam aan 200 euro?

75 euro kaartje
30 euro bus vanuit Nijmegen

Geef je bijna 100 euro uit aan eten/spul/drank? Lijkt me sterk. Water kun je overigens bijvullen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 09:16 
 

hotymoty schreef:
KSwoosh schreef:
niet zo zielig doen mare, tis gewoon een kk vet festival waa rje gewoon moet zijn klaar uit over en uit hopsakee tsiens en houdoe

Zit je weer aan de pille? :aww:

ik kan ook zeggen dat ie gewoon moet gaan maar dit is leuker en komt op hetzelfde neer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 10:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hotymoty schreef:
KSwoosh schreef:
niet zo zielig doen mare, tis gewoon een kk vet festival waa rje gewoon moet zijn klaar uit over en uit hopsakee tsiens en houdoe

Zit je weer aan de pille? :aww:

ik kan ook zeggen dat ie gewoon moet gaan maar dit is leuker en komt op hetzelfde neer


Inderdaad, ik heb me kapot gelachen!

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 10:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
El Mare schreef:
Glenn schreef:
Ik laat deze sessie aan mijn neus voorbij gaan. Ga ook al naar Defqon beetje centjes sparen is ook niks mis mee haha! ^^


Dat heb ik al 2 jaar. Ben nu met deze erbij al 3 keer niet meer geweest en ik vind het wel goed zo. Ik ben voor dit soort festivals 200 euro kwijt aan reiskosten, eten en drinken, ticket enz. Plus dat het qua sfeer ook vaak ver te zoeken is over het algemeen. Daarbij zijn natuurlijk de mensen uitgezonderd die je kent zeg maar.

Hoe kom je in godsnaam aan 200 euro?

75 euro kaartje
30 euro bus vanuit Nijmegen

Geef je bijna 100 euro uit aan eten/spul/drank? Lijkt me sterk. Water kun je overigens bijvullen. :P


100 euro voor eten en drinken is nog aan de lage kant zelfs.

Dat is helaas altijd de grote kostenpost bij dit soort evenementen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 10:20 
 

hoebedoelje schreef:
Inderdaad, ik heb me kapot gelachen!

:')

daar ben ik blij om

:=|
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

Blij dat ik geen kaartje heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 10:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sowieso niet aanwezig. Schijnbaar weegt hun eigen arrogantie zwaarder dan de ruim 200 mensen die oproepen om de line-up voor de kaartverkoop vrij te geven. Ik kan nu wel mooi uitgerust naar Luminosity de volgende dag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 11:02 
 
Hardtraxx Newbie

eerste 4 pagina,s heb ik al vol gespamt met €9.999.999,99 xd

door deze pannenkoeken heb ik dus waarschijnlijk geen kaartje kunnen bemachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom op ik wil de line up !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
100 euro voor eten en drinken is nog aan de lage kant zelfs.

Dat is helaas altijd de grote kostenpost bij dit soort evenementen. :/

Ik weet niet hoeveel jij drinkt/eet of wat voor dure dingen jij pakt, maar ik heb op festivals altijd aan 40/50 meer dan genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd, m'n record is 70, vorig jaar decibel omdat het zo warm was. verder altijd 35 tot 50 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 12:57 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben ook altijd rond de 90/100 euro kwijt, dus is opzich niet raar hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon 2011 was het toppunt.. Eerst 70 euro aan munten gekocht, keken we om een uur of drie hoeveel munten we nog hadden, nog 6 :lol: ... Niet zo slim om in het begin teveel bier en Flugels te halen. Daarna nog voor 50 bijgehaald, en een voetbalshirt gekocht... 160 euro kwijt op het terrein zelf :cry:

Maar meestal kom ik rond de 70 euro, heb geen zin om te zuinig aan te doen op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Ik ben ook altijd rond de 90/100 euro kwijt, dus is opzich niet raar hoor.

Hoe flik je dat dan? Sta je alleen maar op de main, stil te staan en om het kwartier drinken te halen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remote Control schreef:
eerste 4 pagina,s heb ik al vol gespamt met €9.999.999,99 xd


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 14:33 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Timothy21 schreef:
Ik ben ook altijd rond de 90/100 euro kwijt, dus is opzich niet raar hoor.

Hoe flik je dat dan? Sta je alleen maar op de main, stil te staan en om het kwartier drinken te halen? :P


Haha nee, sta eigenlijk nooit bij de main. Haal wel veel bier xd bij de andere stages kan je meestal mooi losgaan 3 meter van de bar af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 15:12 
 
Hardtraxx Newbie

haha , gelijk of 66 mailtjes met bod is afgewezen, en een stuk of 5 reacties met "stakker", en wat wil je hier mee bereiken, en optyfen gast!.
wat denken ze wel niet, hun moet oppleuren met die zielige handelmanoeuvres... :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 15:47 
 

Ik denk dat ik voor zo'n 150 euro aan eten/drinken kwijt ben, ik drink geen bier maar baco etc dus dat is al gauw het dubbele van een biertje

skereeee tijdennnnnnnn
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meestal 20-30 euro :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
El Mare schreef:
Glenn schreef:
Ik laat deze sessie aan mijn neus voorbij gaan. Ga ook al naar Defqon beetje centjes sparen is ook niks mis mee haha! ^^


Dat heb ik al 2 jaar. Ben nu met deze erbij al 3 keer niet meer geweest en ik vind het wel goed zo. Ik ben voor dit soort festivals 200 euro kwijt aan reiskosten, eten en drinken, ticket enz. Plus dat het qua sfeer ook vaak ver te zoeken is over het algemeen. Daarbij zijn natuurlijk de mensen uitgezonderd die je kent zeg maar.

Hoe kom je in godsnaam aan 200 euro?

75 euro kaartje
30 euro bus vanuit Nijmegen

Geef je bijna 100 euro uit aan eten/spul/drank? Lijkt me sterk. Water kun je overigens bijvullen. :P


Ik wil graag nuchter naar Decibel, dan kost het me dus idd zoveel aan eten en drinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vriend van me heeft zaterdagtickets kunnen bemachtigen. Vierde keer Decibel alweer, drie keer al een topfeest gehad!
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten