Glenn schreef:
Ik laat deze sessie aan mijn neus voorbij gaan. Ga ook al naar Defqon beetje centjes sparen is ook niks mis mee haha!

Dat heb ik al 2 jaar. Ben nu met deze erbij al 3 keer niet meer geweest en ik vind het wel goed zo. Ik ben voor dit soort festivals 200 euro kwijt aan reiskosten, eten en drinken, ticket enz. Plus dat het qua sfeer ook vaak ver te zoeken is over het algemeen. Daarbij zijn natuurlijk de mensen uitgezonderd die je kent zeg maar.
@ Parvuz
Volgens mij als het om individuele personen gaat, zal je dat toch wel simpel kunnen achterhalen doormiddel van het IP-adres te achterhalen. Alleen zullen die personen meestal geen oplichters zijn. Dat lijken mij vooral die ticketshops die niets met paylogic of ticketscript te maken hebben. Dat is volgens mij wel iets minder makkelijk te achterhalen.