Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 28  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 10:27 
 
Hardtraxxer

Anybody know when the tickets for saturday only comes out? :P
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 10:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
Anybody know when the tickets for saturday only comes out? :P

May 11th
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 12:42 
 
Hardtraxxer

Wnr zou de line-up zo ongeveer uitkomen?
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Nfect schreef:
Wnr zou de line-up zo ongeveer uitkomen?

In juni/juli
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is B2S retarted bezig. Kreeg net een mailtje dat ik tickets kan bestellen. Totale kosten: € 503,35. En dat moet vóór aankomende zondag betaald zijn. Dat mochten ze ook wel eerder vermelden. Verder zie ik ook geen reden waarom we niet tot begin mei hebben om te betalen.
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:22 
 

iMark schreef:

:love:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2013 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:


Wat een heerlijke trailer :love: Het aftellen kan weer beginnen!
Bericht Geplaatst op 23 apr 2013 16:09 
 
Hardtraxxer

Neem aan dat dit niet het anthem is?
Bericht Geplaatst op 23 apr 2013 16:17 
 
Hardtraxx Elite

brammetjepsv schreef:
Neem aan dat dit niet het anthem is?


Hele goede vraag, dit is het anthem voor de eerstkomende 10 edities van decibel. Als ik jou was zou ik hem niet teveel luisteren anders ben je m over 5 jaar al zat.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2013 16:34 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
brammetjepsv schreef:
Neem aan dat dit niet het anthem is?


Hele goede vraag, dit is het anthem voor de eerstkomende 10 edities van decibel. Als ik jou was zou ik hem niet teveel luisteren anders ben je m over 5 jaar al zat.


Bedankt voor het volwassen antwoord! :thumbup: Mijn vraag is nu in ieder geval wel beantwoord :worship:
Bericht Geplaatst op 25 apr 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Wat is B2S retarted bezig. Kreeg net een mailtje dat ik tickets kan bestellen. Totale kosten: € 503,35. En dat moet vóór aankomende zondag betaald zijn. Dat mochten ze ook wel eerder vermelden. Verder zie ik ook geen reden waarom we niet tot begin mei hebben om te betalen.

ik had ook al te laat tickets besteld, gewoon mailtje naar [email protected] sturen en vragen of je wat meer tijd mag hiervoor, bij mij deden ze iig niet moeilijk.
Bericht Geplaatst op 25 apr 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fijn man, die trailer tachtig keer quoten, is leuk met die autoplay bug
Bericht Geplaatst op 27 apr 2013 11:50 
 

Hoeveel kost een gewoon zaterdag ticket in totaal met servicekosten erbij, 65?
Bericht Geplaatst op 27 apr 2013 12:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Hoeveel kost een gewoon zaterdag ticket in totaal met servicekosten erbij, 65?

73.25 incl fee
Bericht Geplaatst op 27 apr 2013 12:53 
 

Ook goed ^^
Bericht Geplaatst op 27 apr 2013 13:58 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Ook goed ^^


Hé hij is terug :P
Bericht Geplaatst op 01 mei 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Anthem dus door Noisecontrollers...

Bericht Geplaatst op 01 mei 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Anthem dus door Noisecontrollers...



Dus toch de track uit de trailer...wat een zielig plaatje zeg.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer NC? Slaat nergens op
Bericht Geplaatst op 01 mei 2013 20:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tracks onder decibel trailers waren de afgelopen jaren nooit het anthem.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Tracks onder decibel trailers waren de afgelopen jaren nooit het anthem.

Weet niet of je het filmpje hebt geluisterd, maar de MC zegt in ieder geval dat het het nieuwe Decibel anthem is, en de vocals in de track lijken het te beamen. Is natuurlijk geen 100%, maar resultaten uit het verleden...
Bericht Geplaatst op 01 mei 2013 20:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah ja lees 't nu in het andere topic, dan weet ik 't ook niet. Het lijkt mij in elk geval zaak dat dit tot op de bodem uitgezocht gaat worden. :P
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 10:28 
 

Zaterdag mooi kaartje laten bestellen, want zelf ben ik er zaterdag rond die tijd niet, en vorig jaar was het trouwens pas na 3 dagen uitverkocht? :P
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal nu wel weer eerder zijn, want ju moet tog wel op die Meenstees staan foor Wildstylerz !! En lekker filmen !!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten