Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 18:45 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Waarom kies je in godsnaam voor Safari als de camping ook nog beschikbaar is? :/

Voor het derde jaar op rij in Giraf Bungalow 2. Gaan weer epische dagen worden! :yay:

Op een of andere manier kwam ik er rond 13.15 uur doorheen op de kampeersite en toen had ik maar één keus: safaricamp. Dus toen maar voor die gekozen. Later kwam B2S ook met een link naar de campingplaatsen op het vakantiepark. Maargoed, dan maar iets verder lopen, zal er vast niet minder gezellig om worden. Nu al zin in een heel weekend decibel!!!
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 20:21 

Hardtraxxer

HardstyleLover90 schreef:
Chukkels schreef:
Waarom kies je in godsnaam voor Safari als de camping ook nog beschikbaar is? :/

Voor het derde jaar op rij in Giraf Bungalow 2. Gaan weer epische dagen worden! :yay:

Op een of andere manier kwam ik er rond 13.15 uur doorheen op de kampeersite en toen had ik maar één keus: safaricamp. Dus toen maar voor die gekozen. Later kwam B2S ook met een link naar de campingplaatsen op het vakantiepark. Maargoed, dan maar iets verder lopen, zal er vast niet minder gezellig om worden. Nu al zin in een heel weekend decibel!!!

Idd... was bij mij ook het geval :) Maar we maken er op het safaricamp ook gwn een feest van :P
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 20:35 

Hardtraxxer

Moooi, ook ik ga n weekendje Decibel!
Ik zit ook met n hoop man op t safaripark..
Ik heb de zomerrrr in m'n bol... tralalalaaa
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 22:14 

Hardtraxx Veteran

Aanwezig met Vinken !
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 11:14 

Donateur

Whoehoe dit jaar weer lekker chillen in de junk a low, i have er sin in!
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:35 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

Ik ook Daan, samen kamer delen :loving:
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:52 

Hardtraxx Elite

wtf.. waarom was ik in de veronderstelling dat vandaag de zaterdagverkoop begon... zie ik nu 11 mei staan.. zit ik dan, helemaal klaar dervoor, wekker dervoor gezet en al xd
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 16:55 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Nice, met wie ga je?
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 09:41 

Donateur

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Nice, met wie ga je?

Ik ga alleen, maar zou me niks verbazen dat weer dezelfde mensen in mijn huisje liggen als vorig jaar. Nja daar moet ik het maar mee doen :evil:
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 14:57 

Hardtraxx Elite

En dan willen er opeenst och wel vrienden gaan. Nou ja, er zijn nog tentplekken over. Wellicht dat ik geowon ga, dan maar eventjes kut slapen. Iemand die weet hoe dat zit met die tentplekken van 35 euro? Het is wel een ongezellige boel als er werkelijk waar maar één tent kan staan.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 17:23 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
En dan willen er opeenst och wel vrienden gaan. Nou ja, er zijn nog tentplekken over. Wellicht dat ik geowon ga, dan maar eventjes kut slapen. Iemand die weet hoe dat zit met die tentplekken van 35 euro? Het is wel een ongezellige boel als er werkelijk waar maar één tent kan staan.

je hebt een plek die weer onderverdeeld is in A B C en D dus je staat met 4 andere tenten op een plek. dit was iig bij ons het geval vorig jaar.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 21:35 

Hardtraxxer

Ik heb ook safari camping. Mijn after na DB zaterdag in Goirle is nl bij die uitgang van het park haha. Dan is 't maar 5 minuten in de file staan of zelfs te lopen, anders uren.

Zondag ben ik weer terug op de camping :) Wordt mooi!
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 00:36 

Hardtraxx Elite

Ik ben er bij! :D
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 11:49 

Hardtraxxer

Iemand die weet of er op de plekken bij het SafariCamp stroom aanwezig is?
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 10:25 

Hardtraxxer

€70,- is dat incl. eten en drinken?

Wat een geld voor een festival zeg.
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 12:53 

Hardtraxxer

Iemand die de vouchercodes al ontvangen heeft? Die gingen toch voor het einde van de week verstuurd worden...
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 13:40 

Hardtraxxer

Jup, ik had ze vrijdagavond in mijn mailbox.
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 14:05 

Hardtraxxer

thmn schreef:

Blijkbaar stonden ze bij mij in m'n ongewenste mail... heb ze ook ontvangen dus :)
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 14:32 

Hardtraxx Veteran

Nfect schreef:
thmn schreef:

Blijkbaar stonden ze bij mij in m'n ongewenste mail... heb ze ook ontvangen dus :)

Ik heb ze iig nog niet.
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 15:28 

Hardtraxxer

Nfect schreef:
thmn schreef:

bij mij ook bij ongewenst ;\

ArnoDekkers1995 schreef:
Iemand die weet of er op de plekken bij het SafariCamp stroom aanwezig is?

ja maar je moet wel zo'n camping omvormer hebben. Het paaltje wat op je veld staat is geen reguliere stekker aansluiting zoals je thuis in de muur hebt.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:23 

Hardtraxx Addict

Even een vraagje wbt kamperen.

Als een kampeerticket bestel van €35,- krijg je dan gewoon een staanplaats toegewezen waar je je tentje kan neerzetten, kunnen de mensen die mee gaan ook een ticket kopen en gewoon op dezelfde plek komen, en dan maar 1 tent opzetten, of hoe zit dat?

En is dat Safaripark ver lopen van naar Decibel? Want het vakantiepark is al volgeboekt maar safaripark niet
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 02:36 

Hardtraxx Veteran

Riichard schreef:

Als een kampeerticket bestel van €35,- krijg je dan gewoon een staanplaats toegewezen waar je je tentje kan neerzetten, kunnen de mensen die mee gaan ook een ticket kopen en gewoon op dezelfde plek komen, en dan maar 1 tent opzetten, of hoe zit dat?

En is dat Safaripark ver lopen van naar Decibel? Want het vakantiepark is al volgeboekt maar safaripark niet

uiteindelijk valt het wel mee hoe ver dat is, je moet alleen de juiste weg weten te vinden :P
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 14:19 

Hardtraxx Addict

Weekend geboekt met Kswoosh :yay:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:02 

Riichard schreef:

jonge, wij vliegen daar gewoon naartoe!
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:14 

Hardtraxx Addict

helikopter alles
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten