Tijdens Noisecontrollers, Headhunterz, Wildstylez, Zatox en Nosferatu ook op de Main gestaan, maar vooraan ging het toch zeerzeker los. (Al werden we soms wel aangekeken of we niet goed wijs waren

)
+ en -
+++ Oudere plaatjes tussendoor (The Pressure, Miami Belch, Crystal etc.)
++ Sfeertje @ Main. Mensen om ons heen waren gwn echt chill. (Waar het achteraan op de main volgens mij grotendeels stil stond)
++ Veel nieuwe mensen ontmoet.
+ Pussylounge (Begin vd dag). Lekkere oude plaatjes gehoord. (O.a. Our Power)
+ Temperatuur in Euphoria stage viel me (relatief) mee.
- Warmte (Vooral op Pussy & Main last van gehad, waardoor ik niet de hele middag maximaal kon gaan. Savonds weer goed gemaakt

)
- Te weinig drink-hervul plaatsen. (100.000 man bij een hervul plaats)
- Zand in combinatie met zonnebrandcreme, waardoor ik helemaal vol met zand zat. (Behoorlijk nasty)
In het algemeen: Super dagje,, maar volgend jaar mag het wel 10 graden kouder zijn.