Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:06 
 

iMark schreef:
Grappig, hoe de sfeer op de main als saai word omschreven, terwijl ik het links voorin heerlijk naar mn zin had, en volgens mij meerdere mensen om me heen, gingen gewoon lekker los!

ik snap ook echt niet hoe mensen daar bij komen, want vooraan ging het idd echt heerlijk los!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:09 
 

't ging echt niet los op de main, man. Om je heen misschien, zag vanaf de verhoging misschien 10 "groepjes" losgaan, of iig bewogen. 't was echt 3x niks daar :P Zelfs vrienden die meewaren die voor de eerste keer naar zoiets gingen vonden de main gewoon kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:13 
 

Almighty schreef:
't ging echt niet los op de main, man. Om je heen misschien, zag vanaf de verhoging misschien 10 "groepjes" losgaan, of iig bewogen. 't was echt 3x niks daar :P Zelfs vrienden die meewaren die voor de eerste keer naar zoiets gingen vonden de main gewoon kut.

dan is de kunst om juist die groepjes op te zoeken die wel los gingen! en dat was mij godzijdank erg goed gelukt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:37 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Ritsurt schreef:
KSwoosh schreef:
Dus volgend jaar wordt het ook maar eens afsluiten bij de Pussylounge, mits de sfeer daar een beetje goed is, want mijn vooroordelen daarover zijn niet zo heel positief. Tijd om daar verandering in te brengen?


Zo'n gelijk vooroordeel had ik eigenlijk ook over de Pussy Lounge, maar ben er toch 3/4 keer geweest die dag en de sfeer vond ik toch wel veel en velen malen beter dan op de mainstage. Gewoon iedereen die lekker staat te bewegen, en helemaal tijdens Darkraver toen ze met die watersproeier aan de gang gingen, heeeeeerlijke sfeer en iedereen die gewoon stond de knallen :love: !

Denk dat ik volgend jaar ook wel wil afsluiten op Pussy Lounge, vond deze eindshow namelijk toch een beetje tegenvallen..

Nice! Dan moeten we tegen die tijd maar eens een keer gemeet hebben, kunnen we daar samen los gaan! :thumbsup:


Zekers gaat goed komen :cool: !


iMark schreef:
Grappig, hoe de sfeer op de main als saai word omschreven, terwijl ik het links voorin heerlijk naar mn zin had, en volgens mij meerdere mensen om me heen, gingen gewoon lekker los!


Ik heb alle tijd dat ik op de main stond boven op de bar gestaan, en als je dan over die hele menigte heen kijkt gaan er in verhouding echt maar weinig mensen los, als je er zelf instaat lijkt dat uiteraard niet of minder maar het viel me wel op toen ik er was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Grappig, hoe de sfeer op de main als saai word omschreven, terwijl ik het links voorin heerlijk naar mn zin had, en volgens mij meerdere mensen om me heen, gingen gewoon lekker los!

Ik had dat dus vorig jaar, precies een stukje te pakken waar het heel gezellig was. Dit jaar bij Frontliner wel, maar de rest niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:51 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Grappig, hoe de sfeer op de main als saai word omschreven, terwijl ik het links voorin heerlijk naar mn zin had, en volgens mij meerdere mensen om me heen, gingen gewoon lekker los!


Het naar je zin hebben en een bepaalde sfeer missen staat totaal los van elkaar. Ik vond de sfeer op de main soms wat saai maar heb het wel de hele tijd hendig dik naar m'n zin gehad ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad, heel jammer van de extreme warmte kon niet optimaal presteren ondanks de nodige hulpmiddelen maar tegen die hitte kon niemand gewoon volgas gaan. Toch ultieme plekje weten te vinden, rechtsvoor in de Loudness tent voor de ventilator, daar eigenlijk heel de dag gestaan. Heerlijke setjes voorbij horen komen, met als uitschieters toch echt RR en Solutio & the I's. Maar er blijft toch 1 man het ziekste! THERA <3 Wat een afsluiting!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier een stuk van het Brabants Dagblad!
http://www.brabantsdagblad.nl/regios/tilburg/11553125/Organisatie-Decibel-zeer-succesvol-verlopen.ece
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, jij bent dus dennis! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Ah, jij bent dus dennis! :lol:

Heb ik jou gesproken dan? :$ ik zou niet weten wie jij bent! :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij wel, met Ruubie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dennis schreef:


Toch is er 1 jongen overleden, in coma geraakt door combi van Xtc/drank/hitte/uitdroging en vanochtend overleden, hij zat op de zelfde school als mij, en kwam uit Waddinxveen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 22:24 
 
Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
dennis schreef:


Toch is er 1 jongen overleden, in coma geraakt door combi van Xtc/drank/hitte/uitdroging en vanochtend overleden, hij zat op de zelfde school als mij, en kwam uit Waddinxveen.


Pff, ga je ff naar een feestje toe...

Was overigens stiekem wel verbaasd over hoe verstandig de mensen waren gister, heb weinig mensen echt goed vdk gezien, wel gewoon een hoop mensen die eraan zaten maar gewoon op een normale en verantwoordelijke manier. Mensen zijn er goed mee om gegaan. Fijn om te zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijdens Noisecontrollers, Headhunterz, Wildstylez, Zatox en Nosferatu ook op de Main gestaan, maar vooraan ging het toch zeerzeker los. (Al werden we soms wel aangekeken of we niet goed wijs waren :P )

+ en -
+++ Oudere plaatjes tussendoor (The Pressure, Miami Belch, Crystal etc.)
++ Sfeertje @ Main. Mensen om ons heen waren gwn echt chill. (Waar het achteraan op de main volgens mij grotendeels stil stond)
++ Veel nieuwe mensen ontmoet.
+ Pussylounge (Begin vd dag). Lekkere oude plaatjes gehoord. (O.a. Our Power)
+ Temperatuur in Euphoria stage viel me (relatief) mee.

- Warmte (Vooral op Pussy & Main last van gehad, waardoor ik niet de hele middag maximaal kon gaan. Savonds weer goed gemaakt :P )
- Te weinig drink-hervul plaatsen. (100.000 man bij een hervul plaats)
- Zand in combinatie met zonnebrandcreme, waardoor ik helemaal vol met zand zat. (Behoorlijk nasty)

In het algemeen: Super dagje,, maar volgend jaar mag het wel 10 graden kouder zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens denk ik dat iedereen wel zn witte t-shirt kan weggooien, denk je slim te zijn om wit aan te doen. Zag trouwens wel mensen met een zwart t-shirt.. wat waren die denkende? het is -5?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net of je met die temperatuur veel verschil merkt tussen wit en zwart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Net of je met die temperatuur veel verschil merkt tussen wit en zwart :P
Zeker wel :)

http://lisanne-mirre-natuurkunde.webkli ... t-t-shirty
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Overigens denk ik dat iedereen wel zn witte t-shirt kan weggooien, denk je slim te zijn om wit aan te doen. Zag trouwens wel mensen met een zwart t-shirt.. wat waren die denkende? het is -5?

Had nergens last van? Zweten doe je toch wel, of je nu een wit of een zwart t-shirt aan doet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Overigens denk ik dat iedereen wel zn witte t-shirt kan weggooien, denk je slim te zijn om wit aan te doen. Zag trouwens wel mensen met een zwart t-shirt.. wat waren die denkende? het is -5?

't is maar waar je je druk om maakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Overigens denk ik dat iedereen wel zn witte t-shirt kan weggooien, denk je slim te zijn om wit aan te doen. Zag trouwens wel mensen met een zwart t-shirt.. wat waren die denkende? het is -5?


Da's alleen in de zon, in de tenten was die niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

DB was echt fantastisch! Ik heb een 1,5 liter fles water gepakt en t podium opgegaan en toen was t zo van: fuck it, ik ga gewoon eens 90 minuten vol gas en op t laatst nog ff extreem eindigen! Aan het einde vd set, fles zo goed als leeg, grote monitor speaker links van me die spontaan omviel xd (gelukkig niet kapot overigens!) En een fantastische ervaring rijker, ik heb zwaar genoten en superveel respect voor iedereen die ook los ging tijdens mn set met al een hele dag vol muzikaal geweld achter de rug! Morgen post ik mn tracklist, nu nog teveel spierpijn voor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 00:09 
 
Hardtraxx Elite

Respect!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 00:35 
 

Gisteren ben ik wel aangesproken in de Loudness door een vrouwke, of ik Chris Two was.
ken haar helemaal niet, maar goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 08:25 
 

JB1991 schreef:
- Te weinig drink-hervul plaatsen. (100.000 man bij een hervul plaats)

kwestie van duwen :P ik was steeds binnen 5 min aan de beurt hahahaha xd


JB1991 schreef:
- Zand in combinatie met zonnebrandcreme, waardoor ik helemaal vol met zand zat. (Behoorlijk nasty)

daar had ik ook last van xd heerlijke modderpoel in de douche daarna bij ons thuis, door al dat zand xd
ook genieten was toen ik zon strandbal in mn gezicht kreeg, lekker zon hap zand in je mond, ogen, oren, heerlijk! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
DB was echt fantastisch! Ik heb een 1,5 liter fles water gepakt en t podium opgegaan en toen was t zo van: fuck it, ik ga gewoon eens 90 minuten vol gas en op t laatst nog ff extreem eindigen! Aan het einde vd set, fles zo goed als leeg, grote monitor speaker links van me die spontaan omviel xd (gelukkig niet kapot overigens!) En een fantastische ervaring rijker, ik heb zwaar genoten en superveel respect voor iedereen die ook los ging tijdens mn set met al een hele dag vol muzikaal geweld achter de rug! Morgen post ik mn tracklist, nu nog teveel spierpijn voor :lol:

Je set was ook gewoon meer dan gruwelijk! Elke zweetdruppel meer dan waard haha! Toch de set waar ik het meest naar uitkeek en waar ik mezelf ook voor gespaard heb!

Was maar goed ook, want je ging gruwelijk tekeer. :yay:

Je maakte mij overigens ook bijzonder happy met een van mijn favoriete platen :D :loving:
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten