Rondje over Decibel terrein:
Wat hadden ze het weer top verzorgd! Heel vet die GoFast water jetpack bij de Pussylounge, alleen jammer was dat het geluid van de Pussylounge so hard doorlekte naar de stages erachter... Bij de euphoria hoorde je het ook regelmatig door het geluid heen.
Frontliner
Hij begon met wat oudere tracks, de wat hardere eigenlijk, waarna hij opbouwde naar zn nieuwe tracks, best apart eigenlijk, want zo ging ie van hard naar zacht, haha. Maar nondeknetter, wat waren die nieuwe platen een genot... Kippenvel tot op het bot, oh oh oh. Melody man, Halo's, heerlijk!
Noisecontrollers
Lekkere set, weinig bijzonders volgens mij. Uiteraard hun super lekkere nieuwe track Break The Show gehoord, ook een genot voor het oor!
Headhunterz (tot de helft)
Voor HHZ doen vond ik deze set een beetje tegenvallen. Weinig melodische klappers zoals ik van em gewend was. Of hij deed hetzelfde als Frontliner, dus een soort omgekeerde opbouw. Dus halverwege zijn we maar ff naar wat andere maten gegaan in de Euphoria

Enorm pluspuntje: Reignite
Max Enforcer
Super sfeertje hier, prachtig was ook dat er hier een paar oude knarren flink stonden te beuken, en mooi om te zien!
Ging ook lekker los hier, maar het was er wel echt heel warm.. De beloofd airco's waren helaas nergens te bekennen

Ran-D
Heeerlijke set! Adaro nog tegengekomen in het publiek, geniale vent is dat ook: aardig en staat ook nog mee te beuken

Wil ik naar de wc gaan... hoor ik ineens dat ze Bolivia teasen!! Dus ik terugsprinten en ff vol kapot knallen op Bolivia, hahaha. Prachtig!
DBSTF
Echt een hele lekkere set! Lekker licht, lekker zomers, top setje!
Ik had ze eigenlijk wel eerder op de avond verwacht, maar het was zeker niet erg om ze nu te horen!
Solutio & The I's (zoeken naar HT meeting, maar gelijk weer weg, want het was daar veel te heet)
Tja... wat HTérs en andere bekenden begroet hier, maar het was me veel te warm hier, dus gelijk weer weg toen ik er achetr kwam dat niemand eigenlijk iets van de meeting wist

En shame on you Wesley, hoezo denk je da tik niet naar Decibel ga!!! kan echt niet!
Wildstylez
Jahoor, hij draaide Timeless... Wat een held

Verder prima setje, heb er niet zo heel erg op gelet tijdens zijn set eigenlijk.
Zatox
Lekkere tracks, een paar nieuwe gehoord, maar door buikpijn ff weggegaan en wat gegeten. Hoppa! Weg buikpijn!
En toen ff lekker met de benen in het water gestaan, wat was dat lekker zeg!
Veel gezellige mensen ook daar bij het water, top sfeertje!
Nosferatu (heeel kort)
Kijk, dat is nou hoe je met hardcore moet afsluiten! Ik was er dan maar een kwartiertje fzo, maar het begon wel heel dik! Zoveel beter als EA...
Wandeltocht naar het reuzenrad & Mental Theo
Wauw. Wat was ik verrast! Mental Theo draaide gewoon echt geniaal lekker! Beukplaat de ene na de andere, prachtig!
Tis eens wat anders als het standaard beukwerk!
Toen ooknog eventjes het reuzenrad in geweest, echt heel erg mooi uitzicht over het gigantisch grote terrein. Echt mooi.
Mental theo maakt ook wel wat in je los hoor, ik stond me daar een partij raar te hakken, ik weet niet waar die behoefte vandaan kwam om me zo achterlijk te gedragen, maar het was wel echt heerlijk

Eindshow
Tja, na de eindshow van defqon heb ik eigenlijk zoiets van dat geen enkele eindshow dat nog kan overtreffen, dus volgend jaar wordt het ook maar eens afsluiten bij de Pussylounge, mits de sfeer daar een beetje goed is, want mijn vooroordelen daarover zijn niet zo heel positief. Tijd om daar verandering in te brengen?
Verder was het vuurwerk wel aardig, alleen die witte prut na het vuurwerk uit de lucht was niet zo heel fijn... het leek wel of het sneeuwde!
Daarnaast zag ik ook flink wat gevaarlijk grote vonken het publiek in gaan (ik kreeg er zelfs 1 op mn hoofd, godskolere wat was dat ding heet!), best gevaarlijk! Zoiets had ik nog nooit meegemaakt eigenlijk.
Verder was de drukte bij de uitgangen goed geregeld en kregen we weer zon heerlijk nietsbijdragend boekje

Pluspunten:
+ Super sfeer overal
+ Heel veel leuke en bekende mensen tegengekomen
+ Suuuuuuuuuper lekker weer
+ CO2 kanonnen op de main
+ Dat je in het water kon staan
+ Het weer
+ In de schaduw van de stage kunnen staan op de main
+ Goed geluid overal
Minpunten:
- Vlammen op de main, terwijl het 30+ graden is...
- Drukte bij de wc's: hoezo waren er zo weinig kranen?
- Geen HT meeting gevonden