Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:26 

PierrePruuk schreef:
Wat draaide Zany zoal? Ben toch maar voor Adaro gegaan omdat de Euphoria op zijn snelst 20 minuten lopen was en omdat hij zo vroeg stond.

Acid Nightmare heb ik gehoord en ook Zazafrontje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:29 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

;)

Haha ik moest lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:30 

Chris Two schreef:
-puntjes
Aantal mensen grandioos fout zien gaan met KO tot gevolgen

Niemand out zien gaan, eigenlijk. Wel verwacht met de hitte..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:34 

Hardtraxx Addict

Leuk feest gehad, eerste Decibel. In ze zon was het op veel momenten net te, in de Loudness tent was het goed te doen als je aan de rand stond. Set van Adaro was insane, draaiden alleen maar top platen en weer die geweldige sfeer, vooral Struggle for Existence en Bolivia waren prachtig. Verder eigenlijk heel veel rondgelope wat ik wel een beetje jammer vond, vandaar veel artiesten niet gezien en ook niet echt setjes volledig kunnen horen.

Verder, drinkpunten waren er weinig en duurden ontzettend lang, ook bij de bars vaak lang bij de main. Weinig mensen die los gingen op de main, gelukkig stond ik rechtsboven op die bars daar was lekker ruimte en nog beetje luchtig.

Grootste tegenvaller van de dag was toch wel Nosferatu. Nondeju wat een slappe set, had hier toch wel veel meer van verwacht.

Uiteindelijk een leuk feest gehad, maar duurde wel lang voordat hij op gang kwam. Helaas nog iets ontzettend naars meegemaakt..
Stond rechtsboven bij de main boven op de bar bij zo'n pilaar waar de lampen en lasers aan zitten. Was een kerel die volgens mij vdk was en z'n zonnebril daar in liet vallen. Vervolgens wil hij daar inklimmen maar verliest grip en valt 5 á 6 meter naar beneden en komt terecht bij de bar, het ergste is nog dat er een metalen buis onderin lag die bij de constructie hoorde. Deze jongen viel dus 6 meter naar beneden met lichaam op die metalen buis. Hele arm lag in puinhoop, vervolgens hulpdiensten ter plekken etc. Heel naar want zag hem gewoon naar beneden vallen. Was in een klap nuchter, bah bah.

Pluspunten

- Adaro
- Darkraver
- Weertje
- Sfeer
- Eten was goed betaalbaar
- Eindshow was mooi lasers en vuurwerk dan, de muziek was kut

Minpunten

- Nosferatu
- Mainstage was niet echt levendig
- Bediening bij mainstage duurde lang
- Te weinig en slechte watervoorzieningen
- Sommige mensen die weer geen grenzen kennen.
- Drukte bij Partyraiser, zo druk dat ik gewoon niet naar binnen kon.
- Sfeer was op sommige momenten kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:53 

Ik wil nog de heren Degos, Re-done en Thera bedanken, ik ben om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:02 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Stond rechtsboven bij de main boven op de bar bij zo'n pilaar waar de lampen en lasers aan zitten. Was een kerel die volgens mij vdk was en z'n zonnebril daar in liet vallen. Vervolgens wil hij daar inklimmen maar verliest grip en valt 5 á 6 meter naar beneden en komt terecht bij de bar, het ergste is nog dat er een metalen buis onderin lag die bij de constructie hoorde. Deze jongen viel dus 6 meter naar beneden met lichaam op die metalen buis. Hele arm lag in puinhoop, vervolgens hulpdiensten ter plekken etc. Heel naar want zag hem gewoon naar beneden vallen. Was in een klap nuchter, bah bah.

Ziek hoor, ik heb ook 1 keer iemand K.O zien vallen en helemaal schuimbekkend op de grond lag. Blijft voor altijd op je netvlies gebrand :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:03 

Hardtraxx Addict

Haha ja Almighty 2 keer voorstellen xD. Nou hierbij een kort verslagje:
Vrijdagmiddag rond half 6 al aangekomen (met Daan, Christian, Julian, Robert en Thijs in een bungalow). Op de pre al een lekker sfeertje en had erg zin in die zaterdag. WEl wat weinig slaap gehad dus kwam er maar wat moeilijk in maar eenmaal bij Mindustries had ik wel echt zin in een feestje. Nog nooit meegemaakt en echt een hele dikke set! Verdere set v/d dag Thera! Wat een geweld! Moest nogal lachen om de reacties op Coretoon :D Degos & Re-done en Solutio & The I's ook een erg erg dikke set! Al met al een lekker feestje gehad! Iets meer waterpunten of sproeiers waren geen overbodige luxe geweest en €2,50 voor een raketje met dit weer is natuurlijk ook schandalig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:11 

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:58 

Artiest

Tracklistje van onze set.

01. Intro
02. Solutio & The I's - Decibel DJ Tool
03. Phrantic & Phuture Noize - Arise
04. Da Bootleggers - Bitches & Ho's (Digital Punk's Hardstyle Refixx)
05. Max Enforcer - Loudness
06. Solutio & The I's - Mistress
07. The Beholder & Zany - Welcome The Darkness
08. Chris One - Drug Muzik
09. Arboza & Asylum - We Burn
10. Solutio & The I's - Immortal
11. The Beholder & Zany - Act Of Rage
12. Toneshifterz & Bioweapon - Fearfull Symmetry
13. Solutio & The I's - Cruelty
14. Titan - Remember Me
15. Ran-D & Adaro - Under Attack
16. Solutio & The I's - Necromancy
17. The Beholder & Zany - To Protect & Serve
18. Solutio & The I's - Ravage
19. Catatonic Overload - Goddamn
20. Solutio & The I's - 2.17
21. Sasha F - New System
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:09 

Rondje over Decibel terrein:
Wat hadden ze het weer top verzorgd! Heel vet die GoFast water jetpack bij de Pussylounge, alleen jammer was dat het geluid van de Pussylounge so hard doorlekte naar de stages erachter... Bij de euphoria hoorde je het ook regelmatig door het geluid heen.

Frontliner
Hij begon met wat oudere tracks, de wat hardere eigenlijk, waarna hij opbouwde naar zn nieuwe tracks, best apart eigenlijk, want zo ging ie van hard naar zacht, haha. Maar nondeknetter, wat waren die nieuwe platen een genot... Kippenvel tot op het bot, oh oh oh. Melody man, Halo's, heerlijk!

Noisecontrollers
Lekkere set, weinig bijzonders volgens mij. Uiteraard hun super lekkere nieuwe track Break The Show gehoord, ook een genot voor het oor!

Headhunterz (tot de helft)
Voor HHZ doen vond ik deze set een beetje tegenvallen. Weinig melodische klappers zoals ik van em gewend was. Of hij deed hetzelfde als Frontliner, dus een soort omgekeerde opbouw. Dus halverwege zijn we maar ff naar wat andere maten gegaan in de Euphoria :)
Enorm pluspuntje: Reignite :loving:

Max Enforcer
Super sfeertje hier, prachtig was ook dat er hier een paar oude knarren flink stonden te beuken, en mooi om te zien!
Ging ook lekker los hier, maar het was er wel echt heel warm.. De beloofd airco's waren helaas nergens te bekennen :(

Ran-D
Heeerlijke set! Adaro nog tegengekomen in het publiek, geniale vent is dat ook: aardig en staat ook nog mee te beuken :P
Wil ik naar de wc gaan... hoor ik ineens dat ze Bolivia teasen!! Dus ik terugsprinten en ff vol kapot knallen op Bolivia, hahaha. Prachtig!

DBSTF
Echt een hele lekkere set! Lekker licht, lekker zomers, top setje!
Ik had ze eigenlijk wel eerder op de avond verwacht, maar het was zeker niet erg om ze nu te horen!

Solutio & The I's (zoeken naar HT meeting, maar gelijk weer weg, want het was daar veel te heet)
Tja... wat HTérs en andere bekenden begroet hier, maar het was me veel te warm hier, dus gelijk weer weg toen ik er achetr kwam dat niemand eigenlijk iets van de meeting wist :P
En shame on you Wesley, hoezo denk je da tik niet naar Decibel ga!!! kan echt niet!

Wildstylez
Jahoor, hij draaide Timeless... Wat een held (L) Verder prima setje, heb er niet zo heel erg op gelet tijdens zijn set eigenlijk.

Zatox
Lekkere tracks, een paar nieuwe gehoord, maar door buikpijn ff weggegaan en wat gegeten. Hoppa! Weg buikpijn!
En toen ff lekker met de benen in het water gestaan, wat was dat lekker zeg!
Veel gezellige mensen ook daar bij het water, top sfeertje!

Nosferatu (heeel kort)
Kijk, dat is nou hoe je met hardcore moet afsluiten! Ik was er dan maar een kwartiertje fzo, maar het begon wel heel dik! Zoveel beter als EA...

Wandeltocht naar het reuzenrad & Mental Theo
Wauw. Wat was ik verrast! Mental Theo draaide gewoon echt geniaal lekker! Beukplaat de ene na de andere, prachtig!
Tis eens wat anders als het standaard beukwerk!
Toen ooknog eventjes het reuzenrad in geweest, echt heel erg mooi uitzicht over het gigantisch grote terrein. Echt mooi.
Mental theo maakt ook wel wat in je los hoor, ik stond me daar een partij raar te hakken, ik weet niet waar die behoefte vandaan kwam om me zo achterlijk te gedragen, maar het was wel echt heerlijk :P

Eindshow
Tja, na de eindshow van defqon heb ik eigenlijk zoiets van dat geen enkele eindshow dat nog kan overtreffen, dus volgend jaar wordt het ook maar eens afsluiten bij de Pussylounge, mits de sfeer daar een beetje goed is, want mijn vooroordelen daarover zijn niet zo heel positief. Tijd om daar verandering in te brengen?
Verder was het vuurwerk wel aardig, alleen die witte prut na het vuurwerk uit de lucht was niet zo heel fijn... het leek wel of het sneeuwde!
Daarnaast zag ik ook flink wat gevaarlijk grote vonken het publiek in gaan (ik kreeg er zelfs 1 op mn hoofd, godskolere wat was dat ding heet!), best gevaarlijk! Zoiets had ik nog nooit meegemaakt eigenlijk.
Verder was de drukte bij de uitgangen goed geregeld en kregen we weer zon heerlijk nietsbijdragend boekje :P

Pluspunten:
+ Super sfeer overal
+ Heel veel leuke en bekende mensen tegengekomen
+ Suuuuuuuuuper lekker weer
+ CO2 kanonnen op de main
+ Dat je in het water kon staan
+ Het weer
+ In de schaduw van de stage kunnen staan op de main
+ Goed geluid overal

Minpunten:
- Vlammen op de main, terwijl het 30+ graden is...
- Drukte bij de wc's: hoezo waren er zo weinig kranen?
- Geen HT meeting gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:22 

Iemand toevallig nog iemand gezien met een doos op zijn hoofd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:42 

Hardtraxx Veteran

Activator draaide op het eind nog de intro's van Stand Up (Zatox Piano Mix), en Headwave (Zatox Mix) :D

Frequencerz en B-Front waren voor mij wel de vetste sets die ik heb gehoord. ook omdat ze allebei Pwoap Live Edit draaiden ^^ Grote Dikke Bassplaat ook allebei, en Zany draaide 'm ook, dus die heb ik 3 keer gehoord.

en er was ook een nummer dat ik nog niet kende die door zowel B-Front, Zany en Zatox werd gedraaid.
De track had een soort van diss-vocals, eerst door een vrouw, later door ene man, weet iemand hoe die heette?
En weet iemand de laatste track van B-Front? die was echt lomp :worship:

Ik vond Thera maar teleurstellend, laatste uur van z'n set geweest. Beetje jammer dat hij in z'n laatste half uur hardcore begon te draaien, ik was juist van de mainstage af gegaan om Hardstyle te blijven horen. Was bij D&R op WiSH ook al :( En had hij Stash en Trespassing in z'n eerste half uur gedraaid ofzo? Die had ik wel willen horen. Ben eigenlijk alleen vollop los gegaan bij Do The Happy Face. En nu ik The Dungeon remix live gehoord heb, ben ik er helemaal van overtuigd dat ik 'm veel minder vind dan de original.
Dus toen zijn we maar naar Luna & Trilok & Chiren gegaan, waar Showtek - Early Soundz, Donkey Rollers - Immeasurably, Zany - Volt, Duro - Cocaine Motherfuckers (Al Pacino Remix).

Geen Early dus, wel oude tracks. Ik heb er zelf geen problemen mee, want er was al de hele dag early gedraaid, een beetje opbouwen naar een iets latere periode vind ik wel leuk, hoor je die tracks ook weer eens op een feest.

Headhunterz hoorde ik trouwens On A Cloud, Saifam Mash Up en Face The Truth (die hij helaas wel voor de break uitmixte) draaien toen ik naar de wc ging, wel vet dat hij er wat minder bekende tracks tussendoor draait :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:58 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:

PS. Wel jammer om de theracords afterparty gemist te hebben :P.

Ja, dat waren nog een prima 2 uurtjes. Nog even Thera en Degos & Re-Done mogen bewonden in het dorp hier. Om 03.00 wel op huis aan gegaan. Ik was dood!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:59 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:

Titan & Hardwear - Necropsy (Nieuwe versie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:05 

Hardtraxxer

Was vrijdagnacht pas rond 5 uur thuis na een vakantie in Italië, dus met weinig slaap toch gegaan, en de vermoeidheid sloeg er af en toe hard in.
Ik kwam rond half 12 binnen, gelijk maar even een rondje gedaan aangezien er voor mij nog niemand draaide waar ik echt bij wilde zijn. Het rondje duurde ongeveer een uur, wat een groot terrein, area's zagen er goed uit, beetje vaag thema bij de D4L, snap niet echt waarom ze daar voor het anonymous thema gegaan zijn.

Na het rondje eigenlijk heel de dag met vrienden linksvoor in de Loudness gestaan, wat stond die bass hard zeg :worship: .
Frequencerz waren lekker bezig en Adaro zette ook een heerlijke set neer.
Radical Redemption blijft voor mij een echte held, wat een beuknummers :yes: !

Tijdens B-front even wezen eten/rusten, het was stervensheet in die tent, voorin stonden twee ventilatoren, heerlijk om even af te koelen maar volgens mij bliezen die ook een hoop zooi mee want m'n neus zit nog steeds vol met zwarte meuk, en de dwanghekken voorin gaven ook zwarte rotzooi af :mad: .

Crypsis en Solutio & The I's kwamen ook met met flink beukwerk op de proppen, heb me echt prima vermaakt.

Toen waren Degos & Re-Done aan de beurt, kende ze eigenlijk alleen bij naam maar wat een geweld :woot: , van heel de set eigenlijk maar 1 nummer herkend dus ik moet maar is op onderzoek uit. Hierna was ik helemaal op en ben dus na een half uurtje Thera maar naar huis gegaan, wel een supervet feestje gehad :yes: .

Zoals al eerder vermeld was water vullen echt een drama, stond af en toe 10-15 minuten te wachten voor een beetje water, maar iedere keer 5 euro betalen voor een flesje gaat hem zeker niet worden.

Uiteindelijk zeker een lekker feestje gehad ondanks dat ik erg weinig geslapen had en het veel te warm was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:15 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Delt-A schreef:

Titan & Hardwear - Necropsy (Nieuwe versie)

Oh ja, nu je het zegt, maar er was nog meer aan veranderd dan in die 2Dangerous show versie, er zat nog een extra geluidje bij elke kick, weet niet wat het precies was. De kick zelf leek ook veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:20 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
en er was ook een nummer dat ik nog niet kende die door zowel B-Front, Zany en Zatox werd gedraaid. De track had een soort van diss-vocals, eerst door een vrouw, later door ene man, weet iemand hoe die heette?

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:29 

Hardtraxx Veteran

Ja dat was 'm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:10 

Hardtraxx Newbie

Super dag gehad! Volgend jaar weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 19:19 

Hardtraxx Veteran

Mooi feestje, veel HT'ers gezien ook weer. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 19:23 

Hardtraxx Elite

Veel HT'ers gezien.
Mooi dagje gehad, lekkere setjes. Goed weer. Misshcien wel iets té goed.

Decibel 2012 was een succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 19:31 

Hardtraxx Veteran

Verslagje van mijn kant.

Eigenlijk een hele diverse dag gehad, van oude hardstyle tot aan melodieus tot aan rauw aan toe.

Begonnen bij The Pitcher die een partij vette oudere platen erbij gooide! Onder andere Dominating en Pillz weer eens gehoord! Tijd geleden! Minpuntje was de lelijke edit van Serenity, orginele kicks waren zoveel mooier!
Om half 1 door naar de Frequencerz. Een aantal nieuwe Frequencerz platen gehoord en ook wat verwachte platen, ook oudere, maar desalniettemin een heerlijk setje! Dat het mixwerk hier en daar niet helemaal vloeiend liep en Niels nog iets aan zijn MC-skills kan werken deden er dan niet te veel toe.
Na een rondje terrein zijn we naar Frontliner gegaan. Totaal geen spijt van gehad want zijn tracks klinken live echt fantastisch! Harde kicks, een giga portie drive en als oldie FTS (Hard Edit). Helemaal mijn set.
Noisecontrollers vielen eigenlijk een beetje tegen. Ja, een aantal tracks van 2009 tot nu waren gaaf en Break The Show etcetera klonken allemaal prima, maar het gevoel van "een CD opzetten" overheerste zo erg bij mij dat het de boel een beetje verpeste.
Headhunterz heb ik 5 tracks van gehoord en dat viel niet tegen: Reignite, Hold Us Back, Limbo, Toulouse Remix en als bizar onverwachte track: The Pressure! Dikke pluspuntjes. Door de sfeer die te schieten was toch naar B-Front gegaan. Prima mix gehoord met veel pluspuntjes als de Another Day In My Life remix en Scary Noises. Toppuntjes waren voor mij Annihilating en LMPSJNK. Necropsy vond ik maar bout eigenlijk, de commotie er omheen was nogal.. overdreven. B-Front had er overigens wel zin in, lekker springen achter de decks en meebewegen met de handen.
Na B-Front even wezen zitten en op de achtergrond een stukje Ran-D gehoord waar ook al een oudere plaat (Yellow Minute remix) te horen was. Erna even wezen relaxen bij Isaac. De Early sounds waren precies de afwisseling die ik even nodig had. Housensation, I Am Techno, I Got Tonight en andere bekende klappers gehoord en eindelijk Listen To Me Mama remix live gehoord! Helemaal mooi!
Hierna een stuk Solutio & The I's gepakt, tot aan track 7 zie ik nu. Lekker energiek, maar we hadden besloten om even bij Wildstylez te kijken. Deze wist ook het publiek redeijk op zijn hand te krijgen en eindelijk Timeless gehoord. Verder ook hier weer een paar oudere platen zoals Miami Belch en Black!
Hierna de Psyko Punkz bekeken. Opbouw was niet aanwezig, maar dat was ook totaal onnodig! De heren waren heerlijk aan het mixen en waren veel aan het keten met Villain en het publiek. Heel erg gezellig! Een mix van eigen tracks, ouder werk, TNT platen en wat rauwere platen gehoord, erg vermakelijk!
Erna naar Thera gegaan. Voor de Loudness Degos (toch?) zien strompelen vanaf backstage, erg moe, grappig om te zien! Mijn eerste keer Thera en ik was toch wel iets teleurgesteld. Delete tracks liggen mij overduidelijk niet, terwijl platen als Goddamn Therafied voor mij wel een stuk beter klinken. Wel heerlijk om Thera te zien draaien, die man kan springen alsof zijn leven er vanaf hangt!
Afgesloten bij de vuurwerkshow. Kun je kort over zijn: prachtig!

+ en -
+++ EINDELIJK in iedere set oudere platen gehoord. Er lijkt een trend te ontstaan?
++ B-Front, Frontliner, Frequencerz
++ Geluid: vooral vooraan loepzuiver in iedere area en goed hard, oordoppen nodig!
+ Rest van de sets
+ Aankleding, super gedaan!
+ Spreken van Movingmadness en Ruubie (sorry jongens: ik ben waardeloos met namen!)

+/- Warmte (kon je niets aan doen, maar wel eigenlijk iets TE warm)

- Te weinig drink-hervul plaatsen. Ik wil best wat betalen op een dag, maar mezelf overeind houden vind ik toch wel belangrijk, wil ik niet voor betalen!
- Sfeerloze main waar mensen meer bezig zijn met foto's maken, twitteren etc dan te genieten van de meest populaire artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 19:31 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Dus volgend jaar wordt het ook maar eens afsluiten bij de Pussylounge, mits de sfeer daar een beetje goed is, want mijn vooroordelen daarover zijn niet zo heel positief. Tijd om daar verandering in te brengen?

Zo'n gelijk vooroordeel had ik eigenlijk ook over de Pussy Lounge, maar ben er toch 3/4 keer geweest die dag en de sfeer vond ik toch wel veel en velen malen beter dan op de mainstage. Gewoon iedereen die lekker staat te bewegen, en helemaal tijdens Darkraver toen ze met die watersproeier aan de gang gingen, heeeeeerlijke sfeer en iedereen die gewoon stond de knallen :love: !

Denk dat ik volgend jaar ook wel wil afsluiten op Pussy Lounge, vond deze eindshow namelijk toch een beetje tegenvallen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:02 

Ritsurt schreef:
KSwoosh schreef:
Dus volgend jaar wordt het ook maar eens afsluiten bij de Pussylounge, mits de sfeer daar een beetje goed is, want mijn vooroordelen daarover zijn niet zo heel positief. Tijd om daar verandering in te brengen?

Zo'n gelijk vooroordeel had ik eigenlijk ook over de Pussy Lounge, maar ben er toch 3/4 keer geweest die dag en de sfeer vond ik toch wel veel en velen malen beter dan op de mainstage. Gewoon iedereen die lekker staat te bewegen, en helemaal tijdens Darkraver toen ze met die watersproeier aan de gang gingen, heeeeeerlijke sfeer en iedereen die gewoon stond de knallen :love: !

Denk dat ik volgend jaar ook wel wil afsluiten op Pussy Lounge, vond deze eindshow namelijk toch een beetje tegenvallen..

Nice! Dan moeten we tegen die tijd maar eens een keer gemeet hebben, kunnen we daar samen los gaan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:04 

Hardtraxx Veteran

Grappig, hoe de sfeer op de main als saai word omschreven, terwijl ik het links voorin heerlijk naar mn zin had, en volgens mij meerdere mensen om me heen, gingen gewoon lekker los!
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten