Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 02:02 

Hardtraxx Elite

Theraaaa, wat een set, nuff said :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 02:51 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:

Tracklist? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 04:07 

Hardtraxxer

net thuis, goed feestje, goed vermaakt maar wtf gebeurde er op de main? tot 3 keer toe ging t mis :x
Vond het met de warmte eigenlijk wel goed te doen. als je 5 minuten los ging was je wel helemaal zeiknat van t zweet maar had het erger verwacht.
Setjes waren enigzins wel te pruimen, vond het wel apart dat vrijwel iedereen op de main iets met showtek had vandaag wat overigens wel gaaf was om oudere tracks te horen!
Ben verder te gaar en vies om uitgebreider verslag te doen, komt misschien later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 04:22 

Lowroller en KRTM... Wat een snoeiwerk! Tering =D

Verder frequencerz en adaro meegepakt... Super setjes en ondanks warmte een bomvolle tent die compleet los ging!
Waterpistooltjes waren ideaal.

Had tijdens eindshow filmen wel regelmatig van wtf gebeurd in de loudness... Thera die sloperij jansen erin doet.

Beetje tl: road warrior, sexual thrill en tms remix, verder weinig op gelet
Aankleding was ook weer goed vond ik

Andere keer beter verslag met hopelijk wat filmpjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 04:49 

Door de hitte vanaf een uur of 21u30 redelijk tam en niet zo hard meer losgegaan.
Sorry Hardtraxx dat ik 2 uur een dagjesmens was.
Voor de rest top vermaakt, hitte had wel iets... Alleen veel gedronken.
Weet niet wat het beste was, Defqon of Decibel... Beide top eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 09:45 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Wesz91 schreef:

alle dikke nieuwe nummers die set was zo bruut :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 10:54 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
patrickjeb schreef:
Wesz91 schreef:

alle dikke nieuwe nummers die set was zo bruut :love:

Een van de laatste hardstyle tracks. Na do the happy face volgens mij... Die was ZO ZIEK! Increable!

Verder een prima dag gister gehad! Tijd is voorbij gevlogen jezus. Eigenlijk alleen maar weer in de loudness gestaan, omdat t daar nog een best uit te houden was :p solutio & the i's + thera veruit het best van decibel 2012 voor mij :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 10:54 

Hardtraxx Veteran

voor het eerst vond ik een feest zonde van me geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 11:34 

Hardtraxxer

Werd lekker gedraaid en ook redelijk losgegaan, maar wat loopt er toch een wazig volk rond zeg pff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 11:42 

Hardtraxx Veteran

Iemand die Prefix & Density - La Musica heeft gefilmd bij Thera :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 11:45 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Iemand die Prefix & Density - La Musica heeft gefilmd bij Thera :$ ?

Wel bij Thera, niet op Decibel:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 11:53 

Hardtraxx Veteran

Ja, dat filmpje ken ik, maar ik had gehoopt op betere kwaliteit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:05 

Hardtraxx Veteran

Vreselijk vermaakt, twee hardtraxxers tegengekomen, al moet ik bekennen dat ik niet meer weet wie. Ik geloof dat ik teupie ook nog voorbij zag schieten.

Setjes van de dag waren toch zeker Degos & Re-Done en Thera, met op een goede tweede plaats Solutio & The I's :thumbup:

Ondanks dat ik in m'n eentje in de loudness stond, omdat de rest van de groep main stage stonden, heb ik me goed vermaakt. Jammer dat m'n benen niet meer mee wilden doen het laatste uurtje van Thera. :( Mijn beste Decibel tot nu toe en misschien nog wel beste feest tot nu toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:11 

Hardtraxx Veteran

Wat een feest, heerlijk!
Jammer van het weer, het had van mij wel 10 graden koeler mogen zijn, maar het is niet anders.

Heb me prima vermaakt, toen ik aankwam ff bij The Pitcher wezen kijken, draaide onder andere Serenity en Gold, heerlijk om mee te beginnen!
Vervolgens naar Frequencerz geweest, heerlijke set. Ultieme kippenvelmoment was wel toen ze Bitch draaiden, de complete Loudness area: 'To All The Motherfucking Getting Money Hoes, BITCH'. Genieten!

Vervolgens klein stukje van Adaro gevolgd, maar daar na 15 minuten weg gegaan, omdat vrienden van me naar Pussy Lounge wilden, waar ik veel spijt van heb gehad. Toen ik aankwam was Ruthless bezig, hoorde troep als Krokobil Remix en wat andere top 40 remuxxen. Na een half uurtje weg gegaan, en richting de Main gegaan om Noisecontrollers Live mee te maken. Met tussendoortjes als H4L en UP, kwamen we aan toen Frontliner aan het afsluiten was met The Melody man. Heerlijke track!

Toen was Noisecontrollers aan de beurt, en man o man, wat heb ik van dat eerste half uur genoten. Alleen maar oude NC tracks. Laatste kwartier was meer house dan hardstyle. Quatre Mains, Sludge en de track met Showtek. (Die wel gigantisch goed in elkaar steekt).

Nadat de Noisecontrollers klaar waren, ben ik bij de main lekker wat gaan eten, met op de achtergrond Headhunterz, die een vrij verwachte set neerzette. Nicky Romero remix klinkt wel heel goed! Na ff in het water gestaan te hebben naar de set van Ran-D geweest.

Voorspelbaar maar wel lekker! Tussendoor ff wat vrienden opgehaald die alweer naar pussy lounge waren geweest (Snap niet wat ze daar aan vinden). Laatste kwartier van Ran-D meegebeukt, Fuck The Fake Shit, Bolivia, Muse Bootleg en KOTU.

Daarna haalden DBSTF het niveau flink naar beneden, dus ben ik snel naar Crypsis gerend! (Dacht dat hij om 7 uur moest beginnen. Heb 3 kwartier van hem mee kunnen maken, maar man o man, wat een heerlijk beukwerk! Na Crypsis ff wezen chillen bij Wildstylez, daar was werkelijk geen klote aan! Te standaard, alhoewel ik van mening ben dat Year Of Summer wel een heerlijke zomerplaat is! Ik verwacht zelf dat dit Lose My Mind V2 word.

Na Wildstylez ff een half uurtje Zatox meegemaakt, en toen wouden vrienden van me perse naar Pussy Lounge (Mental Theo/Paul Elstak). Heb daar lekker rakketjes zitten eten en ff in het reuzenrad gaan zitten. Toen snel naar Degos en Re-Done geweest, HEERLIJK, WAT EEN SET!

Vervolgens naar Nosferatu gegaan, maar was inmiddels dusdanig naar de klote, dat ik enkel heb staan staren naar de lasers.

Om half 11 naar huis gegaan, was helemaal naar de tering, en dat voel ik nu nog steeds! Ben blij dat ik dit verslag heb kunnen typen met deze spierpijn!

+Punten
+++Frequencerz
+++Crypsis
+++Sfeer in Loudness
++Noisecontrollers Live (Eerste half uur)
++Degos en Re-Done
++++++++Gezelligheid met mn vrienden, want zonder dat heb je toch een klote dag op Decibel

-Punten
----Pussylounge (is niks voor mij)
---Het weer, net 5/10 graden te warm, heb me de tering in gezweet.
---Regeling van het drinkwater, 9 rijen dik om je flesje bij te kunnen vullen, geen zin om te wachten dus maar nieuw flesje kopen.

Cijfer: 8.5!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:34 

Wat heb ik genoten zeg, vooral de Therror op het einde van Loudness,o o o wat ging dat lekker. Super goed geluid ook. :D Het duurde ff maar uiteindelijk veel Hardtrekkers gezien

-G1LL (Was volgens mij niet echt in de praatstemming :P)
-Khadbher (Topgozer, eerste keer "echt" even mee staan praten)
-After-MF (euhm)
-M-ARIJN (Tot 2 keer toe :D)
-Robberttt (Noemt me nog steeds Hardcoresjors :()
-Olijfje (Thx voor de voorlichting nog :P)
-Banaangslak (Houdt nog steeds niet van bloemkool)

En misschien nog wel meer, maar heb zoveel meegemaakt dat dat misschien me ontschoten is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:39 

Hardtraxx Veteran

Genoten :) Loudness was gruwelijk. Bruut geluid. Stront trilde zowat uit je darmen. Tijdens B-Front werd het me echter ECHT te warm (45 graden ofzo) dus toen maar even gaan lopen. Uitschieters waren Solutio & The I's, Frequencerz, Adaro en Degos & Re-Done :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:51 

Hardtraxx Veteran

Ben ik dan de enige die Freq's niet zoveel aan vond? Op een paar plaatjes na dan..
En verder leek het wel de Sahara, man-o-man, wat was ik pikzwart toen ik thuiskwam xd . Het weer was inderdaad echt TE warm, desondanks prima vermaakt, en uiteindelijk een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEULE hoop harde trekkers tegengekomen nog.. De hele dag waren ze nergens te bekennen xd en had eigenlijk de hoop al opgegeven xd .

Uitschieters voor mij waren:
- Thera: The Outside Agency plaat(?!) in de Loudness tent, :worship: :worship:
- Solutio & The I's: Mistress :worship: Cruelty :worship: en Ravage :worship: , stuk voor stuk heerlijke knallers :worship:
- Mad Dog Live :worship: koning mainstream, je weet precies wat je kunt verwachten, en toch blijft het re-te-vet!
- Degos & Re-Done: voldeden weer perfect aan de verwachting :worship: .
- Koud water uit de kranen, was een genot :worship:

Minpunten zullen ongetwijfeld wel genoemd zijn, verder echt een super dag gehad :worship:
weet iemand trouwens of er ook nog HELE livesets online komen xd ? En niet maar de helft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:57 

Wat een feest wat een feest. Op het fietsje aangekomen en meteen op verkenningstocht. Al snel bij de loudness uitgekomen en daar ook de meeste tijd geweest. Een keer een uitstapje naar Ruthless, wat een held!

Begin van Radical Redemption nog meegepikt, maar het klonk gewoon niet lekker. Nog lekker losgegaan op Crypsis en B-Front met uitstapjes naar de main. Met mijn zusje nog even bij DBSTF gestaan en haar daarna gedumpt bij mijn zus tijdens Wildstylez. Met een paar maten de avond af gemaakt met Degos & Re-Done en DJ Thera bij de Loudness, heerlijk!

De liveset van de Noisecontrollers was ook heerlijk!

Honderden bekenden gezien, goed vermaakt onder de mensen. En man wat een uitzicht op de main vanaf de Loudness, het leek net een zandstorm.

Temperatuur was ideaal voor een fietstochtje naar huis, nog ge-afterd in de lokale kroeg en daarna snel mijn bed opgezocht.

Top!

PS. Wel jammer om de theracords afterparty gemist te hebben :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:00 

Hardtraxx Veteran

Vrijdagavond pas terug gekomen van vakantie in Albufeira, maar zaterdag stonden we stug gewoon om 11:00 uur alweer op Decibel!
Heb me er weer goed vermaakt, ook al was het af en toe echt te warm naar mijn idee. Na 5 minuten losgaan kon je het zweet overal weer wegvegen bij mij.

Momentjes van de dag:
The Viper, gooit er gewoon even Niggas in Paris op in de Hardcore4life :worship:
Frequencerz, wat was dat weer genieten zeg!
Zany, draaide toch weer erg lekkere plaatjes gisteren
Nosferatu, aan 1 stuk door blijven gaan op zijn set. :love: Beste hardcore uurtje op Decibel mainstage van de afgelopen jaren naar mijn idee!

Eigenlijk vrij weinig Hardtraxxers gezien. Vik, Nemesyz, 93Wesley93, Olijfboompje & Roberttt zijn zo de enige die ik me kan herinneren.
Oh en volgens mij ook de befaamde Chris Two zien staan

Al met al weer een topfeestje gehad! Vandaag lekker bijkomen van 11dagen Albufeira & 1 dag Decibel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:02 

Hardtraxx Veteran

Leuk feest, niet voor herhaling vatbaar. 't Zelfde liedje als bij Defqon, je betaalt je scheel en het is niet eens een echt bijzonder feest.
Bij binnenkomst even rondje gelopen, overal een beetje gekeken enzo. Even blijven hangen in de Darkness4life bij Negative A, maar al redelijk snel naar de mainstage gegaan met m'n vrienden.
Toneshifterz was wel leuk, niet heel bijzonder. Daarna Frontliner, waar ik maar een paar tracks van heb meegekregen omdat ik water ging halen (SLECHT van b2s dat er zó weinig plekken waren waar je water kon halen, maar even bij de EHBO langs geweest maar daar kon je alleen een bekertje halen.) Na minstens een half uur terug gekomen zonder water (sorry Kasper :$ ). Veel mensen tegen gekomen uit mijn omgeving, altijd gezellig.
Daarna Noisecontrollers Live......? Zo heel live was het niet, gewoon op play drukken en that's it.. Als ze dat al zelf deden. Toch wel leuk om even een aantal oude tracks langs te horen komen zoals Shreek.
Toen eindelijk weer terug naar de Darkness4life voor Switch Technique, waar het geluid 10x beter was als op de main.. Als het geluid het deed tenminste. Hele vette set gehoord, even met Mike gesproken en later nog wat mensen tegen gekomen die ik nog kende van The Qontinent. Heel gezellig gehad tot iets voor zessen, toen m'n vrienden me sms-ten om te gaan eten.
Na het eten weer even naar de main gegaan, puur en alleen voor m'n vrienden. Gelukkig hadden die na 3 nummers ook door dat DBSTF niks is, dus even rond gelopen. Uiteindelijk beland bij de Drop the Bass area, klein maar fijn zou ik maar zeggen. Goed geluid, gezellige mensen, Nicon zette een leuk setje neer.
Toen werd het tijd voor Sinister Souls.. Openen met Perfect Organism? Wat de fuck? Wel heeeeeeel erg vet, super setje hebben de mannen neer gezet (zoals verwacht). Na Switch de set van de dag.
Door alle hitte was ik erna wel echt zo lam als een tak, we besloten maar mooi nog even richting de main te lopen (hoewel ik graag nog even langs Drokz en Akira was gegaan). Eenmaal op de main mezelf groen en geel lopen ergeren aan het volk daar: Hoog vdk gehalte, irritante mensen die steeds er langs willen als je even lekker los gaat en men beukt je gewoon opzij en zeggen verder helemaal niks.. Nosferatu was verder wel 'aardig', maar weinig bijzonders. Eindshow was wel vet :) Vuurwerk kwam van twee kanten, en niet het minste vuurwerk! Leuk om te zien.
Gelukkig redelijk snel buiten kunnen komen waardoor we niet al te lang hebben moeten wachten op een pendelbus. Was dus lekker op tijd thuis. Zoals ik al zei een leuk feest, maar niet voor herhaling vatbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:09 

Hardtraxx Veteran

Wat draaide Zany zoal? Ben toch maar voor Adaro gegaan omdat de Euphoria op zijn snelst 20 minuten lopen was en omdat hij zo vroeg stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:16 

Freqz - Bitch als afsluiter en Octavius Augustus daarvoor, iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:19 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ja, dat filmpje ken ik, maar ik had gehoopt op betere kwaliteit ;)

Denk niet dat je veel meer kwaliteit kan verwachten van een gefilmde sample.

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:22 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Wat draaide Zany zoal? Ben toch maar voor Adaro gegaan omdat de Euphoria op zijn snelst 20 minuten lopen was en omdat hij zo vroeg stond.

Positive Anarchy & World Belongs To You kan ik me ook nog herinneren. Positive Anarchy is (ondanks de langzame intro) wel een erg lekker nummertje! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:25 

Decibel, mooi feestje die ik alvast in de agenda zet voor 2013...
Sfeer was goed, weer was TE goed en de artiesten die ik heb gezien draaide ook toppie! :thumbup:

Pas om 12.00 binnen door dat beroerde parkeren (bah bah... zo ver weg), Dither nog snel meegepakt en daarna met vrienden naar de main gegaan voor laatste half uur The Pitcher.
Binnenkomen met DB11 Anthem.. en was prima. Even door gegaan naar Frequencerz. Braken de tent HARD af.. al veel HT'rs tegengekomen daar.

Na Frequencerz weer naar de Main, wachten op vrienden maar toen dat te lang duurde ben ik maar naar Adaro gegaan (TOP-SET!). Na Adaro maar rondje gaan lopen, beetje area's verkennen.
VOlgens mij tot Chrono & The Demon Dwarf niks meer gezien en vanuit hun tot DaY-már niks meer gezien door continue area hoppen en mensen kijken.

DaY-már zette extra gas bij maar voor Lowroller was het makkelijk te overtreffen. Prima set van hem en ondanks de warmte alles gegeven. KRTM Live begon met meeeeeeest smerige industrial ooit. Alles klapte eruit en was zeeeer dikke set voor dat eerste uurtje.
Hierna even naar Pussy Lounge gegaan, vriendin gezien en samen naar Sinister Souls gegaan en vanuit daar door naar de main. Zoals verwacht: 'dooie' main bij Zatox en daardoor al heel snel naar THERA..!

Mooie set van Pieter, veel bekende tracks en aardig gas-erop tempo! Rond half 11 naar de main gegaan en op de heuvel wat gaan filmen van de eindshow. En dan achter je: Sloperij Jansen horen :lol: :lol: ... Meer man waren verbaasd dat de Loudness HARDER was dan Nosferatu met z'n hardcore. :oh:

Al met al Super dagje... prima vermaakt alleen het verlaten van terrein blijft probleem ondanks je 1 uur wacht.

+puntjes
Lowroller, DaY-már, Frequencerz, Adaro, KRTM LIVE
Goede sfeer
Waterpistooltjes gevecht en over het algemeen niemand die het echt erg vond als ie wat nat was geworden door spontane 'schietpartijtjes'
Doppen die je WEL meekreeg bij sommige barren :thumbup:
Veelal gekoeld water gehad, ('s avonds scheen alle chaudfontaine op te zijn en werd er SPA gegeven)
Lang geleden dat ik shirtje uit heb gedaan op feest. Was heerlijk zo.
Veel goed gehumeurde HT'rs (waaronder P_Stylez, die ik dan weer redelijk vaak kloot. he SWAG boy :P)

-puntjes
Aantal mensen grandioos fout zien gaan met KO tot gevolgen
Zuurpruimpjes bij de 1992is4you... oude anabooltjes
Geringe waterpunten :thumbdown:
Ventilatoren in de tenten die BIJNA niks afdeden.. (schijnt op Lowland veel beter geregeld te zijn.
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten