Decibel, mooi feestje die ik alvast in de agenda zet voor 2013...
Sfeer was goed, weer was TE goed en de artiesten die ik heb gezien draaide ook toppie!
Pas om 12.00 binnen door dat beroerde parkeren (bah bah... zo ver weg), Dither nog snel meegepakt en daarna met vrienden naar de main gegaan voor laatste half uur The Pitcher.
Binnenkomen met DB11 Anthem.. en was prima. Even door gegaan naar Frequencerz. Braken de tent HARD af.. al veel HT'rs tegengekomen daar.
Na Frequencerz weer naar de Main, wachten op vrienden maar toen dat te lang duurde ben ik maar naar Adaro gegaan (TOP-SET!). Na Adaro maar rondje gaan lopen, beetje area's verkennen.
VOlgens mij tot Chrono & The Demon Dwarf niks meer gezien en vanuit hun tot DaY-már niks meer gezien door continue area hoppen en mensen kijken.
DaY-már zette extra gas bij maar voor Lowroller was het makkelijk te overtreffen. Prima set van hem en ondanks de warmte alles gegeven. KRTM Live begon met meeeeeeest smerige industrial ooit. Alles klapte eruit en was zeeeer dikke set voor dat eerste uurtje.
Hierna even naar Pussy Lounge gegaan, vriendin gezien en samen naar Sinister Souls gegaan en vanuit daar door naar de main. Zoals verwacht: 'dooie' main bij Zatox en daardoor al heel snel naar THERA..!
Mooie set van Pieter, veel bekende tracks en aardig gas-erop tempo! Rond half 11 naar de main gegaan en op de heuvel wat gaan filmen van de eindshow. En dan achter je: Sloperij Jansen horen

... Meer man waren verbaasd dat de Loudness HARDER was dan Nosferatu met z'n hardcore.
Al met al Super dagje... prima vermaakt alleen het verlaten van terrein blijft probleem ondanks je 1 uur wacht.
+puntjes
Lowroller, DaY-már, Frequencerz, Adaro, KRTM LIVE
Goede sfeer
Waterpistooltjes gevecht en over het algemeen niemand die het echt erg vond als ie wat nat was geworden door spontane 'schietpartijtjes'
Doppen die je WEL meekreeg bij sommige barren
Veelal gekoeld water gehad, ('s avonds scheen alle chaudfontaine op te zijn en werd er SPA gegeven)
Lang geleden dat ik shirtje uit heb gedaan op feest. Was heerlijk zo.
Veel goed gehumeurde HT'rs (waaronder P_Stylez, die ik dan weer redelijk vaak kloot. he
SWAG boy

)
-puntjes
Aantal mensen grandioos fout zien gaan met KO tot gevolgen
Zuurpruimpjes bij de 1992is4you... oude anabooltjes
Geringe waterpunten
Ventilatoren in de tenten die BIJNA niks afdeden.. (schijnt op Lowland veel beter geregeld te zijn.