Wij zijn er klaar voor.
Ben te herkennen in een korte broek (legerprint) een wit shirt met Tribal Beats erop

Have Fun Swoosh , ik zal aan je denken als ik op een bloedheet terras aan het werk benwrote:nog maar een paar uurtjes!
Ja gvd ben je er weer niet bij? kunnen we weer niet meetenwrote:Have Fun Swoosh , ik zal aan je denken als ik op een bloedheet terras aan het werk benwrote:nog maar een paar uurtjes!
Nee hoor, sta toch in de tenten voornamelijk, dus dan is dat geen nood natuurlijk.wrote:Zwart shirt, niet te warm?
Was dat op die pre-party dan?wrote:Nee hoor, sta toch in de tenten voornamelijk, dus dan is dat geen nood natuurlijk.wrote:Zwart shirt, niet te warm?
En met TE warm = uit he..
Trouwens, voor wie dopje meeneemt: meen ergens gelezen te hebben: Chaudfontaine..
Geloof wel bij lowlands mogen ze zelfs water meenemen na binnenwrote:Zo heb er zin in, 10 over 9 de bus pakken, wordt knallen![]()
Gaan ze nu gratis water uitdelen?
Ik ben zelf geweest maar mijn huis fungeert wel als afterparty spot. Ik hoor hier dat het super vet was, maar het viel uiteindelijk wel een beetje tegen. Hoe heeft de rest het ervaren?wrote:Het was heel leuk, er werd alleen zoas ik verwachtte 0,0 losgegaan op de mainstagw, en het geluid was erg zacht, moest mn oordoppen uit doen om meer te kunnen horen.
Ik vond de hitte wel te hebben, maar ik heb wel een liter of 7 aan water gedronken plus 1 liter Go Fast
En mn oren zweetten zelfs, mn oordopjes gingen er tellens uit als ik een tijdje los aan het gaan was :p
Behalve op de main en pussy lounge ging het eigenlijk overal goed los